Tuohitori kirppis

Anonyymi-ap

Kirjoitan tästä kirppiksestä, koska olen niin pettynyt pitäjään. Sana ei pidä yhtään. Ollaan jo pari vuotta viety kyseiseen kirppariin tavaraa prosenttimyyntiin ja myynti on ollut ihan hyvää.

Sitten, kun uusi kirppari tuli puheeksi kysyin omistajalta jatkuuko kaikki ennallaan. Juu jatkuu hän sanoi.

Vietiin tavaraa joskus maaliskuussa ja hän sanoi, että sitä ei nyt laiteta, koska on tulossa uusi kirppari. Sinne sitten laitetaan. No me oltiin viety tavarat sinne ja oltiin toiveikkaita, että sinne sitten laitetaan ne meidän tavarat.

No, sitten hän ilmoitti, ettei laita meidän tavaroita myyntiin, koska on niin paljon uusia pöytiä. Ihmettelin tätä, koska me kuitenkin ollaan vanhoja asiakkaita. Meidän pöydästä on myös tullut tosi hyvää tuottoa.

Ajateltiin, että okei, ei sitten ehkä vielä. Nyt sitten taas kysyttiin, että voisko meidän tavarat laittaa myyntiin, niin ei kuulemma voi, koska on niin paljon muita pöytiä.

Sanoin, että sanokaa ihan suoraan rehellisesti, että tuodaanko me enää ollenkaan tavaraa ja onko meidän tavarat enää myynnissä.


Kuulemma on, mutta meidän tavaroita ei myydä, koska on niin paljon tuotokkaita pöytiä muita. Meidän pöytä on tuottanut tosi paljon joka kerta, tosi paljon viikkovuokraa. Meidän pöydistä on tullut tosi hyvä viikkovuokra.

Siis mikään mitä on sanottu ei pidä paikkaansa. Olen tosi kiukkunen, olen kiukkunen siitä mitä luvattin, että kaikki jatkuu ennallaan.

Mua ottaa ihan helvetisti aivoon se, että meille ei voida sanoa suoraan, että me ei myydä teidän tavaroita enää.

Kusi on noussut päähän, kun saatiin uusi lliike.

19

2379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työtunteja tai työpanosta joka menee näihin täyshoito pöytiin ei tietenkään lasketa. Hinnoittelu, järjestely, hintojen tarkistaminen aika ajoin ja taas järjestely ja jälleen järjestely. Valitettavasti normaali pöytävuokraus on yrittäjälle ja työntekijälle helpompaa, jää aikaa varsinkin nyt muuton jälkeen, omien muuttolaatikoiden purkuun, siivoukseen, rompe-päivien järjestämiseen, myyntityöhön jne... Meitä on firmassa vain kaksi ihmistä ja emme ole robotteja... Ja ihan kahdessa viikossa jonka olimme kokonaan kiinni ei muuttoa tehty. Se aloitettiin jo kaksi kuukautta ennen, pakkaamista oli jonkin verran!!!! Ja jatkuu edelleen... T:Mari

      • Anonyymi

        Vaatikaa kunnon korvaus, eritelkää "täysihoito" hinnastossa omaksi osiokseen, työstä maksetaan työn vaatima korvaus. Hiukan bisnestajua nyt toimintaan.


      • Anonyymi

        Ihme nillitystä kun saa tehdä töitä.
        Vai onko tässä tapauksessa, voi voi kun joutuu tekemään töitä, pari kuukautta vähän enemmänkin.
        Onpa raskasta olla kirpputorilla töissä. Voi voi voi voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme nillitystä kun saa tehdä töitä.
        Vai onko tässä tapauksessa, voi voi kun joutuu tekemään töitä, pari kuukautta vähän enemmänkin.
        Onpa raskasta olla kirpputorilla töissä. Voi voi voi voi.

        Siinä on vieressä ruokapaikka, hae sieltä.


    • Anonyymi

      Miksei kirpputorilta saa lihapiirakkaa, kysyy asiakas Harjavallasta?

      • Anonyymi

        Kyllä Virtanen järjestää piirakat tarvittaessa ja nopeesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Virtanen järjestää piirakat tarvittaessa ja nopeesti

        Kokemäen Grilli-Citystä saa piirakat ja muut grilli herkut


    • Anonyymi

      Kirjoitan oikeesti mitä tapahtui. Meillä on ollut kaksi ja puoli vuotta kirppari provikkamyynnillä.

      Tuotiin tavaraaa maaliskuussa ja kysyin onko kaikki ennallaan, joo tottakai on.

      Mitään ei tapahtunut. Meidän tavaroita ei pantu myyntiin. Ilmoitettiin vain, että ei kannata laittaa , koska kohta muutetaan. Okei, ymmärsin sen ja sanoin että ok.

      Sitten kyselin taas, että voisko tuoda tavaraa vaikka 10.5. Joo voi tuoda kyllä. No sitten kun taas kysyin, niin ei voi tuoda, ei moniin kuukauteen voi tuoda.

      Siis ei moneen kuukauteen.

      Sitten hän ilmoitti meille, että kaikki meidän tavarat on menneet sekaisin ja meidän pitäis tulla järjestää. Ei hemmetti, me ollaan tuotu tavarat 100 km päästä ja meidän pitäis nyt nyt hakea pienellä autolla meidän isot tavarat pois. Pitäis oikeesti vielä tarkistaa, että mitkä on meidän koska ne on SEKAISIN.

      Olen niiiiiiin pettynyt tähän.

      • Anonyymi

        Ettekö itse tavaroitanne pakanneet. Minä siirsin tietysti omat tavarani uuteen paikkaan. Siis kirpputoriko teidän tavarat muutti 😮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö itse tavaroitanne pakanneet. Minä siirsin tietysti omat tavarani uuteen paikkaan. Siis kirpputoriko teidän tavarat muutti 😮

        Juu, kirppari siirsi, ja jotenkin sekoitti pöytiä tai pöytänumeroita. Olin laittanut Tokmannin euronkorista ostamani euron vaasin myyntiin kolmella eurolla. Kun menin hakemaan rahoja, sanoi että tässä siitä Wirkkalan vaasista 150€.
        Tein kuten Käärijä, käärin setelit rullalle ja jatkoin matkaa, hymyissä suin. Kauppa se on mikä kannattaa !


    • Anonyymi

      Mikään sanottu sana ei pidä paikkaansa. Meidän hylly on myynyt ihan hyvin ja ollaan tuotu tavarat 100 km päästä. Siis mikään sanottu sana ei pidä paikkaansa.

    • Anonyymi

      Ei todellaaan tulla järjestämään meidän tavaroita, koska me EI OLLA nitä sekoitettu. Tehkää mitä haluatta niille tavaroille. Meillä ei ole bensaa tulla järjestämään tavaroita, koska me just siksi ollaan niitä tavaroita tuotu, että saataisiin joskus kaupparahaa ja bensaa.

      • Anonyymi

        Auttaako asiaa, kun täällä kirjoittelet? Kannattaisiko mennä kirppikselle ja kertoa suorat sävelet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaako asiaa, kun täällä kirjoittelet? Kannattaisiko mennä kirppikselle ja kertoa suorat sävelet...

        Se ei ole kovinkaan pitkään siinä, kun huomaa totuuden


      • Anonyymi

        Vastaus voisi TODELLA, olla tälläinen: "Tavaranne ei kelpaa kuin kaatopaikalle, veloitamme niiden pois viennistä johtuvan työn ja jätemaksun yhteensä 150€, ilman kuittia, cash."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole kovinkaan pitkään siinä, kun huomaa totuuden

        Älä (taas) aloita. Et koskaan ymmärrä olla kiitollinen.


    • Anonyymi

      Menkää töihin 😂

      • Anonyymi

        Ei voida. Loppu Kela Money jos käy työssä. Ahmed ja Ali tietsi


    • Anonyymi

      Rompetori muuttaa Viinikanpihaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe