kaveri piirissä kulki nuoruudessa tieto että olen hyvä suihin-ottaja opin myös syväkurkun olin kaikkien kaveri
hyvä suuhoito
9
3609
Vastaukset
Mua kanssa arvostettiin imemisestä. Tosin aloitin sen jo alakoulussa kun isommat kaverit halusivat kertoa kuinka yläkoulussa pärjää ja saa uusia kavereita,
- Anonyymi
isommat kaverit suojeli mua koska olin hyvä suihin ottaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isommat kaverit suojeli mua koska olin hyvä suihin ottaja
Siis spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis spede niuvanniemestä buaahaa
Mitäs olet.
- Anonyymi
niin myös minulla vuosien jälkeen yx kaveri kysyi vieläkö imen tottakai päättyi panoihin otin vastaan kun sain
- Anonyymi
mukava yllättää vanha kaveri nyt osaa jo tuntea kun on tulossa pieni tauko ja nautinnon pitkitystä ennen olin vain tyhjentäjä laaki oli huima kysyi vaan uusitaanko heti kyllä kesti kauan imeskellä lopulta 2sormee peppuun jopa laukes kurkkuuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mukava yllättää vanha kaveri nyt osaa jo tuntea kun on tulossa pieni tauko ja nautinnon pitkitystä ennen olin vain tyhjentäjä laaki oli huima kysyi vaan uusitaanko heti kyllä kesti kauan imeskellä lopulta 2sormee peppuun jopa laukes kurkkuuni
Paska haisee ja banjot soi kun tuhkaluukku tanet toisiaan perseeseen moukaroi
- Anonyymi
Linda Lovelace on tän opettanut myös tyttis ollut apuna alussa
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1294623BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2023876- 2103122
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1062978Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main652791- 1181595
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok61554- 601296
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2461143MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1351073