kaveri piirissä kulki nuoruudessa tieto että olen hyvä suihin-ottaja opin myös syväkurkun olin kaikkien kaveri
hyvä suuhoito
9
3369
Vastaukset
Mua kanssa arvostettiin imemisestä. Tosin aloitin sen jo alakoulussa kun isommat kaverit halusivat kertoa kuinka yläkoulussa pärjää ja saa uusia kavereita,
- Anonyymi
isommat kaverit suojeli mua koska olin hyvä suihin ottaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isommat kaverit suojeli mua koska olin hyvä suihin ottaja
Siis spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis spede niuvanniemestä buaahaa
Mitäs olet.
- Anonyymi
niin myös minulla vuosien jälkeen yx kaveri kysyi vieläkö imen tottakai päättyi panoihin otin vastaan kun sain
- Anonyymi
mukava yllättää vanha kaveri nyt osaa jo tuntea kun on tulossa pieni tauko ja nautinnon pitkitystä ennen olin vain tyhjentäjä laaki oli huima kysyi vaan uusitaanko heti kyllä kesti kauan imeskellä lopulta 2sormee peppuun jopa laukes kurkkuuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mukava yllättää vanha kaveri nyt osaa jo tuntea kun on tulossa pieni tauko ja nautinnon pitkitystä ennen olin vain tyhjentäjä laaki oli huima kysyi vaan uusitaanko heti kyllä kesti kauan imeskellä lopulta 2sormee peppuun jopa laukes kurkkuuni
Paska haisee ja banjot soi kun tuhkaluukku tanet toisiaan perseeseen moukaroi
- Anonyymi
Linda Lovelace on tän opettanut myös tyttis ollut apuna alussa
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1301804- 1711668
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691568Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241363Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys961278Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c72995Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su147993- 99974
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192868Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud217815