kaveri piirissä kulki nuoruudessa tieto että olen hyvä suihin-ottaja opin myös syväkurkun olin kaikkien kaveri
hyvä suuhoito
9
3776
Vastaukset
Mua kanssa arvostettiin imemisestä. Tosin aloitin sen jo alakoulussa kun isommat kaverit halusivat kertoa kuinka yläkoulussa pärjää ja saa uusia kavereita,
- Anonyymi
isommat kaverit suojeli mua koska olin hyvä suihin ottaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isommat kaverit suojeli mua koska olin hyvä suihin ottaja
Siis spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis spede niuvanniemestä buaahaa
Mitäs olet.
- Anonyymi
niin myös minulla vuosien jälkeen yx kaveri kysyi vieläkö imen tottakai päättyi panoihin otin vastaan kun sain
- Anonyymi
mukava yllättää vanha kaveri nyt osaa jo tuntea kun on tulossa pieni tauko ja nautinnon pitkitystä ennen olin vain tyhjentäjä laaki oli huima kysyi vaan uusitaanko heti kyllä kesti kauan imeskellä lopulta 2sormee peppuun jopa laukes kurkkuuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mukava yllättää vanha kaveri nyt osaa jo tuntea kun on tulossa pieni tauko ja nautinnon pitkitystä ennen olin vain tyhjentäjä laaki oli huima kysyi vaan uusitaanko heti kyllä kesti kauan imeskellä lopulta 2sormee peppuun jopa laukes kurkkuuni
Paska haisee ja banjot soi kun tuhkaluukku tanet toisiaan perseeseen moukaroi
- Anonyymi
Linda Lovelace on tän opettanut myös tyttis ollut apuna alussa
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621398
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html148665- 34663
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508