Sofia haluaa olla kuin Martina

Anonyymi-ap

Martina paistoi eilen lettuja ja nyt on Sofian lautasella lettuja 😋

184

1468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku kirjoitti täälläkin et Sofia seuraa Martinaa sen instas, onko asia totta vai tarua sitä en tiedä ?

• Anonyymi

Sofia seuraa Martinan molempia tilejä, myös tätä valmennuksiin keskittyvää.

• Anonyymi

Totta kai ne molemmat hullut kyttää toisiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai ne molemmat hullut kyttää toisiaan

Taidat itse olla hullummalmasta päästä. Sofia se kyttää kaikkia, matkii ja käyttää hyväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse olla hullummalmasta päästä. Sofia se kyttää kaikkia, matkii ja käyttää hyväksi.

Hullummalma olet vain sinä itse!
        😆😂😃🤕

• Anonyymi

Sofia on naurettava.

• Anonyymi

Sopeudu 🐪💩

• Anonyymi

Aloittaja, oletko siis noin sekaisin? Martina paistaa pannukakkuja, niin kukaan muu ei saa enää ikinä niitä tehdä sen kummemmin kuin lettuja? Aika moni suomalainen ja ulkomaalainen on tänään paistanut jompiakumpia. Kaikki siis haluavat olla kuin Martina?

• Anonyymi

Martina laittoi stooriin pätkän valmennuksistaan ja siinä teki proteiinilettuja. Tänään söi itse kana tryffelipastaa.

• Anonyymi

Kyllä nyt taas sinua hiertää Martinan hyvä elämä. Olisit jättänyt edes vastaamatta. Naurettavaa . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina laittoi stooriin pätkän valmennuksistaan ja siinä teki proteiinilettuja. Tänään söi itse kana tryffelipastaa.

Martina on naurettavin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on naurettavin.

Taidat kuule olla naurettavin sinä vihan- ja kateellisuuden riivaama kirjoittaja. Koita kestää nyt vaan toisten hyvinvointi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt taas sinua hiertää Martinan hyvä elämä. Olisit jättänyt edes vastaamatta. Naurettavaa . . .

Naurettavaa on väittää ensinnäkin a) että Martinalla on hyvä elämä (et sitä voi tietää instan perusteella) b) lettujen paisto on Martinan matkimista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla syömättäkin ja antaa ne nälkäisille tyttärille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan tytöillä on varmasti nälkä, niin laihtuneita ovat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurettavaa on väittää ensinnäkin a) että Martinalla on hyvä elämä (et sitä voi tietää instan perusteella) b) lettujen paisto on Martinan matkimista

Taas erittäin tyhmä vastaus sinulta. Kyllä nyt harmittaa kun elämä kulkee hyvin. Tehnyt on ihan oikeita siirtoja. Ei olisi onnistunut koskaan Sofialta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko todella olla noin naivi ihmiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älytön kirjoitus sinulta, valitettavasti. Taidat olla itse nälässä.

• Anonyymi

Minä paistoin viime viikolla lettuja joten Marttina kopsasi minua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeinko MarTTina? Opettele ensin kirjoittamaan!

• Anonyymi

Voi, on sulla jutut. Mitä tuot esille tuolla tyhmällä kirjoituksellasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on naurettavin.

Sofia se kaikkien aikojen naurettavin törkyjulkkis. Taidat itse kuulua siihen samaan joukkioon. Sofia on naurattanut jo monet vuodet tempauksillaan. Valetta koko elämä luksussineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että sinua v-tuttaa . Et muuten täällä tuollaista tekstiä kirjoittaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse kyllä olla nälissäsi. Käy sinä sossussa. Miksi taas kirjoittele lapsista? Törkeetä, etkö jo ala uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeinko MarTTina? Opettele ensin kirjoittamaan!

Sinun omat kirjoituksesi on todella tyhmiä kannanottoja. Jätä nyt ainakin lapset rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä kirjoittelee ihan kaheleita ihmisiä. Tässä yksi hyvä esimerkki, lettujen paistaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mividalla jo ripsiväriä. 🤭 Papi varmaan maalaa kynnet.

• Anonyymi

Ei kukaan halua olla kämäleuka martina. Muija on niin vanha ja kulunut kurppa et ei todellakaan. Eremenkoo, Eskoo, kaiken maailman sala hoitoja, Irakilaista ruotsissa rakasti niin palavasti, Stefua rahan takia, Pikkaraista, aussi mies nyt hetken huumana.. Kuka näissä perässä pysyy. Niitä on niin paljon. Ja sama kaava toistuu vuodesta toiseen. Ne kaikki loppuu.

• Anonyymi

Kyllä nyt taas on sulla v-tus tapissa. Hyvä vaan että, suututtaa noin helvetisti. Onko sinutkin jätetty yhtä monta kertaa Sofia.

• Anonyymi

Tämä kirjoittaja on yksi kämäleuka itse. Kirjoituksesi on raskaasti harmittavan ihmisen kirjoitus ja kateellisuus paistaa pahasti läpi. Koita kestää toisten hyvinvointi.

• Anonyymi

Voi sua raukkaa. Koita nyt vaan kestää. Ruotsin prinsessa Victoriallakin on väkäleuka. Peilaile vaan omaasi.

• Anonyymi

Joko sua taas harmnitaa ettet ole saanut miestä, sinkkupalstallakin sitä hait. Eikö onnistanut! Voi Maria, Maria...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kirjoittaja on yksi kämäleuka itse. Kirjoituksesi on raskaasti harmittavan ihmisen kirjoitus ja kateellisuus paistaa pahasti läpi. Koita kestää toisten hyvinvointi.

Tuo 18:14 kirjoittaja on tämä silmäpussi muija, kuluneen ja kärsineen näköinen. Näyttää myös siltä et viina on maistunut.
        Tainnut viettää aika rajua elämää kuten Sofiakin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko sua taas harmnitaa ettet ole saanut miestä, sinkkupalstallakin sitä hait. Eikö onnistanut! Voi Maria, Maria...

Tuo 18:14 kirjoittajalle.

• Anonyymi

Kuka voi kirjoittaa noin tyhmää tekstiä. Teksti kyllä kertoo ihmisestä paljon. Taitaa olla elämänsä pahasti jo pielessä. Kaikkia kateellisia ihmisiä kyllä löytyy, mutta tämä on jo todella naurettavaa. Hanki elämä niinkuin Sofia on neuvonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo 18:14 kirjoittaja on tämä silmäpussi muija, kuluneen ja kärsineen näköinen. Näyttää myös siltä et viina on maistunut.
        Tainnut viettää aika rajua elämää kuten Sofiakin...

Onks se sama muija joka kirjoitti et on 40 vuotta myynyt itseään ulkomailla ja on nyt 60 vuotias ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks se sama muija joka kirjoitti et on 40 vuotta myynyt itseään ulkomailla ja on nyt 60 vuotias ?

Saattaa ollakin sama, ainakin samaa ikäluokkaa. Näytti hakeneen itselleen miestä Sinkkupalstalla v. 2019.

• Anonyymi

Tämän kirjoittaja on elämässä pettynyt nainen ei voi millään kestää toisten hyvää elämää. Kaikki jutut mitä kirjoittaa on sairasta, mutta sopii hyvin kirjoittajaksi peräsuolipalstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän kirjoittaja on elämässä pettynyt nainen ei voi millään kestää toisten hyvää elämää. Kaikki jutut mitä kirjoittaa on sairasta, mutta sopii hyvin kirjoittajaksi peräsuolipalstalle.

Mistä tiedät kenenkään hyvästä elämästä mitään? Yleensä ne. jotka esittää "hyvää eläämäänsä", voivat todella huonosti jonkun asian suhteen.
        Ja se ei liity siihen mitä kukin syö, vaan henkiseen puoleen.
        Ei kenelläkään aina ole "onnellista ja siunattua" elämää.
        Huvittavaa kyllä tuo, kun jotkut viitsii vahtia toisten syömisetkin ja muut eivät saisi syödä samaa, yksinoikeudella tietylle henkilölle :D
        Joutaakohan ne itse edes syömään tuolta julkkisten instojen kyttäämiseltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät kenenkään hyvästä elämästä mitään? Yleensä ne. jotka esittää "hyvää eläämäänsä", voivat todella huonosti jonkun asian suhteen.
        Huvittavaa kyllä tuo, kun jotkut viitsii vahtia toisten syömisetkin ja muut eivät saisi syödä samaa, yksinoikeudella tietylle henkilölle :D

Martinan seuraajat luulee, että insta on totuus. Siinä on niin tyhmää porukkaa, että ei niiden käsityskyky riitä ymmärtämään tosiasioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka voi kirjoittaa noin tyhmää tekstiä. Teksti kyllä kertoo ihmisestä paljon. Taitaa olla elämänsä pahasti jo pielessä. Kaikkia kateellisia ihmisiä kyllä löytyy, mutta tämä on jo todella naurettavaa. Hanki elämä niinkuin Sofia on neuvonut.

Sä vaan jaksat jankuttaa tuota samaa kateellisuuskortia. Vaihda jo sivua silmäpussi muija, olet niin naurettava. Ihanko Sofialla on joku elämäkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan seuraajat luulee, että insta on totuus. Siinä on niin tyhmää porukkaa, että ei niiden käsityskyky riitä ymmärtämään tosiasioita.

Luulee, luulee, mutta kun kirjoittaja ei tiedä todellisuudesta yhtään mitään. Itse voin rehellisesti kertoa Martinan seuraajana, jopa tunnen hänet! Et silleen kuka se tyhmä onkaan, luulee, luulee... Martinan stalkkerit kyttää picukia ja luulee, et Martina elämä on siinä, kun kuvaa 1 min pätkän jotain videota. Et silleen , onpa tyhmää porukkaa.

• Anonyymi

Unohdit lippisjonnen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten täällä itse viitsit kirjoitella. Hanki nyt sinä vaan se oma elämä niinkuin Sofia on neuvonut. Sofian elämää ei kyllä kukaa halua. Eihän se osaa edes.kahvia keittiää eikä tehdä ruokaa. Aamukahvit juo kadulla. Hänen joulupöydän kattamisen olisi voinut olla kuvaamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sua kateellista raukkaa. Lopeta jo hänen seuraamisensa. Kyllä ottaa sulla koville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulee, luulee, mutta kun kirjoittaja ei tiedä todellisuudesta yhtään mitään. Itse voin rehellisesti kertoa Martinan seuraajana, jopa tunnen hänet! Et silleen kuka se tyhmä onkaan, luulee, luulee... Martinan stalkkerit kyttää picukia ja luulee, et Martina elämä on siinä, kun kuvaa 1 min pätkän jotain videota. Et silleen , onpa tyhmää porukkaa.

Taitaa olla sulla jo v-tus kovissa lukemissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekaan se n. 70-vuotias vanha ukko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa ollakin sama, ainakin samaa ikäluokkaa. Näytti hakeneen itselleen miestä Sinkkupalstalla v. 2019.

Eli sinäkin olit sinkkupalstalla 2019, hakemassa mitä?
        Kuinka joku voi tietää, kuka on ollut palstalla neljä vuotta sitten?

• Anonyymi

Hullun ihmisen purkaus. Kukaan ei kuule jutuistasi edes välitä hevon oaskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko itsestäsi? Siunattua elämää vaan sitten.

• Anonyymi

Katsokaa Sofian naamaa, en ole koskaan nähnyt noin rumaa ja köyhää sekä juoppoa mustalaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten täällä itse viitsit kirjoitella. Hanki nyt sinä vaan se oma elämä niinkuin Sofia on neuvonut. Sofian elämää ei kyllä kukaa halua. Eihän se osaa edes.kahvia keittiää eikä tehdä ruokaa. Aamukahvit juo kadulla. Hänen joulupöydän kattamisen olisi voinut olla kuvaamatta.

Sofian ei edes pese itseään, kun haisee niin pahalle ja kuivattelee alapäätä hiustenkuivaajalla. Alkuasukas, onneksi Stefan löysi ihmisen. Humalassa sekaantu tuohon marokkolaiseen ja oppi käyttämään sen kanssa vartin iloja. Nyt on kaunis, töissä käyvä kaveri, hyvä Stefan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkö sinkkupalstalla, olen ollut 20 v. naimisissa, mitä minä sinkkupalstalla tekisin?
        Sieltä se tuli esiin googlaamalla henkilön nimen...
        Et kai sä ole noin tyhmä, ettet muka tiedä kuka on ollut palstalla neljä vuotta sitten?
        En ole itse ollut palstalla edes vuottakaan, mutta tiedän joidenkin olleen jopa 15 vuotta.
        Löytyyhän nuo vanhat viestit ihan googlaamalla, hyvin tunnistettavissa jotkut ihmiset, jotka viettäneet "ikänsä" palstalla. Ja aina vaan samat hörinät, jopa samat sanat...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsokaa Sofian naamaa, en ole koskaan nähnyt noin rumaa ja köyhää sekä juoppoa mustalaista.

On hän kyllä pahan näköiseksi mennyt...näyttää ihan 50 vuotiaalta..Ja nuo kaameat turbohuulet, jotka ihan rakoilla. Nenä typistetty kuin M. Jacksonilla. Hiusraja karkaa kokoajan takaraivolle päin enemmän ja enemmän..
        Oli vielä Nousiaisen aikaan ihan kivan ja luonnollisen näköinen, mutta nykyisin...

• Anonyymi

Kyllä voi olla riivinlaudalla nyt paha mieli. Tekee hyvää sulle tuo kateus. Ota lääkkeesi.

• Anonyymi00164
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko niin että joku olisi haukkunut törkeästi jossain jotain omalla nimellä ja siten kun sen törkeästi haukkujan googlaa niin tulee kaikenlaista vastaan netistä koska sinne jää kaikki?

• Anonyymi

Katsoin aivan samaa Martina paistoi eilen proteiinilettuja, niin eiköpä Sofian pitänyt matkia....On se nolo muija. Eikä ole ensimmäinen kerta, matkinut ennenkin Martinaa. Matki myöskin kauan Martinan hyvää ystävää Didemiä pukeutumisessaan.
      Mutta eihän Sofialle sovi yhtään samanlaiset vaatteet kuin sirolle Didemille, joka osaa kantaa vaatteet tyylikkäästi.

• Anonyymi

Sofia näyttää kaapanneen Roopen kaverikseen. Nytkin stoorissa kuva jossa näkyy Roopen koira ja vieressä Roope. Mitähän nyt on meneillään. Roope on tainnut saada Martinalta potkut. Toki saa mennä assistentiksi Sofiallekin mutta miksi juuri Sofia? Sara Sieppi ja Roope Hujanen kaveeraavat nyt Sofian kanssa, joka näyttää alkaneen matkimaan Martinaa joka suhteessa.

• Anonyymi

Roope taisi saada Martinalta hyvää oppia, ilmeisesti myös Martina antoi hänelle potkut.
        Mahtaako Sara sen kummemmin Sofian kanssa kaverata, no en tiedä? Sara kuitenkin seurustelee ja myös hänen kaikki kaverinsakin.
        Hujasessa on minusta jotain outoa, ei pelkästään suuntautumisen takia, vaan muutenkin...
        No nuori poikahan tuo vielä on...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roope taisi saada Martinalta hyvää oppia, ilmeisesti myös Martina antoi hänelle potkut.
        Mahtaako Sara sen kummemmin Sofian kanssa kaverata, no en tiedä? Sara kuitenkin seurustelee ja myös hänen kaikki kaverinsakin.
        Hujasessa on minusta jotain outoa, ei pelkästään suuntautumisen takia, vaan muutenkin...
        No nuori poikahan tuo vielä on...

Ihan kuin vähän yksinkertaiset alakoululaiset kirjoittaisivat täällä: kuka kaveeraa kenen kanssa, mä en leiki sun kanssa, sä et oo mun kaveri…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kuin vähän yksinkertaiset alakoululaiset kirjoittaisivat täällä: kuka kaveeraa kenen kanssa, mä en leiki sun kanssa, sä et oo mun kaveri…

Yksinkertaisiahan nuo ovatkin juttujensa perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinkertaisiahan nuo ovatkin juttujensa perusteella.

Mitä nämä typerät tarhaikäiset täällä kirjoittelevat ja haukkuu muita komentoijia! Aika yksinkertaista porukkaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka kaveraa kenenkin kanssa? Sofia ainakin kaveraa paljon nuorempien kanssa, kuin itse on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä kun itsekin myönnät, että kersat täällä kirjoittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempikin puhuja, eikö sulla ole muuta sanomista, kuin arvostella aikuisena ihmisenä toisia kommentoijia? Vaikutat tosi lapselliselta aikuiseksi ihmiseksi. Pikku neuvo; joskus kannattaa olla vaan hiljaa, eikä avata sitä suurta suutaan, ettei tee itsestään niin tyhmää!

• Anonyymi

Nythän se Sarakin voi vaikka pistäytyä Sohvin synttäreillä, kun "katiskakeissi" laukes pelkillä sakoilla. Muuten Saran imago olis lähteny laskusuuntaan. Että tälleen järjellä ajatellen.
        Noin vuosi sittenhän Sohvi haki uutta nousua mediassa, kommentoi, kuinka vanhoja "ystäviä" ei ole. On vain uusia, kylläkin aika lailla "tuntemattomia", joista ei oikein saa nostetta. Ei toki tätä viimeistä lausetta maininnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän se Sarakin voi vaikka pistäytyä Sohvin synttäreillä, kun "katiskakeissi" laukes pelkillä sakoilla. Muuten Saran imago olis lähteny laskusuuntaan. Että tälleen järjellä ajatellen.
        Noin vuosi sittenhän Sohvi haki uutta nousua mediassa, kommentoi, kuinka vanhoja "ystäviä" ei ole. On vain uusia, kylläkin aika lailla "tuntemattomia", joista ei oikein saa nostetta. Ei toki tätä viimeistä lausetta maininnut.

Täytyyhän Sofian yrittää lyöttäytyä Saran seuraan, olihan heillä yhteinen miljonääri kokelas.

• Anonyymi

Tuli mieleen että miksi niin monet julkisuudessa muita naisia haukkuvat ja kadehtivat ovat puoliksi jotain muuta kulttuuria? Esim. näissä ns. missipiireissä näitä on todella paljon.

• Anonyymi

Mulle ei tullut kun en tunne näitä nettikiusaajia.

• Anonyymi

Kyllä ne on suurimmalta osin ihan tavallisia suomalaisia. Tosin sukujuuret monesti Pohjois_Karjalassa, Kainuussa, Hämeessä, Savossa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne on suurimmalta osin ihan tavallisia suomalaisia. Tosin sukujuuret monesti Pohjois_Karjalassa, Kainuussa, Hämeessä, Savossa....

Mistä sä kenenkään sukujuuretkin jo tiedät, aika epeli olet. Älä arvuuttele, jos et tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle ei tullut kun en tunne näitä nettikiusaajia.

"Mulle ei tullut" Sulle ei siis tullut??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt olikin kyse niistä jotka julkisesti haukkuvat aivan omalla nimellä kadehtimiaan naisia ja keksivät heistä kaikenlaisia juttuja että pääsisivät vaikka edes Seiskan sivuille, jos ei muuhun mediaan. Nuo, joita luettelit haukkuvat varmaankin julkisilla kaikille näkyvissä olevilla palstoilla nimeltä mainittuja julkisuuden henkilöitä törkeästi anonyymeina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt olikin kyse niistä jotka julkisesti haukkuvat aivan omalla nimellä kadehtimiaan naisia ja keksivät heistä kaikenlaisia juttuja että pääsisivät vaikka edes Seiskan sivuille, jos ei muuhun mediaan. Nuo, joita luettelit haukkuvat varmaankin julkisilla kaikille näkyvissä olevilla palstoilla nimeltä mainittuja julkisuuden henkilöitä törkeästi anonyymeina.

Hekoheko osta mopo! Mitä toi sun horina on suomeksi? Vaikka ei sillä mitään väliä, vaikka sitä ei ymmärtäisikään. Samaa oot jauhanut jo iät ja ajat. 🥴

• Anonyymi

Eli onko niin, että kun Rouva tekee ja kuvaa lättyjä, niin kukaan muu ei saa tehdä lättyjä?
      Kyllä minä ole monissa fb kuvissa nähnyt lättyjen paistoa, tosin ne ovat olleet muurinpohjalättyjä kera mansikoiden ja jäätelön.
      Ai niin, Rouvan lätyt olikin proteiinilättyjä.

• Anonyymi

Onko joku puhunut, ettei kukaan saa tehdä lättyjä? Opettelehan ensin lukemisen ymmärtämisen ja kommentoi vasta sitten.

• Anonyymi

Onpa täällä yksinkertaista porukkaa, kun lukemisen ymmärtäminen puuttuu ja vastataan ihan mitä sattuuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa täällä yksinkertaista porukkaa, kun lukemisen ymmärtäminen puuttuu ja vastataan ihan mitä sattuuu.

Tuo siis 12:19 kirjoittajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo siis 12:19 kirjoittajalle.

Lisäksi ovat kuin alakoululaiset kirjoittaisivat täällä.

• Anonyymi

Heh..heh..hee, sinä olet juuri kun mun mies, kun se ottaa nokkiinsa jostain mun sanomisista ja häntä alkaa ottaa aivoon ihan helkusti, niin alkaa rouvittelemaan; rouva on hyvä ja tekee itse..jne
        🐓🐓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sattuu

• Anonyymi

Peppiä ja Pikku-Myytä hiertää nyt pahasti. Niko, Stefu, Hannu ja Eerikäinen ovat nyt sinkkuja, joten ei tarvitse huolehtia vielä heidän naisystävistään.

• Anonyymi

Nyt vaan naiset jakaa värkkiä näille sinkku miehille 🤗

• Anonyymi

Sanna22 riehuu ja kiehuu täälläkin. Sofian suurlähettiläs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna22 riehuu ja kiehuu täälläkin. Sofian suurlähettiläs.

Hei Peppi pohjoisesta! Olemme molemmat täällä, koska meillä ei ole muita läheisiä ystäviä kuin Sofia ja Martina. Hyvää päivänjatkoa sinulle toivottelee Sanna 22

• Anonyymi

Määki paistoin lättyjä, kun mun idoli Martinakin paistoi lättyjä. Enhän mä tietystikään niin hienoja lättyjä osannut tehdä kuin superkokki Martina, mutta Martinalla olikin valmisaineet saatu mainoslahjaksi ja mä tein taikinan omin pikku kätösin. Ostin tarvikkeet ihan itse omilla rahoilla kaupasta

• Anonyymi

Ja mää en sit viittiny tehdä lättyjä, vaik olis ollut valmisaineet valmiina.

• Anonyymi

Kertooko aloittajan kristallipallo, että Sofia matkii tyrkky Martinaa, jonka hevonen kuoli dramaattisessa onnettomuudessa😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Martina paistoi eilen lettujaj a nyt on Sofian lautasella lettuja. Eli Martina paistoi Sofialle lettuja.

• Anonyymi

Sivistynyt Sofia leipoi viime viikolla piirakoita ja tällä viikolla mauttomuuden huippu Mara esittelee omaa piirakkaa.

• Anonyymi

Mitähän piirakoita Sofia osaa leipoa? Jauhopiirakoitako? Pistääkö hän piirakan nenään?
        Ja sinä esittelet vain omaa piirakkaasi...just joo.. mautonta...

• Anonyymi

Harvemmin palstalla käyn ja ei voi kun todeta, kylläpä aikuiset ihmiset ovat käsittämättömän yksinkertaisia. Eikö aikuisilla ihmisillä ole mitään tekemistä, kuin höpöttää jotain täysin tyhjänpäiväistä höpötystä!

• Anonyymi

Onko se harvoin, jos/kun päivystät täällä 25/7? 🤭

• Anonyymi

Martina pitää huolta urheilijan kropastaan. Sofia on pulskistunut.

• Anonyymi

Mitä ihmettä se Sofia nyt alkoi esittämään? Yhtäkkiä treenaa kuulemma kovaa, aamulla tyhjään vatsaan ja tekee proteiinilättyjä, siis ensimmäinen lyhyt video ikinä jossa juoksee, toki tissit tyrkyllä, ja musiikkina "Vittu nyt on kevät..". Ja aurinkolasitkin hankittu samanlaiset kuin nämä kovaa treenaavat ja pyöräilevät käyttävät.

• Anonyymi

Ja sitten hokee moneen kertaan että ihanaa taas palata normaaliin arkeen ja toistaa että sanoinko jo, että on taas ihanaa palata normaaliin arkeen. Eihän sen arki ole vuosikausiin ollut tuollaista. Toki yrittää vitsailla jostain löysästä munasta eli yrittää olla vitsikäs.

• Anonyymi

Pikkaraisella on tuollaiset lasit. Toki nyt hankki toisetkin, valkosankaiset, mutta käyttää niitä laseja hiihtäessä, treenatessa ja pyöräillessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkaraisella on tuollaiset lasit. Toki nyt hankki toisetkin, valkosankaiset, mutta käyttää niitä laseja hiihtäessä, treenatessa ja pyöräillessä.

Pikkarainen on nyt vapaa mies ja komeakin vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkaraisen oli pakko kertoa että yleisurheilijadaami tuli rohkeasti juttusille ja pyysi kentällä jopa juoksemaan kanssaan, jos tulee vaikka salakuvia Seiskaan. Sellaista se on se julkisuuden henkilön elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefu kirjoitti hiljattain Pikkaraisen paidattoman kuvan kommenttikenttään että "Oot Suomen kuumin kolli".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefu kirjoitti hiljattain Pikkaraisen paidattoman kuvan kommenttikenttään että "Oot Suomen kuumin kolli".

Ei kai Pikkaraisella ja Sofialla ole jotain sutinaa, koska Stefukin on reagoinut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai Pikkaraisella ja Sofialla ole jotain sutinaa, koska Stefukin on reagoinut?

Voihan se olla niinkin että miehet, joilla on jotain katkeruutta Martinaa kohtaan, kostavat sen alkamalla hengailemaan Sofian kanssa.

• Anonyymi

6:26 Sofia fitnessin maailmanmestarina saattaa tietää sellaisen että elimistö käyttää yön aikana hiilarit loppuun ja aamulla treenatessa "tyhjään mahaan" elimistö alkaa käyttään rasvaa polttoaineena.

• Anonyymi

Sofia käyttää jo Roopen vaatteita. Pukeutui Roopen ylisuureen tuulipukuun. Omat on myyty tai ei mahdu. Ainahan se on jollain laihiksella. Tai makaa koneessa, kun ei jaksa liikkua. Syö, makaa, dokaa.

• Anonyymi

Kauhean näköinen tuo ylisuuri tuulipuku Sofian päällä. Korostuu oikein tuo hänen ylisuuri takapuolensa.

• Anonyymi

Ihana että seuraat Sofiaa niin aktiivisesti.❤️

• Anonyymi

Vain Yliksellä 😉

• Anonyymi

Miksi Sofia, joka on hyvin kaunis, naisellinen nainen ja älykäskin, haluaisi olla miesmäisen ja lahjattoman Maran kaltainen????

• Anonyymi

Martina on kaunis.

• Anonyymi

Ei Sofia Martinan miehiäkään yritä iskeä mistään rakkaudesta, vaan hän on vain yhtä kateellinen Martinalle kuin te Martinan vainoajat täällä.

• Anonyymi

Sofia on persoonaton, hän haluaa aina olla joku muu. Didem, Kim, Martina ym. ketä milloinkin haluaa kopioida. Leikkautti itsensä Kim K- paketilla Espanjassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia on persoonaton, hän haluaa aina olla joku muu. Didem, Kim, Martina ym. ketä milloinkin haluaa kopioida. Leikkautti itsensä Kim K- paketilla Espanjassa.

Sofia halusi myös samanlaisen koiran kun Ranen exällä oli ja matki kuvia missä Ranen exä oli koira sylissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Sofia Martinan miehiäkään yritä iskeä mistään rakkaudesta, vaan hän on vain yhtä kateellinen Martinalle kuin te Martinan vainoajat täällä.

Sofia ja Martina ovat kuin yö ja päivä. Kun Sofia sai Stefun nalkkiin niin yritti aloittaa kaikkea harrastusta, mitä Martinalla oli, mutta ei onnistunut missään. Istui hevosen selässä Hangossa ja kyseli että aloittaisiko taas vanhan harrastuksen. Tuskin on koskaan ratsastanut. Stefu hankki laskettelusukset ja lasketteluopettajankin Sofialle, mutta ei ollut Sofian juttu, vaikka sanoikin nuorena lumilautailleensa. Sekin on hänet tuntevien mukaan vale ja kyllähän sen näki että ei Sofialla ollut mäestä kokemusta. No, sitten Stefu hankki kalliit maantiepyörät ja taisi Sofia kerran sillä ajaa. Jopolla sitten ajeli joskus. Murtomaahiihtoa tai uimista Sofia ei tainnut edes yrittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia ja Martina ovat kuin yö ja päivä. Kun Sofia sai Stefun nalkkiin niin yritti aloittaa kaikkea harrastusta, mitä Martinalla oli, mutta ei onnistunut missään. Istui hevosen selässä Hangossa ja kyseli että aloittaisiko taas vanhan harrastuksen. Tuskin on koskaan ratsastanut. Stefu hankki laskettelusukset ja lasketteluopettajankin Sofialle, mutta ei ollut Sofian juttu, vaikka sanoikin nuorena lumilautailleensa. Sekin on hänet tuntevien mukaan vale ja kyllähän sen näki että ei Sofialla ollut mäestä kokemusta. No, sitten Stefu hankki kalliit maantiepyörät ja taisi Sofia kerran sillä ajaa. Jopolla sitten ajeli joskus. Murtomaahiihtoa tai uimista Sofia ei tainnut edes yrittää.

Kaikki Suomen naiset ovat kateellisia Martinalle. Naiset valmistuvat sairaanhoitajaksi, tohtoreiksii ja opettajiksi, mutta sisimmässään ovat kateellisia Martinallle. Martlna se on tämän palstan Queen. Ei kukaan ole niin suosittu juorupalstoilla kuin Martina. Martinalla on faneja .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki Suomen naiset ovat kateellisia Martinalle. Naiset valmistuvat sairaanhoitajaksi, tohtoreiksii ja opettajiksi, mutta sisimmässään ovat kateellisia Martinallle. Martlna se on tämän palstan Queen. Ei kukaan ole niin suosittu juorupalstoilla kuin Martina. Martinalla on faneja .

Minä en ainakaan ole kateellinen tuollaiselle horolle joten "kaikki Suomen naiset" eivät päde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan ole kateellinen tuollaiselle horolle joten "kaikki Suomen naiset" eivät päde.

Naista, joka nimittelee toista naista horoksi, ei lasketa ”kaikki Suomen naiset” -kategoriaan.

• Anonyymi

Sofia älykäs....ai kauhea, nyt kyllä vitsin murjaisit. Älykäs ihminen, joka liikkuu huumepiireissä ja rikollisten seurassa ja käytti humeita...Kyllä on älykkyys kaukana tuollaisella lortolla.

Martina on kaunis, aikuinen, liikunnallinen ja aikaansaava nainen. Aivan toista mitä laiska Sofia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin Sofia "iski" Saran entisen miljonääriperijän. Eikö Sofia osaa itse valita miehiään, vaan on muiden naisten miesten perässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin kirjoittaa vain HORO itse! Turha sinun on muita horoksi haukkua, kun itse sitä viljelet!

• Anonyymi

Onko tuo Roope oikeasti noin tyhmä että on alkanut hengailemaan Sofian kanssa?

• Anonyymi

Onkohan niillä joku "sometiimi"? Roopella, Sofialla ja eikös Sarakin ole siinä porukassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan niillä joku "sometiimi"? Roopella, Sofialla ja eikös Sarakin ole siinä porukassa.

Sara ei ole edes Sofian ystävä vaan meni säälistä Sofian synttäreille, ei ole hyväksi olla huumerikoksesta tuomitun henkilön lähipiirissä koskaan.

• Anonyymi

Sofialla ei ole ystäviä siis oikeita olemassa, siksi on Roopen kanssa pyörii ja eiks asu kans hänen asunossa yhdessä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofialla ei ole ystäviä siis oikeita olemassa, siksi on Roopen kanssa pyörii ja eiks asu kans hänen asunossa yhdessä ?

Martina ei ilmeisesti enää halunnut työllistää Roopea ja Roope nyt sitten "kostaa" tällä tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina ei ilmeisesti enää halunnut työllistää Roopea ja Roope nyt sitten "kostaa" tällä tavalla?

Toki hyvä että pääsi Roopesta eroon koska nythän näemme hänen todellisen luonteensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sara ei ole edes Sofian ystävä vaan meni säälistä Sofian synttäreille, ei ole hyväksi olla huumerikoksesta tuomitun henkilön lähipiirissä koskaan.

Sofia oli kylläkin Saran porukoissa siellä Ruisrockissa, jonka jälkeen Sofia ja Niko pidätettiin. Siellä alueella olivat yhdessä ja muitakin Saran ystäviä oli mukana, mm. Rosanna taisi olla. Pidätyksen jälkeen Sara vielä julkisesti puolusteli Sofiaa. Ovat olleet Sara ja Sofia myös yhdessä joskus Dubaissakin ja pitkäaikaisia ystäviä. Heillä on ollut ystäväporukka aikanaan, johon kuului Sofia, Sabina, Sara ja Linda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, Roopehan lähti duuniin ulkomaille ja Martinahan sanoi, että hienoa ja rohkeaa toteuttaa uusia juttuja. Sitä en tiedä mihin lähti, mutta ei ollut mitään draamaa, sitä en toki tiedä, missä nyt on ja mitä hommailee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin se Lotta mahtoi kadota?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, Roopehan lähti duuniin ulkomaille ja Martinahan sanoi, että hienoa ja rohkeaa toteuttaa uusia juttuja. Sitä en tiedä mihin lähti, mutta ei ollut mitään draamaa, sitä en toki tiedä, missä nyt on ja mitä hommailee.

Roope on palannut takaisin ja alkoi hengailemaan Sofian kanssa. Joku mättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia on Martinan pahin vihollinen vaikka Martina ei Sofiaa noteeraakaan. Ei Stefu turhaan Sofiaa käärmeeksi haukkunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos ei työjutut alkaneet tällä Roopella luistaa toivotulla tavalla ulkomailla tms. niin tuli takasi Suomeen, en tiedä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

7:54 Juu sehän ei ole vaihtoehto että Roope pötki pakoon niin kuin kaikki muutkin 😂

• Anonyymi

Sofia on lihonut. Martina timmissä kunnossa.

• Anonyymi

Martina on selvästi myös treenattu ja lähinnä lihasta. Sofiassa makean elämän mukanaan tuomaa läskiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on selvästi myös treenattu ja lähinnä lihasta. Sofiassa makean elämän mukanaan tuomaa läskiä.

Kiva että seuraat näin aktiivisesti Sofiaa ja Martinaa ja olet huomannut, että Sofialla on läskiä. Oletko anorektikko?

• Anonyymi

Mediassa kun nauravat kun vähä väliä Sofia ilmoittaa, että nyt alkaa dieetti ja kunnon kohotus .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mediassa kun nauravat kun vähä väliä Sofia ilmoittaa, että nyt alkaa dieetti ja kunnon kohotus .

Missä mediassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva että seuraat näin aktiivisesti Sofiaa ja Martinaa ja olet huomannut, että Sofialla on läskiä. Oletko anorektikko?

Sofialla on todellakin läskiä, vaikken häntä seuraakkaan. Nähnyt tosin olen stadin kaduila käppäilevän. Huvittavan näköinen lyhyine jalkoineen ja isoine takamuksineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä mediassa?

Lue ja katso itse, kyllä sieltä löytyy. Moneskohan kerta tuo Sofian dietti oikein on? Tämän tästä aloittaa dietin ja vetää viinaa...sinä sitä diettiä kerrakseen...Tuloksia ei näy missään ja hänellä ei ole pitkäjänteisyyttä mihinkään. Kaikki mitä aloittaa, lässähtää lyhyeen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue ja katso itse, kyllä sieltä löytyy. Moneskohan kerta tuo Sofian dietti oikein on? Tämän tästä aloittaa dietin ja vetää viinaa...sinä sitä diettiä kerrakseen...Tuloksia ei näy missään ja hänellä ei ole pitkäjänteisyyttä mihinkään. Kaikki mitä aloittaa, lässähtää lyhyeen..

Sinun mediasi on Seiska, Gekkonen, Hymy, Ylilauta ja Vauva.fi. Sieltähän ne tärkeimmät opt tulee ja sen jälkeen tänne keskustelemaan samanlaisten valopäiden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dieetti tarkoittaa ruokavalioa ja Sofialla näyttää tarkoittavan vähähiilihydraattista. Mutta mitä tarkoittaa tämä sinun "kunnon kohotus"? 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun mediasi on Seiska, Gekkonen, Hymy, Ylilauta ja Vauva.fi. Sieltähän ne tärkeimmät opt tulee ja sen jälkeen tänne keskustelemaan samanlaisten valopäiden kanssa.

Mitä sä TAAS luulet, sähän se aikamoinen valopää oletkin! Eläissäni en ole Hymyä, Ylilautaa, Vauva.fi lukenut. En ole edes kirjautunut Ylilaudalle ja Vauvalle. Joten, kerrohan miksi sä olet noin luulosairas? Luuletko sä yhden ihmisen täällä kirjoittelevan?
        Sulla vain pahenee tuo luulotauti, haehan siihen apua itsellesi!
        Aikaisemminkin olet luullut minun kirjoittelevan, jos jotain! Keneksi minua oikein luulet?
        Onhan tuosta Sofiasta ollut juttua muissakin medioissa. Eihän Sofialla ole pitkäjänteisyyttä, kaikkihan se jättää aina kesken. Tuo on myös hyvin tiedossa monella.
        Nyt valopää valot päälle, jos vielä pystyt!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dieetti tarkoittaa ruokavalioa ja Sofialla näyttää tarkoittavan vähähiilihydraattista. Mutta mitä tarkoittaa tämä sinun "kunnon kohotus"? 😀

Miksi Sofia juo viinaa, kun on dietillä?
        Sofian dietit on yhtä tyhjän kanssa.
        Näyttipä hän paksulta, kun hänet eilen näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Sofia juo viinaa, kun on dietillä?
        Sofian dietit on yhtä tyhjän kanssa.
        Näyttipä hän paksulta, kun hänet eilen näin.

Mä näin eilen Martinan. Olipa lyhyt ja pönäkkä. Mieheksi ensin luulin, kun oli niin miehekkään jykevä leuka ja lattaperce.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofialla on todellakin läskiä, vaikken häntä seuraakkaan. Nähnyt tosin olen stadin kaduila käppäilevän. Huvittavan näköinen lyhyine jalkoineen ja isoine takamuksineen.

Vaikka et häntä seuraakaan (huom. yksi k). Aina sä vaan häneen törmäät jollain kadulla ja netissä. 😆 Valehtele rauhassa vaan! 🥴🦘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä näin eilen Martinan. Olipa lyhyt ja pönäkkä. Mieheksi ensin luulin, kun oli niin miehekkään jykevä leuka ja lattaperce.

Minäkin näin eilen Martinan ja oli tosi sporttisen näköinen ja kaunis. Kaunis takapuoli Martinalla ja kauniit kasvot. Ei paksun meikkikerroksen peittämät.

Onko sulla muuten lattaperse ja jykevä leuka? Todennäköisesti.
        Sofiakin filtteröi leukansa aina todella pitkäksi ja kapeaksi, samoin kuin jalkansa, ovat laihat ja pitkät ja todellisuudessa on persjalkainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka et häntä seuraakaan (huom. yksi k). Aina sä vaan häneen törmäät jollain kadulla ja netissä. 😆 Valehtele rauhassa vaan! 🥴🦘

Totta hemmetissä häneen stadin kaduilla ja kuppiloissa törmää. Siellähän hän lähes asuu... Miten netis voi kehenkään törmätä, kerrohan?
        Onneksi minun ei tarvitse valehdella, toista kun sinun!

• Anonyymi

Meidän mummokin (93 v) haluaa olla kuin Martina.. Meen tänään mummolla käymään ja mummo lupasi paistaa lettuja. 😋

• Anonyymi

Minäkin paistoin tänään lettuja jälkiruoaksi, sellaisia diettilettuja, ei dieettilettuja.😁

• Anonyymi

No, no. Letttujen paisto ja syönti on Martinan yksinoikeus. Kerro mummollesi, että voisi paistaa vaikka jotain sanomalehtiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, no. Letttujen paisto ja syönti on Martinan yksinoikeus. Kerro mummollesi, että voisi paistaa vaikka jotain sanomalehtiä.

"Letttujen" ? Sulla kummallisia lettuja on? Paista sä vaikka vanhoja kengänpohjia, nehän sulle sopii.
        Minä ajattelin paistaa huomenna lettuja, niin kuin Martinakin paistoi!
        Lettuja, mansikkahilloa ja kermavaahtoa, ai, ai, vie kielen mennessään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Letttujen" ? Sulla kummallisia lettuja on? Paista sä vaikka vanhoja kengänpohjia, nehän sulle sopii.
        Minä ajattelin paistaa huomenna lettuja, niin kuin Martinakin paistoi!
        Lettuja, mansikkahilloa ja kermavaahtoa, ai, ai, vie kielen mennessään..

Martina ei syö kermavaahtoa tai hilloa.

• Anonyymi

Aloittaja ja muut, kukaan ei oikeasti halua olla kuin Martina ja tämä on faktaa

• Anonyymi

Saadaanko kuitenkin paistaa lettuja?

• Anonyymi

Kyllä vain moni haluaisi olla kuten Martina, sehän on itsestäänselvyys! Monia ihmisiä näyttää täälläkin "hiertävän" hänen elämänsä ja olemisensa!

Mistä faktasta sä muuten puhut? Kaikki mitä sinä kirjoitat ovat pelkkää fiktiota!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vain moni haluaisi olla kuten Martina, sehän on itsestäänselvyys! Monia ihmisiä näyttää täälläkin "hiertävän" hänen elämänsä ja olemisensa!

Mistä faktasta sä muuten puhut? Kaikki mitä sinä kirjoitat ovat pelkkää fiktiota!

Ei todellakaan kukaan halua olla kuin Martina. Se miksi Martinaa arvostellaan johtuu siitä, että se tarjoilee aiheita koko ajan. Ulkonäkö pilattu liian monilla käsittelyillä, ikäänsä vanhemman ja kärsineen näköinen.

• Anonyymi

Mä syön vaan proteinipatukoita niin kuin Martina.

• Anonyymi

Mä teen proteiinijauhoista lettuja.

• Anonyymi

Mä teen lettuja vehnäjauhoista ja paistan voissa

• Anonyymi00163

Joku kirjoitti vauvalla että Sofia 13-vuotiaana alkoi tapailemaan jotain poikaa vain siksi että sai vietyä pojan joltain toiselta tytöltä. Veikö Sofia kouluaikana myös kavereilta toisilta tytöiltä vai oliko Sofialla yleensä kavereita?

Ei kai Sofialla enää ole samanlaiset harrastukset?

• Anonyymi00165

Tässä vanhassa ketjussa lukee toukokuussa 2023 että Sofia on yhtäkkiä alkanut treenaamaan. Lenkille tyhjällä vatsalla ja sitten tekee proteiinilättyjä. Urheilijoiden lasit silmillä ja oikeasti juoksee vähän ja musiikkina "vittu nyt on kevät...".

Sofian tukija Soila teki juuri tuohon aikaan valkopesujatkokertumuksen Sofiasta Seiskaan ja sitten tuli yllätysilmoitus Sofialta että alkaa hyvinvointivalmentajaksi ja kerää itselleen supertiimiä. Sitten kesäkuussa 2023 alkoikin myydä valmennuksiaan ja vieläkin kehuskelee instasssa kuinka paljon oli osallistujia ja lupaili koko alkuvuoden 2024 että tulee toinenkin valmennus ja vielä henkilökohtaisempi. Ei ole tullut ja nyt tiedetään että oli napannut jonkun rillimiljonäärin vaimoltaan jonka kanssa miehellä oli muutaman kuukauden ikäinen lapsi.

• Anonyymi00166

Seiskassa oli myös salakuvia kesällä 2023 kuinka "julkkisten manageri" Roope ja Sofia ilakoivat kaupungilla ja Roope kävi pulahtamassa. Hörkkö oli "salakuvannut" paria joka suunnasta. Sofian instassa oli myös kuvia kuinka esitti treenaavansa Kaivopuiston rappusissa ja Roope otti kuvia alkaalta päin että Sofian takapuoli tuli hyvin esille. Sitten Sofia mainosti erästä kauneushoitolaa että hänen valmennuksen ostajat saavat sieltä alennusta ja sittenhän Roopekin oli siellä ottamassa hetikohta piikityksiä huuliinsa ja firma mainosti Roopella heidän palveluksiaan.

• Anonyymi00167
        Anonyymi00166 kirjoitti:

Seiskassa oli myös salakuvia kesällä 2023 kuinka "julkkisten manageri" Roope ja Sofia ilakoivat kaupungilla ja Roope kävi pulahtamassa. Hörkkö oli "salakuvannut" paria joka suunnasta. Sofian instassa oli myös kuvia kuinka esitti treenaavansa Kaivopuiston rappusissa ja Roope otti kuvia alkaalta päin että Sofian takapuoli tuli hyvin esille. Sitten Sofia mainosti erästä kauneushoitolaa että hänen valmennuksen ostajat saavat sieltä alennusta ja sittenhän Roopekin oli siellä ottamassa hetikohta piikityksiä huuliinsa ja firma mainosti Roopella heidän palveluksiaan.

Ottiko Sofia Roopen omaksi assarikseen jo tuolloin? Eikö ollut sitten muuta valkokuvaajaa vielä siinä vaiheessa saatavissa kuin Hörkkö tai Roope.

• Anonyymi00168
        Anonyymi00167 kirjoitti:

Ottiko Sofia Roopen omaksi assarikseen jo tuolloin? Eikö ollut sitten muuta valkokuvaajaa vielä siinä vaiheessa saatavissa kuin Hörkkö tai Roope.

Sofia on henkisesti jäänyt teini tasolle ja siksi sen käytös on todellakin naurettavaa.

• Anonyymi00169

Pitääkin tehdä lättyjä tänään. Ketähän matkin?

• Anonyymi00170

Laitatko myös sporttilasit päähän ja lähdet juoksemaan ja teet proteiinilättyjä ja musiikkina soi "vittu nyt on kevät" ja onko sinulla myös suunnitelmissa aloittaa hyvinvoinvointivalmentajana ja siksi tällainen instaan noin niinkuin mainoksena? Siitähän tuossa toukokuussa 2023 aloituksessa on Sofian osalta kysymys. Jos noin teet niin sitten matkit jotain joka ehkä jo toimii arvostettuna hyvinvointivalmentajana kuten Sofiankin fiksuimmat näki matkivan.

• Anonyymi00171
        Anonyymi00170 kirjoitti:

Laitatko myös sporttilasit päähän ja lähdet juoksemaan ja teet proteiinilättyjä ja musiikkina soi "vittu nyt on kevät" ja onko sinulla myös suunnitelmissa aloittaa hyvinvoinvointivalmentajana ja siksi tällainen instaan noin niinkuin mainoksena? Siitähän tuossa toukokuussa 2023 aloituksessa on Sofian osalta kysymys. Jos noin teet niin sitten matkit jotain joka ehkä jo toimii arvostettuna hyvinvointivalmentajana kuten Sofiankin fiksuimmat näki matkivan.

😀 täytyy olla irti todellisuudesta, jos ajattelee, että lettujen paisto tai urheilulasien pitäminen yms on matkimista. Jutut on ala-astelaisen. Tuon "logiikan" mukaan suuri osa ihmisistä ympäri maailmaa matkisi jotain "joka ehkä toimii jo arvostettuna hyvinvointivalmentajana". Ulkoilemaan välillä, suosittelen.

• Anonyymi00173
        Anonyymi00171 kirjoitti:

😀 täytyy olla irti todellisuudesta, jos ajattelee, että lettujen paisto tai urheilulasien pitäminen yms on matkimista. Jutut on ala-astelaisen. Tuon "logiikan" mukaan suuri osa ihmisistä ympäri maailmaa matkisi jotain "joka ehkä toimii jo arvostettuna hyvinvointivalmentajana". Ulkoilemaan välillä, suosittelen.

Sofia vei Martinan miehen kahteen otteeseen, vei Martinan entisen assistentin ja ystävää esittäneen ja nyt on jo Martinan hyvän ystävän, valokuvaajan kimpussa.

• Anonyymi00174
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Sofia vei Martinan miehen kahteen otteeseen, vei Martinan entisen assistentin ja ystävää esittäneen ja nyt on jo Martinan hyvän ystävän, valokuvaajan kimpussa.

Eiköhän se Martinan hyvä ystävä, aikuinen nainen, osaa itse päättää missä ja kenen kanssa liikkuu. Ei kai häntä väkisin ole viety minnekään?

• Anonyymi00175
        Anonyymi00174 kirjoitti:

Eiköhän se Martinan hyvä ystävä, aikuinen nainen, osaa itse päättää missä ja kenen kanssa liikkuu. Ei kai häntä väkisin ole viety minnekään?

Sofia laittoi poikkeuksellisesti stooriin näkyviin valokuvaajan nimen kun esitteli kahta perspalluukansa, jalkapallon kokoisia. Noin ei tehdä koskaan. Jos kuvaaja halutaan tägätä se laitetaan postaukseen tekstin alle, ei stooriin.

• Anonyymi00176
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Sofia laittoi poikkeuksellisesti stooriin näkyviin valokuvaajan nimen kun esitteli kahta perspalluukansa, jalkapallon kokoisia. Noin ei tehdä koskaan. Jos kuvaaja halutaan tägätä se laitetaan postaukseen tekstin alle, ei stooriin.

Sofia siis esitteli valokuvaajan ystävänään, ei ammattilaisena joka otti kuvia maksusta.

• Anonyymi00177
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Valokuvaaja ei ole laittanut instaansa mitään Sofiaan liittyvää.

• Anonyymi00178
        Anonyymi00174 kirjoitti:

Valokuvaaja on "viety väkisin" Sofian instastooreihin.

• Anonyymi00179
        Anonyymi00178 kirjoitti:

Roope, joka on molempien ystävä, on laittanut instansa yksityiseksi.

• Anonyymi00181
        Anonyymi00178 kirjoitti:

Isoon Katiska-juttuun aikanaan liitetty ja huumetuomion saanut esittelee instassa valokuvaajaa ja kehuu tätä vuolaasti, eli teki valokuvaajasta kansainvälisen mainoksen stooriinsa?

• Anonyymi00182
        Anonyymi00181 kirjoitti:

Isoon Katiska-juttuun aikanaan liitetty ja huumetuomion saanut esittelee instassa valokuvaajaa ja kehuu tätä vuolaasti, eli teki valokuvaajasta kansainvälisen mainoksen stooriinsa?

Muistatteko kun Sofia pyrki Didemin piireihin? Yritti Didemin miehen kaksoisveljeä? Siitä sai Seiskaan jutunkin kun oli joku lavastettu salakuva, joka oli otettu Ruotsissa, myyty Seiskalle.

• Anonyymi00183
        Anonyymi00182 kirjoitti:

Muistatteko kun Sofia pyrki Didemin piireihin? Yritti Didemin miehen kaksoisveljeä? Siitä sai Seiskaan jutunkin kun oli joku lavastettu salakuva, joka oli otettu Ruotsissa, myyty Seiskalle.

Kun Sofia meni sarjassa festareille juontamaan hyvän ystävänsä Eerikäisen kanssa niiin matkalla sinne Sofia oli kännissä Kellyn kanssa ja sanoi Kellylle että haluaa kävellä siellä Eskon kanssa käsi kädessä ja esittää että ovat pari. Sillä olisi kyllä varmasti päässyt Seiskaan. Mutta pääsihän Eskon ainakin Martinan, lapsensa äidin pahimman vihollisen, tv-sarjaan kun kutsui Sofian festereille juontamaan kanssaan.

• Anonyymi00184
        Anonyymi00183 kirjoitti:

Kun Sofia meni sarjassa festareille juontamaan hyvän ystävänsä Eerikäisen kanssa niiin matkalla sinne Sofia oli kännissä Kellyn kanssa ja sanoi Kellylle että haluaa kävellä siellä Eskon kanssa käsi kädessä ja esittää että ovat pari. Sillä olisi kyllä varmasti päässyt Seiskaan. Mutta pääsihän Eskon ainakin Martinan, lapsensa äidin pahimman vihollisen, tv-sarjaan kun kutsui Sofian festereille juontamaan kanssaan.

Keväällä 2021 (huom. ajankohta) Sofia etsi sarjaansa padel-valmentajaa ja pitikin alkukesästä 2021 (huom. ajankohta) officeja padel-kentän laidalla Helsingissä. Olikin sitten saanut jonkun padel-valmentajan ja kertoi että padelista tulee hänen sen kesän, eli kesän 2021 (huom. ajankohta) uusi harrastus.

• Anonyymi00185
        Anonyymi00179 kirjoitti:

Roope, joka on molempien ystävä, on laittanut instansa yksityiseksi.

Entäs sitten? On sulla surkea päivä, kun et pääse kyyläämään.

• Anonyymi00186
        Anonyymi00184 kirjoitti:

Keväällä 2021 (huom. ajankohta) Sofia etsi sarjaansa padel-valmentajaa ja pitikin alkukesästä 2021 (huom. ajankohta) officeja padel-kentän laidalla Helsingissä. Olikin sitten saanut jonkun padel-valmentajan ja kertoi että padelista tulee hänen sen kesän, eli kesän 2021 (huom. ajankohta) uusi harrastus.

Ei tainnut saada Martinan kanssa siihen aikaan seurustellutta myös padel-valmentajana toiminutta Pikkaraista kuitenkaan sarjaansa, otaksun?

• Anonyymi00171

Sofia on saanut huumetuomion ja ollut vankilassa.

• Anonyymi00180

"olen huumevastainen"

• Anonyymi00187
        Anonyymi00180 kirjoitti:

"olen huumevastainen"

Kiitos tiedosta! Pidä tuo huumevastaisuutesi jatkossakin. Voimia.

• Anonyymi00188

Sofia ei halua olla kuin kahdeksan vuotta vanhempi Martina! Kyllä fakta on.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      16
      3850
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      232
      3776
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      132
      3416
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      72
      3394
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2277
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      34
      1813
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      50
      1666
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1600
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32