Mitä mieltä olet tästä?
Kiteen pride kulkue
50
1784
Vastaukset
- Anonyymi
Tasa- ja ihmisarvon puolesta ilmaiseminen on aina hyväksi ja sen mahdollistaminen yksi demokraattisen oikeusvaltion tärkeimmistä tunnusmerkeistä.
- Anonyymi
Mitä oikeuksia näiltä puuttuu. Heillä on samat oikeudet kuin muillakin ihmisillä. Eihän heteroillakaan ole mitään kulkueita. Olkoot yhdessä vaikka kilipukin kanssa, sitä ei tarvitse julistaa muille, ja luulla olevansa muita parempia.
- Anonyymi
Aivan loistavaa, että Kiteelläkin herätään tälle vuosituhannelle!
- Anonyymi
Sairaita ihmisiä, kertoo yhteiskunnan mielenvikaisuudesta
- Anonyymi
ei
- Anonyymi
Mitä pitääkö näitä kumarrella. Pitäisivät suuntautumisensa omana tietonaan. Eihän muutkaan julista suuntaustaan kaikille.
- Anonyymi
Anna kaikkien kukkien kukkia kukkia vaan.
- Anonyymi
Tärkeintä hössötystä tuo jalustalle nostaminen.
- Anonyymi
Olkoot mitä vaan, sitä ei tarvitse toitottaa joka tilanteessa. Tarvitsen erikoiskohtelua ole suuntautunut.
- Anonyymi
Erittäin kannatettava asia, hienoa! Tälläkin kylällä elää tosin kaikenlaista juraa ja uskovaista hihhulia että uskon kyllä että monen katon alla kihistään pyhästä närkästyksestä.
Muistan yhä, miten jotkut pässit rikkoivat jokunen vuosi sitten sen sateenkaaren väreillä maalatun penkin nuokkarin edestä ja siitä revenneen somekeskustelun puskaradiossa, kaikkine seksuaalivähemmistöjä loukkaavine kommentteineen. Surullisen ahdasmielistä sakkia.- Anonyymi
Yleinen tasa-arvo ja tasavertaisuus ja sen puolesta puhuminen on hieno asia. Samalla myös sateenkaari ihmisten oikeuksista ja kohtelusta puhuminen. Nämä ei todellakaan ole päivänselviä asioita kaikille edes vuonna 2023.
Kyllä joka kylässä on useampia homoja ja lesboja. Itse olen homo ja tiedän miltä tuntuu olla kaapissa. Onneksi olen päässyt jo ulos sieltä. 😉
Pahimpia on ne ihmiset, jotka pitää eniten vastustavaa ääntä sateenkaari ihmisiä kohtaan ja on itse kaapissa olevia.
Maailma kehittyy ja ihmiset sen myötä. Mielestäni ei kaikkien tarvitse ymmärtää, mutta kuitenkin pitäisi hyväksyä erilaisuutta yleisesti.
Olipa kansalaisuus, kieli, uskonto, sukupuoli tai seksuaalinen suuntautuminen jne. mikä tahansa.
Se on vaan hyvä, että pienilläkin paikkakunnilla puhutaan jo nykyään asian puolesta. Hienoa Kitee! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleinen tasa-arvo ja tasavertaisuus ja sen puolesta puhuminen on hieno asia. Samalla myös sateenkaari ihmisten oikeuksista ja kohtelusta puhuminen. Nämä ei todellakaan ole päivänselviä asioita kaikille edes vuonna 2023.
Kyllä joka kylässä on useampia homoja ja lesboja. Itse olen homo ja tiedän miltä tuntuu olla kaapissa. Onneksi olen päässyt jo ulos sieltä. 😉
Pahimpia on ne ihmiset, jotka pitää eniten vastustavaa ääntä sateenkaari ihmisiä kohtaan ja on itse kaapissa olevia.
Maailma kehittyy ja ihmiset sen myötä. Mielestäni ei kaikkien tarvitse ymmärtää, mutta kuitenkin pitäisi hyväksyä erilaisuutta yleisesti.
Olipa kansalaisuus, kieli, uskonto, sukupuoli tai seksuaalinen suuntautuminen jne. mikä tahansa.
Se on vaan hyvä, että pienilläkin paikkakunnilla puhutaan jo nykyään asian puolesta. Hienoa Kitee!Tarviiko tuota tuoda esiin joka paikas, olkaa itsenänne ja semmosia nu olette, alkaa ärsyttää tää pride meuhkaamine!
- Anonyymi
Ei onneksi rajan takaa tulleet sentään pitäneet voiton juhliaan, tuo sateenkaariväki sitä paitsi ärsyttää sitä väkeä erityisesti.
- Anonyymi
Ja ihan syystäkin ärsyttää. Jotain on Putin tehnyt oikein ja hänen aikanaan kielsivät homo- ja pedofiliapropagandan levityksen mediassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihan syystäkin ärsyttää. Jotain on Putin tehnyt oikein ja hänen aikanaan kielsivät homo- ja pedofiliapropagandan levityksen mediassa.
Murhaaja putin ei ole tehnyt mitään oikein, pelkkä pahan lähettiläs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Murhaaja putin ei ole tehnyt mitään oikein, pelkkä pahan lähettiläs.
Mitä pahaa Putin on tehnyt Suomelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pahaa Putin on tehnyt Suomelle?
Ajatteletko samalla tavalla pedofileistä?
"Pedofilit ei ole tehnyt mitään minun lapsille, siis kulkekoot vapaana" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja samaan aikaan venäjän "sankarit" raiskaavat lapsia Ukrainassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja samaan aikaan venäjän "sankarit" raiskaavat lapsia Ukrainassa.
Niin kuin suomalaiset tekivät hyökätessään Neuvostoliittoon 1941.
- Anonyymi
Ihmismielen rappeutumista ja luonnonvastaisia juttuja. Ihme että tällaista sallitaan.
- Anonyymi
Kun mitä tahansa asiaa tarpeeksi jankataan ja pidetään esillä, niistä tulee vähitellen normaaleja. Ei väliä miten oksettavia ja vihastuttavia ovatkaan.
- Anonyymi
Ihan hyväksyttävä juttu, antaa kaikkien kukkien kukkia.
Luojan luomien tuomitseminen ja jopa kriminalisointi heidän syntymässään saamiensa ominaisuuksien vuoksi on putinistien, sinimustien ja muiden vinksahtaneiden ääriryhmien huvia.- Anonyymi
Se sinun Luojasi tuomitsee tuollaiset asiat, lukee selvästi Raamatussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sinun Luojasi tuomitsee tuollaiset asiat, lukee selvästi Raamatussa.
Kirkon sivistys ei ole vielä sillä tasolla että moiset "tuomiot" olisi sieltä puhdistettu.
- Anonyymi
Homoilla on tapana tuoda itseään esille ja olla esillä he nauttivat huomiosta, siitä syntyi pride ei mistään tasa arvosta vaan halusta olla esillä ja saada huomiota mitä lapsena ei saatu. Tänään tunsin suunnatonta myötähäpeää kun näin keskustassa tämän sirkuksen.
- Anonyymi
Asiaa joka sana 👍
- Anonyymi
Sakeistomöyhöillä on tapana tuoda itseään esille ja jaella näkemyksiään koska he nauttivat huomiosta ja kokevat saavansa arvostusta joista molemmista he ovat lapsena jääneet paitsi. Tänään tunsin suunnatonta myötähäpeää kun luin kommenttisi.
- Anonyymi
Pitäisivät suuntauksensa omana tietonaan. Eihän muutkaan ihmiset toitota suuntaustaan jokaiselle. Olkoot yhdessä vaikka kilipukin kanssa, sitä ei pidä toitottaa kaikille, eikä vaatia muita nostamaan heitä jalustalle ja olla olevinaan muita parempia.
- Anonyymi
Persuiluksi meni tämäkin.
- Anonyymi
Sitä on enemmän ilmassa kuin siitepölyä.
Vielä petteri munakuonon mukaan vastakkainasettelun aika on ohi.
Kaikkea muuta. On vasta alussa.
- Anonyymi
Pelloille moiset liput hanhia karkoittamaan.
- Anonyymi
Phahahahaskaaa
Kuuluvat keskitysleirille. Nykyään taitavat koulussa jo homottaa lapsia. Sairasta aivopesua! - Anonyymi
Mihnkä vessaan transu menee apsilla?
- Anonyymi
Suomi voisi ottaa mallia Venäjästä ja kieltää homo- ja pedofiliapropagandan mediassa.
- Anonyymi
Sinä voisit ennemminkin muuttaa Venäjälle, ei tule ikävä.
- Anonyymi
Kitteellä tuntuu olevan homoja enemmän kun normaalija miehiä.. kaikki sinkku naiset lähtekää joensuuhun ja savonlinnaan ehtimään miestä täältä sitä ei löydy
- Anonyymi
Espoo, se kiehtoo kovin, ....... joo.
- Anonyymi
Hahahaaa, gay 🤭
- Anonyymi
Ajattelutavat muuttuvat hitaasti, mutta onneksi muuttuvat Kiteelläkin. Ei niin kovin kauan sitten homovitsejä kuuli täällä ihan sivistyneinä itseään pitävien suusta. Onneksi ei enää sitä. Pridekulkueet ja muu vastaava vie asiaa normaaliin suuntaan täälläkin. Hyvä niin.
- Anonyymi
”Pridekulkueet ja muu vastaava vie asiaa normaaliin suuntaan täälläkin.”
Mitkään kulkueet eivät tule tuosta ”asiasta” tekemään normaalia. Jos tuo olisi normaalia ei heitä olisi huomattava vähemmistö. Kyseessä on lääketieteellä todistettu poikkeama normaalista.
- Anonyymi
Noista huolimatta samat lait säännökset ja määräykset koskee heitäkin vaikka vähemmistönä ovat halunneet joitain oikeuksiaan korostaakin
- Anonyymi
Viime vuonna ei tainnut olla, yhtään osallistujaa tuossa kulkueessa.
- Anonyymi
Oli siellä muutama putinisti..
- Anonyymi
Tätä mieltä olen: häpeällistä ja luonnotonta.
- Anonyymi
No ollaan me heterot kiitoksen velkaa homoille, he toivat meille AIDS:sin 👍
- Anonyymi
Jonnijoutava kulkue. Kertoisivat mitä oikeuksia heiltä puuttuu.
- Anonyymi
Haluan miehen kanssa naimisiin kirkossa vaikka raamatussa kielletäänkin homous.
- Anonyymi
Kävelkää vaan selkäsuorana ja pääpystyssä oman asianne puolesta pride-kansa, antaa näitten Kiteen sisäsiittosten koulukiusaajien vaan möllistellä rauhassa.
- Anonyymi
Joko on youtubessa pride-paraati nähtävissä kun kerran vanhojen autojen vappuajotkin siellä on?
Saisi pride osallistujien nimet ylös… - Anonyymi
Lasu työntekijänä tällainen friikki.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569