Tarvitsen apua koska olen ihastunut rinnakkaisluokkalaiseeni.. Ja ollaan jotain pientä juteltu snäpissä esim ollaan kerrottu vitsejä toisillemme;), mutta hän ei avaa snäppejä viikolla koska haluaa ehkä piilotella mua kavereiltaan mutta vkloppuna avaa snäpit heti. Se myös puhuu kavereilleen koulussa ja hymyilee ja katsoo mua, en tiedä mitä hän ajattelee.. Kohta on kesäloma niin pitäisikö mun ennen sitä tehdä jotain vai odotanko 7lk? Auttakaa kiitos!
Vastaukset 3
- Anonyymi
Mee vaa puhuu sille. mä pyysin mun ihastuksta mun poikkikseks joka on mua vuoden vanhempi ja se vastas siihen että se ei pidä musta sillä tavalla...
Mut me päästiin siitä yli ja oltiin viel sen Kaa kavereita- Anonyymi
Ja mieti, jos se oikeesti pitäisi susta silleen nii te voisitte hengata kahdestaan jonain lämpimänä kesäpäivänä☀️
Ja jos se rupeis siitä juoruamaan nii sit sä voit ajatella et se ei oo sun syy vaan se on siin pojas se vika
Slay💅✨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512