Tarvitsen apua koska olen ihastunut rinnakkaisluokkalaiseeni.. Ja ollaan jotain pientä juteltu snäpissä esim ollaan kerrottu vitsejä toisillemme;), mutta hän ei avaa snäppejä viikolla koska haluaa ehkä piilotella mua kavereiltaan mutta vkloppuna avaa snäpit heti. Se myös puhuu kavereilleen koulussa ja hymyilee ja katsoo mua, en tiedä mitä hän ajattelee.. Kohta on kesäloma niin pitäisikö mun ennen sitä tehdä jotain vai odotanko 7lk? Auttakaa kiitos!
AUTTAKAA IHASTUKSEN KANSSA
Anonyymi-ap
3
346
Vastaukset
- Anonyymi
Mee vaa puhuu sille. mä pyysin mun ihastuksta mun poikkikseks joka on mua vuoden vanhempi ja se vastas siihen että se ei pidä musta sillä tavalla...
Mut me päästiin siitä yli ja oltiin viel sen Kaa kavereita- Anonyymi
Ja mieti, jos se oikeesti pitäisi susta silleen nii te voisitte hengata kahdestaan jonain lämpimänä kesäpäivänä☀️
Ja jos se rupeis siitä juoruamaan nii sit sä voit ajatella et se ei oo sun syy vaan se on siin pojas se vika
Slay💅✨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924