Tarvitsen apua koska olen ihastunut rinnakkaisluokkalaiseeni.. Ja ollaan jotain pientä juteltu snäpissä esim ollaan kerrottu vitsejä toisillemme;), mutta hän ei avaa snäppejä viikolla koska haluaa ehkä piilotella mua kavereiltaan mutta vkloppuna avaa snäpit heti. Se myös puhuu kavereilleen koulussa ja hymyilee ja katsoo mua, en tiedä mitä hän ajattelee.. Kohta on kesäloma niin pitäisikö mun ennen sitä tehdä jotain vai odotanko 7lk? Auttakaa kiitos!
AUTTAKAA IHASTUKSEN KANSSA
Anonyymi-ap
3
286
Vastaukset
- Anonyymi
Mee vaa puhuu sille. mä pyysin mun ihastuksta mun poikkikseks joka on mua vuoden vanhempi ja se vastas siihen että se ei pidä musta sillä tavalla...
Mut me päästiin siitä yli ja oltiin viel sen Kaa kavereita- Anonyymi
Ja mieti, jos se oikeesti pitäisi susta silleen nii te voisitte hengata kahdestaan jonain lämpimänä kesäpäivänä☀️
Ja jos se rupeis siitä juoruamaan nii sit sä voit ajatella et se ei oo sun syy vaan se on siin pojas se vika
Slay💅✨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355000
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253356Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132674- 472318
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201536- 281510
- 181229