Tarvitsen apua koska olen ihastunut rinnakkaisluokkalaiseeni.. Ja ollaan jotain pientä juteltu snäpissä esim ollaan kerrottu vitsejä toisillemme;), mutta hän ei avaa snäppejä viikolla koska haluaa ehkä piilotella mua kavereiltaan mutta vkloppuna avaa snäpit heti. Se myös puhuu kavereilleen koulussa ja hymyilee ja katsoo mua, en tiedä mitä hän ajattelee.. Kohta on kesäloma niin pitäisikö mun ennen sitä tehdä jotain vai odotanko 7lk? Auttakaa kiitos!
AUTTAKAA IHASTUKSEN KANSSA
Anonyymi-ap
3
371
Vastaukset
- Anonyymi
Mee vaa puhuu sille. mä pyysin mun ihastuksta mun poikkikseks joka on mua vuoden vanhempi ja se vastas siihen että se ei pidä musta sillä tavalla...
Mut me päästiin siitä yli ja oltiin viel sen Kaa kavereita- Anonyymi
Ja mieti, jos se oikeesti pitäisi susta silleen nii te voisitte hengata kahdestaan jonain lämpimänä kesäpäivänä☀️
Ja jos se rupeis siitä juoruamaan nii sit sä voit ajatella et se ei oo sun syy vaan se on siin pojas se vika
Slay💅✨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746