Puhelimen liittäminen scalaan.

Anonyymi-ap

Eihän tuo kännykän laturin usb:llä sovi, koska toinen pää usb:stä on liian leveä.
Millainen jotho siis pitää olla??

22

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Skodaan voi liittää vain vanhan lankapuhelimen.

    • Anonyymi

      Johdossa vikaa. Skaala on liian jaaja.

      • Anonyymi

        Laaja😀


    • Anonyymi

      Katso onko katossa SOSsu nappi. Sillä voi tilata kaalikeittoa.

      • Anonyymi

        Meinaat että olen sossupummi ja omistan Skoda scalaan? Väärin meni. Kellään sossupummilla ei ole sellaiseen varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat että olen sossupummi ja omistan Skoda scalaan? Väärin meni. Kellään sossupummilla ei ole sellaiseen varaa.

        Sossu maksaa.


    • Anonyymi

      Ei ole sossu nappia vaan joku ihme räpylä painike. Sillä voi tilata ohi ammuttua sorsaa.

    • Anonyymi

      Siihen voi liittää LV 305 neuvostoliittolaisen tykistöradion.

    • Anonyymi

      Mikä tää Suomi24 on kun täällä ei saa fiksua järkevää vastausta. Olen ikäkkäämpi ja en tajua näitä. Että miten voin liittää puhelimen Skoda. Scalaan? Jos otan puhelimen johdon niin ei se sovi kuin toinen pää on liian leveä. Pitääkö hommata USB jossa molemmat päät on pienemmät
      ???

      • Anonyymi

        Katso ohjekirjasta millainen USB liitin sopii. Octaviaan käy USB-A liitin


      • Anonyymi

        Täällä Suolessa on paljon näitä mielisairaita pudokkaita joiden elämä on hyvin rajoittunutta ja Suolen palstat ainoat kontaktit mihinkään. Valitettavasti some on johtanut tähän ja suuntana vain suuremmat mielenterveysongelmat.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Herää todellisuuteen. USB C-standardi on ollut jo kauan voimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Suolessa on paljon näitä mielisairaita pudokkaita joiden elämä on hyvin rajoittunutta ja Suolen palstat ainoat kontaktit mihinkään. Valitettavasti some on johtanut tähän ja suuntana vain suuremmat mielenterveysongelmat.

        Asuvat Niuvassa ja vannovat skodailun nimeen. Odottavat vuoden itäautotapahtunaa Idän Ihmeet kuin kuuta nousevaa ja jo puunaavat Skootaansa.


    • Anonyymi

      usb-c - usb-c johto sopii. Edellyttää että ouhelimessasi on usb- c liitin.
      Siinä voi olla myös micro usb liitin, niin silloin edellä mainittu piuha ei sovi.

    • Anonyymi

      Autostasi löytyy varmaankin ohjekirja ja jos sen uudempaa vuosimallia, niin sitten Skodan sivuilta netistä.

    • Anonyymi

      On ohjekirja, mutta se on Venäjäksi.

    • Anonyymi

      Usb C-Usb C piuha pitää olla.

      Puhelimen C/A ei tientekään sovi.

    • Anonyymi

      Hoboroo Škooda tuo maksalooda

    • Anonyymi

      Saitko pappa selville oikean piuhan? 5 v poikani tiesi mikä on usb-c usb-c johto.
      Ehkä pappa ei ole kiinnostunut nykytekniikasta tai ei ole kiinnostunut mistään muusta kuin muorin loorasta. Ikä ei ole se este ettei tiedä asioita. Este on se ettei ole kiinnostunut mistään.
      Rehellinen auto myyjä olisi kertonut että Toyota on auto, muut on halpoja kopioita. Hinnaltaan ne kopiot ovat tosin kalliita.

    • Anonyymi

      Skodaan ei kannata liittää puhelinta millään piuhalla. Autosta voi tarttua vaikka mitä inhoja venäläisiä virusohjelmia kännykkään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1250
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      50
      894
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      824
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      96
      779
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      727
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      623
    10. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    Aihe