Ja sekin, että mä oon mustasukkainen susta mies, on yksi syy siihen, et en voi jatkaa. Mä en kestä sitä, et se toinenkin on selvästi ihastunut suhun. Tai niin mun mustasukkainen mieleni ainakin ajattelee. Mulla on aina ollut sellainen tapa, et kun mä huomaan tulevani mustasukkaiseksi, mä pudotan kapulan. Koska mä en halua kilpailla miehestä.
Mun mustat sukat
4
545
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka toinen? En tajuu enää mitään, ja mua kiinnostaa vaan naiset. Siihen ei ole lisättävää. No jos haluat luovuttaa, niin kunnioitan päätöstä mut se on sitten lopullinen. Sinä mua kiinnostit, ei kukaan muu.. Ehkä Tarja myös, mut en tiedä tilannetta..
- Anonyymi
Ajoin miinaan 🙂joo, et ollut se keneksi luulin, ehkä. Mut vaikutat kyllä tutulta..olitko kuitenkin sittenkin.. No, kunnioitan päätöstä, jos näin haluat toimia..Ei olisi kyllä tarvinnut, jos etulit kirjaimissa. En ole nyt varma
- Anonyymi
Tähän vastasi myös yks muu tyyppi, muttei se tullut tähän. Se teksti. Ei tietoa, miksei. Oli erilainen teksti kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811248
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 83809
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47664Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t243584Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä308578Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7530