Unessa olin junassa tai jossakin kulkuneuvossa - laivakin voi olla kyseessä.
Siellä oli minun entinen naispuolinen kollega, joka oli iloinen ja ystävällinen ihmisille ja jutteli mukavia.
Toinenpuoli hänestä oli ilkeä - hän sieppasi ihmisiä esim. johonkin huoneeseen ja ilmeisesti kidutti heitä tai teki jotain ilkeää.
Tätä jatkui jonkin aikaa.
Sitten tuli tilanne, että nämä kaksi hahmoa tulivat eteeni vahingossa samaan aikaan - ja silloin tajuisin, että nämä kaksi tyyppiä ovat yksi ja sama henkilö.
Minulle tuli hirveä tarve kertoa asia jollekin. Vastaan tuli mies- jollakin tasolla ilmeisesti työkaveri, jota en tuntenut entuudestaan. Hän vei minut huoneeseen ja halusi kuunnella mitä minulla sanottavaa. En tiedä ymmärsikö hän minua, koska edelleen oli hätä, että ihmisten pitää saada tietää tämä asia - ja heitä pitää varoittaa.
Sama henkilö kahdessa "minässä"
Anonyymi-ap
2
236
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnetko että yhteiskunnassa tai elämässäsi on jotain vääryyttä mutta et kykene siihen puuttumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945328- 834977
- 1364354
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522739
- 462732
- 552322
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900