Unessa olin junassa tai jossakin kulkuneuvossa - laivakin voi olla kyseessä.
Siellä oli minun entinen naispuolinen kollega, joka oli iloinen ja ystävällinen ihmisille ja jutteli mukavia.
Toinenpuoli hänestä oli ilkeä - hän sieppasi ihmisiä esim. johonkin huoneeseen ja ilmeisesti kidutti heitä tai teki jotain ilkeää.
Tätä jatkui jonkin aikaa.
Sitten tuli tilanne, että nämä kaksi hahmoa tulivat eteeni vahingossa samaan aikaan - ja silloin tajuisin, että nämä kaksi tyyppiä ovat yksi ja sama henkilö.
Minulle tuli hirveä tarve kertoa asia jollekin. Vastaan tuli mies- jollakin tasolla ilmeisesti työkaveri, jota en tuntenut entuudestaan. Hän vei minut huoneeseen ja halusi kuunnella mitä minulla sanottavaa. En tiedä ymmärsikö hän minua, koska edelleen oli hätä, että ihmisten pitää saada tietää tämä asia - ja heitä pitää varoittaa.
Sama henkilö kahdessa "minässä"
Anonyymi-ap
2
229
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnetko että yhteiskunnassa tai elämässäsi on jotain vääryyttä mutta et kykene siihen puuttumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465801Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki573115- 1832675
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112432mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132139- 282115
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151816- 151448
- 1471354
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621185