Unessa olin junassa tai jossakin kulkuneuvossa - laivakin voi olla kyseessä.
Siellä oli minun entinen naispuolinen kollega, joka oli iloinen ja ystävällinen ihmisille ja jutteli mukavia.
Toinenpuoli hänestä oli ilkeä - hän sieppasi ihmisiä esim. johonkin huoneeseen ja ilmeisesti kidutti heitä tai teki jotain ilkeää.
Tätä jatkui jonkin aikaa.
Sitten tuli tilanne, että nämä kaksi hahmoa tulivat eteeni vahingossa samaan aikaan - ja silloin tajuisin, että nämä kaksi tyyppiä ovat yksi ja sama henkilö.
Minulle tuli hirveä tarve kertoa asia jollekin. Vastaan tuli mies- jollakin tasolla ilmeisesti työkaveri, jota en tuntenut entuudestaan. Hän vei minut huoneeseen ja halusi kuunnella mitä minulla sanottavaa. En tiedä ymmärsikö hän minua, koska edelleen oli hätä, että ihmisten pitää saada tietää tämä asia - ja heitä pitää varoittaa.
Sama henkilö kahdessa "minässä"
Anonyymi-ap
2
251
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnetko että yhteiskunnassa tai elämässäsi on jotain vääryyttä mutta et kykene siihen puuttumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2457567IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2394581- 1711805
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)741680- 711174
- 1341142
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61077Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128966Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy207951- 103914