Unessa olin junassa tai jossakin kulkuneuvossa - laivakin voi olla kyseessä.
Siellä oli minun entinen naispuolinen kollega, joka oli iloinen ja ystävällinen ihmisille ja jutteli mukavia.
Toinenpuoli hänestä oli ilkeä - hän sieppasi ihmisiä esim. johonkin huoneeseen ja ilmeisesti kidutti heitä tai teki jotain ilkeää.
Tätä jatkui jonkin aikaa.
Sitten tuli tilanne, että nämä kaksi hahmoa tulivat eteeni vahingossa samaan aikaan - ja silloin tajuisin, että nämä kaksi tyyppiä ovat yksi ja sama henkilö.
Minulle tuli hirveä tarve kertoa asia jollekin. Vastaan tuli mies- jollakin tasolla ilmeisesti työkaveri, jota en tuntenut entuudestaan. Hän vei minut huoneeseen ja halusi kuunnella mitä minulla sanottavaa. En tiedä ymmärsikö hän minua, koska edelleen oli hätä, että ihmisten pitää saada tietää tämä asia - ja heitä pitää varoittaa.
Sama henkilö kahdessa "minässä"
Anonyymi-ap
2
320
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnetko että yhteiskunnassa tai elämässäsi on jotain vääryyttä mutta et kykene siihen puuttumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2291104Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 68777