50.000 makkaransyöjää ei voi olla väärässä - Huiluntuhti on Suomen paras.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009551094.html
Huiluntuhti voitti!
6
697
Vastaukset
- Anonyymi
Huittisisa sijoille syätetään oman kylän pelloisa kasvatettua viljaa joka on saanut kasvuvoimansa paikallisesta liätteestä! Se heijastuu, eli on suaraan verrannollinen makuun makkarasa!
Ykköspalkinnodta saamme kiittää paikallisia liätteenkuljettajia!- Anonyymi
Toivottavasti geggo laittaa sen suuhunsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti geggo laittaa sen suuhunsa
Mullkun vai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullkun vai.
Vanha joogaaja
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17853145O
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Oliko juuri tuo Kivikylän makkaratehdas se, joka kolmisen vuotta sitten myytiin venäläisille? Nyt sitten tuli niille voitto.
Ihmettelin tuollaista, muka 50.000 makkaransyöjän antamaa testivoittoa, että Huiluntuhti-niminen makkara on Suomen parasta. Katsoin tänäänkin Tampereella aika ison K-kaupan valikoimista, eikä tuommoista makkaraa sielläkään näkynyt.
Kuka kauppa sitä myy? En ole koskaan nähnyt Huittisten omissakaan kaupoissa tuota myynnissä. Toisaalta en kovasti etsikään mitään lenkkimakkaroita, joihin on lisätty mausteita, kuten juuri Huiluntuhtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090