Mun hamsteri (uros) tekee outoja ääniä jotka vähän kuulostaa siltä että koira uikuttais ja mä en tiiä mitä tehdä mä oon yrittäny laittaa sille lisää vettä ja puruleluja ja kaikenlaista mutta se silti ääntelee ku koira uikuttais
Hamsteri ääntelee
Anonyymi-ap
3
245
Vastaukset
- Anonyymi
No ainaki jos ois naaras nii se vaa kutsuu uroksia et se on ihan normaalii mut nyt mä en kyl osaa auttaa
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17853167e
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Taitaa olla vaan hermostunut, jos se ääntelehtii silleen niin anna sille vähän rauhaa ja älä ota syliin. Kyllä se siitä sitten toipuu, ei varmaan mitään vakavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2453273
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1302338Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151845Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2221804Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3221681Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491344- 551325
- 1111100
- 981048
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan591037