Päätit luovuttaa suhteeni?
Missä vaiheessa
138
4453
Vastaukset
- Anonyymi
En ole luovuttanut, kun puhutaan hänestä suloisesta.
- Anonyymi
☺️👍
- Anonyymi
En minä ole luovuttanut siitä miehestä
- Anonyymi
En miekään naisesta ihanasta. m>n
- Anonyymi
Ohi. Ei ole tapahtunut. Janoan kosketustaan. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Ei ole tapahtunut. Janoan kosketustaan. Sivusta
Tämä alla olevaan kommenttiin.
- Anonyymi
Kun mä hipaisin sua ja sä säpsähdit?
- Anonyymi
En mä tarkoituksella säpsähtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä tarkoituksella säpsähtänyt.
Enkä mä hipaissut tarkoituksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, yritin kyllä "paikata" tilannetta omalla tavalla, mut ei se oikein auttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, yritin kyllä "paikata" tilannetta omalla tavalla, mut ei se oikein auttanut.
Jos tilanne olisi ollut toisin päin, että sä olisit koskettanut häntä ja hän olisi säpsähtänyt, niin miltä susta olisi tuntunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tilanne olisi ollut toisin päin, että sä olisit koskettanut häntä ja hän olisi säpsähtänyt, niin miltä susta olisi tuntunut?
No ei hyvältä. Se tuli vaan niin puskista ja yllättäen, kun olin ajatuksissani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi se ei ollut multa suunniteltu teko, olisi tuntunut vielä pahemmalta. Nyt sit ajattelen et ilmeisesti hän ei haluakkaan, että teen mitään. Se onnistuu kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi se ei ollut multa suunniteltu teko, olisi tuntunut vielä pahemmalta. Nyt sit ajattelen et ilmeisesti hän ei haluakkaan, että teen mitään. Se onnistuu kyllä.
Tee se seuraavalla kerralla uudestaan, niin tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee se seuraavalla kerralla uudestaan, niin tiedät.
En todellakaan tee. Hän saa tehdä seuraavan liikkeen tai tää jää tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan tee. Hän saa tehdä seuraavan liikkeen tai tää jää tähän.
Miksi? Miks et voi tehdä?
- Anonyymi
Säikähdän helposti mutta ei se mikään huono merkki ollu ❤️☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Miks et voi tehdä?
Eiks se oo itsestäänselvää? Koska hän säpsähti ja oletan, että hipaisi oli hänestä epämiellyttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks se oo itsestäänselvää? Koska hän säpsähti ja oletan, että hipaisi oli hänestä epämiellyttävä.
No jos haluat olla varma, niin kokeile toisen kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos haluat olla varma, niin kokeile toisen kerran.
Ikävä kyllä mun itsetunto ei riitä siihen. Enkä halua ahdistelusyytettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä mun itsetunto ei riitä siihen. Enkä halua ahdistelusyytettä.
No tuskin nyt mitään ahdistelusyytettä saisit. Oikeastaan, kun miettii, niin mähän olen pahemmin "ahdistellut".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säikäytti kuitenkin kun aikeesi oli välinpitämätön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näki vaivaa tulla koskemaan, mutta oletin syyn olevan oikea. Hän ei tullut pyytämään anteeksi tekojaan. Tuli kuin mitään pahaa ei olisi ikinä tehnytkään. Se oli shokeeraavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin nyt mitään ahdistelusyytettä saisit. Oikeastaan, kun miettii, niin mähän olen pahemmin "ahdistellut".
Ei sitä tiedä. Jos joku näyttää selvästi, ettei halua, että häntä kosketaan, sitä pitää kunnioittaa.
Mut kiva, että oot vastaillut mulle.
- Anonyymi
En missään vaiheessa 🫶🏻
- Anonyymi
☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☺️
Huomenta vaan, kuka lienetkään 👋🏻
- Anonyymi
Siinä vaiheessa kun tajusin sinun olevan huijari.
- Anonyymi
Millä tavalla huijari?
- Anonyymi
Kun ymmärsin että olen ihastunut mielikuvaan, en ihmiseen. Mielikuva oli täysin väärä.
Nainen- Anonyymi
Mieskin voi kokea näin naisesta. T. Tunteva mies, jolla aistit välillä liian herkillä.
- Anonyymi
En muista tarkkaan, mutta on siitä ainakin jo kolme vuotta. Näin sinusta, että sinulla oli vaikeaa, mutta koska et koskaan sanonut mitään, väsyin kaikkeen kokemaani, en pelkästään sinun tapaasi toimia!
- Anonyymi
Kesällä. Realismi voitti toiveajattelun.
- Anonyymi
Realismi, miten? Sä et ollut valmis suhteeseen vai?
- Anonyymi
Et esimerkiksi kysynyt mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et esimerkiksi kysynyt mitään?
Tilanteet oli sellaisia.
- Anonyymi
Ei alkup. kommentin kirjoittajalta tuo vastaus yllä. Joku tuli siihen sivusta. Itse en välitä tuohon vastata.
07:06:36
- Anonyymi
Hän on (mies) varattu ja muutenkin aikaa on mennyt liiaksi.
- Anonyymi
En ole luovuttaja.
- Anonyymi
Tosimies ei luovuta.
- Anonyymi
En ole luovuttanut. En vain tiedä miten tästä eteenpäin. Sieltä ei tule mitään signaalia ja jotenkin kaikki on pysähdyksissä. Ainoo mikä etenee on talven tulo...Pitäis varmaan alkaa talviunille itsekin.
- Anonyymi
Meneppä käymään pää lääkärillä,sulla on ihan selvästi jäänyt toi levy päälle!
- Anonyymi
Miksi odotat että vastaan tähän etten ole luovuttanut? Eikö se riitä mitä olen aiemmin ilmaissut?
- Anonyymi
Missä vaiheessa päättelit aloituksen olevan sinulle, harhikki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vaiheessa päättelit aloituksen olevan sinulle, harhikki?
Saa kai tänne näpytellä jos vetuttaa, en ole ketään solvaamassa. Jatketaan!
- Anonyymi
Inhoan kirjottaa mitään tämmösiä, mutta kirjoitin johonkin ottavani yhteyttä ensi viikon aikana, niin silloin minä otan yhteyttä ensi viikon aikana.
- Anonyymi
Aattele jos se onkin myöhäistä ens viikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aattele jos se onkin myöhäistä ens viikolla.
Jos sillä toisella osapuolellakin on lämpimiä tunteita, niin ei se ole kuule viikosta kiinni.
sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sillä toisella osapuolellakin on lämpimiä tunteita, niin ei se ole kuule viikosta kiinni.
sivuMitä tahansa voi sattua vaikka tänään
tai huomenna eikä toista ole. Sen takia en itse pitkittäisi mitään jos on mahdollisuus kertoa.
- Anonyymi
turku?
- Anonyymi
korjaan turku.
- Anonyymi
siinä onkin paljon korjattavaa
- Anonyymi
Meillä ei kemiat kohtaa. Haukut rumaksi myös.
- Anonyymi
Kun ei edes jouluntoivotuksia tullut tai kiitosta asioista mitä hyväksesi tein.
Mn tumma- Anonyymi
Iltanäytös alkaa.
- Anonyymi
🫄..
- Anonyymi
Kun huomasin että sulla on säätöä muiden kanssa.
- Anonyymi
Missä huomasit?
Palstalla varmaankin. - Anonyymi
Jaahas taas. Kun näit sanovan huomenta juttelevan ihmiselle, niin löit hanskat tiskiin?🙄
- Anonyymi
Oletko varma ettet kuvittele tai luule. Et ole reilu
Sivusta
- Anonyymi
Kun näin eksäsi kaupassa ja tajusin etten ole yhtään sinun tyyppiäsi.
- Anonyymi
Eikö se ole siksi sen tähden exä?
- Anonyymi
Kun minäkin katson exiäni, totean, että ei ollut tyyppiäni.
- Anonyymi
Nyt tiistaina. Vastavuoroisuus puuttuu.
- Anonyymi
En luovuta 😏🔥🩷
- Anonyymi
Vastahan se on alussa erään ihanuuden kanssa. Kun vaan molemmat säilyttävät intohimon ja kiinnostuksen. Omasta puolestani ei vaikeaa.❤️🔥
- Anonyymi
Vasta alussa? Olet kirjoitellut täällä jo vuosia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta alussa? Olet kirjoitellut täällä jo vuosia...
Mitä itse olet tehnyt sinä aikana?
- Anonyymi
Siitä lähtien kuin torjuit mut. En vain meinaa unohtaa sua millään.
- Anonyymi
Riippuu kuka kysyy ??!
- Anonyymi
Itseasiassa tänään.
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Mikä saattoi siihen päätökseen?
Sivu
- Anonyymi
Silloin ku lähdit kauas 😥😥💔mutta ku palasit toiveeni heräsi taas ❤️☺️🤫
- Anonyymi
Keväällä 2025 oli viimeinen niitti arkussa.
- Anonyymi
😂 Se on joko "viimeinen niitti" tai sitten "naula arkussa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Se on joko "viimeinen niitti" tai sitten "naula arkussa".
Voihan sitä nitojallakin arkun sulkea 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä nitojallakin arkun sulkea 🤭
Kaiken muun voi avata paitsi jo haudattua hauta-arkkua.
- Anonyymi
Pari viikkoa sitten. Sulla on tyttöystävä ja oot rakastunut siihen. Hieno juttu, vaikka ei mulle 😞💔
- Anonyymi
No kuulostaa tutulta. Pari viikkoa siitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä luovutit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä luovutit?
No koska sillä on tyttöystävä, johon se on rakastunut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja rakastuneena täällä olet?
- Anonyymi
Silloin kun tajusin, ettei yhteydenpito ole vastavuoroista.
- Anonyymi
En varmasti ole hänen mielestään kaunis ja haluttava.
Tietysti olen liian vanhakin. En tiedä onko kyse veljeksistä, kun en oikein erota kasvoja. No, anyway sitä miestä olen IRL:ssä varmasti nähnyt muuallakin, ainakin lähellä olevassa kaupunginosassa. - Anonyymi
Se oli kaunis kesä '67, olimme kaverimme kanssa uima-altaalla ja huomasin colani lämmenneen. Sen kesän jälkeen mikään ei ollut enää samaa. Syksyllä koulut alkoivat ja minulta pääsi historian oppitunnilla rupsu.
- Anonyymi
Silleen luovuttanut, kuuteen taasen osapuolen juttuja omasta terveydestä, epäilee jotain vakavavanoaa ja puhuu kuolemasta, vaikuttaa mielialaan.
- Anonyymi
Siinä kohtaa kun sain tietää, että tykkäät peppuleikeistä
- Anonyymi
Siinä vaiheessa kun tänne aletaan pommittaa viesteillä niin kaikki on menetetty ja luovutettu.🤢
- Anonyymi
Ai että sä saat viesteillä täällä mutta toinen osapuoli ei?
- Anonyymi
Ihan niinkuin sinä tietäisit, kuka niitä viestejä täällä laittaa. Luultavasti moni eri ihminen.
Sivu
- Anonyymi
Tunsin jotain syvempää erästä kohtaan .
Sellaista kuin sisaruksen välillä.
En myöskään ole millään tavalla luovuttanut,
vaikka en oikein saakaan vastauksia.- Anonyymi
Selitys se kai tuokin 😂
- Anonyymi
Edelleenkään en ole luovittanut rakkaastani ❤️,vaikka viimeksi miehen kanssa keskusteltu 24.10 jolloin hän totesi 7vuoden jälkeen "eihän meillä ollut mitään". Mieli luovittanut mutta ❤️ei. Rikkoi täysin💔😭
- Anonyymi
En jaksa pelata pelejä. Siksi luovutin.
- Anonyymi
Miksi olet pelannut pelejä? Oletko yrittänyt keskustella?
Sivu
- Anonyymi
Se oli siinä jossain teidän suutelu ja perseelleläpsimisen aikaan tai välillä. 😉 Hienoja miehiä on kyllä kerta kaikkiaan.
- Anonyymi
Mä kadun jo tätä kommenttia.
Tuuliviiri
- Anonyymi
Milloin hän yritti?
- Anonyymi
Kun paljastit ulkonäkötoiveita koskien kumppaniasi.
- Anonyymi
Eilen.
- Anonyymi
Oliko hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hyvä?
Tiedät Aan.
Oli.😉
- Anonyymi
siin vaihees ko tajusin et oot seitkyt
- Anonyymi
50 mut miten vaan.
- Anonyymi
Minä en luovuta nainen vaikka ei minulla ole kauheasti toivoa. Olen niin arka ja pelokas, että en usko voivani koskaan lähentyä kanssasi. Mutta en tiedä mitä muutakaan tekisin kuin kaipaisin. En minä edes saisi sammumaan sitä kaipausta itsessäni kun en ole sitä edes sytyttänyt. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Kenelle naiselle ja keneltä mieheltä?
- Anonyymi
Et ollut arka ja pelokas kun satutit ja loukkasit.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa kun ymmärsin luonteesi. Sinun kanssa ei keskustelu luonnistu, olet takakireä, eikä sinun kanssa tulisi ikinä olemaan hauskaa.
M>N- Anonyymi
Aijaa, ok ... 🥺😞
- Anonyymi
Henkine väkivalta ei luo kevyttä mieltä ja hauskaa tunnelmaa.
- Anonyymi
Mies uskoi voivansa loukata ja satuttaa ilman seurauksia ja vastuuta. Se oli kamalaa , kuinka ihminen voi tehdä ja sanoa hirveitä asioita ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunut.
- Anonyymi
Nyt. Suren viimeisen kerran, itken niin paljon kun tarvitsee. Onhan tämä suunta ollut selvä jo pitkään ja pikkuhiljaa luovuttanut. Ei ole vaihtoehtoja, kun en ollut hänen valinta.
- Anonyymi
En voi ketään väkipakollakaan saada!
Sitäpaitsi on ihmisiä jotka saavat kenet vaan valitsevat ja haluavat ja hän on sellainen. - Anonyymi
Oikeastaan siinä vaiheessa, kun tajusin, että on huomannut mun ihastuksen ja väänsi sen periaatteessa stalkkeri vitsiksi.
- Anonyymi
Väänsikö vitsiksi irl ja nimen kanssa?
- Anonyymi
Kuka kenen suhteen
- Anonyymi
Uskottava se on että yhteyttä ei enää tule.
- Anonyymi
Kun näin sinussa sen että teki kipeää salasuhde. Tajusin että pohjimmailtaan rakastat miestäsi hyvin paljon ja haluat elää hänen kanssaan joten tein sen mitä jokaisen miehen pitää tehdä tuossa vaiheessa.
Rakastan sinua kuitenkin edelleen vaikka molemmat ollaan naimisissa tahoillaan.
naiselle sivusta.- Anonyymi
Saattoihan tällä naisella olla vaan hirveät omantunnon tuskat, eikä liity mitenkään rakastaako miestään vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoihan tällä naisella olla vaan hirveät omantunnon tuskat, eikä liity mitenkään rakastaako miestään vai ei.
Juuri näin Kohdallani
- Anonyymi
Siinä meni tovi kun selviytyi. Minulla halvaantui keho kun seurustelun päätteeksi mies välinpitämättömästi sylkäisi ettei hänellä mitään tunteita ole koskaan ollutkaan:(
En toivoisi edes pahimmalle viholliselle tuollaista 🕊️ - Anonyymi
Mitä merkitystä näistä kirjoittaa jollekin utelevalle?
- Anonyymi
Kun tajusin ettet tykkääkään peppuleikeistä. En pysty elämään ilman niitä.
- Anonyymi
Juuri tänään, nyt.
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Luin tämän kysymyksen täältä ja tajusin sen kirkkaasti miten turhaa on edes yrittää enää mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin tämän kysymyksen täältä ja tajusin sen kirkkaasti miten turhaa on edes yrittää enää mitään.
Erikoista, vai nytkö vasta ymmärsit ajan kulumisen?
- Anonyymi
En päätä suhteistasi en myöskään luovuta helpilla...amen
- Anonyymi
Näytit jo itse luovuttaneen. Ja muut asiatkaan eivät järjestäneet itseään rakkauteni voimalla.
- Anonyymi
En enää keksinyt miten voisin selvittää tunteesi. Oli kuin tuntisimme mutta se johtui vain siitä, että minä tein sen eteen kaikkeni. Olit hellyttävä mutta etäinen, passiivinen, täysin passiivinen. Et puhunut itsestäsi.
- Anonyymi
Kun kerroit että muutat. Tajusin, ettet halua enää nähdä IRL, vaan pikemminkin vältellä. Että olin enää pakollinen velvollisuus, jota pitää hetken aikaa vielä tavata.
- Anonyymi
Mä mä en ole luovuttanu minkään suhteen mitä olen päättäny
- Anonyymi
En mäkään, enkä luovuta 👍
- Anonyymi
Olen luovuttanut meidän suhteen mies. Kaikkeni annoin meidän jutulle, enempää en olisi voinut tehdä …antaa uusien tuulien puhaltaa. ❤️
- Anonyymi
Joku 3kk sitten lopullisesti. Vaikka oikeastaan siitä on yli vuosi, kun aloin ajattelemaan ettei tästä enää voi tulla mitään. En usko, että saisin häntä enää uskomaan yhteiseen tulevaisuuteen. Sepittää voisin vaikka mitä, mutta olen huonon loppuni ansainnut.
Vihasin sitä let her go biisiä, kun se soi radiossa ennenkun edes tavattiin ja nyt vielä enemmän kun se tuntuu itselle ajankohtaiselta. Ei meitä vaan oltu tarkoitettu yhteen ja en olisi ollut tarpeeksi hyvä mies hänelle muutenkaan. - Anonyymi
En ole luovuttanut, eikä tunteet häviä. Mutta en myöskään todellakaan leiki tämmösillä ahdistelu ym asioilla, kun en ole 110 varma.
- Anonyymi
sydän ei luovuta koskaan erään korjaajan suhteen
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437515
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543723Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu533607- 853397
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/533311- 513044
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod362842Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302494IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1971948- 471571