Olet halunnut mun kanssa?
Miten paljon
41
1569
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Todella paljon!
- AnonyymiUUSI
Sen on nähnyt katseista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen on nähnyt katseista.
Miksi olet minulle niin vaikea?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet minulle niin vaikea?
Moraali estää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moraali estää
Mikä se moraali on teidän suhteen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moraali estää
Seuravaan kerran, kun tavataan ehdotan s*ksin harrastamista heti siellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä suunnittelet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi heti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä suunnittelet?
Nostan alffamaisin ottein kuuman kissan pöydälle!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi heti?
Koska oot nynny!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koko aloitus trollausta. Kirjoitetaan toisen suulla vastauksia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koko aloitus trollausta. Kirjoitetaan toisen suulla vastauksia
Hän tietää, etten heittele sivulle noin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂 Et oo alffia nähnytkään 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂 Et oo alffia nähnytkään 😉
Syliin kyllä saisi nostaa, tai olkapäälle 🤭 eräs siis.
- AnonyymiUUSI
En ole oikeastaan koskaan halunnut varsinaisesti "olla"sun kanssa. Vaikka sua täällä ikävöinkin.
Naiselta- AnonyymiUUSI
Kyllä mä ymmärrän himoa se on. Ei asenteesikaan ole huono. Kanssasi olisi varmasti 3x:nen, naapurintyttö.
- AnonyymiUUSI
Laiva keinuisi kanssasi yli aaltojen ja tyrskyjen niinsanotusti. Käsistä kiinni, taakse vauhtia ponnista, huuuuuuaaargh! Taakse, vauhtia ponnista uaaaaaargh! Saatana tämä neitsytkallio leikkaus auki taakse eteen ponnista huuaaaaargh!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laiva keinuisi kanssasi yli aaltojen ja tyrskyjen niinsanotusti. Käsistä kiinni, taakse vauhtia ponnista, huuuuuuaaargh! Taakse, vauhtia ponnista uaaaaaargh! Saatana tämä neitsytkallio leikkaus auki taakse eteen ponnista huuaaaaargh!
Kuulostaako tekstini edes osittain kokoaan isommalta? Noh, niitä siitä. Oikeasti lysähtäisin päällesi, imisin tissejä kuin hullu kangastuksia nähnyt ja kouristelisin sikana kuin kani. Se on se kokoero, vittu, nätti nainen. Oikeasti muodokas eikä melkein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaako tekstini edes osittain kokoaan isommalta? Noh, niitä siitä. Oikeasti lysähtäisin päällesi, imisin tissejä kuin hullu kangastuksia nähnyt ja kouristelisin sikana kuin kani. Se on se kokoero, vittu, nätti nainen. Oikeasti muodokas eikä melkein.
Voin vaikka venytellä kondomia pääsi takana jotta päästään fiilikseen, huudat korvaan "mitä että perkelettä luulet tekeväsi siellä!?!"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voin vaikka venytellä kondomia pääsi takana jotta päästään fiilikseen, huudat korvaan "mitä että perkelettä luulet tekeväsi siellä!?!"
Pidät isointa dildoasi oikeassa kädessäsi ja lämit takaraivoon sillä että vahingossa lähtisi pää käyntiin. Todennäköisesti joku kuolaava vätys pääsi elämänsä hetkeen.
- AnonyymiUUSI
Niin on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on.
Näky:
Sinä istumassa pyöreässä 2: n istuttavassa kahvipöydässä 1,5x3m parvekkeella, päälläsi musta huivi, kangastoppi, mekko, 2metriä leveä sinivalkoraitainen auringonvarjo avonaisella parvekkeella, tummanharmaasti rapatussa kerrostalossa.
Paksut huulet punaisella meikillä. Kyseessä pääruoka. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näky:
Sinä istumassa pyöreässä 2: n istuttavassa kahvipöydässä 1,5x3m parvekkeella, päälläsi musta huivi, kangastoppi, mekko, 2metriä leveä sinivalkoraitainen auringonvarjo avonaisella parvekkeella, tummanharmaasti rapatussa kerrostalossa.
Paksut huulet punaisella meikillä. Kyseessä pääruoka.Kelaa joku setämies on vakoillut sua 30 vuotta parvekkeelle asti johonkin Luxembourgiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kelaa joku setämies on vakoillut sua 30 vuotta parvekkeelle asti johonkin Luxembourgiin.
Saa varmaan saman verran linnaa kuin on vakoillut sua. Eka pidättelee mitä sanoo sit vaan on. Tää on varmaan joku patoutuma?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saa varmaan saman verran linnaa kuin on vakoillut sua. Eka pidättelee mitä sanoo sit vaan on. Tää on varmaan joku patoutuma?
-Biip!
--Haloo?
-Monsieur näittekö kohteen?
--Minkä kohteen?
-Isosti rahaa kohde
--Aaa, niin siitä meni ohi joki Citroenilla
-Ohi?
--CV2:lla
-Mihin meni?
-ohi jatkoi kadun loppuun, lähdimme neidin kanssa eri suuntaan sisälle
-Aaa, oivallista, soittele kun pääsette rannalle asti
--Ainakin ylihuomiseen menee
-Oivallista, anteeksi merci buon voyage!
--Merci!
-Merci!
--Merci
-Merci
*!
-ranskalaiset vakoojat - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Biip!
--Haloo?
-Monsieur näittekö kohteen?
--Minkä kohteen?
-Isosti rahaa kohde
--Aaa, niin siitä meni ohi joki Citroenilla
-Ohi?
--CV2:lla
-Mihin meni?
-ohi jatkoi kadun loppuun, lähdimme neidin kanssa eri suuntaan sisälle
-Aaa, oivallista, soittele kun pääsette rannalle asti
--Ainakin ylihuomiseen menee
-Oivallista, anteeksi merci buon voyage!
--Merci!
-Merci!
--Merci
-Merci
*!
-ranskalaiset vakoojatNiin muuten kuulostaakin Rivieralta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin muuten kuulostaakin Rivieralta.
Pakko muuten olla, Riviera ja Sisilia samaamuottii. Susta sais sisilialaisen. Mäkin oon ihan italialainen. Tää on kyllä noloo mun puolelta mutta olkoon sitten Agatha Christietä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pakko muuten olla, Riviera ja Sisilia samaamuottii. Susta sais sisilialaisen. Mäkin oon ihan italialainen. Tää on kyllä noloo mun puolelta mutta olkoon sitten Agatha Christietä.
Voidaan mun puolesta unohtaa viimeiset 20 vuotta ja palata aikaan Timo T.A.Mikkonen. Ei puhuta kellekään sanotaan ettei tunneta tulevaisuutta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan mun puolesta unohtaa viimeiset 20 vuotta ja palata aikaan Timo T.A.Mikkonen. Ei puhuta kellekään sanotaan ettei tunneta tulevaisuutta.
Heilutellaan vaan Pauli-Aalto Setälän kuvaa postikortissa kerrotaan että etsitään postimerkkiä.
- AnonyymiUUSI
Paljon 🫂🔥
- AnonyymiUUSI
Hän sen tietää. 🔥🍌Paljon siitä lähtien kun hän tuli tutuksi. Pieni flirtti oli silloin taholtani, ei vaan vielä päästy silloin loppuun asti. Oli kaikkea mikä kai vähän jarrutteli, ainakin häntä...
- AnonyymiUUSI
No arvaa vaan 😘 mutta haluan paljon muutakin ❤️
- AnonyymiUUSI
No jonkun verran🤧
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Ihan älyttömästi. Haluan vieläkin sua nuorempi mies. Mutta aloite on tultava sulta.
- AnonyymiUUSI
Näky: Sinä neukkarissa. Yksin minun kanssani.
- AnonyymiUUSI
Paljon enemmän kuin kenenkään muun kanssa, vaikka useampia muita laskettaisiin yhteen.
- AnonyymiUUSI
Enemmän kuin ketään muuta koskaan ikinä 🤫☺️😘
- AnonyymiUUSI
Välillä vähän, mutta lähes päivittäin 🥵
- AnonyymiUUSI
En yhtään. Vain hänen joka ei (enää) kirjoita.
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät, ettei kirjoita?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1209935- 1039795
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä349101- 217901
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776284Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585488Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?104952Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304802- 394438
- 404425