Mitä sinä tekisit, jos huomaisit ovesi takana(kerrostalo)hirveen hajuseinän, siis jonkin sortin hajuste, miten reagoisit? Ja se haju sattuu joskus tulemaan myös sisätiloihin asti.
Oven takana suihkija kuriin
15
517
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kyllä pierasen että rappukäytävä kaikuu.
- Anonyymi
Mitäs ruikit koita nyt jotain tapoja jottei mummot saa sydäriä
- Anonyymi
Kyllä mä jotain keksin, ihan sairasta tämä porukka tässä , ihan sairasta!
Taidankin tästä lähin mennä päästelemään ilmoja rappukäytävään.- Anonyymi
Yhtä tyhmiä kuin sinäkin
- Anonyymi
Silleen mä teen, tiiä vaikka mimmi tykästyy mun ominaishajuun. Kivasti kaikuu vielä, jos kunnon pieru lojahtaa ilmoille rappukäytävässä. Kovemmat äänet kuin pojilla bemmareissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silleen mä teen, tiiä vaikka mimmi tykästyy mun ominaishajuun. Kivasti kaikuu vielä, jos kunnon pieru lojahtaa ilmoille rappukäytävässä. Kovemmat äänet kuin pojilla bemmareissa.
Ei edes rahasta sulle onneton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes rahasta sulle onneton
No sitten ei tule, mitäs sitten. Elämä voi silti olla ihan mukavaa.
- Anonyymi
Yksinhuoltaja lähtee kauppaan jää vcain paskan haju.
- Anonyymi
Voi kun et edes tiedä missä talossa, tämä on ihan osakeyhtiö nääs ja silti tähän taloon mahtuu pällejä!!
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran yh reppana
- Anonyymi
Oon huomannu, se on vaniljahajuvettä ja se vaalee mimmikin ihan hyvännäkönen. Tosiaan koko rappu tuoksuu, kun lähtee ulos.
- Anonyymi
Tyypillinen tukiainen 🤣😅
- Anonyymi
Ruiskuta sen postiluukusta vastaiskuna ilmanraikastinta.
- Anonyymi
Ei kun talon majoneesit
- Anonyymi
Jos tekis paperista tötterön ja pierasis siihen ni menisköhän se luukusta sissää?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108