Mitä sinä tekisit, jos huomaisit ovesi takana(kerrostalo)hirveen hajuseinän, siis jonkin sortin hajuste, miten reagoisit? Ja se haju sattuu joskus tulemaan myös sisätiloihin asti.
Oven takana suihkija kuriin
15
528
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kyllä pierasen että rappukäytävä kaikuu.
- Anonyymi
Mitäs ruikit koita nyt jotain tapoja jottei mummot saa sydäriä
- Anonyymi
Kyllä mä jotain keksin, ihan sairasta tämä porukka tässä , ihan sairasta!
Taidankin tästä lähin mennä päästelemään ilmoja rappukäytävään.- Anonyymi
Yhtä tyhmiä kuin sinäkin
- Anonyymi
Silleen mä teen, tiiä vaikka mimmi tykästyy mun ominaishajuun. Kivasti kaikuu vielä, jos kunnon pieru lojahtaa ilmoille rappukäytävässä. Kovemmat äänet kuin pojilla bemmareissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silleen mä teen, tiiä vaikka mimmi tykästyy mun ominaishajuun. Kivasti kaikuu vielä, jos kunnon pieru lojahtaa ilmoille rappukäytävässä. Kovemmat äänet kuin pojilla bemmareissa.
Ei edes rahasta sulle onneton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes rahasta sulle onneton
No sitten ei tule, mitäs sitten. Elämä voi silti olla ihan mukavaa.
- Anonyymi
Yksinhuoltaja lähtee kauppaan jää vcain paskan haju.
- Anonyymi
Voi kun et edes tiedä missä talossa, tämä on ihan osakeyhtiö nääs ja silti tähän taloon mahtuu pällejä!!
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran yh reppana
- Anonyymi
Oon huomannu, se on vaniljahajuvettä ja se vaalee mimmikin ihan hyvännäkönen. Tosiaan koko rappu tuoksuu, kun lähtee ulos.
- Anonyymi
Tyypillinen tukiainen 🤣😅
- Anonyymi
Ruiskuta sen postiluukusta vastaiskuna ilmanraikastinta.
- Anonyymi
Ei kun talon majoneesit
- Anonyymi
Jos tekis paperista tötterön ja pierasis siihen ni menisköhän se luukusta sissää?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066