Haluatko saada luonneanalyysin vai tunnetko itsesi?
Näitkö unia?
Mä näin unen, olin siinä tossa takapihalla laittamassa ruusupensas aitaa kuntoon.
jollain sahan tapasella sahasin ylhäältä alas sillee, että tuli selvä raja mikä meni maan sisälle asti, minkä yli ei tulla tai levitä.
Sitten aloin jollain niitä yli tulleita katkenneita pätkiä siinä haravoimaan poltettavaksi tai jotain ja siihen heräsin.
Siinä on varmaan sellainen tulkinta, että asetan rajat ja ne pysyy ja yli ei tulla, tai päätyy poltettavaksi.
Oonhan mä nyt tuominnutkin kaikki vastustajani ja viholliseni helvettiin, että sinäänsä se voisi kuvastaa sitä.
Kertoo varmaan jotain mun luonteesta.
Haluatko sä saada luonneanalyysin?
No, mulla on sellanen olo, että sulla on varmaan tällä hetkellä jotain mietittävää siellä ja olet jonkin asian kanssa hiukan niinkuin epävarma ja hukassa.
Mut sä voit aina kysyä multa.
Mietin vaan, että milloin me aloitetaan ne yhteiset bisnikset?
Me voitais aluksi perustaa vaikka shamaaniryhmä nimeltä noitaduo.
Sitte keiteltäis taikajuomia ja myytäis kaikkee noitakrääsää turisteille.
Pistetään teltta keskelle korpea, sinne nuotio ja turistit tulee sinne, niin pelotellaan niitä ja loitsitaan ja ennustellaan.
Mitäs mieltä oot?
Voisivat tulla sinne niinku 70€ olis sisäänpääsymaksu seremoniaan.
Mä olisin se vanha ja viisas velho siinä, olisin hiljaa ja sillon tällön ehkä sanoisin jollekin jotain pelottavaa ja sä pelottelisit niitä siinä ihan muuten vaan ja rahastaisit sillee, että ensin ennustat niille onnettomuutta ja myydään sitä onnettomuutta vastaan jotain taikaesineitä.
Sit sun lapses sais askarrella niitä taikaesineitä, oksan pätkiä ja heinää sitoa yhteen jne. sitten me myydään niitä turisteille ihan sika kalliilla jne.
Eiks olis hienoo?
:)
Muusa, mitä sulle kuuluu?
125
1758
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä mietin. Miks suhteemme on näin perseestä?
Mä haluan seksiä. En lässyttää 10 vuotta palstalla.
Sä oot vissiin aseksuaali kun tykkäät tästä?- Anonyymi
No mitä oot tehny sen suhteen eteen?
Mä en oo aseksuaali, mut palstan kautta on aika paha kenenkään harrastaa muuta kuin jututstelua, varsinkaan mitään fyysistä seksiä.
Et haloo nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä oot tehny sen suhteen eteen?
Mä en oo aseksuaali, mut palstan kautta on aika paha kenenkään harrastaa muuta kuin jututstelua, varsinkaan mitään fyysistä seksiä.
Et haloo nyt.Kokoajan yrittäny ohjata sua ottaan yhteyttä muhun. Mut ei niin ei.
Otan paremman kun et näytä koskaan pystyvän tarjoamaan mulle mitä tahdon.
Haista ite - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoajan yrittäny ohjata sua ottaan yhteyttä muhun. Mut ei niin ei.
Otan paremman kun et näytä koskaan pystyvän tarjoamaan mulle mitä tahdon.
Haista iteNo, onnea etsintään, mua parempaa ei meinaan löydykään.
Enkä muuten harrasta irtoseksiä tms.
- Anonyymi
Ja sitten muusa, se meidän seremonia päättyis paavirovioon.
Kaikki mentäisiin polttamaan paavinukke roviossa, kostoksi keskiajan noitavainoista.
Oltaisiin siinä piirissä, tanssitaan ja hoetaan jotain mantraa siinä kun paavi palaa ja kirkuu.
Sitten otetaan sitä palaneen paavin tuhkaa ja annetaan pienessä tuohiboksissa kaulakoruna turisteille mukaan.
Ai että sentään, kyllä olisi hieno meininki.
:) - Anonyymi
Ihan miten haluat. Milloin aloitetaan ihanuus?
- Anonyymi
Heti kun muusalle sopii ja on valmis tulemaan paikanpäälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti kun muusalle sopii ja on valmis tulemaan paikanpäälle.
Minne pitäisi tulla? Haluaisin niin nähdä sinut kun viime näkemisestä on aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne pitäisi tulla? Haluaisin niin nähdä sinut kun viime näkemisestä on aikaa.
Tää on mun ja muusan välinen juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on mun ja muusan välinen juttu.
Mutta minähän olen se muusa? Tuossa sanoit. Toki ihailen kovasti omaa kaivattua hän on esikuva minulle.
- Anonyymi
Siitä saataisiin hieno seremonia.
Mä olisin siellä keskellä noitaistuimella ja johtaisin sitä ja olisin se arvaamaton improvisoija siinä.
Sä otat aluksi vaikka saunavihdan, mikä on kastettu johonkin mirhatuoksuun, sytytät sen nuotiossa ja sammutat että se savuaa ja sillä sitten niinku puhdista ja vihit osallistujat puhtaiksi ja mumiset jotain mantraa.
Mä kattelen ja tuijottelen niitä asiakkaita siinä oikein häiritsevästi ja ehkä valkkaan jonkun sieltä tai menen myös mumisemaan sille jotain, mitä nyt mieleen tuleekin.
Sitten meillä on käärme ja se opetetaan luikertelemaan niiden sylissä ja se pysähtyy ja jää jonkun syliin, se saa jonka käärme valitsee, saa jonkun erikoisriitin ja taikakorun.
Ai että kun olisi hienoa.
Tunnen aika hyvin itseni, toki voit jonkun luonneanalyysin vetäistä. Katsotaan osuuko yhtään oikeaan.
Sinänsä suunnitelma kuulostaa hienolta, mutta sillähän ei nyt täysin elä. Mitä minun ulkoiseen habitukseen tulee, niin olen varmasti liian kiillotettu noidaksi😁 Modern witch 🧙🪄 Minä olen kuitenkin vielä harjoittelija, joten ihan pikkuisen pitää valmistautua ennen bisnesten pyörittelyä. Sinänsä hassu sattuma kuitenkin tämä kirjoitus. Ajattelin tänään juuri sitä yhteistyöjuttua🤭 Taisit tuntea energian.- Anonyymi
No mähän vetäsin jo luonneanalyysin, tää noitabisnis on ku tehty meille.
Kyllähän sillä elää, 70€ nupilta ja ryhmän koko jotain 10, muuten ei saada piiriä rovion ympärille tanssimaan. ja sitten ne taikahilut mitä myydään, niistä vois saada jotain 200€.
Kerran viikossa olis seremonia.
Loput tulot me saadaan tietenkin vuokralla, kun vuokrataan turisteille majapaikkaa.
Mut meillä olis aikaa sitten muillekin bisniksille, tää olis vaan pikku sivubisnis meille, että voidaan pitää hauskaa.
Mut millon tuut käymään, niin jutellaan niistä muistakin jutuista tarkemmin? - Anonyymi
Mein pitäis ihan oikeesti jutskata, niin saat valkata niistä bisniksistä mikä sulle parhaiten sopii.
Sillä hevostallilla saat myös vähän jotain tienattua ja sitten on paljon muutakin ideaa.
Kaveri olis kiva siinä mukana ja olis mulla sullekin pari vinkkiä antaa siinä että saat tienattua niin paljon ku haluat vaan.
Mut joo, sellainen luonneanalyysi, että sinulle tarjoutuu tilaisuus, tartu siihen.
Mitä vielä odotat, silloin pitää takoa kun rauta on kuumaa.
Älä asettele esteitä, vaan ole rohkea.
Sulla on pientä epävarmuutta tän asian kanssa, mutta mikään ei estä ottamasta selvää.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sillä elää, 70€ nupilta ja ryhmän koko jotain 10, muuten ei saada piiriä rovion ympärille tanssimaan. ja sitten ne taikahilut mitä myydään, niistä vois saada jotain 200€.
Loput tulot me saadaan tietenkin vuokralla, kun vuokrataan turisteille majapaikkaa.
Mut meillä olis aikaa sitten muillekin bisniksille, tää olis vaan pikku sivubisnis meille, että voidaan pitää hauskaa.
Mut millon tuut käymään, niin jutellaan niistä muistakin jutuista tarkemmin?Ei se luonneanalyysi sitten ihan nappiin mennyt. Toki se on tämän hetken energia jossain asioissa. Olen jumissa vielä hetken nykyisessä tilanteessa. Enkä sitä avaa sen enempää täällä.
Sitten minun pitäisi varmaan oppia rahastamaan ihmisiä ja olla röyhkeä. Se taas on täysin minun luonteen vastaista. Kun teen jotain työtä, niin se tulee sydämestä ja haluan olla siinä asiantuntija. Haluan auttaa ja parantaa ihmisiä. Etsin vielä niitä kykyjä.
On varmasti sanomattakin selvää etten nyt ihan palstatuntemisella kenenkään luokse tulisi yhtäkkiä. Minulla on myös rajani ja varmasti ne muuritkin. Sinun pitää nyt vaan malttaa mieli ja opetella sitä kärsivällisyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mein pitäis ihan oikeesti jutskata, niin saat valkata niistä bisniksistä mikä sulle parhaiten sopii.
Sillä hevostallilla saat myös vähän jotain tienattua ja sitten on paljon muutakin ideaa.
Kaveri olis kiva siinä mukana ja olis mulla sullekin pari vinkkiä antaa siinä että saat tienattua niin paljon ku haluat vaan.
Mut joo, sellainen luonneanalyysi, että sinulle tarjoutuu tilaisuus, tartu siihen.
Sulla on pientä epävarmuutta tän asian kanssa, mutta mikään ei estä ottamasta selvää.
:)"Mut joo, sellainen luonneanalyysi, että sinulle tarjoutuu tilaisuus, tartu siihen.
Sulla on pientä epävarmuutta tän asian kanssa, mutta mikään ei estä ottamasta selvää."
Tietenkin on epävarmuus, koska en ole ihan vielä valmis ja minulla on kyllä ihan todellisia esteitä vielä. Teen töitä sen eteen, että minusta tulee paras mahdollinen siinä mitä teen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se luonneanalyysi sitten ihan nappiin mennyt. Toki se on tämän hetken energia jossain asioissa. Olen jumissa vielä hetken nykyisessä tilanteessa. Enkä sitä avaa sen enempää täällä.
Sitten minun pitäisi varmaan oppia rahastamaan ihmisiä ja olla röyhkeä. Se taas on täysin minun luonteen vastaista. Kun teen jotain työtä, niin se tulee sydämestä ja haluan olla siinä asiantuntija. Haluan auttaa ja parantaa ihmisiä. Etsin vielä niitä kykyjä.
On varmasti sanomattakin selvää etten nyt ihan palstatuntemisella kenenkään luokse tulisi yhtäkkiä. Minulla on myös rajani ja varmasti ne muuritkin. Sinun pitää nyt vaan malttaa mieli ja opetella sitä kärsivällisyyttä.No ihan nappiin meni kyllä.
Jumissa on itse kukin, mut niihin löytyy ratkaisut kyllä.
Hei, se on elämys turisteille, kyllä ne maksaa siitä kun ne tulee niitä elämyksiään hakemaan.
Siinä mielessä se on ihan ok. Maksaahan ne muuallakin.
Nyt vähän relaat ja lopetat ton tosikkomaisuutesi ainakin tässä asiasiassa.
Mulla on kyllä tohon missä haluat auttaa jotain, mutta en kyllä kerro täällä.
Oon mä niistä vähän vihjannutkin mihin alaan liittyy.
Muista, mä oon se tän ajan Josef.
Kyllä sä voit tulla, ainakin jonnekin mihin vaan joskus pääset tulemaan.
Koitas nyt toivoa mulle se herkku jostain, kun niitä on mut kauheesti matkaa kaikkialle.
kaikki jossain yli 100km päässä, niin aika vaikee päästä käsiksi sillee nopsaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mut joo, sellainen luonneanalyysi, että sinulle tarjoutuu tilaisuus, tartu siihen.
Sulla on pientä epävarmuutta tän asian kanssa, mutta mikään ei estä ottamasta selvää."
Tietenkin on epävarmuus, koska en ole ihan vielä valmis ja minulla on kyllä ihan todellisia esteitä vielä. Teen töitä sen eteen, että minusta tulee paras mahdollinen siinä mitä teen.Minulla on kyllä suunnitteilla yksi juttu. Mikä liippaa aika lähelle tuota bisnestä. Olen ajatellut suunnitella omat kortit ja energiahoidot kiinnostaa. Pitää vaan ensin vähän opiskella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan nappiin meni kyllä.
Jumissa on itse kukin, mut niihin löytyy ratkaisut kyllä.
Hei, se on elämys turisteille, kyllä ne maksaa siitä kun ne tulee niitä elämyksiään hakemaan.
Siinä mielessä se on ihan ok. Maksaahan ne muuallakin.
Nyt vähän relaat ja lopetat ton tosikkomaisuutesi ainakin tässä asiasiassa.
Mulla on kyllä tohon missä haluat auttaa jotain, mutta en kyllä kerro täällä.
Oon mä niistä vähän vihjannutkin mihin alaan liittyy.
Muista, mä oon se tän ajan Josef.
Kyllä sä voit tulla, ainakin jonnekin mihin vaan joskus pääset tulemaan.
Koitas nyt toivoa mulle se herkku jostain, kun niitä on mut kauheesti matkaa kaikkialle.
kaikki jossain yli 100km päässä, niin aika vaikee päästä käsiksi sillee nopsaan.Sanoit joskus ettet tarvitse ystäviä. Ystävät on sitä varten, että kuskaa sinut sinne herkun luokse. Oletko aivan varma ettet tarvitse ystäviä? Ystävät hädässä tunnetaan.
Tietenkin jumeihin löytyy aina ratkaisu. Aina on löytynyt. Yleensä ne on hetkellisiä, niin kuin tämäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kyllä suunnitteilla yksi juttu. Mikä liippaa aika lähelle tuota bisnestä. Olen ajatellut suunnitella omat kortit ja energiahoidot kiinnostaa. Pitää vaan ensin vähän opiskella.
Ai että, olisit kyllä aika hyvä bisniskumppani.
Sovittais ainakin niissä yhteen tosi hyvin.
Mun ei olis kyllä mitään sellasta energia hoitoa mitä sä ajattelet, mut aika läheltä liippaa.
Jos mä parannan yliluonnollisesti, niin mä parannan sanan voimalla ja muuten toisilla menetelmillä.
Sulla on siten ihan kiva samanlainen asenne kun mulla, ei ryöstöä niissä hoito jutuissa.
Ja mä voisin sua vähän opettaa niissä, eli ne hoitojutut olis kyllä tehokkaita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit joskus ettet tarvitse ystäviä. Ystävät on sitä varten, että kuskaa sinut sinne herkun luokse. Oletko aivan varma ettet tarvitse ystäviä? Ystävät hädässä tunnetaan.
Tietenkin jumeihin löytyy aina ratkaisu. Aina on löytynyt. Yleensä ne on hetkellisiä, niin kuin tämäkin.Hauska sattuma, että kirjoitin tuon viestin klo 17:17. Olen nyt nähnyt paljon enkelinumeroita viime aikoina. 1717 tarkoittaa uuden elämän aloittamista, uusissa paikoissa käymistä ja uusien asioiden löytämistä. Nämä kaikki asiat tekevät elämästä onnellisempaa,rikkaampaa ja täydempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit joskus ettet tarvitse ystäviä. Ystävät on sitä varten, että kuskaa sinut sinne herkun luokse. Oletko aivan varma ettet tarvitse ystäviä? Ystävät hädässä tunnetaan.
Tietenkin jumeihin löytyy aina ratkaisu. Aina on löytynyt. Yleensä ne on hetkellisiä, niin kuin tämäkin.Ne ystävät on about 500km päässä, ei ne paljon pysty auttamaan tässä.
Oishan täällä pohjosessakin kiva päästä jonnekin liikkumaan, paikkoihin missä voisi tutustua uusiin ihmisiin, mut ongelma on se mikä on.
Mut kyllä se ratkeaa, tarvitaan vaan hiukan tuuria tai joku joka hiukan jelppisi asian kanssa.
Siitä se on vähän kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ystävät on about 500km päässä, ei ne paljon pysty auttamaan tässä.
Oishan täällä pohjosessakin kiva päästä jonnekin liikkumaan, paikkoihin missä voisi tutustua uusiin ihmisiin, mut ongelma on se mikä on.
Mut kyllä se ratkeaa, tarvitaan vaan hiukan tuuria tai joku joka hiukan jelppisi asian kanssa.
Siitä se on vähän kiinni.Ai sä asut pohjoisessa? Jotenkin olen saanut kuvan, että asut jossain Keski-Suomen paikkeilla. No erehtyväinen on ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska sattuma, että kirjoitin tuon viestin klo 17:17. Olen nyt nähnyt paljon enkelinumeroita viime aikoina. 1717 tarkoittaa uuden elämän aloittamista, uusissa paikoissa käymistä ja uusien asioiden löytämistä. Nämä kaikki asiat tekevät elämästä onnellisempaa,rikkaampaa ja täydempää.
Tuu käymään uudessa paikassa. :D
No joo, en mä pakota, kehotan, enkä tiedä paljonko sulla olis edes matkaa, varmaan 200-300, niinku täällä päin tuppaa matkat olemaan pitkiä.
mut joo, jos ihan oikeesti olisit kiinostunut ja vakavissasi jonkun uuden alottamisen kanssa, niin susta se on kiinni.
Kaikki voi tehdä yksinkin, mutta mukavempaa kaksin.
Jos joskus satutaan tapaamaan ja juttelemaan, niin mulla on sitten niin pitkät listat ideaa ym. että valinnanvaraa on.
Sitten muutenkin sulle selviäis aika paljon muutakin, mikä avais sun silmiä.
Mut kisu tulee kun sitä kutsuu ja sen antaa rauhassa tulla.
Ei sais kävellä vastaan vaan käsi ojossa kutsua niin se tulee itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sä asut pohjoisessa? Jotenkin olen saanut kuvan, että asut jossain Keski-Suomen paikkeilla. No erehtyväinen on ihminen.
Joo, tänne päin mä jostain syystä eksyin.
Kauas kaikesta, keskelle korpea, kaipais hiukan elämää tämäkin paikka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut millon tuut käymään, niin jutellaan niistä muistakin jutuista tarkemmin?Jos me saatais vaikka 500/vk vuokraa ja satunnaisesti 700-800 noita jutuista/vk + muutakin on vielä niin saatais jotain 5000 kuussa sesonkien aikaan ja se olis ihan sivubisnistä meille.
kyllä me kesällä ja talvella saatais vuodessa jotain 30-40 tonnia pelkästään näillä kasaan.
Sitten kaikki muut höpölöpöt siihen vielä päälle, niin varmaan päästään jonnekin 100K€ kieppeille.
Sitten mulla on paljon muuta joilla pääsee sitten oikein isoihin rahoihin käsiksi, jos tahdotaan vaan.
Toisenlaista energia "hoitoa" kauko "parantamista" niinku tekniikka mielessä, verkostot olisi jo valmiinakin etäsiirtoon.
Mut, sellasia, sitten sä ymmärrät miks voit oikeesti relata ja jopa nukkua pidempään.
Se olis sitä terapiaa sille Justiinalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kyllä suunnitteilla yksi juttu. Mikä liippaa aika lähelle tuota bisnestä. Olen ajatellut suunnitella omat kortit ja energiahoidot kiinnostaa. Pitää vaan ensin vähän opiskella.
Mähän muuten suunnittelin omat kortit, taisit saada jo vähän vaikutteita multa.
Mä oon vähän sulle myös muusana tässä, ehkä autan sua löytämään jotain.
Ehkä se meidän yhteistyö oli jo siinä? Kuka tietää ellei oteta selvää.
Mut toivohan nyt mulle sitä tuuria ihan pika pikaa, että mikään ei enää estä mua lähtemästä liikkeelle, mä tarviin sen herkun asap.
Sitten pääsee vihdoinkin lähtemään ihan minne vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut toivohan nyt mulle sitä tuuria ihan pika pikaa, että mikään ei enää estä mua lähtemästä liikkeelle, mä tarviin sen herkun asap.
Sitten pääsee vihdoinkin lähtemään ihan minne vaan.Minulla on kyllä jo ollut käsintehdyt kortit noiden ostokorttien lisäksi. Löytyy joka lähtöön kortteja. Riimuja ja oraakkeleita. Teetätin myös ulkomailla tukikorttit netistä löytyvistä kuvista, mutta niitä ei voi myydä, koska kuvat ei ole minun. Eli pitäisi suunnitella omat ja hommata joku tulostin millä voisi tehdä noita ihan myyntiin asti. Toki ne voi painattaa siellä ulkomailla, mutta ne kulut on aika kovat, joten voitto on pientä. Muutakin oheisjuttuja olisi mielessä, mutta pitää pitää bisnessalaisuus ettei joku pölli ideaa.
Tietyllä tavalla oletkin ollut joissakin asioissa inspiraation lähde, mutta nuo kortit oli ihan oma idea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kyllä jo ollut käsintehdyt kortit noiden ostokorttien lisäksi. Löytyy joka lähtöön kortteja. Riimuja ja oraakkeleita. Teetätin myös ulkomailla tukikorttit netistä löytyvistä kuvista, mutta niitä ei voi myydä, koska kuvat ei ole minun. Eli pitäisi suunnitella omat ja hommata joku tulostin millä voisi tehdä noita ihan myyntiin asti. Toki ne voi painattaa siellä ulkomailla, mutta ne kulut on aika kovat, joten voitto on pientä. Muutakin oheisjuttuja olisi mielessä, mutta pitää pitää bisnessalaisuus ettei joku pölli ideaa.
Tietyllä tavalla oletkin ollut joissakin asioissa inspiraation lähde, mutta nuo kortit oli ihan oma idea.No hyvä, kyl sun tarvis nyt jotenkin tavata mut, niin pääsisit heti alottamaan.
Multa meinaan löytyis jotain jo noita varten, tuossa ne lähinnä pölyttyy vaan.
Kyl me sinäänsä ollaan ku kaks palapelin palasta, jotka vaan sopii yhteen näissä jutuissa.
Mut susta se on kiinni, mulla on laitteet senkus tulet ja käytät.
;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos me saatais vaikka 500/vk vuokraa ja satunnaisesti 700-800 noita jutuista/vk muutakin on vielä niin saatais jotain 5000 kuussa sesonkien aikaan ja se olis ihan sivubisnistä meille.
kyllä me kesällä ja talvella saatais vuodessa jotain 30-40 tonnia pelkästään näillä kasaan.
Sitten kaikki muut höpölöpöt siihen vielä päälle, niin varmaan päästään jonnekin 100K€ kieppeille.
Sitten mulla on paljon muuta joilla pääsee sitten oikein isoihin rahoihin käsiksi, jos tahdotaan vaan.
Toisenlaista energia "hoitoa" kauko "parantamista" niinku tekniikka mielessä, verkostot olisi jo valmiinakin etäsiirtoon.
Mut, sellasia, sitten sä ymmärrät miks voit oikeesti relata ja jopa nukkua pidempään.
Se olis sitä terapiaa sille Justiinalle.Muista -verot, materiaalikulut jne. Yrittäjän elämä ei välttämättä ole lomailua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista -verot, materiaalikulut jne. Yrittäjän elämä ei välttämättä ole lomailua.
Älä takerru sivuseikkoihin, ne on no problem.
Mä en kerro täällä kaikkea.
Noihin pitää takertua sitten, kun asiat on keskusteltu ja tiedät koko homman niin voit laskea ihan itse.
Tämä on sitä pintaraapaisua.
Ei me niitä edes kaikkea itse hoideta, me voidaan ihan hyvin työllistää ja meillä on paljon muutakin, saa tehdä enimmikseen sitä mistä oikeasti tykkää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä takerru sivuseikkoihin, ne on no problem.
Mä en kerro täällä kaikkea.
Noihin pitää takertua sitten, kun asiat on keskusteltu ja tiedät koko homman niin voit laskea ihan itse.
Tämä on sitä pintaraapaisua.
Ei me niitä edes kaikkea itse hoideta, me voidaan ihan hyvin työllistää ja meillä on paljon muutakin, saa tehdä enimmikseen sitä mistä oikeasti tykkää.Nyt sitten muusa, mä en tiedä miten olet jumissa ja kuinka kauan.
Mut sä tarviit ainoastaan sen verran aikaa, että pääset katsomaan ja keskustelemaan.
Sitten sulle kaikki vasta selviääkin ja voit rauhassa suunnitella ja miettiä.
Sä et tunne etkä tiedä mua, sitten sä tiedät ja sen jälkeen sä et edes kyselisi mitään sivuseikkoja.
Mitä ikinä tulevaisuus onkaan, se olisi sun osalta sun käsissä.
Hommat selviää sulle ja mullekin selviää mikä se meidän yhteistyö on.
Nyt se vaikuttaa siltä, että sulla olis jotain visiota jostain, voit kertoa sitten mulle ja mä kerron miten se toteutetaan ja opetan sua.
Sä et nyt ehkä ymmärrä, mut ku näet, niin ymmärrät.
Kerran mä kirjoitinkin siitä, että toinen tahtoisi vaikka ompelukoneen ja tilan jossa voisi tehdä jotain juttuaan, niin toisella on tila ja ompelukone pölyttymässä ja tahtoisi jonkun niitä käyttämään.
Sitten sulla olisi ainakin yksi murhe pois, vähintään se yhteistyökumppani, jos joskus tahdot jotain tehdä.
Jos sua vähänkään kiinostaa, niin tartu tilaisuuteen.
Mä keksin kyllä keinon siihen, kunhan sä olisit tosissasi, et menetä mitään muuta kuin pikkuisen aikaasi.
Mä en mielelläni kerro edeltä mitä on odotettavissa, mut sen verran kerron että sä saat kyllä aikaa hoitaa sitä omaa jumiasi ja ehkäpä jopa apua sen hoitamiseen.
Mä tarjoan sulle helpotusta, en taakkaa.
Keskustele mun kanssa, älä odota liian kauan, ota tässä selvää minkä voit.
Muista, että mä pystyn tekemään vaikka robotin kaikkineen piirilevyineen ym, niin eiköhän joku riimukin onnistuisi siinä sivussa.
Mut rauta on kuumaa, kun herkku löytyy pääsen aloittamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sitten muusa, mä en tiedä miten olet jumissa ja kuinka kauan.
Mut sä tarviit ainoastaan sen verran aikaa, että pääset katsomaan ja keskustelemaan.
Sitten sulle kaikki vasta selviääkin ja voit rauhassa suunnitella ja miettiä.
Sä et tunne etkä tiedä mua, sitten sä tiedät ja sen jälkeen sä et edes kyselisi mitään sivuseikkoja.
Mitä ikinä tulevaisuus onkaan, se olisi sun osalta sun käsissä.
Hommat selviää sulle ja mullekin selviää mikä se meidän yhteistyö on.
Nyt se vaikuttaa siltä, että sulla olis jotain visiota jostain, voit kertoa sitten mulle ja mä kerron miten se toteutetaan ja opetan sua.
Sä et nyt ehkä ymmärrä, mut ku näet, niin ymmärrät.
Kerran mä kirjoitinkin siitä, että toinen tahtoisi vaikka ompelukoneen ja tilan jossa voisi tehdä jotain juttuaan, niin toisella on tila ja ompelukone pölyttymässä ja tahtoisi jonkun niitä käyttämään.
Sitten sulla olisi ainakin yksi murhe pois, vähintään se yhteistyökumppani, jos joskus tahdot jotain tehdä.
Jos sua vähänkään kiinostaa, niin tartu tilaisuuteen.
Mä keksin kyllä keinon siihen, kunhan sä olisit tosissasi, et menetä mitään muuta kuin pikkuisen aikaasi.
Mä en mielelläni kerro edeltä mitä on odotettavissa, mut sen verran kerron että sä saat kyllä aikaa hoitaa sitä omaa jumiasi ja ehkäpä jopa apua sen hoitamiseen.
Mä tarjoan sulle helpotusta, en taakkaa.
Keskustele mun kanssa, älä odota liian kauan, ota tässä selvää minkä voit.
Muista, että mä pystyn tekemään vaikka robotin kaikkineen piirilevyineen ym, niin eiköhän joku riimukin onnistuisi siinä sivussa.
Mut rauta on kuumaa, kun herkku löytyy pääsen aloittamaan.
:)Ai että sua muusa, susta tulee aina se mitä mulle toivot.
Kun multa meni herkku ohi, niin sanoit itse olevasi herkku.
Sitten sä näet noita numeroita, toinen kutsuu täällä kisu kisu, tule äkkiä tänne psst psst kiss kiss......
Niin se itsepäinen kisu siellä vaan miettii mitä mun pitää tehdä.
Se katsoo oikealle, numerot huutaa sille mene mene, tartu tilaisuuteen tutustu uuteen, se katsoo vasemmalle, siellä on toinen opaskyltti missä lukee tartu rohkeasti elämäsi tilaisuuteen.
Sitten se katsoo kutsujaa, sillä on kädessä se juttu, mitä se hamuaa.
Mikään ei estä kisua, paitsi sen oma itsepäisyys, se ajattelee mielessään kaikkea turhaa, hiukan aristaa, mutta rohkeus palkitaan.
Se sanoo mau, mua vähän aristaa ja pelottaa.
Ei tarvii pelätä, ei mua pelkää muut kuin viholliset ja vastustajat.
Luotatko edes energioihin, merkkeihin, ihmisiin, itseesi?
Juttu menee näin, jos sua yhtään kiinostaa, niin sano se.
Mulla on sellainen olo, että sulla on suunnitelmissa jotain, mikä ehdottomasti kannattaisi tehdä mun kanssa samaan aikaan.
Mä voisin kertoa tässä paljon enemmän, mut en mä halua kertoa täällä.
Mut tule vastaamaan ja ota se askel tänne päin, niin näet.
Anonyymi kirjoitti:
Jos me saatais vaikka 500/vk vuokraa ja satunnaisesti 700-800 noita jutuista/vk muutakin on vielä niin saatais jotain 5000 kuussa sesonkien aikaan ja se olis ihan sivubisnistä meille.
Se olis sitä terapiaa sille Justiinalle.32:20 Hyvä tarina satusedätä meni pilalle, kun noita-nuotiolta hyppäsi suoraan "pornotekniikkaetäsiirtovälitystoimintaan" 😁 Noituuteen ei kuulu nykytekniikan mahdollistavat pornokanavat 🐧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten pääsee vihdoinkin lähtemään ihan minne vaan.Siis "satusedältä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista -verot, materiaalikulut jne. Yrittäjän elämä ei välttämättä ole lomailua.
Muista ALV pitää aina maksaa 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
32:20 Hyvä tarina satusedätä meni pilalle, kun noita-nuotiolta hyppäsi suoraan "pornotekniikkaetäsiirtovälitystoimintaan" 😁 Noituuteen ei kuulu nykytekniikan mahdollistavat pornokanavat 🐧
Mene sinä nyt muualle siitä riivaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis "satusedältä"
Helvetti on valmistettu vastustajiani varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin jumeihin löytyy aina ratkaisu. Aina on löytynyt. Yleensä ne on hetkellisiä, niin kuin tämäkin.Pitääkö Muusa kuskata Herkun luokse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö Muusa kuskata Herkun luokse?
Ei tarvitse, muusan jumi on ihan toista laatua.
No antaa kuulua?.😅
- Anonyymi
Luonneanalyysi.
Oot sellanen kiva, mukava, aika symppis ja sillee aika avoin palstalla.
Ainakin sellasen kuvan olet antanut, tietenkin sinullakin on niitä huonompia puolia, kuten kenellä tahansa, mutta et niitä kauheasti tuo esiin missään.
Mitäs muuta, vedät palstalla puoleen ihmisiä kun sulla on positiivinen luonne ja olet kiltti ja helposti lähestyttävä.
Se on hiukan kuin toi empress ja randomi, majakka ja perävaunu, empres menee edellä ja randomi roikkuu perässä. sun perässä roikkuu muutamia anonyymeja.
Sellasta.
:) Anonyymi kirjoitti:
Luonneanalyysi.
Ainakin sellasen kuvan olet antanut, tietenkin sinullakin on niitä huonompia puolia, kuten kenellä tahansa, mutta et niitä kauheasti tuo esiin missään.
Mitäs muuta, vedät palstalla puoleen ihmisiä kun sulla on positiivinen luonne ja olet kiltti ja helposti lähestyttävä.
Se on hiukan kuin toi empress ja randomi, majakka ja perävaunu, empres menee edellä ja randomi roikkuu perässä. sun perässä roikkuu muutamia anonyymeja.
Sellasta.
:)Hyvin olet minua lukenut. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Luonneanalyysi.
Sellasta.
:)Ai gauhia, muahan siis stalkataan palstalla 😱😂
Paitsi että... Arvon muumi on nyt tehnyt massiivisen virheen. Koska useiden muumien mukaan olen palstan saalistaja ja roikun kaikkien palstan rekattujen leidien perässä. Saalistaja... Mä niin teetän tosta itelleni kesäpaidan 🤣- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ai gauhia, muahan siis stalkataan palstalla 😱😂
Paitsi että... Arvon muumi on nyt tehnyt massiivisen virheen. Koska useiden muumien mukaan olen palstan saalistaja ja roikun kaikkien palstan rekattujen leidien perässä. Saalistaja... Mä niin teetän tosta itelleni kesäpaidan 🤣Missä empress, siellä random, se on ennemminkin sääntö kuin poikkeus.
Mut ei siinä mitää pahaa ole, et pistä siihen paitaan ennemmin teksti "perävaunu" ja teetä empressille lahjaksi paita, jossa on se teksti "majakka".
;) - Anonyymi
Paitsi että... Arvon muumi on nyt tehnyt massiivisen virheen. Koska useiden muumien mukaan olen palstan saalistaja ja roikun kaikkien palstan rekattujen leidien perässä. Saalistaja... Mä niin teetän tosta itelleni kesäpaidan 🤣No joko saaliita verkot täynnä?
Paitsi että... Arvon muumi on nyt tehnyt massiivisen virheen. Koska useiden muumien mukaan olen palstan saalistaja ja roikun kaikkien palstan rekattujen leidien perässä. Saalistaja... Mä niin teetän tosta itelleni kesäpaidan 🤣Sä voit laittaa siihen sitten että hyväkäytöksinen saalistaja😂
Anonyymi kirjoitti:
Missä empress, siellä random, se on ennemminkin sääntö kuin poikkeus.
Mut ei siinä mitää pahaa ole, et pistä siihen paitaan ennemmin teksti "perävaunu" ja teetä empressille lahjaksi paita, jossa on se teksti "majakka".
;)Oi ei se mikään sääntö ole, en lähellekään aina mene turisemaan hänelle täällä. Nytkään en ole varmaan pariin viikkoon tms. vaihtanut sanakaan kanssaan.
No mä voin ens kerralla kysyä, teetänkö paidat, koska on empressillä ainakin huumorintajua ja varsinkin jos saa olla majakkana 🤣Anonyymi kirjoitti:
No joko saaliita verkot täynnä?
Sitä sun tarttee kysyä niiltä muumeilta jotka pitää mua palstan saalistajana, koska enhän minä itse itseäni pidä saalistajana enkä siten voi olla tietoinen verkkojen(i) sisällöstäkään 😁
Haaveilija39 kirjoitti:
Sä voit laittaa siihen sitten että hyväkäytöksinen saalistaja😂
Se ei taitais olla kovin myyvää? Tyyliin paskin myyntipuhe ikinä? 🤔🤣
Mutta saattais kyllä baarissa tytsien juttusille päästä, jos ovat humoristisella tuulella 🤔
Pahus, pitääpä harkita 🤣- Anonyymi
Oi ei se mikään sääntö ole, en lähellekään aina mene turisemaan hänelle täällä. Nytkään en ole varmaan pariin viikkoon tms. vaihtanut sanakaan kanssaan.
No mä voin ens kerralla kysyä, teetänkö paidat, koska on empressillä ainakin huumorintajua ja varsinkin jos saa olla majakkana 🤣Onko ryppy tullut rakkauteen?
Oi ei se mikään sääntö ole, en lähellekään aina mene turisemaan hänelle täällä. Nytkään en ole varmaan pariin viikkoon tms. vaihtanut sanakaan kanssaan.
No mä voin ens kerralla kysyä, teetänkö paidat, koska on empressillä ainakin huumorintajua ja varsinkin jos saa olla majakkana 🤣Sä oot kyllä haukkunut joskus mun huumorintajun omituiseksi tai jotain sinne päin se oli. Et tiedä sanonko jotain huumorilla vai en😉 Olenhan mä hiukka erikoinen tapaus kyllä.
Paita kelpaa, olen valoa tuova majakka.EmpressOfTheLight kirjoitti:
Sä oot kyllä haukkunut joskus mun huumorintajun omituiseksi tai jotain sinne päin se oli. Et tiedä sanonko jotain huumorilla vai en😉 Olenhan mä hiukka erikoinen tapaus kyllä.
Paita kelpaa, olen valoa tuova majakka.No niin, sieltä se piiskaa taas sivalsi, näin se kuultiin totuus "lasten" suusta 😂
Ei sun huumorintajus yksoikoisin ole, eikä tartte ollakaan, musta on vaan hauskaa kolaroida erilaisiin huumorintajuihin ja yrittää ymmärtää niitä. Enkä tosiaan aina tiedä vitsailetko vai vittuiletko, sitä oikeastaan tapahtuu aika useinkin 🤣
Hyvällä tavalla erilainen, se on piristävää 😉
Jaa jaa, sainkin jo idean kahteen paitaan, toinen majakka ja toinen perävaunu... Tartteepa miettiä tovi ja katsoa josko ryhtyisi taiteilemaan tai sitten heitän pallon entiselle kollegalle, sillä on kuitenkin hiton tylsä kesä tulossa mainostoimistolla 😂Anonyymi kirjoitti:
Onko ryppy tullut rakkauteen?
Mikä ryyppy ja missä raikkaudessa? Pah, kateellisten narinaa.
Mutta paitadiili tuli jos tsekkatua 👍🤣- Anonyymi
No niin, sieltä se piiskaa taas sivalsi, näin se kuultiin totuus "lasten" suusta 😂
Ei sun huumorintajus yksoikoisin ole, eikä tartte ollakaan, musta on vaan hauskaa kolaroida erilaisiin huumorintajuihin ja yrittää ymmärtää niitä. Enkä tosiaan aina tiedä vitsailetko vai vittuiletko, sitä oikeastaan tapahtuu aika useinkin 🤣
Hyvällä tavalla erilainen, se on piristävää 😉
Jaa jaa, sainkin jo idean kahteen paitaan, toinen majakka ja toinen perävaunu... Tartteepa miettiä tovi ja katsoa josko ryhtyisi taiteilemaan tai sitten heitän pallon entiselle kollegalle, sillä on kuitenkin hiton tylsä kesä tulossa mainostoimistolla 😂Hyvät palstalaiset.
Olemme kokoontuneet tänään tänne kaikkien todistajien keskelle, solmiaksemme paitaliiton kahden höpöttäjän välille.
Mikäli jollain on jotain asiaa vastaan, pitäköön asian omana tietonaan ja vaietkoon iäksi.
Tahdotko sinä, randombypasser teettää tälle EmpressOfTheLightille laadukkaan paidan ja pitää omaa puoliskoasi päälläsi niin myötä- kuin vasta-tuulessakin, pestä sen tarvittaessa pesuohjeiden mukaan ja pitää siitä huolta, kunnes se on täysin käyttökelvoton?
Tahdotko sinä, EmpressOfTheLight, ottaa tämän randombypasserin teettämän paidan ja pitää sitä päälläsi niin myötä- kuin vasta-tuulessakin, pestä sen tarvittaessa pesuohjeiden mukaan ja pitää siitä huolta, kunnes se on täysin käyttökelvoton?
Liitto on juridisesti sitova ja teidän kahdenkeskinen asia hoitaa liitossa oma osuutenne.
Kommenttiasiakirjaa on teetetty kaksi kappaletta, kummallekin liiton osapuolelle omansa.
1/2 Anonyymi kirjoitti:
Hyvät palstalaiset.
Olemme kokoontuneet tänään tänne kaikkien todistajien keskelle, solmiaksemme paitaliiton kahden höpöttäjän välille.
Mikäli jollain on jotain asiaa vastaan, pitäköön asian omana tietonaan ja vaietkoon iäksi.
Tahdotko sinä, randombypasser teettää tälle EmpressOfTheLightille laadukkaan paidan ja pitää omaa puoliskoasi päälläsi niin myötä- kuin vasta-tuulessakin, pestä sen tarvittaessa pesuohjeiden mukaan ja pitää siitä huolta, kunnes se on täysin käyttökelvoton?
Tahdotko sinä, EmpressOfTheLight, ottaa tämän randombypasserin teettämän paidan ja pitää sitä päälläsi niin myötä- kuin vasta-tuulessakin, pestä sen tarvittaessa pesuohjeiden mukaan ja pitää siitä huolta, kunnes se on täysin käyttökelvoton?
Liitto on juridisesti sitova ja teidän kahdenkeskinen asia hoitaa liitossa oma osuutenne.
Kommenttiasiakirjaa on teetetty kaksi kappaletta, kummallekin liiton osapuolelle omansa.
1/2Ai kauhee🤣🤣 ihana oot♥️
Mitä jos ei oikein jaksa välittää pesuohjeista? Jos lupaan, mutta pidän sormet ristissä?- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Ai kauhee🤣🤣 ihana oot♥️
Mitä jos ei oikein jaksa välittää pesuohjeista? Jos lupaan, mutta pidän sormet ristissä?randombypasserin olisi parempi sitten tehdä sen verran laadukas paita, että et raaski sitä vastoin pesuohjeita pestä.
randombypasserilla on täysi vastuu laadusta ja kova paikka nyt saada sun laatuvaatimukset tyydytettyä.
:) Anonyymi kirjoitti:
randombypasserin olisi parempi sitten tehdä sen verran laadukas paita, että et raaski sitä vastoin pesuohjeita pestä.
randombypasserilla on täysi vastuu laadusta ja kova paikka nyt saada sun laatuvaatimukset tyydytettyä.
:)Hyvä suunnitelma👍
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät palstalaiset.
1/2*kuiskaa arasti* Tahdon 😁
Ai kauhee🤣🤣 ihana oot♥️
Mitä jos ei oikein jaksa välittää pesuohjeista? Jos lupaan, mutta pidän sormet ristissä?Ai... No ehkä mä sit pesen ne paidat, niin ei mene viikossa lattiarättikuntoon 🤣
Anonyymi kirjoitti:
randombypasserin olisi parempi sitten tehdä sen verran laadukas paita, että et raaski sitä vastoin pesuohjeita pestä.
:)No joo, aivan varmasti on kova paikka, onhan kyseessä kuitenkin Keisarinna 😱
Hyvä suunnitelma👍
Sitten vaan laatukriteerejä paidalle määrittämään, me odotetaan tässä. No niin, missä viipyy? 😉
- Anonyymi
Sitten vaan laatukriteerejä paidalle määrittämään, me odotetaan tässä. No niin, missä viipyy? 😉
Mä tässä pappina voisin antaa vähän jumalallisia kriteereitä.
Tee se tunteella ja tarkasti, kuin rakkaallesi tekisit hänet huomioon ottaen.
Ei siis mitään halpaa tilaustavaraa, vaan muodikasta ja tyylikästä.
Ei siis mikään T-paita, ehkäpä joku vähintään kauluspaidan tyylinen, neule tai jakku tms. mitä hän kehtaa pitää ja mielellään myös käyttäisi ja sinäkin kehtaat pitää tilaisuudessa kuin tilaisuudessa, ei pelkkää tekstiä vaan kuva, muista tyyli ja laatu ja laita kaikki kykysi peliin.
Vähän painetta sinne, ettei menisi liian helpoksi.
Empress voi kertoa lisää toiveitaan ja laatuvaatimuksiaan, väriä jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät palstalaiset.
1/2😃😆😅🤣😂 "Tahdotko sinä majakka ottaa omaksesi ikuisen perävaunun ...." 😁😆🤭
"Hmmmm.... No en varmasti... solmikoot keskenään perävaunut liittonsa.... 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis mikään T-paita, ehkäpä joku vähintään kauluspaidan tyylinen, neule tai jakku tms. mitä hän kehtaa pitää ja mielellään myös käyttäisi ja sinäkin kehtaat pitää tilaisuudessa kuin tilaisuudessa, ei pelkkää tekstiä vaan kuva, muista tyyli ja laatu ja laita kaikki kykysi peliin.
Empress voi kertoa lisää toiveitaan ja laatuvaatimuksiaan, väriä jne.Itse virkattuun toppiin... 🤔
Sitten siitä kuitenkin tulee "Paavin myssy" 😇 Anonyymi kirjoitti:
Empress voi kertoa lisää toiveitaan ja laatuvaatimuksiaan, väriä jne.Huomaa, että ns. jumalan edustajalla ei ole hevon vitun käsitystä siitä, miten erilaisiin kankaisiin tuotetaan kuvaa ja/tai tekstiä.
Niin sovitaanko, että pysyt tuossa vihkijän roolissa ja jätät ne asusteiden laatuasiat ihan mulle, kun olen niitä tehnyt työkseni, eikös? Harvemmin sitä suutarikaan menee timpuria neuvomaan menestyksekkäästi...
Painetta? My ass. Mä osaan kyllä käsitellä tällaisia asioita naisten kanssa ja luultavasti olen paremmpi selvillä kankaiden tms. laadusta kuin 99% Suomen naisista.Anonyymi kirjoitti:
😃😆😅🤣😂 "Tahdotko sinä majakka ottaa omaksesi ikuisen perävaunun ...." 😁😆🤭
"Hmmmm.... No en varmasti... solmikoot keskenään perävaunut liittonsa.... 🤭No siis sultahan ei kukaan ole kysynyt mitään. Vai oliko? So shut Your face and slip off.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät palstalaiset.
1/2Ai kauheeta! 😅😆😅😆😅
Kenellä näin hyvä mielikuvitus? - Anonyymi
Huomaa, että ns. jumalan edustajalla ei ole hevon vitun käsitystä siitä, miten erilaisiin kankaisiin tuotetaan kuvaa ja/tai tekstiä.
Niin sovitaanko, että pysyt tuossa vihkijän roolissa ja jätät ne asusteiden laatuasiat ihan mulle, kun olen niitä tehnyt työkseni, eikös? Harvemmin sitä suutarikaan menee timpuria neuvomaan menestyksekkäästi...
Painetta? My ass. Mä osaan kyllä käsitellä tällaisia asioita naisten kanssa ja luultavasti olen paremmpi selvillä kankaiden tms. laadusta kuin 99% Suomen naisista.Älä jaksa nyt höpöttää siinä asian vierestä.
Käsittääkseni mä en antanut mitään painatus ja neulontaohjeita, se on sun hommaas ja jääkin sulle.
Kyllä mulla jotain käsitystä on silkkipainoista ja neulomisista, että en ihan pihalla ole kaikesta, mutta käytettävät metodit onkin sun asias.
Ja sinäänsä hyvä, että tuot kykysi ja osaamisesi esiin, että ammattilaiselta voi odottaa kunnon laatua, eikä mitään tilaa netistä tavaraa.
Pikkujuttu siis sulle ja korkeat laatuvaatimukset saa olla. Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa nyt höpöttää siinä asian vierestä.
Käsittääkseni mä en antanut mitään painatus ja neulontaohjeita, se on sun hommaas ja jääkin sulle.
Kyllä mulla jotain käsitystä on silkkipainoista ja neulomisista, että en ihan pihalla ole kaikesta, mutta käytettävät metodit onkin sun asias.
Ja sinäänsä hyvä, että tuot kykysi ja osaamisesi esiin, että ammattilaiselta voi odottaa kunnon laatua, eikä mitään tilaa netistä tavaraa.
Pikkujuttu siis sulle ja korkeat laatuvaatimukset saa olla.Älä ite jauha paskaa, luepa nyt tarkemmin mitä ohjeita annoit, laatuvaatimukset ja kaikki, asioita joista et tiedä enempää kuin kameli uimapatjasta. Ei t-paita, ei halpaa tilaustavaraa (wtf?), ei plääh plääh, mut uuh uuh. Ymmärrätkö reppana, että erillinen tilaustavara on aina laadukasta, koska bulkkia saa katalookistakin? Painatus/brodeeraus/neulostikkaus kauluspaitaan? Hyi helvetti, missä saatanan lampolassa sä olet kasvanut?
Niin pysyttele siinä tekojumalallisessa roolissasi, jota et näe sitäkään hanskaa kunnolla.- Anonyymi
Älä ite jauha paskaa, luepa nyt tarkemmin mitä ohjeita annoit, laatuvaatimukset ja kaikki, asioita joista et tiedä enempää kuin kameli uimapatjasta. Ei t-paita, ei halpaa tilaustavaraa (wtf?), ei plääh plääh, mut uuh uuh. Ymmärrätkö reppana, että erillinen tilaustavara on aina laadukasta, koska bulkkia saa katalookistakin? Painatus/brodeeraus/neulostikkaus kauluspaitaan? Hyi helvetti, missä saatanan lampolassa sä olet kasvanut?
Niin pysyttele siinä tekojumalallisessa roolissasi, jota et näe sitäkään hanskaa kunnolla.Mikä sua vaivaa?
Jumalauta, jos mä nyt vihin ja saarnaan, ni pidä sä pääs kiini niistä asioista, joista sulla ei ole mitään käsitystä.
En tiedä mitä olisit tehnyt jos tätä ei oltaisi otettu aiheeksi, sinä sen tiedät.
Mut koita nyt ymmärtää lukemasi äläkä tartu yhteen jos esimerkkinä heitin jotain tyylejä t-paidan sijaan, mut hyvä edelleen, että olet ammattilainen ja tiedät asian.
En mä ala sun kanssa väittelemään siitä miten sä sen valmistat ja jos empress tahtoo jotain muuta kuin sen t-paidan, ehkäpä kauluspaidan, niin sano hänellekin sitten hyi helvetti.
Mä olen muuten ollut maailmalla sillä aikaa kun sä olet asunut lambolassa.
Et, koita ny vittu vähän käyttäytyä. Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua vaivaa?
Jumalauta, jos mä nyt vihin ja saarnaan, ni pidä sä pääs kiini niistä asioista, joista sulla ei ole mitään käsitystä.
En tiedä mitä olisit tehnyt jos tätä ei oltaisi otettu aiheeksi, sinä sen tiedät.
Mut koita nyt ymmärtää lukemasi äläkä tartu yhteen jos esimerkkinä heitin jotain tyylejä t-paidan sijaan, mut hyvä edelleen, että olet ammattilainen ja tiedät asian.
En mä ala sun kanssa väittelemään siitä miten sä sen valmistat ja jos empress tahtoo jotain muuta kuin sen t-paidan, ehkäpä kauluspaidan, niin sano hänellekin sitten hyi helvetti.
Mä olen muuten ollut maailmalla sillä aikaa kun sä olet asunut lambolassa.
Et, koita ny vittu vähän käyttäytyä.No kato, olihan sitä pastorilla luonnettakin, ohhoh.
Mua vaivaa se, että suutari tulee kertomaan mulle timpurille kuinka mä teen duunini. Kerroinko mä timpuri sulle suutarille kuinka sä hoidat hommas? Puutuinko vihkimiseesi missään kohden kertaakaan? En.
Niin elä sinä esinahan kopio ala kertomaan mitään riepujen vaatimuksia mulle, eikös niin? Pysyt vaan siinä seremoniassa ja pidät sitten turpasi sekä sepaluksesi kiinni.
Joo joo, mäkin olen asunut maailmalla, välillä maalla, joskus kuussa ja eilen marsissa, höpöti höö höpöti höi. Haluatko vielä paukutella henkseleitäsi vai loppuivatko ne jo kesken?
Et koita nyt itte vittu käyttyätyä, jos sulle on mitään tapoja opetettu. Edes siellä "maailmalla" 😱- Anonyymi
No kato, olihan sitä pastorilla luonnettakin, ohhoh.
Mua vaivaa se, että suutari tulee kertomaan mulle timpurille kuinka mä teen duunini. Kerroinko mä timpuri sulle suutarille kuinka sä hoidat hommas? Puutuinko vihkimiseesi missään kohden kertaakaan? En.
Niin elä sinä esinahan kopio ala kertomaan mitään riepujen vaatimuksia mulle, eikös niin? Pysyt vaan siinä seremoniassa ja pidät sitten turpasi sekä sepaluksesi kiinni.
Joo joo, mäkin olen asunut maailmalla, välillä maalla, joskus kuussa ja eilen marsissa, höpöti höö höpöti höi. Haluatko vielä paukutella henkseleitäsi vai loppuivatko ne jo kesken?
Et koita nyt itte vittu käyttyätyä, jos sulle on mitään tapoja opetettu. Edes siellä "maailmalla" 😱Mun saarnaan puutuit, kun saarnasin.
Tee se kuin rakkaallesi, ei mitään tavanomaista ja siinä mä tarkensin mitä tarkoitan, jotain tyylikästä mitä kehtaa käyttää, ei pelkkää tekstiä vaan ennemmin kuva.
En mä sua sen enempää neuvonut miten, vaan luovuutta peliin.
Nyt kun kerran olet ammattilainen, niin kaikki peliin sitten.
Se että sä käyttäydyt noin, mä taisin osua arkaan paikkaan, mä en edes arvostellut sua, mutta sulla on kyllä aika vastemielinen luonne.
Luuletko sä olevasi itse joku kaikki tietävä, jolla on varaa arvostella tuntemattomia?
Mä vastaan sun typeriin heittoihin kun sä siinä niitä henkseleitäsi paukuttelet.
Mä osaan käyttäytyä, sinä et.
Et nyt rauhoitu itse vaan. - Anonyymi
No siis sultahan ei kukaan ole kysynyt mitään. Vai oliko? So shut Your face and slip off.
Randobussari 😁 Mutta minä vastasin! Joten älä inise siellä 😆 Minä en lupia kysele, niih
Anonyymi kirjoitti:
Mun saarnaan puutuit, kun saarnasin.
Tee se kuin rakkaallesi, ei mitään tavanomaista ja siinä mä tarkensin mitä tarkoitan, jotain tyylikästä mitä kehtaa käyttää, ei pelkkää tekstiä vaan ennemmin kuva.
En mä sua sen enempää neuvonut miten, vaan luovuutta peliin.
Nyt kun kerran olet ammattilainen, niin kaikki peliin sitten.
Se että sä käyttäydyt noin, mä taisin osua arkaan paikkaan, mä en edes arvostellut sua, mutta sulla on kyllä aika vastemielinen luonne.
Luuletko sä olevasi itse joku kaikki tietävä, jolla on varaa arvostella tuntemattomia?
Mä vastaan sun typeriin heittoihin kun sä siinä niitä henkseleitäsi paukuttelet.
Mä osaan käyttäytyä, sinä et.
Et nyt rauhoitu itse vaan.Sä olet niin väsynyt hyypiö, etten jaksa edes jatkaa. Kaikki tietävä? Todellakin olen, semminkin kun keksit että olen vastenmielinen luonne, taisit oksentaa omakuvasi nähdessäsi, mutta sua mun on todellakin varaa arvostella joka suunnasta ja vieläpä kahdesti. Joten hiero t-paitaa poskeesi ja mene nukkumaan, tissiposki.
- Anonyymi
Sä olet niin väsynyt hyypiö, etten jaksa edes jatkaa. Kaikki tietävä? Todellakin olen, semminkin kun keksit että olen vastenmielinen luonne, taisit oksentaa omakuvasi nähdessäsi, mutta sua mun on todellakin varaa arvostella joka suunnasta ja vieläpä kahdesti. Joten hiero t-paitaa poskeesi ja mene nukkumaan, tissiposki.
Jos sä luet ja ymmärrät, niin kyllä olet vastenmielinen.
Katohan mitä kirjottelet.
Mä kyllä ymmärrän sun ongelmasi ja ammattiylpeytesi mut sun käytös on pohjalta, alinta kastia mitä on vastaan tullut.
Mä en edes haluaisi olla sinun kaltaisesi ihmisen kanssa missään tekemisissä.
Sun luonne ja käytös on syvältä ja se näkyy.
Sulla on parannuksen teon paikka ja tiedät sen itsekin. Anonyymi kirjoitti:
Jos sä luet ja ymmärrät, niin kyllä olet vastenmielinen.
Katohan mitä kirjottelet.
Mä kyllä ymmärrän sun ongelmasi ja ammattiylpeytesi mut sun käytös on pohjalta, alinta kastia mitä on vastaan tullut.
Mä en edes haluaisi olla sinun kaltaisesi ihmisen kanssa missään tekemisissä.
Sun luonne ja käytös on syvältä ja se näkyy.
Sulla on parannuksen teon paikka ja tiedät sen itsekin.Haistapa kukkanen, olet niin väärässä, ettei pahemmin voi olla ja sen tiedät itsekin.
Mun käytökseni syy sua kohtaan olet sinä itse, joten kipitä peilin eteen ihmettelemään ongelmien syitä.
Ja nyt häivy äläkä enää ikinä ole missään tekemisissä mun kanssani, koska et sitä itsekään halua, vaikka silti sinnikkäästi olet tekemisissä oma-aloitteisesti. Ei anna kauhean tasapainoista kuvaa sinusta, sanot yhtä ja teet toista, tsot tsot.- Anonyymi
Haistapa kukkanen, olet niin väärässä, ettei pahemmin voi olla ja sen tiedät itsekin.
Mun käytökseni syy sua kohtaan olet sinä itse, joten kipitä peilin eteen ihmettelemään ongelmien syitä.
Ja nyt häivy äläkä enää ikinä ole missään tekemisissä mun kanssani, koska et sitä itsekään halua, vaikka silti sinnikkäästi olet tekemisissä oma-aloitteisesti. Ei anna kauhean tasapainoista kuvaa sinusta, sanot yhtä ja teet toista, tsot tsot.No, että jotain edes ymmärtäisit, niin sun ammattiis en sanonut mitään, kun sä otit ittees timpuri suutari höpölläsi.
Asiakaspalveluhenkisyytesi on pohjalta, sun kanssa ei kyllä tahtoisi olla tekemisissä.
Sä et kestä mitään jos sulle koittais laittaa haastetta, kun et ymmärrä edes aihetta, mut ite kyllä paukuttelet henkseleitäsi kuin alan ammattilainen ja heität ala-arvoista kommenttia.
Sun täytyy katsoa peiliin, ei mun.
Sun käytös on sun ongelmas, etkä osaa edes myöntää asiaa.
Mä ymmärtäisin sun reaktiotasi paremmin, jos mä tulisin sua neuvomaan miten teet sen työn, sitten sopisi se sun suutari timpuri vertauksesi.
Mä kirjotan omaan ketjuun niin paljon kun tahdon, sinä täällä kuokit.
Sä olet se joka häipyy, en minä.
Painetta kestät muka, vähän kertoo, että ota asioita huomioon, mikä ei liity sun ammattitaitoon ilmeisesti mitenkään, niin kilahdat.
Siinä olis sulle haastetta ammattilaiselle vähän oppia ottamaan huomioon asioita, eikä heti alkaa rehvastelemaan ammattitaidollaan.
Sä heitit itse haasteen että laatuvaatimukset kehiin.
Meinaatko, että kukaan muu ei osaisi tilata paitaa tekstillä tai kuvalla kuin sinä?
Siinä ei tarvita ammattilaista, valmistus on sitten toinen juttu.
Saatko sä sitten kerrottua kamuilles, että mä teetätin paidan tekstillä tai kuvalla ja kaikki on ihan ällistyneitä sun ammattitaitosi edessä?
Sä olet lyönyt ihan itse osaamisesi pöydälle, jos se haastetaan niin ota haaste vastaan, ei jää pelkästään puheen tasolle.
Tee se paita, laita kuva nettiin kuka tahansa pystyy tilamaan samanlaisen, ellet suojaa käytettävää kuvaa logoa tms. mitä aiotkaan siihen tehdä.
Tee jotain sellaista, mihin kukaan tavis ei pysty, kyvyt käyttöön, haasta itse itsesi.
Ota huomioon mun saarna, ota empress huomioon ja tee jotain speciaalia, yllätä hänet osaamisellasi.
Häneltä tuli kangasvaatimus nukkaamaton ja 60 astetta kestävä pesu.
Tee siitä sellainen, että sitä kehtaa pitää missä vaan, laadukas, tyylikäs.
Kaikilla on varmaan t-paitoja työpaikan logoilla ja muita mainospaitoja bändipaitoja ym.
Opettele nyt vähän asiakaspalveluhenkisyyttä ja ota hänet kunnolla huomioon, ties mitä siitä vielä syntyy, kun ei ole juosten kustu ja kaverille delekoitu hommeli.
Että joudut jopa itse vähän pähkäilemään asian kanssa.
Jos empressillä on kovat vaatimukset ja sulle ei vaatimukset tuota painetta, niin nyt olisi oiva paikka näyttää ne kykysi.
Vai onko tuo jo kova paikka Keisarinnalta, kun t-paita, 60 astetta ja nukkaamaton ja printtaamaton?
Saatko siitä haastetta ja pääset rehvastelemaan ammattiosaamisellasi?
Jos sä olet ammattilainen ja tunnet kankaat ja menetelmät, niin periaatteessa sulle pitäisi voida lähettää ihan mikä tahansa vaatekappale ja toive mitä siihen tahtoo, niin sä osaisit sen siihen laittaa niin, että se pysyy ja kestää.
Jos sä teet jollekin lahjaksi paitaa, älä nyt ihan mitä tahansa teetä ja jos asiakas ei ole perillä eikä tiedä mitkä asiat tulee ottaa huomioon, niin sä kerrot niistä ja kyselet toiveet.
Millaiseen käyttöön, tyyli, kangas, väri, koko, muut toiveet jne.
Sitten empress ei nyt osaa vaatia sulta etkä sä varmaan siihen panosta, kuin valkkaamalla ja muokkaamalla kuvaa jne.
Sitten se on sun käsissäs tietenkin se "logo", ellei hän anna siitä toivetta.
Sitten sä otat huomioon sen, jolle lahjan annat käytön mukaan, onko se treenipaita, joka pestään usein, joku tyylikkäämpi arvokkaampi, koskettaako ihoa jne.
Jos se on mukava ja menee arkena ja ehkä jopa yöpaitana joskus, niin otat huomioon ettei se "logo" ole tietenkään tissin kohdalla niin, että se satuttaa tai raapii hänen rintojensa arimpia kohtia.
Eikä isoa majakkaa tissien välissä, ettei mene liian pervoksi.
Ja paljon muuta, mitä me todelliset ihmiset huomioon ottavat otamme huomioon.
Parasta tietenkin ja vähän nyt luovuutta peliin.
Monet osaavat tilata paidan ja määrittää logonsa tai kuvansa.
Tee sä alan ammattilaisena jotain pikkusen enemmän, että erotut normaalista tilaajasta.
Tunnetta peliin, ei kiukkua, sulla on kerran kontaktia, haasta koko kollega ryhmä tekemään jotain mistä näkyy teidän ammattitaito ja kyky palvella ja ottaa asiakkaat oikein huomioon.
Koita tehdä vaikutus empressiin.
Mä en ainakaan sun kaltaselle antais osoitettani minne paidan voi lähettää, enkä kyllä tilaisi sulta mitään enkä kyselisi neuvoja tai apuja, jos sun asenne ja luonne on tuollainen.
Koita keskustella, jos mun täytyy kysyä sulta jotain metodeista, mä kysyisin.
Nyt on kyse toiveista ja haasteista ja pikkuisesta paineesta ja sun lahjastas empressille, ja kun olet ammattilainen niin näytä se. Anonyymi kirjoitti:
No, että jotain edes ymmärtäisit, niin sun ammattiis en sanonut mitään, kun sä otit ittees timpuri suutari höpölläsi.
Asiakaspalveluhenkisyytesi on pohjalta, sun kanssa ei kyllä tahtoisi olla tekemisissä.
Sä et kestä mitään jos sulle koittais laittaa haastetta, kun et ymmärrä edes aihetta, mut ite kyllä paukuttelet henkseleitäsi kuin alan ammattilainen ja heität ala-arvoista kommenttia.
Sun täytyy katsoa peiliin, ei mun.
Sun käytös on sun ongelmas, etkä osaa edes myöntää asiaa.
Mä ymmärtäisin sun reaktiotasi paremmin, jos mä tulisin sua neuvomaan miten teet sen työn, sitten sopisi se sun suutari timpuri vertauksesi.
Mä kirjotan omaan ketjuun niin paljon kun tahdon, sinä täällä kuokit.
Sä olet se joka häipyy, en minä.
Painetta kestät muka, vähän kertoo, että ota asioita huomioon, mikä ei liity sun ammattitaitoon ilmeisesti mitenkään, niin kilahdat.
Siinä olis sulle haastetta ammattilaiselle vähän oppia ottamaan huomioon asioita, eikä heti alkaa rehvastelemaan ammattitaidollaan.
Sä heitit itse haasteen että laatuvaatimukset kehiin.
Meinaatko, että kukaan muu ei osaisi tilata paitaa tekstillä tai kuvalla kuin sinä?
Siinä ei tarvita ammattilaista, valmistus on sitten toinen juttu.
Saatko sä sitten kerrottua kamuilles, että mä teetätin paidan tekstillä tai kuvalla ja kaikki on ihan ällistyneitä sun ammattitaitosi edessä?
Sä olet lyönyt ihan itse osaamisesi pöydälle, jos se haastetaan niin ota haaste vastaan, ei jää pelkästään puheen tasolle.
Tee se paita, laita kuva nettiin kuka tahansa pystyy tilamaan samanlaisen, ellet suojaa käytettävää kuvaa logoa tms. mitä aiotkaan siihen tehdä.
Tee jotain sellaista, mihin kukaan tavis ei pysty, kyvyt käyttöön, haasta itse itsesi.
Ota huomioon mun saarna, ota empress huomioon ja tee jotain speciaalia, yllätä hänet osaamisellasi.
Häneltä tuli kangasvaatimus nukkaamaton ja 60 astetta kestävä pesu.
Tee siitä sellainen, että sitä kehtaa pitää missä vaan, laadukas, tyylikäs.
Kaikilla on varmaan t-paitoja työpaikan logoilla ja muita mainospaitoja bändipaitoja ym.
Opettele nyt vähän asiakaspalveluhenkisyyttä ja ota hänet kunnolla huomioon, ties mitä siitä vielä syntyy, kun ei ole juosten kustu ja kaverille delekoitu hommeli.
Että joudut jopa itse vähän pähkäilemään asian kanssa.
Jos empressillä on kovat vaatimukset ja sulle ei vaatimukset tuota painetta, niin nyt olisi oiva paikka näyttää ne kykysi.
Vai onko tuo jo kova paikka Keisarinnalta, kun t-paita, 60 astetta ja nukkaamaton ja printtaamaton?
Saatko siitä haastetta ja pääset rehvastelemaan ammattiosaamisellasi?
Jos sä olet ammattilainen ja tunnet kankaat ja menetelmät, niin periaatteessa sulle pitäisi voida lähettää ihan mikä tahansa vaatekappale ja toive mitä siihen tahtoo, niin sä osaisit sen siihen laittaa niin, että se pysyy ja kestää.
Jos sä teet jollekin lahjaksi paitaa, älä nyt ihan mitä tahansa teetä ja jos asiakas ei ole perillä eikä tiedä mitkä asiat tulee ottaa huomioon, niin sä kerrot niistä ja kyselet toiveet.
Millaiseen käyttöön, tyyli, kangas, väri, koko, muut toiveet jne.
Sitten empress ei nyt osaa vaatia sulta etkä sä varmaan siihen panosta, kuin valkkaamalla ja muokkaamalla kuvaa jne.
Sitten se on sun käsissäs tietenkin se "logo", ellei hän anna siitä toivetta.
Sitten sä otat huomioon sen, jolle lahjan annat käytön mukaan, onko se treenipaita, joka pestään usein, joku tyylikkäämpi arvokkaampi, koskettaako ihoa jne.
Jos se on mukava ja menee arkena ja ehkä jopa yöpaitana joskus, niin otat huomioon ettei se "logo" ole tietenkään tissin kohdalla niin, että se satuttaa tai raapii hänen rintojensa arimpia kohtia.
Eikä isoa majakkaa tissien välissä, ettei mene liian pervoksi.
Ja paljon muuta, mitä me todelliset ihmiset huomioon ottavat otamme huomioon.
Parasta tietenkin ja vähän nyt luovuutta peliin.
Monet osaavat tilata paidan ja määrittää logonsa tai kuvansa.
Tee sä alan ammattilaisena jotain pikkusen enemmän, että erotut normaalista tilaajasta.
Tunnetta peliin, ei kiukkua, sulla on kerran kontaktia, haasta koko kollega ryhmä tekemään jotain mistä näkyy teidän ammattitaito ja kyky palvella ja ottaa asiakkaat oikein huomioon.
Koita tehdä vaikutus empressiin.
Mä en ainakaan sun kaltaselle antais osoitettani minne paidan voi lähettää, enkä kyllä tilaisi sulta mitään enkä kyselisi neuvoja tai apuja, jos sun asenne ja luonne on tuollainen.
Koita keskustella, jos mun täytyy kysyä sulta jotain metodeista, mä kysyisin.
Nyt on kyse toiveista ja haasteista ja pikkuisesta paineesta ja sun lahjastas empressille, ja kun olet ammattilainen niin näytä se.Sinähän valehtelet kuin Juhantalo aikanaan. Aloitetaan helposta, laatukriteereistä, joita juuri sinä itse vaadit ENSIMMÄISENÄ:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17853397/muusa-mita-sulle-kuuluu#comment-120807684
ja minä komppasin perässä, jonka jälkeen kehtasit vielä painottaa asiaa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17853397/muusa-mita-sulle-kuuluu#comment-120818778
Ja koska muuten olet selvästi vajaa henkisiltä kyvyiltäsi, minkä ihan itsekin olet jo moneen otteeseen todennut, varsinkin sanomalla ette haluaisi olla kanssani missään tekemisissä ja SILTI aina palaat asiaan, vain satuttaaksesi itseäsi entistä enemmän, kun näemmä olet siirtynyt jo valehtelemaankin.
Mutta muihin paskapuheisiisi en nyt edes jaksa ottaa kantaa, mene komeroon ja ota sinne mukaan peili, se on paljon tuottoisampaa, mutta sen totean, että unohda ne printit ja muut, kun ei Empress sellaisista pidä, asia jonka tiesin jo aikoja sitten.- Anonyymi
Sinähän valehtelet kuin Juhantalo aikanaan. Aloitetaan helposta, laatukriteereistä, joita juuri sinä itse vaadit ENSIMMÄISENÄ:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17853397/muusa-mita-sulle-kuuluu#comment-120807684
ja minä komppasin perässä, jonka jälkeen kehtasit vielä painottaa asiaa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17853397/muusa-mita-sulle-kuuluu#comment-120818778
Ja koska muuten olet selvästi vajaa henkisiltä kyvyiltäsi, minkä ihan itsekin olet jo moneen otteeseen todennut, varsinkin sanomalla ette haluaisi olla kanssani missään tekemisissä ja SILTI aina palaat asiaan, vain satuttaaksesi itseäsi entistä enemmän, kun näemmä olet siirtynyt jo valehtelemaankin.
Mutta muihin paskapuheisiisi en nyt edes jaksa ottaa kantaa, mene komeroon ja ota sinne mukaan peili, se on paljon tuottoisampaa, mutta sen totean, että unohda ne printit ja muut, kun ei Empress sellaisista pidä, asia jonka tiesin jo aikoja sitten.Mä saarnaan sulle ja sä nyt olet rehvastellut ammattitaidollasi, niin pistetään se koetukselle, painetta sulle.
Sulla on jo niin suuret puheet ammattitaidostasi, että pitäähän sun ne todistaa.
Asiakaspalvelusi on täysin ala arvoista, kielenkäyttösi myös.
Samanlaista oon kuullut Kalliossa, siellä yks rääkyy yötä päivää ulkona, ei teissä käytöksessä paljon eroa ole.
Ammattilainen, kuule sä voit mennä ammattilaisten luo ja kertoa mitä tahdot ja ne tietää mitä kysyä ja ottaa huomioon.
Sä tiedät kankaat kertomasi mukaan ja tekniikat saada niihin jotain kuvaa.
Sä olet noilla paidoillas niinku oman alasi ja ammattisi puolesta kovaa valuuttaa, siks sä niillä paidoilla teetkin vaikutusta.
Mut, mä voin tilata paitoja logolla tai tekstillä siinä missä sinäkin.
Se suutari ottaa huomioon kengän tyylin koon värin materiaalin ja vielä ottaa jopa jalkapohjasta jäljennöksen, että istuu hyvin.
Se timpuri näköjään tilaa valmiin koirankopin joltain kolleegaltaan.
Oon ammattilais timpuri, tilaan valmiin, tässä taidonnäytteeni ja kykyni, enkös olekin ammattitaitoinen?
Puheeksi jää, ei ihme että sulle ei painetta tulekaan, Jukka 5v osaa myös tilata koirankopin tai linnunpöntön netistä siinä missä se timpurikin ja kun se on 3 luokalla, se rakentaa sen itse teknisen tunnilla.
Sano empressille, että olet alan huippuasiantuntija ja sä osaat kyllä tehdä lahjasta sellaisen, mihin Mauri 8v ei kykene, sitten sulla syytä rehvastella ammattitaidostas.
Empress sanoo normi paidalla "kiitti".
Niinku kuka tahansa kun joku antaa esim. firman paidan logollaan.
Sä voit rehvastella ainoostaan siitä logosta minkä itse suunnittelet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä saarnaan sulle ja sä nyt olet rehvastellut ammattitaidollasi, niin pistetään se koetukselle, painetta sulle.
Sulla on jo niin suuret puheet ammattitaidostasi, että pitäähän sun ne todistaa.
Samanlaista oon kuullut Kalliossa, siellä yks rääkyy yötä päivää ulkona, ei teissä käytöksessä paljon eroa ole.
Ammattilainen, kuule sä voit mennä ammattilaisten luo ja kertoa mitä tahdot ja ne tietää mitä kysyä ja ottaa huomioon.
Sä olet noilla paidoillas niinku oman alasi ja ammattisi puolesta kovaa valuuttaa, siks sä niillä paidoilla teetkin vaikutusta.
Se suutari ottaa huomioon kengän tyylin koon värin materiaalin ja vielä ottaa jopa jalkapohjasta jäljennöksen, että istuu hyvin.
Oon ammattilais timpuri, tilaan valmiin, tässä taidonnäytteeni ja kykyni, enkös olekin ammattitaitoinen?
Puheeksi jää, ei ihme että sulle ei painetta tulekaan, Jukka 5v osaa myös tilata koirankopin tai linnunpöntön netistä siinä missä se timpurikin ja kun se on 3 luokalla, se rakentaa sen itse teknisen tunnilla.
Sano empressille, että olet alan huippuasiantuntija ja sä osaat kyllä tehdä lahjasta sellaisen, mihin Mauri 8v ei kykene, sitten sulla syytä rehvastella ammattitaidostas.
Sä voit rehvastella ainoostaan siitä logosta minkä itse suunnittelet.Ja sitten se kauhuskenaario.
Empress saa paitansa ja siinä on ommeltu teksti ja kovat odotukset kestääkö se pesua.
Kokeilee sitä, ilman rintsikoita jos se menis siinä aamulla ja sitten se sopivasti raapii hänen tissiään.
Sitten sä oot täällä jossain iloisena onnellisena kovat odotukset mitä hän pitää paidasta.
Ja sitten Empress tulee tänne sulle vittuilemaan, mikä ihme ammattilainen sä olet? Oisit sä voinut sen logos jonnekin muualle pistää kun tissiä raapimaan!
Ja sitten sä selität ku oot kerran ammattilainen, näin me se aina tehdään ja ollaan aina tehty, vika on sun tississäs, kukaan ei oo ikinä ennen valittanut, se on tehty just oikein et asiakas on aina väärässä, oon ottanut kaiken huomioon mitä pitää ja älä tuu mulle mun taidoistani aukomaan ku mä oon ammattilainen ja tunnen kankaat ja metodit.
Ja tunnen sut, mulla on sun osote, oot varmaan jo kattonut miten mä kohtelen jos luulen että mun ammattitaitoani arvostellaan.
Halpaa halvoille on mun motto, hällä väliä juosten kustu on iloni.
En kestä arvostelua yhtään ja mun ammattiylpeys on koskematon ja liiba laaba.
Sen pituinen se liitto ja sitten mulla on uus takiainen taas kehräämässä ja kysymässä, voisitko sä tehdä mulle jotain?
Mä en oo ammattilainen, mut mee kauppaan sovittamaan joku kiva vaate josta tykkäät ja jos se kaipaa jotain viimesilausta, niin mulla on yks tuttu, jolla on sellanen kalliimpi Berninan ompelukone, jolla saa myös ommeltua tekstiä tai kuvaa tms., hän on harrastelija hän kysyy kohdan, asettaa langat, neulan, jalan ja painaa kaasua ja saat silauksesi.
Jätä ne ammattihommat suosiolla harrastelijoille, ne tietää kyllä.
Heillä on rakkaus harrastuksiinsa, tykkäävät jopa haasteista, eikä moukkamaista besserwisser ammattiylpeyttä.
Painetta sinne. Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten se kauhuskenaario.
Empress saa paitansa ja siinä on ommeltu teksti ja kovat odotukset kestääkö se pesua.
Kokeilee sitä, ilman rintsikoita jos se menis siinä aamulla ja sitten se sopivasti raapii hänen tissiään.
Sitten sä oot täällä jossain iloisena onnellisena kovat odotukset mitä hän pitää paidasta.
Ja sitten Empress tulee tänne sulle vittuilemaan, mikä ihme ammattilainen sä olet? Oisit sä voinut sen logos jonnekin muualle pistää kun tissiä raapimaan!
Ja sitten sä selität ku oot kerran ammattilainen, näin me se aina tehdään ja ollaan aina tehty, vika on sun tississäs, kukaan ei oo ikinä ennen valittanut, se on tehty just oikein et asiakas on aina väärässä, oon ottanut kaiken huomioon mitä pitää ja älä tuu mulle mun taidoistani aukomaan ku mä oon ammattilainen ja tunnen kankaat ja metodit.
Ja tunnen sut, mulla on sun osote, oot varmaan jo kattonut miten mä kohtelen jos luulen että mun ammattitaitoani arvostellaan.
Halpaa halvoille on mun motto, hällä väliä juosten kustu on iloni.
En kestä arvostelua yhtään ja mun ammattiylpeys on koskematon ja liiba laaba.
Sen pituinen se liitto ja sitten mulla on uus takiainen taas kehräämässä ja kysymässä, voisitko sä tehdä mulle jotain?
Mä en oo ammattilainen, mut mee kauppaan sovittamaan joku kiva vaate josta tykkäät ja jos se kaipaa jotain viimesilausta, niin mulla on yks tuttu, jolla on sellanen kalliimpi Berninan ompelukone, jolla saa myös ommeltua tekstiä tai kuvaa tms., hän on harrastelija hän kysyy kohdan, asettaa langat, neulan, jalan ja painaa kaasua ja saat silauksesi.
Jätä ne ammattihommat suosiolla harrastelijoille, ne tietää kyllä.
Heillä on rakkaus harrastuksiinsa, tykkäävät jopa haasteista, eikä moukkamaista besserwisser ammattiylpeyttä.
Painetta sinne.Mun tissit puheenaiheena ikävä palstalla. En oikein tiedä olisiko otettu vai jotain muuta...
Mun tissit puheenaiheena ikävä palstalla. En oikein tiedä olisiko otettu vai jotain muuta...
Se on vaan värityksenä tuon olmin kelmeässä sekoilussa, ei huolta 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Mä saarnaan sulle ja sä nyt olet rehvastellut ammattitaidollasi, niin pistetään se koetukselle, painetta sulle.
Sä voit rehvastella ainoostaan siitä logosta minkä itse suunnittelet.Sä olet kyllä todella surullinen ja säälittävä olento. Mä en nyt jatka sun kiusaamista, kun selvästikään et ole henkisesti tasapainossa, toisin kuin alkuun luulin.
Pahoittelut, Mauri 8v.- Anonyymi
Sä olet kyllä todella surullinen ja säälittävä olento. Mä en nyt jatka sun kiusaamista, kun selvästikään et ole henkisesti tasapainossa, toisin kuin alkuun luulin.
Pahoittelut, Mauri 8v.Mä yritän saada susta jotain ulos, anna sen ammattitaitosi näkyä.
Tee sellainen missä sun osaamisesi tulee näkyviin, ehkä jopa se kollega siellä sais tylsyyteensä oikein kunnon haastetta.
Empressiltä voisit kysyä kankaista, kevyttä vai paksumpaa, venyvää tms. käyttötarkoitus ja näyttää osaamisesi, kun sä tiedät kankaat.
Ja kun se kysyy niistä eroa, niin selität mihin ne soveltuu ja miten ja sitten ehdotat, tämä on pehmeä miellyttävä kangasvalinta, asiakkaamme on oikein tyytyväisiä tähän, se ei nukkaannu, eikä rypisty, ei tarvitse silittää, se kestää ja tuntuu todella hyvältä ihoa vasten, sopii siihen ja siihen.
Me katsellaan täällä palstan voimin, kun sä tuot osaamisesi ja ammattitaitosi esiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä yritän saada susta jotain ulos, anna sen ammattitaitosi näkyä.
Tee sellainen missä sun osaamisesi tulee näkyviin, ehkä jopa se kollega siellä sais tylsyyteensä oikein kunnon haastetta.
Empressiltä voisit kysyä kankaista, kevyttä vai paksumpaa, venyvää tms. käyttötarkoitus ja näyttää osaamisesi, kun sä tiedät kankaat.
Ja kun se kysyy niistä eroa, niin selität mihin ne soveltuu ja miten ja sitten ehdotat, tämä on pehmeä miellyttävä kangasvalinta, asiakkaamme on oikein tyytyväisiä tähän, se ei nukkaannu, eikä rypisty, ei tarvitse silittää, se kestää ja tuntuu todella hyvältä ihoa vasten, sopii siihen ja siihen.
Me katsellaan täällä palstan voimin, kun sä tuot osaamisesi ja ammattitaitosi esiin.Kun sä tiedät ja tiedät ettei 99% tiedä, niin sä näytät kykysi ja osaamisesi.
Hurmaat Empressin tietämykselläsi, ja kun hän ei tiedä, niin kerrot ja opetat.
Hän saa sellaisen lahjan, että on tyytyväinen kaikin puolin ja tietää mistä hankkii seuraavat paitansa.
Tee vaikutus. Anonyymi kirjoitti:
Me katsellaan täällä palstan voimin, kun sä tuot osaamisesi ja ammattitaitosi esiin.No mut jos hän ei ole ihan tuon alan ammattilainen😉 ehkä voisitte vaan jättää nyt tämän aiheen sikseen. Käytte nyt molemmat toistenne hermoon…
Anonyymi kirjoitti:
Me katsellaan täällä palstan voimin, kun sä tuot osaamisesi ja ammattitaitosi esiin.Sä olet todella kujalla. Ja rasittava. Jos haluankin tehdä Empressiin vaikutuksen, niin siitä ei palsta tiedä mitään. Ja mitä kankaisiin tulee, niin mä tiedän jo mikä hänelle passaa ja mikä on no go.
Haaveilija39 kirjoitti:
No mut jos hän ei ole ihan tuon alan ammattilainen😉 ehkä voisitte vaan jättää nyt tämän aiheen sikseen. Käytte nyt molemmat toistenne hermoon…
Ei käydä. Toi on rasittava MT-toipilas ja mä käyn sen luonnolle enemmän kuin se uskaltaisi ikinä myöntää edes itselleen, mutta paljasti todellisen karvansa helposti. Eli jackpot, mun missioni onnistui täydellisesti.
Ei käydä. Toi on rasittava MT-toipilas ja mä käyn sen luonnolle enemmän kuin se uskaltaisi ikinä myöntää edes itselleen, mutta paljasti todellisen karvansa helposti. Eli jackpot, mun missioni onnistui täydellisesti.
Onko teillä ollut ennenkin vääntöä?🙈 jos noin käyt hänen hermoilleen..
Haaveilija39 kirjoitti:
Onko teillä ollut ennenkin vääntöä?🙈 jos noin käyt hänen hermoilleen..
Ei tietääkseni, mutta käytin tilaisuuden hyväkseni kun huomasin, että kaikki kirjoittajassa ei ole kohdillaan, sitä mitä hän itsestään palstalla yrittää näyttää. No ei ollutkaan, se selvisi helpostikin.
- Anonyymi
Ei tietääkseni, mutta käytin tilaisuuden hyväkseni kun huomasin, että kaikki kirjoittajassa ei ole kohdillaan, sitä mitä hän itsestään palstalla yrittää näyttää. No ei ollutkaan, se selvisi helpostikin.
Se on kyllä muille selvinnyt jo aika päiviä sitten.
- Anonyymi
Sulla on vastenmielinen luonne, ei siitä parane kun tuot sitä jatkuvasti esiin.
Sä et pysty sitä myöntämään, mut se on ihan helppo kenen tahansa myöntää sinusta.
Sulla ei ole mitään muuta missiota, kun soittaa suutasi. - Anonyymi
Sun ammattiylpeytesi koki kolahduksen ja sitten alkoikin sun suunsoittosi.
Että höpö höpö sulle mistään muusta missioistasi ja huomaamisistasi. Anonyymi kirjoitti:
Sulla on vastenmielinen luonne, ei siitä parane kun tuot sitä jatkuvasti esiin.
Sä et pysty sitä myöntämään, mut se on ihan helppo kenen tahansa myöntää sinusta.
Sulla ei ole mitään muuta missiota, kun soittaa suutasi.Seli seli 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Sun ammattiylpeytesi koki kolahduksen ja sitten alkoikin sun suunsoittosi.
Että höpö höpö sulle mistään muusta missioistasi ja huomaamisistasi.Ai että sulle käy luonnolle kun puhun sun vänkäämisestä muiden kanssa. Olet sairas.
- Anonyymi
Ai että sulle käy luonnolle kun puhun sun vänkäämisestä muiden kanssa. Olet sairas.
Kyllähän sä voit puhua mitä puhut, sun käytös on ala-arvoista ja tiedät sen.
Saitko yhtään haastetta osaamisellesi? Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sä voit puhua mitä puhut, sun käytös on ala-arvoista ja tiedät sen.
Saitko yhtään haastetta osaamisellesi?Mene katsomaan peiliin, se on ainoa vastaukseni jankutukseesi.
- Anonyymi
Mene katsomaan peiliin, se on ainoa vastaukseni jankutukseesi.
Eli, osaamisestasi ei ollut tässä juurikaan mitään hyötyä.
Anonyymi kirjoitti:
Eli, osaamisestasi ei ollut tässä juurikaan mitään hyötyä.
Hahahah, olet melkein hauska, mutta huvitat persoonallasi sitäkin enemmän.
- Anonyymi
Hahahah, olet melkein hauska, mutta huvitat persoonallasi sitäkin enemmän.
Myönnä nyt vaan, ihan sama kuka tilaa paidan, sun osaamisella ja ammattitaidolla ei ole tässä merkitystä.
Anonyymi kirjoitti:
Myönnä nyt vaan, ihan sama kuka tilaa paidan, sun osaamisella ja ammattitaidolla ei ole tässä merkitystä.
Olet maaninen ja hyvin hyvin sekaisin.
- Anonyymi
Sä et osaa keskustella aiheesta ja jos heität osaamisesi pöydälle, niin haasta se.
Anonyymi kirjoitti:
Sä et osaa keskustella aiheesta ja jos heität osaamisesi pöydälle, niin haasta se.
Mees nyt jo nukkumaan, sulla vetää rattaat aika ylikierroksilla.
- Anonyymi
Riita poikki ja voita väliin. Jos nyt oikein molemmat katsotte sinne peiliin, niin huomaatte kummassakin olevan vikaa. Kaksi egoa törmää tässä toisiinsa.
Molemmilla hyvin lapsellista käytöstä. Huom! Molemmilla!
Mä näin tän aamulla korteista, kun tein itselleni tulkintaa. Tuli yhteisö, konflikteja, skorppiooni energiaa sekä kauriin energiaa. Mietin ihmeissäni korttien tarkoitusta, mutta se selvisi nyt. Tiedänkin kumpi on skorppiooni, mutta onko randomilla kaurista kartassa?
Muusa Anonyymi kirjoitti:
Riita poikki ja voita väliin. Jos nyt oikein molemmat katsotte sinne peiliin, niin huomaatte kummassakin olevan vikaa. Kaksi egoa törmää tässä toisiinsa.
Molemmilla hyvin lapsellista käytöstä. Huom! Molemmilla!
Mä näin tän aamulla korteista, kun tein itselleni tulkintaa. Tuli yhteisö, konflikteja, skorppiooni energiaa sekä kauriin energiaa. Mietin ihmeissäni korttien tarkoitusta, mutta se selvisi nyt. Tiedänkin kumpi on skorppiooni, mutta onko randomilla kaurista kartassa?
MuusaSynnynäinen Nauris olen.
- Anonyymi
Synnynäinen Nauris olen.
Ihan mahtavaa. Alan olemaan hyvä tässä :)
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mahtavaa. Alan olemaan hyvä tässä :)
Jatka vain, odottelen lopputulkintaasi, se jäi kesken tuohon kysymykseen.
- Anonyymi
Jatka vain, odottelen lopputulkintaasi, se jäi kesken tuohon kysymykseen.
Ei ole lopputulkintaa, koska aamulla en etsinyt siihen ratkaisua. Jäin vaan ihmettelemään kortteja. Jotenkin silloin tuntui ettei se koskettanut minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lopputulkintaa, koska aamulla en etsinyt siihen ratkaisua. Jäin vaan ihmettelemään kortteja. Jotenkin silloin tuntui ettei se koskettanut minua.
Se ratkaisu on oikeastaan ihan yksinkertainen. Molemmat katsoo sinne peiliin ja lopettaa. Case closed 🔒 Siihen ei kortteja tarvita. Sinulla random oli se shamaanin viittaa ylläsi, jos muistat. Käytä sitä parantamiseen, ei riitelyyn.
Anonyymi kirjoitti:
Se ratkaisu on oikeastaan ihan yksinkertainen. Molemmat katsoo sinne peiliin ja lopettaa. Case closed 🔒 Siihen ei kortteja tarvita. Sinulla random oli se shamaanin viittaa ylläsi, jos muistat. Käytä sitä parantamiseen, ei riitelyyn.
Mä en jätä asioita kesken. Ja kauriina en anna periksi, vaan karrikoidusti sekä lainausmerkeissä, tapan. Vien asiat loppuun asti, mitä ikinä se vaatiikaan.
Mutta kiitos, pidän sanasi mielessäni 🤗- Anonyymi
Mä en jätä asioita kesken. Ja kauriina en anna periksi, vaan karrikoidusti sekä lainausmerkeissä, tapan. Vien asiat loppuun asti, mitä ikinä se vaatiikaan.
Mutta kiitos, pidän sanasi mielessäni 🤗Tee se sitten tyylillä. Nyt tuo kuulostaa vähän lapselliselta uhmalta.
Anonyymi kirjoitti:
Tee se sitten tyylillä. Nyt tuo kuulostaa vähän lapselliselta uhmalta.
Mä jätin jo sen asian taakseni, toinen ei. Niin en usko, että mun tarttee tässä enää soutaa.
- Anonyymi
Mees nyt jo nukkumaan, sulla vetää rattaat aika ylikierroksilla.
No niin nauris.
Katsohan sinne peiliin, niin opit käyttäytymään.
Sullahan ei ole mitään antaa sanoillesi vastinetta edes.
- Anonyymi
Joo en usko että kukaan haluaa miltään hirveää puppua laskevalta helppoheikiltä mitään analyyseja
Mitä hel*ettiä tässä ketjussa tapahtuu?? 🤣🤣 Vain miehet saa riidan aikaiseksi t-paidasta.
Mä en pidä kauluspaitoja pahemmin ja t-paidat viehättää ilman printtiä eniten. Laatuvaatimus: kestää 60asteen pesun, ei nukkaannu (vihaan nukkaa). Sillä pääsee pitkälle.
No niin jatkakaa! Tein tästä erillisen kommentin, kun en tiennyt enää mihin väliin laittaa kommenttia. Rauhaa teille 😘- Anonyymi
Mister Märkä-T-paita kisa meneillään 😆😁😅
- Anonyymi
Vissiin 🤭🤭
Päästit randomin helpolla.
Alan ammattilainen, etkä tarjonnut hänelle edes haastetta.
Vähän kuin pyytäisi konepajaa sahaamaan kierretangon poikki.
Olisit nyt kunnolla vaan testannut hänen kykynsä ja kukkaronsa.
Mä voin heittää sellasen haasteen, että pääsee oikeasti koetukseen ja todistamaan kykynsä ja ammattitaitonsa.
Ei jää pelkästään puheiksi.
Sä valitset omaan tyyliisi parasta ja sopivinta, mistä olet aina unelmoinut, miellyttävän tuntuinen, mitä ei voi ihan mistä tahansa ehkä tilatakaan.
Sitten siihen tulee se sun majakka ja randomin tietämys kankaista pääsee kunnon koetukselle, ettei se tyri sitä, eikä se mene pilalle jo ekassa pesussa.
Toisaalta se T-paita antaa paljon anteeksi, siinä voi aina pitää takkia tai jakkua päällä.
Ehkä parempikin niin.
;) Anonyymi kirjoitti:
Päästit randomin helpolla.
Alan ammattilainen, etkä tarjonnut hänelle edes haastetta.
Vähän kuin pyytäisi konepajaa sahaamaan kierretangon poikki.
Olisit nyt kunnolla vaan testannut hänen kykynsä ja kukkaronsa.
Mä voin heittää sellasen haasteen, että pääsee oikeasti koetukseen ja todistamaan kykynsä ja ammattitaitonsa.
Ei jää pelkästään puheiksi.
Sä valitset omaan tyyliisi parasta ja sopivinta, mistä olet aina unelmoinut, miellyttävän tuntuinen, mitä ei voi ihan mistä tahansa ehkä tilatakaan.
Sitten siihen tulee se sun majakka ja randomin tietämys kankaista pääsee kunnon koetukselle, ettei se tyri sitä, eikä se mene pilalle jo ekassa pesussa.
Toisaalta se T-paita antaa paljon anteeksi, siinä voi aina pitää takkia tai jakkua päällä.
Ehkä parempikin niin.
;)Painu sinä Nisku-neidin halpakopio kesälomille nyt, sulla ei ole asiaa tähän pöytään jossa aikuiset keskustelevat.
- Anonyymi
Painu sinä Nisku-neidin halpakopio kesälomille nyt, sulla ei ole asiaa tähän pöytään jossa aikuiset keskustelevat.
Tzoo Tzoo Ramdomjokupasseli 😁 Noi ei puhuta!
- Anonyymi
Heh, unia uneksutaan mutta näkyjä voi nähdäkin.
- Anonyymi
Taikuudesta t-paitoihin. Hyvin on värikäs ketju. Voisinko minäkin saada paidan. Kuva voisi olla tämän tyylinen:
https://aijaa.com/cUYXv9
Aloittajan pitää se maalata käsin, ei printata. Sopiiko? - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017853397ap
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904453
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603291Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232416Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki982323- 412053
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91647- 291628