https://leasedealgroup.com/tiedotteet/leasedealgroup-mukana-huhtalalogisticsoy-ja-peura-transoy-yritysjarjestelyssa/
Poijjat pääsi piireihin, kun fuusion rahoittavan firman omistaja on Nuorisosäätiön konkkaan kupannut Sedu Koskisen ja Jeti Roshtedin kaveri Timo Nieminen. Osti myös Valtiolta Raskoneen halvalla ja möi eteenpäin kallilla. Eli bisnesmies.
Peura-Trans fuusioitu
11
1751
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tullut perehdyttyä mutta varmaan sama meininki kuin Relais Groupilla ja Boreolla. Pitää yhdistellä toimintoja että saadaan synergioita ja arvoa osakkeen omistajille. Kiristyvä kilpailu...
- Anonyymi
Eipä käy kuljettajien kohtalo kateeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä käy kuljettajien kohtalo kateeksi.
❓️Töitä piisaa.
- Anonyymi
Eteenpäin
- Anonyymi
Onko sukurutsaamisesta havaintoa??
- Anonyymi
Kyllä on mutta sinun puolelta.
- Anonyymi
Ja näin lähtee taas yksi yhteisöveronmaksaja Kuhmosta.
- Anonyymi
Korotetaan kunnalisveroa!
- Anonyymi
Älkää maalatko perua seinälle Peura porskuttaaHCT Luoti junilla eteen päin
- Anonyymi
CLT elementti juna
- Anonyymi
Hihi fuusioituu huitulan unholaan koko firma näinhän näissä aina käy no kanetaan me poijaat lankkuja Sotkamon rajalle olalla josko ne potkuri lankut joku sieltä huolis mukaansa tai taitaa olla puut jo sitä luokkaa että saako niistä tehtyä edes nipun rimoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119