Pew Research Centerin keskiviikkona julkaiseman kyselyn mukaan suurin osa amerikkalaisista ei luota siihen, että Donald Trump tai Joe Biden vahtisivat heidän tavaroitaan, kun he ovat vessassa. "Yli 10 000 todennäköiselle äänestäjälle tekemämme kyselytutkimus osoitti, että kolme neljäsosaa amerikkalaisista ei usko, että presidentti Biden tai entinen presidentti Trump olisivat luotettavia vartijoita kannettavan tietokoneensa tai kirjalaukkunsa varalta heidän ollessaan poissa", sanoi Pew:n tiedottaja Rachel Yang ja korosti, että 37 prosenttia vastaajista arveli, että kumpikin presidentti antaisi mielellään varkaan viedä omaisuutensa, kun taas 53 prosenttia arveli, että poliitikot penkoisivat repun tai käsilaukun. "Huomattava osa ilmoitti uskovansa, että Biden unohtaisi, että hänelle oli edes uskottu heidän arvotavaroidensa suojeleminen, kun taas toiset arvelivat, että Trump saattaisi luovuttaa tietokoneensa baarimestarille ja pyytää palkkiota. Pieni osa jopa pelkäsi, että presidentit vitsailisivat heidän vessassa olostaan kanssakävijöille. Nämä ovat synkkiä tuloksia ennakkosuosikeille, jotka lähtevät kohti vuotta 2024 - alhaisimmat sitten vuoden 1980 vaalien, jolloin useimmat luulivat, että he lähtisivät vessasta ja löytäisivät Jimmy Carterin kävelemässä sinne ja syömässä loppuun heidän puoliksi syödyn voileipänsä." Pew:n kyselytutkimus kuitenkin osoitti, että monet amerikkalaiset tyytyisivät Trumpiin tai Bideniin, jos kahvilan muu asiakaskunta olisi Ron DeSantis, Chris Christie tai Marianne Williamson.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731565Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971133Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as301020- 164987
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30913Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105904Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55839Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129804- 30798
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.185760Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64674
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48668Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12615- 86580
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191577On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79568- 41520
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75517- 47510