Risteilyllä vaimon kanssa

terzca

Olimme jokin aikaa sitten risteilyllä naiseni kanssa ruotsin laivalla. Minä olen 26 ja naiseni Sari 25. Hän on 170 cm pitkä, melko hoikka, tiukka takamus. Hän on hiukan sen gimmelistä poistuneen Jonnan näköinen kasvoistaan ja hiuksistaan. Eli aika vetävän näköinen mimmi, lisäksi alapää on aina parturoitu melko niukkakarvaiseksi. No, siinäpä hieman kuvausta naisestani.

Lähdimme kahdestaan risteilylle. Kävimme tax-freessä ostoksilla ja sitten ruokailemaan buffettiin, syötyä tuli melkoisesti. Tämän jälkeen ilta menikin hytissä, alkoholipitoisia juomia juoden ja musiikkia kuunellen. Sari meikkasi varmaan pari tuntia ja kokeili kaikkia vaatteita moneen kertaan, ihan jo kyllästymiseen saakka. Ilta kului hytissä ja olimme siemailleet itsemme jo lievään humalaan.

Kellon lähestyessä kymmentä, lähdimme baariin iltaa istumaan ja juomaan. Lavalla oli jokin b-luokan live orkesteri, joka soitti melko huonoa musiikkia. Sari oli pukeutunut tiukkaan minihameeseen ja valkoiseen ohueen toppiin. Sanoin hänelle, että on melko seksikäs tänään. Sari imaisi loput drinkit ja hymyili hemaisevasti. Orkesteri alkoi soittaa hieman hidastempoisempaa tanssimusiikkia. Ehdotin Sarille, että lähtisimme tanssimaan. Tuossa tuokiossa lähdimme lavaa kohti ja tungimme väkijoukkoon itsemme. Jonkin ajan kuluttua lähdimme takaisin pöytäämme.

Pöydässä istui toinenkin pari, johon tuota pikaa tutustuimme. Mies oli 40 ja esitteli itsensä Lasseksi, hänen vaimonsa Anne oli ehkä hieman miestään vanhempi, eikä enää mikään säihkysääri. Juttelimme kaikenlaista, ja ihan mukavat keskustelut saatiin aikaiseksi, ikäerosta riippumatta. Olimme sitten koko illan samassa seurassa. Loppuillasta lähdimme Lassen kanssa siemailemaan hieman väkevämpää vettä meidän hyttiin, naiset jäivät baariin keskenään jutustelemaan. Kovat kännit otettiinkin Lassen kanssa. Lopulta ovi kävi ja Sari tuli hyttiin melko juopuneena hoiperrellen, ja sopersi Lasselle, että Anne meni jo nukkumaan ja pyysi Lassea myös. Meillä oli korttipeli kesken Lassen kanssa ja sanoimme vielä pelaavamme muutaman pelin. Sari sanoi siihen että hänen pitäisi päästä myös nukkumaan. Lasse tokaisi tähän, että sen kun sitten käyt nukkumaan. Sari katsoi minuun jo hieman suuttuneesti, ja otti kuin mielenosoituksellisesti vaatteensa pois ja käveli pokkana ilman rintaliivejä pelkillä stringeillä meidän miesten edestä persettään keikuttaen. Hän kävi peiton alle ja sammui todennäköisesti melkein heti. Huomasin kuinka Lasse katsoi Sarin paljasta pintaa.

Pelasimme muutaman pelin ja joimme vielä parit paukut. Lasse sanoi käyvänsä vielä vessassa, ennen lähtöään vaimonsa luo. Olin itse jo nukahtamispisteessä ja sanoin Lasselle että sammuttaa valot kun lähtee. En kehdannut ryömiä Sarin petiin vaan jäin suosiolla omalle puolelle. Lasse meni vessaan ja nukahdin saman tien. Jonkin ajan kuluttua heräsin ja havahduin että hytti oli täysin pimeä ja vain ilmastointilaitteen pehmeä humina täytti hytin. Vierestä kuului kahina kuinka Sari pyöri unissaan, niin ainakin luulin. Kunnes kahina jatkui ja jatkui. Pian kahinan seasta alkoi kuulua ikään kuin suutelun ääniä. Äkkiä tajusin mitä tuossa vieressä tapahtuu. Lasse olikin jäänyt hyttiimme ja mennyt Sarin viereen. Ajattelin että nyt laitan valot päälle ja pistän äijän pihalle. Ennen kuin ehdin tehdä mitään, kuulin kuinka Sari voihkaisi pariin kertaan ja kuiskasi Lasselle että laita se jo sisään.

Vihdoin tajusin, että Sarikin on tuossa kiihkeästi mukana ja mustasukksisuus humisi päässäni. Annoin heidän kuitenkin jatkaa, vaikka mieli olisi tehnyt keskeyttää tuo touhu. Ajattelin kuitenkin kuunnella mikä Sari oli naisiaan. Suutelu jatkui ja pian alkoi naimisen äänet kuulumaan. Reisien läiskyminen kuului selvästi ja pillun litinä täytti hytin. Sari kuiski hiljaa, nussi mua aa-ah nussi mua a-aaah nussi mua a-ahh.. Sarin voihkinta alkoi kuulua kovemmin, he naivat täyttä höyryä noin 10 minuuttia. Huohotuksesta kuuli jo että molemmat alkavat olla laukeamispisteessä. Sitten Sari sanoi voihkinnan seasta, älä saa sisään aaah-hh..älä saa..aa-hh sisään. Lasse örähteli siihen malliin että nyt siemen lentää. Toivottavasti otti pois ennen laukeamista, ajattelin. He suutelivat vielä ja Lasse pahoitteli kun laukesi sisään, johon Sari vastasi että oon niin kännis etten tajua mitään.

Lasse lähti hytistä ja Sari jäi sänkyyn, eikä edes tajunnut mennä suihkuun, koska nukahti voimat uupuneena kovan panon jälkeen. Hiivin Sarin viereen saman peiton alle. Laitoin käteni haarat levällään makaavan naiseni pillun huulille. Lakanassa oli iso läikkä spermaa ja työnnettyäni sormen pilluun, oli sitä sielläkin valtavasti. Kömmin Sarin päälle ja asettelin kullini pillun suulle ja työnnyin helposti liukkaaseen pilluun. Aloitin työntelemään selällään makaavaa naistani, kunnes tämä heräsi ja alkoi voihkimaan, voih Lasse ota mut uudestaan sä oot nii ihana. Saman tien laitoin yövalon päälle ja katsoin Saria suoraan silmiin naintiliikkeitä jatkaen. Sari meni hämilleen ja valehteli näkevänsä jotain unta ja käski minua pois päältään. Sanoin että kuulin kaiken mitä he tekivät Lassen kanssa, joten Sari tunnusti tekonsa ja käski minun laueta sisäänsä. Aloin naimaan Saria voimakkaasti, spermainen pillu litisi ja tuntui niin väljältä ettei oikein kulli meinannut pysyä sisällä. Voihkinta täytti hytin, kunnes laukesin Sarin sisään. Nukahdimme päällekkäin ja heräsimme aamulla suihkun kautta aamiaiselle. Puhuimme asiat puhki, ja annoin anteeksi, Sariakin hävetti. Jälkiehkäisypillereitä emme osanneet löytää tukholmasta, joten haimme ne vasta suomesta.

Ja kuinkas kävikään. Sari on raskaana, toki emme tiedä vielä kummalle. 50% todennäköisyydellä se on minun. Saa nähdä, mutta luulenpa että tämä jäi viimeiseksi kokemukseksi.

4

17757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidin

      kunnolla panoa

      • Anonyymi

        No? Kumman se on? Joko tiedätte? Millä kuulla Sari on???????


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe