Se ajaa etsimään hyviä tunteita täältäkin. Täällä se tarve ei täyty… pitäisi purkaa osiin tuo tarve ja käsittää, mitä jää vaille parisuhteessa.
Sen täytyy olla rakkauden tarve
19
600
Vastaukset
- Anonyymi
Siis parisuhteen takia jää paljosta paitsi?
- Anonyymi
Ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä
Ristiriitaista, mutta ymmärrät kyllä parhaiten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ristiriitaista, mutta ymmärrät kyllä parhaiten.
Jotain täytyy puuttua, en muuta keksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti löydätte suhteestanne uuden kipinän.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti löydätte suhteestanne uuden kipinän.❤️
Ei ole kyse tuosta asiasta. Toinen rakastaa, mutta mistä sitten.
Pitää jättää haikailu varmaan vähemmälle ja yrittää vielä paremmin itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hangon Keksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse tuosta asiasta. Toinen rakastaa, mutta mistä sitten.
Pitää jättää haikailu varmaan vähemmälle ja yrittää vielä paremmin itse.Jos sulle riittää että toinen vaan rakastaa ja se on hyvä niin kaikki on hyvin. Mitä turhia edes muuta haikailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulle riittää että toinen vaan rakastaa ja se on hyvä niin kaikki on hyvin. Mitä turhia edes muuta haikailla.
Jos menisikin noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos menisikin noin.
No eti sitten salarakastaja tai jotain. Yhtä pilalla se sun hyötysuhde on jo muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eti sitten salarakastaja tai jotain. Yhtä pilalla se sun hyötysuhde on jo muutenkin.
Höpö höpö. Ei käy mielessäkään.
- Anonyymi
Eli ns demarirakkautta ilmeisesti.
- Anonyymi
Palstalla tunnetta. Suhteesta seksiä. Hyväksikäyttäjä mikä hyväksikäyttäjä.💩
- Anonyymi
Niinkö 💩😂 ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Täältä ei kyllä hyvää tunnetta saa. Itsensä kiduttamista pikemminkin, outo addiktio -sivusta
- Anonyymi
Sydänystävää jää vaille?
- Anonyymi
Puhuin kumppanille ja tajusin, miten moni asia ratkeaa puhumalla.
- Anonyymi
Pitääkö tällaistakin joillekin neuvoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718