En tiedä enkä jaksa lukea edes uutisia asiasta. Tuli vaan mieleen, että jäikö mies liikaa vaimonsa varjoon. Se voi olla miehelle kova pala kun itse on nobody ja vaimoa hehkutetaan maailmalla.
Miksi Sanna ja Markus eroaa?
38
409
Vastaukset
Surettaa sen lapsen puolesta.
- Anonyymi
Miksi? suretko kaikkia eroavia pariskuntia joilla on lapsi.
- Anonyymi
Marin on sanonut että kasvattavat lapsen yhdessä vaikka eroavat. Taidat sääliä itseäsi kun olet myös eronnut ja sinulla on lapsia.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? suretko kaikkia eroavia pariskuntia joilla on lapsi.
Kyllä. Sillä lapset siitä kärsii enemmän.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vaikka kasvattavat lapsen yhdessä?
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kasvattavat lapsen yhdessä?
No ei se ole silti enää se perhe, mikä oli ennen eroa.
mustasusi kirjoitti:
Niin niin mutta jos perheessä riidellään paljon, niin ei se kyllä kovin mukava tilanne ole hei niinkään. Että siinä säästyy vanhemmat, kuin myös lapset pahasta olosta. Saavat vielä sen kuvan ettei omalle kumppanille tarvitse osoittaa hellyyttä. Totta kai se on ikävää, kun erotaan.
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin niin mutta jos perheessä riidellään paljon, niin ei se kyllä kovin mukava tilanne ole hei niinkään. Että siinä säästyy vanhemmat, kuin myös lapset pahasta olosta. Saavat vielä sen kuvan ettei omalle kumppanille tarvitse osoittaa hellyyttä. Totta kai se on ikävää, kun erotaan.
Tottakai silloin se on eri asia, jos paljon riidellään. Omassakin aviossa ero tuli jatkuvien riitojen tähden, niin tavallaan oli hyvä että erottiin, mutta kyllä sen näki, että lapsetkin kärsi siitä siltikin.
- Anonyymi
Eihän siinä mitään suremista ole. Sillä on edelleen isä ja äiti ja voi saada pari uutta aikuista elämäänsä. Onnen poika.
mustasusi kirjoitti:
Tottakai silloin se on eri asia, jos paljon riidellään. Omassakin aviossa ero tuli jatkuvien riitojen tähden, niin tavallaan oli hyvä että erottiin, mutta kyllä sen näki, että lapsetkin kärsi siitä siltikin.
Varmasti kärsii. Yh:n lapsena, olen kärsinyt vanhempieni erosta. Eli kaikkeen pa*kaan ne lapset saattaa voida joutua..
Eli muuta vinkkiä en anna kuin, että kannattaa valita tuleva puoliso hyvin.🙏 loppujen lopuksi itse kokeneena, kuinka joku muu kuin biologinen isä voi rakastaa toisen lasta kuin omanaan. Versus kuinka oman vanhemman puoliso vihaa sinua niin paljon, että tekee lapsuudestasi helvettiä. Eli näistä asioista opin, kuinka toisen lasta kohdellaan ja sitä toisen lasta voi myös rakastaa🥰 Ehkä vähän synkkää, mutta pyydän että ne jotka lukevat nyt tätä. Miettikää mikä kohtelu on oikein ja mikä väärin toisen lapsia kohtaan.Haaveilija39 kirjoitti:
Varmasti kärsii. Yh:n lapsena, olen kärsinyt vanhempieni erosta. Eli kaikkeen pa*kaan ne lapset saattaa voida joutua..
Eli muuta vinkkiä en anna kuin, että kannattaa valita tuleva puoliso hyvin.🙏 loppujen lopuksi itse kokeneena, kuinka joku muu kuin biologinen isä voi rakastaa toisen lasta kuin omanaan. Versus kuinka oman vanhemman puoliso vihaa sinua niin paljon, että tekee lapsuudestasi helvettiä. Eli näistä asioista opin, kuinka toisen lasta kohdellaan ja sitä toisen lasta voi myös rakastaa🥰 Ehkä vähän synkkää, mutta pyydän että ne jotka lukevat nyt tätä. Miettikää mikä kohtelu on oikein ja mikä väärin toisen lapsia kohtaan.Niinpä. Olen saanut nähdä ihan itse, millaista se on. Kaikesta on kuitenkin selvitty jotenkin eteenpäin, eikä varmaan minun elämässä enää vastaavaa tapahdu koskaan.
mustasusi kirjoitti:
Niinpä. Olen saanut nähdä ihan itse, millaista se on. Kaikesta on kuitenkin selvitty jotenkin eteenpäin, eikä varmaan minun elämässä enää vastaavaa tapahdu koskaan.
😇🙏🙏🙏
- Anonyymi
Samat asiat tuli mieleen. Lisäksi luulen, että S tykkää tytöistä.
- Anonyymi
Tuskin se tytöistä tykkää 20v ollut liitossa. Sen äiti tykkää samasta sukupuolesta mutta ei se ole perinnöllistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin se tytöistä tykkää 20v ollut liitossa. Sen äiti tykkää samasta sukupuolesta mutta ei se ole perinnöllistä.
Ei tulis mieleen tanssia naisen kanssa samoin kuin hän tanssi… muussa tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tulis mieleen tanssia naisen kanssa samoin kuin hän tanssi… muussa tapauksessa.
En usko siis perhetaustan vaikutukseen vaan omiin silmiin.
Tuskinpa tuo oli se syy.
- Anonyymi
Katsohan vaan. Seuraava kumppani on nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Voi ollakin. Sehän on nyt trendikästä. Jos on päässyt jossain bileissä maistamaan naista? :)
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi ollakin. Sehän on nyt trendikästä. Jos on päässyt jossain bileissä maistamaan naista? :)
sehän on sun fantasia näköjään. vielä jos olis kaksi persikkapersettä sudelle samaan aikaa. ai että .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko tuota. Luulen että ajattelet liian yksinkertaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sehän on sun fantasia näköjään. vielä jos olis kaksi persikkapersettä sudelle samaan aikaa. ai että .
te kaksi pilaatte mielialan jutuillanne
- Anonyymi
Susi hienoa että jaksat murehtia marinin lapsen tulevaisuutta enemmän kuin omaa yksinäisyyttä. Ai niin olihan sulla yksi kaveri jota näet kerran vuodessa. Laita toki energia kaikkien eroavien parien lapsien suremiseen.
- Anonyymi
Oletpa ilkeä. Susi on symppis ❤️
- Anonyymi
Markukset on heikkoja ja Sannat tykkää panna.
- Anonyymi
Mitä se kenelläkkään kuuluu. Noin puolet aviopareista eroaa ja kuinka paljon avopareista. Ihan normaalia. Vain idiootti roikkuu suhteessa, joka ei toimi.
- Anonyymi
Hohhoijaa. Oletko katsonut Marliinin biletysvideoita? Hänen käytöksensä ei ole avioliitosssa olevan ja perheellisen naisen käytöstä, eikä tuollainen biletys muutenkaan ole tervettä. Valta ja suosio noussut päähän. Ei hän osaa ajatella ketään muuta kuin itseään. Samanlaisia naisia ja miehiä on maa pullollaan, jotka pitävät oikeutenaan tehdä ihan mitä vaan ja olla mitä vaan. On mukava kun itse tietää lukuisia yhdessä uskollisesti eläneitä pareja, niin ei tarvitse ottaa roolimalliksi epäonnistujia.
- Anonyymi
Mistä sait käsityksen, luitko tuon joltain palstalta?
Elämätön elämä se vasta harmittaa, saahan perheellinen nainekin viihteellä käydä. Halata muuta ihmisiä ja tanssia.
Näitä haukkuja kirjoittaa vaan ne joilla on joku oma elämän ongelma.
- Anonyymi
Kertoo jotain, että ensimmäinen ajatus oli: "Ketkä Sanna ja Markus?"
Sitten kun ketjua luki, selvisi toki, että pääministeristä oli kyse. En ollut edes tietoinen hänen miehensä nimestä. Sen verran julkisuuden henkilöiden yksityiselämä kiinnostaa...- Anonyymi
Niin miksi pitäisi tietää poliittisten päättäjien perhe/sukupuoli/viihde elämästä elleivät tee rikosta....
- Anonyymi
Naiset pistää miehet vahtimaan lapsiaan ja itse bilettävät äijien kanssa minkä ehtivät 1800 kunniaan silloin oli kunnon ihmisiä eikä tälläistä ihme pelleilyä
- Anonyymi
Luulen, että vaativa työ vei yhteisen ajan tai semmosta..plus tietenkin kohut
- Anonyymi
Varmaan tuo ero jo ollut pitkään jo heillä tiedossa. Viime kesän tapahtumat myös viestii siitä. Ehkäpä vaan pitkittivät sen kertomista julkisesti siihen asti kun pääministerin tehtävät loppuu ja vaalit ohi pitivät ns. kullisit kunnossa.
- Anonyymi
Mies kyllästy olemaan jatkuvasti lapsenlikkana, kun muija on bilettämässä.
- Anonyymi
Taisi molemmilla kiinnostaa vieraat lihat
- Anonyymi
Ei tuo ole mikään syy.
- Anonyymi
Markus nolasi Sannan vieraan naisen alaselkää hieromalla ja Sanna sai tarpeekseen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3412066V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!833971Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1073856- 453544
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳523252- 913108
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322043- 362020
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261895On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111583