Olen tekemässä kauppoja purjeveneestä Välimerellä. Vene on muuten kaikin puolin hyvä, mutta veneen seinien kangaspinnoitteessa on useassa paikassa homepilkkuja. Kannattaako lyödä heti jarrut pohjaan ja jättää kaupat tekemättä? En ole remontointi-ihmisiä, joten en valtavaa homeenpoisroremonttia lähtisi tekemään.
Hometta veneessä, kannattaako ostaa?
6
276
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hinta on kohdallaan, niin mitä omia käsiä sotkemaan ja vaivaa näkemään. Teetät sen homeenpoistokäsittelyn ja sisäpesun.
- Anonyymi
Kyllä kannattaa unohtaa veneen hankinta heti alkuunsa jos remonttihommat ei kiinnosta.
- Anonyymi
Jos on kova remonttikammo, niin kannattaa pysytellä uusissa veneissä ja tilata sellaiseen aina avaimet käteen hoito.
Sekään ei kyllä suojele kokonaan homeelta, sillä jo kuukauden loman aikana lämpimillä vesillä purjehdittaessa saattaa home ilmestyä vieraaksi.
Hometta syntyy kun pintoja tai vaatteita kosketellaan rasvaisin, lue paljain käsin.
Kosteassa ilmanalassa homeitiöt iskevät sellaisiin pintoihin heti kiinni ja perustavat uuden valtakuntansa.
Etikka on kuulemma hyvä ase siinä taistelussa, jos nenä sen kestää - minulla ei kestä.
Vaatteiden ja muu esineistön pyöritteleminen auringossa on myös tehokas keino.
Likaisten vaatteiden pesu on tietenkin ensimmäinen tehtävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on kova remonttikammo, niin kannattaa pysytellä uusissa veneissä ja tilata sellaiseen aina avaimet käteen hoito.
Sekään ei kyllä suojele kokonaan homeelta, sillä jo kuukauden loman aikana lämpimillä vesillä purjehdittaessa saattaa home ilmestyä vieraaksi.
Hometta syntyy kun pintoja tai vaatteita kosketellaan rasvaisin, lue paljain käsin.
Kosteassa ilmanalassa homeitiöt iskevät sellaisiin pintoihin heti kiinni ja perustavat uuden valtakuntansa.
Etikka on kuulemma hyvä ase siinä taistelussa, jos nenä sen kestää - minulla ei kestä.
Vaatteiden ja muu esineistön pyöritteleminen auringossa on myös tehokas keino.
Likaisten vaatteiden pesu on tietenkin ensimmäinen tehtävä.Jostain kumman syystä esim Välimeren veneet eivät ole kaikki kauttaaltaan homeen peitossa.
- Anonyymi
Auttaisiko otsonointi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959