Henkieläimesi ohje tälle päivälle

Anonyymi-ap

Haluatko tietää mitä henkieläimelläsi on sanottavaa tälle päivälle. Saat yhden kortin.

48

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se kerto mulle ite

• Anonyymi

No sitten et tarvitse ohjetta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten et tarvitse ohjetta :)

Juu, ei tartte

• Anonyymi

Kiitos, haluan tietää kyllä.

• Anonyymi

Hanhi - itsetuntemus

Olet rohkea matkaaja. Sielusi tietää oikean tien. Luota itseesi, niin saavut päämäärääsi. Luotettavat ystävät ovat aina matkalla mukana kanssasi. Älä huolehdi, olet siunattu. Anna itsesi lentää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanhi - itsetuntemus

Olet rohkea matkaaja. Sielusi tietää oikean tien. Luota itseesi, niin saavut päämäärääsi. Luotettavat ystävät ovat aina matkalla mukana kanssasi. Älä huolehdi, olet siunattu. Anna itsesi lentää.

Kiitos 💕

• Anonyymi

Mielelläni. En edes tiedä mikä mun henkieläin on.

• Anonyymi

Pöllö - taikuus

Valitse totuus, koska sinä voit. Avaa sisäinen näkemyksesi. Voit nähdä petoksen läpi. Anna menneen mennä ja tee tilaa paremmalle elämälle. Nouse lentoon. Taikuus ja viisaus ovat syntymäoikeutesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöllö - taikuus

Valitse totuus, koska sinä voit. Avaa sisäinen näkemyksesi. Voit nähdä petoksen läpi. Anna menneen mennä ja tee tilaa paremmalle elämälle. Nouse lentoon. Taikuus ja viisaus ovat syntymäoikeutesi.

Kiitos

• Anonyymi

Haluan tietää

• Anonyymi

Pingviini - aitous
        Tavoittele heimoasi aina kun tarvitset. Perhe antaa sinulle voimaa aina kun kohtaat myrskyn. Rakasta omaa uniikkia itseäsi. Olet täynnä yllätyksiä. Vapaudu muiden odotuksista ja ole vain oma itsesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pingviini - aitous
        Tavoittele heimoasi aina kun tarvitset. Perhe antaa sinulle voimaa aina kun kohtaat myrskyn. Rakasta omaa uniikkia itseäsi. Olet täynnä yllätyksiä. Vapaudu muiden odotuksista ja ole vain oma itsesi.

Kiitos. Näinhän tämä minun kohdallani juuri onkin.

• Kerro vaan. Olisi hauska tietää.

• Anonyymi

Lisko - uudelleen ohjelmointi
        Olet aliarvostettu selviytyjä. Mitä ikinä tapahtuukaan, niin selviät. Arvosta uudistumista. Laita uusi viitta päällesi. Olet mestari uudelleen ohjelmoimaan itsesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Lisko - uudelleen ohjelmointi
        Olet aliarvostettu selviytyjä. Mitä ikinä tapahtuukaan, niin selviät. Arvosta uudistumista. Laita uusi viitta päällesi. Olet mestari uudelleen ohjelmoimaan itsesi.

Selviytyjä minä kyllä olen. Se on totta. Kiitos.

• Anonyymi

Minäkin haluan tietää.

• Anonyymi

Musta karhu - suojelija
        Lempeä ja viisas suojelija. Karhu antaa sinulle itseluottamusta ja energiaa, auttaa sinua suojelemaan rakkaitasi. Avaa intuitioosi ja se ohjaa sinua.

• Kiitos mielellään 🤗

• Anonyymi

Jääkarhu - mystisyys

Vastoinkäymiset tekee sinusta vahvemman. Kun kohtaat vastoinkäymisiä, niin usko itseesi. Ota aikaa levolle, unelmoi ja uudista vahvuutesi. Ylistä psyykkisiä kykyjäsi. Kannat shamaanin viittaa ylläsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jääkarhu - mystisyys

Vastoinkäymiset tekee sinusta vahvemman. Kun kohtaat vastoinkäymisiä, niin usko itseesi. Ota aikaa levolle, unelmoi ja uudista vahvuutesi. Ylistä psyykkisiä kykyjäsi. Kannat shamaanin viittaa ylläsi.

Ohhoh 😯 Kiitos 🤗

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ohhoh 😯 Kiitos 🤗

Niinpä. Keskity korkeampaan viisauteen. Terveisin.... ei ap.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Keskity korkeampaan viisauteen. Terveisin.... ei ap.

Kaikki on suhteellista.

• Anonyymi

Kaikki on suhteellista.

Joo .mutta sinun on valinta.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo .mutta sinun on valinta.

Sekin on suhteellista.

• Anonyymi

Sekin on suhteellista.

Ei muuten ole. Se on joko tai. Valinta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten ole. Se on joko tai. Valinta.

On se suhteellista, tulet vielä oppimaan sen elämäsi aikana.

• Anonyymi

On se suhteellista, tulet vielä oppimaan sen elämäsi aikana.

Haista paska💩😁

• Anonyymi kirjoitti:

Haista paska💩😁

Jatkatteko t-paita riitaa täällä vai onko Rande suututtanut muitakin tänään? 😇

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Mitä teepaita riitaa? Onko rande täällä riidellyt. Sillä on kakkista ikävä. 🤭😉

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä teepaita riitaa? Onko rande täällä riidellyt. Sillä on kakkista ikävä. 🤭😉

Aa... Et siis ollutkaan se sama. Eli pitää varoa sanojaan tänään.

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Ojensin vain kaikki tietävää t-paitapastoriamme, kas kun sillä ei tunnu olevan ihan omat rajat selvillä. Ja jos se vielä jatkaa, niin korotan panosta, en jaksa sellaisia vinkupieruja yhtään. Ainakaan tänään 😁

• randombypasser kirjoitti:

Ojensin vain kaikki tietävää t-paitapastoriamme, kas kun sillä ei tunnu olevan ihan omat rajat selvillä. Ja jos se vielä jatkaa, niin korotan panosta, en jaksa sellaisia vinkupieruja yhtään. Ainakaan tänään 😁

Mun pitää nyt vähän käydä tutkimassa mun kuuteoriaa hieman...

• Anonyymi

Onko sulla kakkista ikävä?🤭

• Anonyymi

Joko tää vastaanotto loppui? Olisin halunnut tietää mustarastaan horoskoopin.

• Anonyymi

Minä haluan kortin :)

• Anonyymi

Vieläkö ehtii? Jotain aitoo ja passelia kiitos.

• Anonyymi

Anna mulle joku. Näin rakastukseni äsken kuin kangastuksen ja tarvitsen kättä pidempää nyt avuksi.

• Anonyymi

No kerro, mikähän mun henkieläin on...aasi varmaankin :)

• Anonyymi

😅😆😁😃🤩 eiku lammas tietysti 🤩
        Bääääääää.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅😆😁😃🤩 eiku lammas tietysti 🤩
        Bääääääää.....

😁 härski tapaus, tuon vedit selkeästi hatusta etkä pakasta

• Anonyymi

Kortit tais näyttää jollekkin henki eläimeksi pöllö eikö sillä ole Viron kielessä ihan toinen merkitys kun täällä Suomessa että silviisiin ja tälviisiin.

• Anonyymi

Taitaa olla se vitsikäs lintu kuitenkin haukka?

• Anonyymi

Mikä minä olen? Mitä se kertoo?

• Anonyymi

Sinä olet poro, arka selviytyjä, joka ei tee kärpäsellwkkään pahaa 😊 vaikka kärpäset kiusaa joka ainut kesä poroa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet poro, arka selviytyjä, joka ei tee kärpäsellwkkään pahaa 😊 vaikka kärpäset kiusaa joka ainut kesä poroa

Joku nyt poistaa vastaukseni ties mistä syystä. Muotoilen sitten näin,joo. Kestän kärsin ja unhoitan😁💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku nyt poistaa vastaukseni ties mistä syystä. Muotoilen sitten näin,joo. Kestän kärsin ja unhoitan😁💗

Mieluummin olen kärpästen kiusaama poro kun kärpäsiä kiusaava poro💗

• Anonyymi

Kerro

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      91
      4515
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      62
      3452
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      116
      2679
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2575
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2484
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2027
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1783
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1638
    Aihe