1001renkaat.com

Anonyymi-ap

1001renkaat.com

Minulla oli järkyttävä kokemus ko. liikkeestä tänä keväänä (2023). Tilasin renkaat moottoripyörään. Toimitusaikaa lupasivat 3 - 4 päivää. Parin viikon päästä aloin kyselemään asiaa. Sivuilla oli vinkki Watsuppiin ja Messengeriin, mutta selvisi sitten, että he ovat vastuussa vain ostoa ennen oleviin asioihin. Antoivat kuitenkin vinkin kirjautua sisälle ja ottaa yhteyttä huoltoon. Kirjoitin seuraavan parin viikon aikana ns. "Huoltoon" noin kymmenen kirjettä - ei mitään vastausta. Olin onneksi maksanut Visalla ja tein sitten pyynnön rahojen palautukseen. Huvittavinta oli kun tämän kerroin huoltoon niin heti tuli vastaus ettei rengasta ole saatavilla heillä. Ahdistusta ja vitutusta piisasi siis kokonainen kuukausi. En vielä tiedä tuleeko Visasta rahat takaisin. 1001renkaiden sivulta "Trackin" näytti koko kuukauden ajan että tilaus on vastaanotettu ja renkaat ovat Saksassa lähdössä.

Firmaan ei ole lainkaan puhelinpalvelua. Tästä lähtien katson sen AINA ensiksi sen ennenkuin tilaan mitään.

Älä koskaan tilaa mitään 1001renkaat.com liikkeestä, en minäkään!!!!!!!!!!!!!!!!

8

3046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanlaine kokemus! Sinne meni rahat

      • Anonyymi

        Eikö luottokortilla maksanut saa rahansa takaisin ja ei kai kukaan muulla nykyään maksa?


    • Anonyymi

      Pari kertaa tilannut kesärenkaat ja alle viikossa ovat tulleet perille. Ei mitään ongelmia ole ollut. Eikös tuo ole paikka missä niitä renkaiden toimittajia on useita. Samaa rengasta voi olla monella eri hinnalla myynnissä. Harmi, ettei talvirenkaita saa tuolta edullisesti.

    • Anonyymi

      Minä tilasin 11/2023 renkaan, jota ei ole vieläkään toimitettu, tilauksesta kulunut yli 2kk.
      Kuukausi tilauksesta sain tekstiviesti-ilmoituksen,
      että lähetys on noudettavissa nimetystä noutopisteestä. Lähdin heti hakemaan, mutta mitään jälkeä tuosta lähetyksestä ei löytynyt. Ei vastaanottokuittausta eikä tavaraa "kammarissa".
      Olen senjälkeen reklamoinut asiasta ja ollut
      "säännöllisessä" kirjeenvaihdossa. - Tavara on nyt palautusmatkalla johonkin Saksan terminaaliin?
      Ei voi mitenkään suositella tämän firman palveluksia.

    • Anonyymi

      Hieno kokemus 1001renkaat.com palvelusta...

      Ensin neuvo

      ÄLÄ TEE VIRHETTÄ JA OSTA TÄÄLTÄ MITÄÄN! Tuotteilla ei ole takuuta ja asiakaspalvelu on ala-arvoista. EN VOI SUOSITELLA KENELLEKÄÄN!

      Ostin 6 kpl renkaita ja tarvitsin niistä heti vain kahta. Tilasin tuotteet Joulukuun 2023 alkupuolella. Aloin helmikuun alussa laittamaan kahta seuraavaa rengasta toiseen autoon ja huomasin että yhdestä renkaasta puuttuu nastat kokonaan toisesta reunasta. Toisella puolella rengasta nastat ovat ok mutta toisella puolella ei ja tätä en huomannut silloin vastaanotettaessa. Laitoin tästä viestiä heidän asiakaspalveluun ja he eivät tule korvaamaan mitenkään tätä koska heidän mukaan 14 päivän reklamaatioaika on mennyt. Yrityksen pitäisi vastata tuotteistaan joissa on selvä VALMISTURVIRHE ja takuut voimassa mutta ei 1001-renkaat. ÄLÄ OSTA NIIN ET PETY!

    • Anonyymi

      Paypalilla maksaessa on aina suoja, että paypal maksaa mikäli osat ei ole perille tulleet jostain ja perivät sitten myyjältä. 20v aikana monessa paikkaa joutunut tekemään paypal customer servicen kautta homman ja aina tullut rahat tilille takaisin. Hölynpölyä jos ei osaa sen vertaa käyttää nuita turvaominaisuuksia.

      • Anonyymi

        Paypalin kautta saa myös rahat takaisin mikäli osa ei ole kunnossa tai se mitä tilasit. Taitaa kotimaiset myyjät huudella täällä skeidaa. xD


    • Anonyymi

      Perinteinen rengasliike ja elämä on helpompaa ja Suomi lähtee nousuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe