Täähän on terapiaa

Anonyymi-ap

P*rskule 😁. Eli väkivalta-ug-räppimuusikin kuunteleminen. Suomalaista. Ylienergistä lyriikkaa. Ei mitään pössyttelymasennustekotaidetta, vaan liioittelevan kuuloista ja suuruudenhulluuden leimaamaa tykitystä 😎🚬. Tulee mieleen ajat kun olin aikuisuuden kynnyksellä kun silloin tuli luukutettua tällaista. Teiniangsti voi olla päällä hieman vanhemmallakin iällä näemmä. Kunhan vain pidän huolen etten ota vaikutteita niistä riimeistä tosielämää varten, kun eihän oikea elämä ole gta:ta jos ihan rautalangasta väännetään. Niiden settien kuunteleminen on osattava ottaa huumorilla. Jos siihen pystyy, niin tuolloin edellä mainitun genren kuunteleminen vähentää sisäistä vihaa. Works for me ainakin 😊.

Jos olet sössinyt elämäsi niinkuin minä, niin syynä on aina sinä itse. Mikäli ihminen ei ole kuitenkaan pahansuopa niin se kertoo siitä ettei hän sovi yhteiskunnan muottiin oman omituisuutensa lisäksi. Tämä viimeksi mainittu asia ei ole välttämättä niin paha juttu kuin miltä se kuulostaa. Kukaan ei voi kiistää ainakaan sitä tosiasiaa että yhteiskunnallinen kehityssuunta on ollut ja tulee jatkumaan kohti alamäkeä. Eli ei ole ihmekään jos omaat maalaisjärkeä ja tunnet olevasi irrallaan vähän kaikesta. Oireet (ahdistus, masennus, yksinäisyys, henkiset lukot) ovat seurausta asianlaidoista, ei sen kummempaa. Niitä varten ei pidä välttämättä ottaa nuppia sekoittavia pillereitä, se riippuu siitä kuinka vahva on psyykkeesi. Tottakai kaikki liittyy siihen mitkä ovat eri ihmisten elämäntilanteet ja sen kautta koodattu todellisuus sinun ja minun päidemme sisällä. EN OLE HULLU 😛! Hulluus vaikuttaa olevan sitä mikä on kullekin ihmiselle vierasta eli muuta kuin "normaalia", eli se on subjektiivinen näkemys. Objektiivinen hulluus = Todellinen hulluus on asia mikä on usein läsnä ihmisten elämissä mutta sitä ei vain näe niin helposti koska siihen on kasvanut kiinni, eli se on monille "normaalia". Saat siitä helposti mitalin kun käyttäydyt siten miten Jumala ei tahdo sinun käyttäytyvän ja sitä rataa, eli siitä jopa palkitaan. Sota-ansiomitalit ovat tästä tyypillinen esimerkki. Olen puhunut (ja oikeassa, kuten aina 😗) 🙏. Ps. Ai niin, oon mä se viimeiltainen palstan mania-aloitustyyppi. Nyt pääkoppani on enemmän kunnossa kuin muutama tunti sitten. Uni kait auttoi.

1

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
        Maailman menoa
        438
        2437
      2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
        Ikävä
        13
        2252
      3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
        Ikävä
        250
        1445
      4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
        Ikävä
        82
        1119
      5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
        Tv-sarjat
        61
        1038
      6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
        Hindulaisuus
        413
        1012
      7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
        Ikävä
        41
        898
      8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
        Ikävä
        153
        895
      9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
        Ikävä
        56
        849
      10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
        Ikävä
        79
        835
      Aihe