P*rskule 😁. Eli väkivalta-ug-räppimuusikin kuunteleminen. Suomalaista. Ylienergistä lyriikkaa. Ei mitään pössyttelymasennustekotaidetta, vaan liioittelevan kuuloista ja suuruudenhulluuden leimaamaa tykitystä 😎🚬. Tulee mieleen ajat kun olin aikuisuuden kynnyksellä kun silloin tuli luukutettua tällaista. Teiniangsti voi olla päällä hieman vanhemmallakin iällä näemmä. Kunhan vain pidän huolen etten ota vaikutteita niistä riimeistä tosielämää varten, kun eihän oikea elämä ole gta:ta jos ihan rautalangasta väännetään. Niiden settien kuunteleminen on osattava ottaa huumorilla. Jos siihen pystyy, niin tuolloin edellä mainitun genren kuunteleminen vähentää sisäistä vihaa. Works for me ainakin 😊.
Jos olet sössinyt elämäsi niinkuin minä, niin syynä on aina sinä itse. Mikäli ihminen ei ole kuitenkaan pahansuopa niin se kertoo siitä ettei hän sovi yhteiskunnan muottiin oman omituisuutensa lisäksi. Tämä viimeksi mainittu asia ei ole välttämättä niin paha juttu kuin miltä se kuulostaa. Kukaan ei voi kiistää ainakaan sitä tosiasiaa että yhteiskunnallinen kehityssuunta on ollut ja tulee jatkumaan kohti alamäkeä. Eli ei ole ihmekään jos omaat maalaisjärkeä ja tunnet olevasi irrallaan vähän kaikesta. Oireet (ahdistus, masennus, yksinäisyys, henkiset lukot) ovat seurausta asianlaidoista, ei sen kummempaa. Niitä varten ei pidä välttämättä ottaa nuppia sekoittavia pillereitä, se riippuu siitä kuinka vahva on psyykkeesi. Tottakai kaikki liittyy siihen mitkä ovat eri ihmisten elämäntilanteet ja sen kautta koodattu todellisuus sinun ja minun päidemme sisällä. EN OLE HULLU 😛! Hulluus vaikuttaa olevan sitä mikä on kullekin ihmiselle vierasta eli muuta kuin "normaalia", eli se on subjektiivinen näkemys. Objektiivinen hulluus = Todellinen hulluus on asia mikä on usein läsnä ihmisten elämissä mutta sitä ei vain näe niin helposti koska siihen on kasvanut kiinni, eli se on monille "normaalia". Saat siitä helposti mitalin kun käyttäydyt siten miten Jumala ei tahdo sinun käyttäytyvän ja sitä rataa, eli siitä jopa palkitaan. Sota-ansiomitalit ovat tästä tyypillinen esimerkki. Olen puhunut (ja oikeassa, kuten aina 😗) 🙏. Ps. Ai niin, oon mä se viimeiltainen palstan mania-aloitustyyppi. Nyt pääkoppani on enemmän kunnossa kuin muutama tunti sitten. Uni kait auttoi.
Täähän on terapiaa
Anonyymi-ap
1
331
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266