Saarijärvelle tulossa uusi paloasema Hietalahteen ilmeisesti vuonna 2025. Oli tämän viikon Saarijärveläisessä juttua.
Vanha paloasema Mannilassa menee varmaan purkuun? Mitähän sen tilalle tulee?
Uusi paloasema
21
1065
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain muuta kuin kerrostalo siihen vanhan paloaseman tilalle.
- Anonyymi
Kerrostaloja on jo tarpeeksi ja mistä niihin riittää asukkaita kohta, kun asukasluku laskenut.
- Anonyymi
Siihen kahvila.
- Anonyymi
Mihin kohti Hietalahtea?
- Anonyymi
Oisko johonkin siihen varastojen/hallien viereen mitkä on K-Raudan vasemmalla puolella ja siihen aukeaan kohtaan? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko johonkin siihen varastojen/hallien viereen mitkä on K-Raudan vasemmalla puolella ja siihen aukeaan kohtaan? 🤔
Siis se missä on ne portit ja siellä jotain varastoja/halleja niin siihen vasemmalle?
- Anonyymi
Nypläyskerho
- Anonyymi
Vanha paloasema julistetaan suojelukohteeksi ja liitetään osaksi museota.
- Anonyymi
Oisko? Puretaan tai laitetaan myyntiin ilmeisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko? Puretaan tai laitetaan myyntiin ilmeisesti.
Varmaan kerrostalo.
- Anonyymi
Sampo-Lehdessä oli juttua, että aikaisintaan ensi vuonna alkaa uuden paloaseman rakentaminen.
- Anonyymi
"Keski-Suomen pelastuslaitoksen Saarijärven paloasema toimii Saarijärvellä osoitteessa Herajärventie 6. Saarijärvellä on käynnissä hanke uuden paloaseman rakentamiseksi, koska nykyinen 1950-luvulla alun perin huoltoasemaksi rakennettu asema ja sen tontti ei enään käyttötarkoitukseen sovellu. Uuden paloaseman tontti sijaitsee osoitteessa Myllymäentie 10 / Hietalahdentie 2. Saarijärven paloasema on yksi kahdeksasta Keski-Suomen pelastulaitoksen ympärivuorokautisesti miehitetyistä paloasemista. Paloasemalla toimii myös osa-aikaispalokunta PVPK, Saarijärven Vapaapalokunta ry."
- Anonyymi
Tuleeko samanlainen kuin esim. Karstulan Paloasemasta?
Tuossa kuvia:
https://www.ruukki.com/fin/building-envelopes/references/reference-details/karstulan-paloasema- Anonyymi
Kannonkoski saa myös uuden paloaseman.
- Anonyymi
Tulee samanlainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee samanlainen
Ok, kiitos tiedosta 👍
- Anonyymi
🚒👩🚒🧯🔥🧯
- Anonyymi
Toivottavasti koko ryvettynyt kaunis rantakaistale siivotaan ja K-rauta siirretään pois jonnekin teollisuusalueelle. Rautakauppaa tarvitsevat osaavat kyllä ajaa vähän sivummallekin, ei se tarvitse järvimaisemaa!!! Päättäjien kannattaisi käydä opintomatkalla Lahdessa, jossa karmeassa kunnossa ollut Vesijärven ranta siivottiin ja tehtiin kaunis ranta bulevardi!!!
- Anonyymi
Oispa Serreksen kohdilla :)
Hyvät tilat olisi siinä ja muutenkin jollekin kaupalla siinä tilat.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2323285Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162609Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4491540Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221416Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161361Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501331- 1141322
- 1131245
- 46974
- 66964