Onko Keljes menettänyt fanejaan kääriäiselle. Miksi Juualla ei ole omaa euroviisuehdokasta, jolle voitaisiin veistää stone contest festareilla muistomerkki. Sitä olisi kiva lakittaa ja huljutella paitaa patsastalammessa?
Onko Juuasa kääriä faneja?
13
556
Vastaukset
- Anonyymi
Taas keljes kyselee itseltään. Tällä kertaa onko Juuassa kääriä faneja!
- Anonyymi
Olen keljes fani ja aina ihan kiveksinä näistä aloituksista.
- Anonyymi
Jos käärijä voittaa niin värjään kiveksen käärijän vihreäksi.
- Anonyymi
Mikäs huumorintajuton käärijä-fani poistaa faktoihin perustuneet viestini?
- Anonyymi
Keljes ja käärijä on kuin kaksi marjaa
- Anonyymi
Näköjään se on joku Juukalainen olevinaan kotiseutumulkku, jolla on konttorivispaamisesta kokemusta ja valittu sivujen poliisiksi.
- Anonyymi
Tuo edellinen pitäisi poistaa, koska muuten tulee paha mieli!
- Anonyymi
Minulle tuli niin paha mieli kun kääriä hörppäs kuravettä, vaikka yle hehkutti voittoa kuin EU:hun liittymistä!
- Anonyymi
Osta paita https://eskolifestyle.company.site/Esko-Lifestyle-Kaarija-t-paita-p554244238
- Anonyymi
Olisko Eskolla Keljes-paitoja?
- Anonyymi
Kyllä ainahi minä tykkeen kualjkiäryleistä. Mutta valakosipulii, elikkä kynslaukkoo pittää olla seassa.
- Anonyymi
Minä ainakin rapsuttelin kiveksiäni koko euroviisujen ajan. Tekee hyvää.
- Anonyymi
Kun on kiveä voidaan perustaa sankaripuisto jonnekka näille pystytetään patsaat. vähän samaan tapaan patsastapahtuma kuin karhunvesto.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024248
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463798Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1363245Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.471629Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191508Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341450Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251385Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161160Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063