Onko Keljes menettänyt fanejaan kääriäiselle. Miksi Juualla ei ole omaa euroviisuehdokasta, jolle voitaisiin veistää stone contest festareilla muistomerkki. Sitä olisi kiva lakittaa ja huljutella paitaa patsastalammessa?
Onko Juuasa kääriä faneja?
14
504
Vastaukset
- Anonyymi
Taas keljes kyselee itseltään. Tällä kertaa onko Juuassa kääriä faneja!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17854517R
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Olen keljes fani ja aina ihan kiveksinä näistä aloituksista.
- Anonyymi
Jos käärijä voittaa niin värjään kiveksen käärijän vihreäksi.
- Anonyymi
Mikäs huumorintajuton käärijä-fani poistaa faktoihin perustuneet viestini?
- Anonyymi
Keljes ja käärijä on kuin kaksi marjaa
- Anonyymi
Näköjään se on joku Juukalainen olevinaan kotiseutumulkku, jolla on konttorivispaamisesta kokemusta ja valittu sivujen poliisiksi.
- Anonyymi
Tuo edellinen pitäisi poistaa, koska muuten tulee paha mieli!
- Anonyymi
Minulle tuli niin paha mieli kun kääriä hörppäs kuravettä, vaikka yle hehkutti voittoa kuin EU:hun liittymistä!
- Anonyymi
Osta paita https://eskolifestyle.company.site/Esko-Lifestyle-Kaarija-t-paita-p554244238
- Anonyymi
Olisko Eskolla Keljes-paitoja?
- Anonyymi
Kyllä ainahi minä tykkeen kualjkiäryleistä. Mutta valakosipulii, elikkä kynslaukkoo pittää olla seassa.
- Anonyymi
Minä ainakin rapsuttelin kiveksiäni koko euroviisujen ajan. Tekee hyvää.
- Anonyymi
Kun on kiveä voidaan perustaa sankaripuisto jonnekka näille pystytetään patsaat. vähän samaan tapaan patsastapahtuma kuin karhunvesto.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904