Onko Keljes menettänyt fanejaan kääriäiselle. Miksi Juualla ei ole omaa euroviisuehdokasta, jolle voitaisiin veistää stone contest festareilla muistomerkki. Sitä olisi kiva lakittaa ja huljutella paitaa patsastalammessa?
Vastaukset 13
- Anonyymi
Taas keljes kyselee itseltään. Tällä kertaa onko Juuassa kääriä faneja!
- Anonyymi
Olen keljes fani ja aina ihan kiveksinä näistä aloituksista.
- Anonyymi
Jos käärijä voittaa niin värjään kiveksen käärijän vihreäksi.
- Anonyymi
Mikäs huumorintajuton käärijä-fani poistaa faktoihin perustuneet viestini?
- Anonyymi
Keljes ja käärijä on kuin kaksi marjaa
- Anonyymi
Näköjään se on joku Juukalainen olevinaan kotiseutumulkku, jolla on konttorivispaamisesta kokemusta ja valittu sivujen poliisiksi.
- Anonyymi
Tuo edellinen pitäisi poistaa, koska muuten tulee paha mieli!
- Anonyymi
Minulle tuli niin paha mieli kun kääriä hörppäs kuravettä, vaikka yle hehkutti voittoa kuin EU:hun liittymistä!
- Anonyymi
Osta paita https://eskolifestyle.company.site/Esko-Lifestyle-Kaarija-t-paita-p554244238
- Anonyymi
Olisko Eskolla Keljes-paitoja?
- Anonyymi
Kyllä ainahi minä tykkeen kualjkiäryleistä. Mutta valakosipulii, elikkä kynslaukkoo pittää olla seassa.
- Anonyymi
Minä ainakin rapsuttelin kiveksiäni koko euroviisujen ajan. Tekee hyvää.
- Anonyymi
Kun on kiveä voidaan perustaa sankaripuisto jonnekka näille pystytetään patsaat. vähän samaan tapaan patsastapahtuma kuin karhunvesto.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561