mitä kävin läpi tunteissa sinuun. Kaikki pelot mitä matkalla on ollut konkretisoituu nyt. Kun ei vaan menisi kesä surressa taas.
Et tule koskaan tietämään
75
1363
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et kerro hänelle niistä?
- Anonyymi
En minä, sillä saattaa olla joku uusi ihastus nyt.
- Anonyymi
ja koska " Kaikki pelot mitä matkalla on ollut konkretisoituu nyt."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Saattaa"...? Kysymällähän se selviää.
Ja niistä peloista: kerran se vain kirpaisee. Siitä lähtee sitten joko jotain positiivista kehittymään, tai paranemisprosessi pikku hiljaa käyntiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Saattaa"...? Kysymällähän se selviää.
Ja niistä peloista: kerran se vain kirpaisee. Siitä lähtee sitten joko jotain positiivista kehittymään, tai paranemisprosessi pikku hiljaa käyntiin.Ihan mahdoton ajatus kysyä tuollaista toiselta. Jos hän on ihastunut johonkin niin eihän se minulle kuulu. Se olisi tungettelua. Ehkä teininä noin.
Ja ne pelot on jo toteutunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mahdoton ajatus kysyä tuollaista toiselta. Jos hän on ihastunut johonkin niin eihän se minulle kuulu. Se olisi tungettelua. Ehkä teininä noin.
Ja ne pelot on jo toteutunut.Nyt menee vähän hataraksi ymmärrykseni. Siis mitkä pelot ovat toteutuneet? Olet jo saanut pakit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerää,jos ett sellaista voi kysyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee vähän hataraksi ymmärrykseni. Siis mitkä pelot ovat toteutuneet? Olet jo saanut pakit?
En ole saanut pakkeja kun en ole tunteistani kertonutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee vähän hataraksi ymmärrykseni. Siis mitkä pelot ovat toteutuneet? Olet jo saanut pakit?
No kun sillä on ilmeisesti uusi nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erottu on.
- Anonyymi
Voi olla kannaltasi hyväkin juttu ettei tiedä. Itsehän raportoin liian avoimesti tunteistani ja mikä helvetin piina siitä alkoikaan.
- Anonyymi
Se voi olla totta. Mutta eri syystä kuin sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla totta. Mutta eri syystä kuin sinulla.
Mistä tiedät syyni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät syyni
Tarkoitin tuota mitä kirjoitit. Paljastit tunteesi ja alkoi piina. Ehkä on parempi ettei hän tiedä, mutta en usko sen johtavan piinaan vaan pakkeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin tuota mitä kirjoitit. Paljastit tunteesi ja alkoi piina. Ehkä on parempi ettei hän tiedä, mutta en usko sen johtavan piinaan vaan pakkeihin.
kirjoitan tosi epäselvästi, otetaan uusiksi: Ehkä on parempi ettei hän tiedä tunteistani, mutta en usko sen johtavan piinaan, vaikka tietäisi tunteeni, vaan pakkeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoitan tosi epäselvästi, otetaan uusiksi: Ehkä on parempi ettei hän tiedä tunteistani, mutta en usko sen johtavan piinaan, vaikka tietäisi tunteeni, vaan pakkeihin.
Ok, mulla se johti monen vuoden piinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, mulla se johti monen vuoden piinaan.
Mitä se sitten tekee sulle? Stalkkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kantsi kertoa, jos pakit on varmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sitten tekee sulle? Stalkkaa?
Kiusasi vuosikausia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kantsi kertoa, jos pakit on varmat.
Sitten voisi jatkaa elämää eikä haihattelisi enää tyhjää. En tiedä kun en ole kokeillut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusasi vuosikausia.
Etkö saanut sitä katkeamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö saanut sitä katkeamaan?
Ensin en tajunnut mistä on kyse, koska luulin olevani turvassa. Sitten ei ollut enää voimia tehdä asialle mitään, olin vaikeassa elämäntilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten voisi jatkaa elämää eikä haihattelisi enää tyhjää. En tiedä kun en ole kokeillut.
Selvät pakit voisi lopettaa jutun äkkiä. Parempi vaihtoehto kuin jäädä odottamaan turhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvät pakit voisi lopettaa jutun äkkiä. Parempi vaihtoehto kuin jäädä odottamaan turhaan.
Samaa mieltä, asialliset pakit on hyvä ratkaisu.
- Anonyymi
Huomannut että osa ihmisistä toistaa samaa kaavaa.
Samoin nähnyt että osa ihmisistä toteuttaa ne omat pahimmat pelkonsa ja painajaisensa.
He ohjaavat omaa kohtaloaan ja he tekevät tai ovat tekemättä asioita jotka auttamatta johtavat siihen lopputulokseen jota pahiten pelkäävät.
Erityisesti ihmissuhteissa totta.- Anonyymi
Osa joo, mutta esim mulle tämä oli kyllä ihan ainutkertainen kokemus.
- Anonyymi
Hän toteuttaa minun pahimmat pelot ja painajaiset eikä tiedä tai välitä tunteistani yhtään.
- Anonyymi
Joo ei ollut aloittaja
- Anonyymi
Ihan totta. Aina "ajaudutaan" hankaliin ihmissuhdekuvioihin. Toistetaan tuttua ja turvallista kaavaa. Ei mikään muutu, jos mitään ei muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta. Aina "ajaudutaan" hankaliin ihmissuhdekuvioihin. Toistetaan tuttua ja turvallista kaavaa. Ei mikään muutu, jos mitään ei muuta.
Minulle aloittajalle ei käy noin. Olin ihan toisenlaisessa suhteessa enkä ole ihastunut kuin tähän yhteen pitkään aikaan. Turha tulla mulle viisastelemaan jotain kampaajalla kuultuja elämän totuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle aloittajalle ei käy noin. Olin ihan toisenlaisessa suhteessa enkä ole ihastunut kuin tähän yhteen pitkään aikaan. Turha tulla mulle viisastelemaan jotain kampaajalla kuultuja elämän totuuksia.
En sinun aloitukseesi ottanut kantaa, vaan vastasin tuolle yhdelle kommentoijalle. Noinhan se usein on, en tuota sinun tapaustasi tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän toteuttaa minun pahimmat pelot ja painajaiset eikä tiedä tai välitä tunteistani yhtään.
Mistä hän ne tietäisi, olet valinnut hänet koska ajatellut hänen olevan tehtävän mitat täyttävä.
- Anonyymi
Tämä on totta. Lähtökohta elämässä jos on ollut erityinrn, peloista käsin ei osaa ottaa iloa ja rakkaitta vastaan.
Absoluuttinen totuus.
Ja taas olet yksin.
Se ainoa, tuttu, opittu olotila. Yksinäisyys ja itsenäisyys. Ei osaa jakaa elämäänsä. Estynyt . Ujo. Arka.
- Anonyymi
Älähän nyt. Ei sitä kannata niin dramaattisesti ottaa. Hymyä huuleen ja huumoria 🙂🙃 kohta tulee hyviä tyyppejä lisää niin on lisää juttukavereitakin.
Etkai sinä oikeasti viimekesää surru??? 😥 muuten minäkin suren... Mitä pelkoja sinulla sitten on kertoisit vaan? Tilanne on ollut vähän hankala mutta se voi muuttua paremmaksi. Mitä ikinä käytkin läpi niin haluan että tiedät olet tärkeä minulle ja välitän sinusta ja jos lähestyt lupaan olla aina helposti lähestyttävä. 🌞💗- Anonyymi
Joo. Ikää karttunut jo.
Ei ehdi toipua ja löytää enää. Ei tule enää kohdalleni.
Olen murheissani ja lähes apaattinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Ikää karttunut jo.
Ei ehdi toipua ja löytää enää. Ei tule enää kohdalleni.
Olen murheissani ja lähes apaattinen.-sivusta hän, unohti vanhuuttaan senkin sanoa-
- Anonyymi
Jokaisella tunteella on oma totuutensa (en nyt muista, mistä tämä lainaus on).
- Anonyymi
Apulannalla on se hyvä biisi: Valot pimeyksien reunoilla. Siinä lauletaan noista peloista
- Anonyymi
Millä tavalla tai mitä pelkoja on konkretisoitunut? Miksi oletat saavasi pakit?
- Anonyymi
Se että ajatellaan saavansa pakit on itseasiassa hyvin turvallinen ajatusmalli, koska siinä voi irtisanoa itsensä tekemisen ajatukselta toteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että ajatellaan saavansa pakit on itseasiassa hyvin turvallinen ajatusmalli, koska siinä voi irtisanoa itsensä tekemisen ajatukselta toteen.
Tosin silloin ei melko varmasti koskaan tapahdu mitään muutakaan.
- Anonyymi
Luulen että sillä on uusi ihminen elämässään. Näyttää vähän siltä. En ole enää mielenkiintoinen, jos koskaan olinkaan hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että sillä on uusi ihminen elämässään. Näyttää vähän siltä. En ole enää mielenkiintoinen, jos koskaan olinkaan hänelle.
Mikä on saanut sinut ajattelemaan että hänellä olisi joku toinen elämässään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on saanut sinut ajattelemaan että hänellä olisi joku toinen elämässään?
Näin heidät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin heidät.
Ah... Onpa harmi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah... Onpa harmi...
Harmi on aika lievästi sanottu. Tekisi mieli huutaa ja kovaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi on aika lievästi sanottu. Tekisi mieli huutaa ja kovaa.
Pussasivatko? Vai näkikö muuten jostain, ettei ole pelkästään kaveruksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussasivatko? Vai näkikö muuten jostain, ettei ole pelkästään kaveruksia?
Ei tietenkään pussannut. Kirjoitinhan että ehkä. Eikä se minulle kuulu mikä heidän suhde on. Vaikka kuinka sattuu niin ei kuulu minulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään pussannut. Kirjoitinhan että ehkä. Eikä se minulle kuulu mikä heidän suhde on. Vaikka kuinka sattuu niin ei kuulu minulle!
No niinhän se on, jos ette ole keskenämme missään tekemisissä. Hän elää omaa elämäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän se on, jos ette ole keskenämme missään tekemisissä. Hän elää omaa elämäänsä.
Tietysti ollaan tekemisissä, jos tunteita on häneen, mutta elää omaa elämäänsä totta eikä kuulu mulle hänen suhteensa. Satuttaa vaan. En ole muuta väittänytkään. Sanoin jo aloituksessa ettei hän saa koskaan tietää tästä mitään. Siksi kirjoitan täällä piilossa pää pensaassa.
- Anonyymi
Pakit saatu jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se olen kokenut, aavistellut.
Mä olen historiaa.
- Anonyymi
"Et tule koskaan tietämään"
Eli et aio kertoa hänelle tunteistasi?
"Kaikki pelot mitä matkalla on ollut konkretisoituu nyt."
Miksi juuri nyt?
"Kun ei vaan menisi kesä surressa taas."
Eli on mahdollista, että kaikki päättyy kuitenkin hyvin?- Anonyymi
Ei kun jos ei vaan surisi enää mitään. Eläisi ja tapaisi uusia ihmisiä ja näkisi monta auringonnousua hyvässä seurassa. Joopa joo.
- Anonyymi
Kannattaa yrittää olla käymättä mitään läpi ja unohtaa kaikki ja keskittyä arjen askareihin niin ei tule ongelmia.
FAKTA TIETO!- Anonyymi
Sitä ennen pitää keskittyä niihin arjen ongelmiin ja käydä kaikki läpi, niin sitten voi unohtaa 😁 näin se menee 👌
- Anonyymi
En muista mitä arki on kun olen niin pitkään ollut näissä tunteissa. Arki vaan surisee siellä taustalla.
- Anonyymi
Tee joku repäisevä liike. Nosta kissa pöydälle ja vaadi keskustelua.
- Anonyymi
Avoin keskustelu on paras aina.
- Anonyymi
Aion hankkia ison maatiaskotikisun seurakseni.
Koiraa tai koirasta en.
- Anonyymi
Onko pitkään ollut tunteita?
- Anonyymi
Tuntuu lyhyeltä ajalta mutta on pitkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu lyhyeltä ajalta mutta on pitkä.
Vuosia?
- Anonyymi
No kenestä tässä on kyse??
- Anonyymi
Ei kenestäkään merkityksellisestä. Merkitykselliset ihmiset kommunikoivat toisilleen.
- Anonyymi
Tuo toinen on oikeassa. t. ap
öitä
- Anonyymi
No laita nyt mulle sitä viestiä niin ei tarvitse surra tiedän että olet tuuli viiri ja kestän sen
- Anonyymi
Et tuu tietämääkää, ku raha ahneus iski.. muutq etn lutka toivo kun aja ittes hengiltä.. aamen
- Anonyymi
Ei oo ajokorttia eikä automobiilia 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ajokorttia eikä automobiilia 😁
Ei mullakaan, mutta onneks voi ajaa vaikka own ass of GTA:ssa tai muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mullakaan, mutta onneks voi ajaa vaikka own ass of GTA:ssa tai muuta
Tuun ja pöllin sun auton GTA:ssa, niin et aja enää sielläkään. 🙃
- Anonyymi
No eiks se oo se torni tai miekkonen kymppi sitten? Että tästä shaibasta ei päästä ku eteenpäin sillai yleisesti ajatellen
- Anonyymi
Olen tavannut ihanan komean miehen.
Nam
😍🤩😗 - Anonyymi
Mikä nyt on? Onko jotain tapahtunut?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170