Nainen ihastunut naiseen

Anonyymi-ap

Voisinpa lakasta tunteet maton alle. Sekoitat mun maailman nainen, kertoisin sulle jos vain voisin. En halua pilata sitä, mitä meillä on nyt. Enkä usko että tunnet samoin.

26

1577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laittaisitko molempien nimikirjaimet?

    • Anonyymi

      Mäkin välillä toivon pääseväni eroon näistä tunteista. Elämä olisi niin paljon helpompaa. Olen kuitenkin onnellinen siitä, että olet mun elämässä edes jotenkin. Mitä meillä on mielestäsi nyt?

    • Anonyymi

      Näittekö tänään?

    • Anonyymi

      Niin sinäkin olet sekoittanut minun maailman ❤️☺️Menikö tämä työkaverille? Kauniita unia!

    • Anonyymi

      Mikä menisi pilalle? Ystävyys? Onko nainen varattu ja miehen kanssa ja siksi et uskalla tehdä aloitetta? Vai pelkäätkö että suhtautuminen sinuun muuttuu?

    • Anonyymi

      Voihan sitä ihastua ja tykätä, mutta parisuhde on eri asia.

      • Anonyymi

        Kai aloittaja sen tietää että ihastuminen ja parisuhde ovat eri asioita. Parisuhteet yleensä lähtevät ihastumisesta. Voi olla että aloittaja haluaisi ennen kaikkea kertoa tunteistaan jos joutuu olemaan ihastuksensa kanssa tekemisissä.


    • Anonyymi

      ap: Työkaveri kyseessä, en halua parisuhdetta. Arvostan sitä meillä on nyt, en halua muuttaa mitään. En ymmärrä edes miksi tunnen näin, en halua tuntea näitä tunteita häntä kohtaan. Haluan eroon näistä tuntemuksista. Tosi ahdistava olo, ajan myötä asia helpottanee.

      • Anonyymi

        Saako kysyä minne päin tämä menee? Voisi mahdollisesti sopia omani kanssa 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä minne päin tämä menee? Voisi mahdollisesti sopia omani kanssa 😊

        Sopisi mahdollisesti tänne myös..


    • Anonyymi

      Paikkakuntia kehiin :)

      • Anonyymi

        Oulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulu

        Kerroppa tarkemmin..


    • Anonyymi

      Jos jätät kertomatta se voi vaivata sinua pitkäänkin että jospa sittenkin.Se tuo tunne puoli on niin ihmeellinen että ei sitä voi järjellä selittää. Minä olin olevinani muka järkevä ja nyt saan maksaa kalliin hinnan siitä jäljellä suunnaton ikävä.

    • Anonyymi

      I-naiselle?

    • Anonyymi

      Olisitko ap eri mieltä, jos hän kertoisi hänelläkin olevan tunteita? Etkö silloinkaan todella haluaisi muuttaa mitään?

    • Anonyymi

      Kis kis

    • Anonyymi

      ap: Hetken uskoin et meillä todella oli jotain. Ei tule mitään, ei vasta kaikua. Helpompi nyt vain myöntää ja jatkaa elämää eteenpäin ja unohtaa koko asia.

      • Anonyymi

        Mistä näin päättelit? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näin päättelit? 🤔

        ap: Ei ole tullut samanlaista vastakaikua. Olen merkkini vihjannut ja selvästi. Parempi olla tuhlaamatta enää energiaa, asia jää tähän ja piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ap: Ei ole tullut samanlaista vastakaikua. Olen merkkini vihjannut ja selvästi. Parempi olla tuhlaamatta enää energiaa, asia jää tähän ja piste.

        Ei kaikki tajua tarttua selviinkään vihjeisiin, varsinkin jos pohjalla on jo läheinen kaveri tai työsuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki tajua tarttua selviinkään vihjeisiin, varsinkin jos pohjalla on jo läheinen kaveri tai työsuhde.

        Samaa mieltä. Ei voi ottaa itselleen merkkejä ainakaan palstalla, muttei myöskään irl, ja ainahan niitä ei tajua, vaikka siitä kuuluisasta rautalangasta vääntäis. Suoraan sanomalla tai ainakin niin, ettei varmasti jää epäselväksi, onko sanoma menny perille.


      • Anonyymi

        Voisi olla itselleni nämä tai sitten kuvittelen myös, mutta missä päin kaipailet toista?


    • Anonyymi

      Se K? ❤️

    • Kaikista selvintä on, kun sanoo suoraan eikä arvuuttele mitenkään ja vihjaile. Ei niitä vihjeitä välttämättä ymmärrä, jos kuvittelee vielä että itse vaan kuvittelee toisen vihjailevan jotain. Eikä suhtaudu siksi niihin mitenkään vakavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      274
      3020
    2. 201
      2866
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2454
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      218
      1929
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1202
    Aihe