Aarniokoski Sari lähtee

Anonyymi-ap

Onko tarkoituksellista lähteä vapaalle elokuussa, että saisi jäljelle jääneille kaaoksen koulun alkuun. Toistuisi syksyn 2022 kaaos. Rehtori joutui irtisanoutumaan eli syksyllä uusi puikoissa ja uusi sivistysjohtaja. Luulen että pärjäävät paremmin uuden sijaistavan sivistysjohtajan alaisuudessa. Sivistyksestä 4 irtisanoutunut! Mikä koulu alkaa elokuussa, mihin Aarniokoski menee?

13

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jippii!!! Pärjäävät kyllä.

    • Anonyymi

      Pakeneeko. Aiheutti kuljetuskaaoksen syksyllä 2022. Työt sotkussa, myöhässä? Muuta mitä ei kerrota julkisuuteen, koska henkilöitä lähtenyt....

    • Anonyymi

      Käsittääkseni kunnanjohtaja myönsi " viimeisenä työnään" loman. Lomaa olisi voinut siirtää esim lokakuulle, jos loma aiheuttaisi työnantajalle hankaluuksia. Huono aika aloittaa opintovapaa kun koulut alkavat ja rehtorikin vaihtuu.

    • Anonyymi

      Aarniokoski. Täydellistä!
      Harmi, että sivistyspalveluista moni ennätti irtisanoa itsensä.

      • Anonyymi

        Yhden koulun systeemin lieveilmiöitä.


    • Anonyymi

      Sari on ihana nainen! Tästä ei pääse yli eikä ympäri!

      • Anonyymi

        Tässä ei ole kyse ihanuudesta, vaan että ammattitaito on kyseenalainen. Tänäkin syksynä ohjelmia koulukuljetuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole kyse ihanuudesta, vaan että ammattitaito on kyseenalainen. Tänäkin syksynä ohjelmia koulukuljetuksissa.

        Niin todellaki ohjelmia, oikea farssi taas koulukuljetuksissa. Tarkoitit varmaan ongelmia...päätöksiä ei oltu tehty kesäkuussa kuten oli luvannut huoltajille. Siten huoltajilla epätietoisuus miten ja mistä on koulukuljetus. Tosin Aarniokoski puolusteli Pitäjänuutisissa, että no kun lautakunta teki uuden päätöksen kriteereistä, hän itse oli myös kokouksessa. Olisi sen jälkeen toiminut eikä vasta elokuussa kun koulut alkaneet.


    • Anonyymi

      Aarniokoski töpeksii taas! Eikö tätä ihmistä saa pois viralta?

    • Anonyymi

      Kauniainen kuulee..

      • Anonyymi

        Kauniainen kiittää...


    • Anonyymi

      Hän on ihana nainen. En voi ymmärtää aiheetonta kritiikkiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe