Älä väkisin tule katsomaan minua kun kerran vihaat minua etkä pidä näkemästäsi. Älä siis hakkeroidu some tileilleni yms. ja hauku julkisesti sisältöäni.
Keskity niihin ihmisiin ja asioihin jotka sinua kiinnostavat ja miellyttävät sinua. On älytöntä väkisin työntyä sinne minne ei halua. Jos se on vain vahingon aiheuttamisen halua se on huonompi juttu.
Kuuleppa sinä
Anonyymi-ap
8
932
Vastaukset
- Anonyymi
Otsikko: Samaa mieltä kanssasi!
Hyvä, että otit aiheen esille. - Anonyymi
Jos joku dorka yrittää saada meemit liittymään inernetzin keskustelupalstalle?
- Anonyymi
No niinpä. Sinä tiedätkin asiasta enemmän? Voitko lopettaa vainoamisen sinäkin?
- Anonyymi
X P
- Anonyymi
Mitä tuo tarkoittaa?
- Anonyymi
Hakkeroida ja julkista profiilia katsominen ovat täysin eri asia 🤣🤣
- Anonyymi
Ei olla hakkeroitu, koko some on vain täynnä sinua, akkaasi ja jälkikasvuasi. Teihin ja teidän kielioppivirheisiin ei voi olla törmäämättä.
Pitäkää vain suunne kiinni ja törrötissinne puseron sisällä, please. Näytätte kriminaaleilta. - Anonyymi
Voi voi voi ei
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819