Esko Eerikäinen avautuu lakatuista kynsistään: "Halusin ärsyttää tahallani näitä päänaukojia"

Esko Eerikäinen ja lakatut kynnet ärsyttävät tai ihastuttavat. Herättääkö tunteita puolesta tai vastaan ?

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/esko-eerikainen-avautuu-lakatuista-kynsistaan-halusin-arsyttaa-tahallani-naita-paanaukojia?s24

357

5220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onkohan Eskolle jäänyt vihamiehiä Joensuusta?

• Anonyymi

Aivan varmasti on koska yksi täällä avautuikin ja kertoi syynkin vihalleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti on koska yksi täällä avautuikin ja kertoi syynkin vihalleen.

Esko on toiminut portsarina ja varmasti joutunut heittämään ulos muiden asiakkaiden turvallisuuden takia uhkaavasti käyttäytyneitä. Noistakin on varmasti saanut vihamiehiä. Ja ainakin saattaa olla että naisista tulee riitaa tai mustasukkaisuutta tai jotain sellaista. Onhan näitä.

• Anonyymi

Aivan varmasti nyt on Eskolla jotain jäänyt Joensuun ajoista hampaankoloon. Kaikkihan sen satuilulle nauravat, mun isä oli diplomaatti.....
        Kynnet mintissä , hame päälle ja huopahattu kaljun peittona.....WAU

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko on toiminut portsarina ja varmasti joutunut heittämään ulos muiden asiakkaiden turvallisuuden takia uhkaavasti käyttäytyneitä. Noistakin on varmasti saanut vihamiehiä. Ja ainakin saattaa olla että naisista tulee riitaa tai mustasukkaisuutta tai jotain sellaista. Onhan näitä.

Esko uran kohokohta olla portsarina ....heh heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eskon kynnet 🙈, aivan hirveät yli viiskymppisellä äijällä. Kuka nainen haluaisi, että Esko hivelisi häntä noilla tekokynsillään, bakteeripesillä 🙄. Ai niin, eihän Eskolla ole naisia…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eskon kynnet 🙈, aivan hirveät yli viiskymppisellä äijällä. Kuka nainen haluaisi, että Esko hivelisi häntä noilla tekokynsillään, bakteeripesillä 🙄. Ai niin, eihän Eskolla ole naisia…

Bakteeripesillä? Johan on tyhmää juttua...
        Kyllä mulle vain Esko kelpais, komea, suosittu, symppis mies! Hyvä kun mies kulkee omia polkujaan, erottuu massasta, eikä väitä mitä muut puhuvat. Tuollaisesta minäkin pidän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti nyt on Eskolla jotain jäänyt Joensuun ajoista hampaankoloon. Kaikkihan sen satuilulle nauravat, mun isä oli diplomaatti.....

Esko ärsyttää pelkällä olemassaolollaan. Voi hyvin jättää kynnet lakkaamatta ja hatut naulaan ja siliti ärsyttää. 🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko ärsyttää pelkällä olemassaolollaan. Voi hyvin jättää kynnet lakkaamatta ja hatut naulaan ja siliti ärsyttää. 🥴

Korj.: silti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulle vain Esko kelpais, komea, suosittu, symppis mies! Hyvä kun mies kulkee omia polkujaan, erottuu massasta, eikä väitä mitä muut puhuvat. Tuollaisesta minäkin pidän.

Erottuu massasta ja kuuluu valtavaan massaan jolla on lakatut kynnet jotka on yhtä persoonallisia kuin tatuoinnit nykyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eskohan on yksinkertainen ja käytökseltään täydellinen moukka, joten on sulla tasoton miesmaku !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän oli joku tyyliin, neidothomobaari, missä poju Eerikäinen oli pokena.
        Mutta kun se " pokaili , asiakkaita, niin sai kenkää.
        Tuollaista olen kuullut, turuilla ja toreilla.
        Ne asiakkaat ei ollut tyttöjä 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vaikka jättäisi mekot ja kiltit henkariin roikkumaan - silti ärsyttää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai et Esko heittää jonkun ulos? Siihen vaaditaan hihaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin naisista tulee riitaa? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvältä näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän kuin sulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eskohan on yksinkertainen ja käytökseltään täydellinen moukka, joten on sulla tasoton miesmaku !

Ai tunnet Eskon ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän oli joku tyyliin, neidothomobaari, missä poju Eerikäinen oli pokena.
        Mutta kun se " pokaili , asiakkaita, niin sai kenkää.
        Tuollaista olen kuullut, turuilla ja toreilla.
        Ne asiakkaat ei ollut tyttöjä 😁

Esson baatissa Arskalta kuulit ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vaikka jättäisi mekot ja kiltit henkariin roikkumaan - silti ärsyttää..

No älä seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai et Esko heittää jonkun ulos? Siihen vaaditaan hihaa

Hihaan heitetään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluaa negatiivista julkisuutta ja pahaa mieltä itselleen ,niin kyllä sitä saa helposti käytöksellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin, bakteeripesät! Kynsien alle kehittyy vaikka mitä pöpöjä, juurikin rakennekynsien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaisitko sinä Eskolle? Sinulle näyttää kelpaavan kuka vaan, jopa yli viisikymppinen äijä, rumilla tekokynsillä 🤗.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko ei kelpaa enää edes Martinalle 😢. Vaikka Eskolle tehtäisiin rakennekynsiä, tai hiustensiirtoja maailmantappiin, niin sitä naista ei saa, jonka haluaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisellä tasolla voin todeta (tunnen monia) että portsareita yhdistää muutama asia:

- ei penaalin terävimpiä kyniä
        - aika vähän kouluja käyty
        - muotitietoisuus 90-luvun alusta, salihousut, vyölaukku

Tämän lisäksi useat poket kehuvat sillä, kuinka on loistava ihmistuntemus, osaavat käsitellä ihmisiä, hoitavat tilanteet puhumalla ym. soopaa.

Käytäntö on osoittanut, että tämä pieni vallantunne pokena olemisesta kihahtaa monella hattuun ja käytös ylimielistä, ei ymmärretä, että ollaan asiakaspalveljioita siinä narikan vieressä/narikassa.
        Osalla on salihommista käyttöä erilaisista aineista, joka joillain on pehmentänyt päätä - tämä on yllättävän yleistä, valitettavasti.
        On toki myös poikkeuksia, sympaattisia ja mukavia tyyppejä, mutta aika harvassa. Useimmat ovat moukkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä luulet toisten päättelevän sinun käytöksestäsi tuon kommenttisi perusteella? Mietihän vähän!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko on just hyvä sellaisena kuin on. Juuri Eskon kaltaisia ihanan positiivisia tyyppejä tämä jäyhä Suomi tarvitsee.
        Yksilöllisyys kunniaan, eihän me ihmiset monistuskoneista synnytä - miksi siis kaikkien pitäisisi olla samanlaisia.
        Tsempit Eskolle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samas , että maalaa kyntensä. Maalatkoon vaikka kikkelinsä, ei kiinnosta.
        Nuo on niitä väkisin julkisuudessa pysyjiä, pitää keksiä kaikkee, että mainittas.
        Suoraansanottuna perseennuolijoita.
        Ollaan ihan akkoja, niinkuin tää moukka Roope Salminen.
        Laittasivat sen hameen päälleen ja korkkarit jalkaan. Tuollaiset miehen puolikkaat, akkojen tallattavina.
        Vanhuus tulee kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysi kusipää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korj.: silti

Kyllä tosi ärsyttävä kuvittelee olevan viisas täys kusipää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulee, että on hienoa ku hetero mies lakkaa kynsiä. Ei ole. Jättäisi se vähemmistö seksuaalisen miehille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehellä tekokynnet? Onko sittenkään hetero?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies joka lakkaa kynnet ja tekokynnet. Ällötys

• Anonyymi

Eikö viihdetoimituksella ole oikeita viihdeasioita.
      Provosoidaan vaan tietyn tyyppisiä ihmisiä jauhamaan palstalle vihapuhetta.

Ei näin, vuonna 2023 viihdetoimitus.

• Anonyymi

Haha! 😆 Mikä naurettava pelle sä ootkaan! Oikeestiko sä kuvittelet että sun neuvoillasi on jotain vaikutusta? 🤕

• Anonyymi

Jotkut ne ovat valmiita tekemään VAIKKA MITÄ ! Päästäkseen joutavaksi ns. "julkkikseksi" Ei voisi vähempää kiinnostaa moinen lierihatuilla pelleilevä. Herää kysymys onko joku vaihe lapsuudesta jäänyt elämättä ja jos niin . . . MIKSI ?

Vaikkapa se, kun leikittiin SITÄ LÄNNEN MIESTÄ ! eli pyssysankareita. Nyt aikuisena tajuaa, kuinka paska riistäjä maa Amerikan yhdysvallat ovat . . OIKEA MÄTÄ PAISE ! ihmiskunnan joukossa. Joka puolella räyhäämässä ja tappamassa aseineen ihmisiä.

Sai toimillan aikaiseksi Venäjän PUOLUSTUS SODANKIN ! ukrainalaisia ja paska natoa vastaan. Eikö ihmiskunta mitenkään voisi vaan siivota tuota jenkki paskaa pois tältä planeetalta . . . ?

Ai niin meinasi unohtua onkohan Eerikäinen käynyt armeijan ? Siis suorittanut jokaisen miehen perus velvollisuuden isän maalleen. Suorittamalla varusmies palveluksen . . . minä, vain kysyn ! ASENTOOO ! . . OJENNUS! . . . KATSE ETEEN PÄIN ! LEPOOOooooo !

Evp. sissikapteeni Timppa itäsuomi.

• Anonyymi

Rauhoitu ja lue tuo juttu missä Esko kertoo että armeija-aikana ei käyttänyt kynsilakkaa. Ja tosi kauan käytti mustaa kynsilakkaa kuten tosiaankin monet muusikot siihen aikaan. Monet muusikot käyttävät lisäksi meikkiä, kuten suomalaisista esim. M. Monroe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhoitu ja lue tuo juttu missä Esko kertoo että armeija-aikana ei käyttänyt kynsilakkaa. Ja tosi kauan käytti mustaa kynsilakkaa kuten tosiaankin monet muusikot siihen aikaan. Monet muusikot käyttävät lisäksi meikkiä, kuten suomalaisista esim. M. Monroe.

Miehet eivät käytä KYNSILAKKAA ! se on akkojen puuhastelua ja heille sallittua. Koska heillä on ns. "akka hormoonit" jotka jylläävät. Kertoiko tuo kynsilakkaa käyttänyt munat mitä ilmeisemmin omaava. Käyttävänsä myös naisten pikkupöksyjä . . . entä "hipstereitä" Ym. muita naisille tarkoitettuja JUTTUJA !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko ei Osaa soittaa kuin puhelinta. Ja itse tämänkin "jutun" tänne vuotanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites kävi rikosilmoituksen jonka uhoili tekevänsä kun vieras Mies jutteli teinitytön kanssa?
        Luulen että valehteli senkin päästäkseen otsikoihin.

• Anonyymi

On se Eerikäinen käynyt peruskoulun.....hahhhaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, onko taas se aika että Eskon pitää saada jotain juttua aikaan, vaikka vain julkkikset palstalla....hm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet on bi seksuaaleja piilohomoja ja usein kateellisia kaikille kaikesta myös naisia voi mies kadehtia. Kateudesta Jeesus ristiin naulittiin syyttömänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites kävi rikosilmoituksen jonka uhoili tekevänsä kun vieras Mies jutteli teinitytön kanssa?

Muslimi saattaa elää lammaspaimen vuohipaimen kulttuuria ajalta ennen Jeesusta Egyptissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta saiko päättötodistuksen? Hänen dominansa ex-rouvansa sai kuulemma vitosen keskiarvolla. Numerolla, jolla päästään eroon toivottomista tapauksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta saiko päättötodistuksen? Hänen dominansa ex-rouvansa sai kuulemma vitosen keskiarvolla. Numerolla, jolla päästään eroon toivottomista tapauksista.

Sopiva pari olivat toisilleen, harmi vaan, että ex domina löysi rahakkaamman vai olikohan ihan yhteisestä sopimuksesta, että kumpi nopeammin löytää ja ex :lle kävi sitten tämä kuuluisa Match Point.

Säälittäviä ovat molemmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos osaisit lukea niin näkisit mediasta että ei ole vitosen keskiarvo. Vai valehteletko tahallasi. Muistaakseni olet täällä aikaisemminkin samaa vitosen keskiarvoa hokenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet eivät käytä KYNSILAKKAA ! se on akkojen puuhastelua ja heille sallittua. Koska heillä on ns. "akka hormoonit" jotka jylläävät. Kertoiko tuo kynsilakkaa käyttänyt munat mitä ilmeisemmin omaava. Käyttävänsä myös naisten pikkupöksyjä . . . entä "hipstereitä" Ym. muita naisille tarkoitettuja JUTTUJA !

Hmm..Pakkohan sitä on,vaikka varpaankynsissäkin käyttää,jos valkotakkinen Panadol Pasi määrää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kautta aikojen taiteilijat, muusikot jne....ovat käyttäneet kynsilakkoja. Myös nykyisin näkee todella paljon miehillä kynsilakkaa.. Mun puolesta lakakkoon, jos tykkäävät mitä se mulle kuuluu.
        Sä tosin voit ruveta käyttämään niitä naisten pikkupöksyjä, varmasti sopii sulle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas samaa sössötystä, mitäs kouluja sä olet mahtanut käydä? Tuskin olet kovin korkeasti koulutettu, juttujesi perusteella ainakaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet on bi seksuaaleja piilohomoja ja usein kateellisia kaikille kaikesta myös naisia voi mies kadehtia. Kateudesta Jeesus ristiin naulittiin syyttömänä.

Monet? Ketkä monet? Älä puhu paskaa, homo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopiva pari olivat toisilleen, harmi vaan, että ex domina löysi rahakkaamman vai olikohan ihan yhteisestä sopimuksesta, että kumpi nopeammin löytää ja ex :lle kävi sitten tämä kuuluisa Match Point.

Satlkkeri on taas vauhdissa, samaa paskaa päästää suustaan päivittäin.

Sinähän se säälittävä olet, roikut oksennuspalstalla, vain pahaa oloasi purkaen! Eikö sun elämääsi mahdu vieläkään muuta kuin Esko ja Martina?
        HANKI OMA ELÄMÄ, jos siihen on vielä mahdollisuus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm..Pakkohan sitä on,vaikka varpaankynsissäkin käyttää,jos valkotakkinen Panadol Pasi määrää.

Sullekko valkotakkiset lääkkeet määrää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Eskon velvollisuus olisi tuoda julki, miten hänen tekemälleen rikosilmoitukselle kävi. Jos ei ilmoita, sekin oli sitten taas yksi valhe tuon familian keksimien valheitten joukossa. Niitähän riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Exällä ei ole tähän hätään rikasta eikä köyhää miestä. Eskoa ei lasketa mukaan - ainakaan vielä, kun exä ensi yrittää jonkun rahamiehen jostain saada.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos osaisit lukea niin näkisit mediasta että ei ole vitosen keskiarvo. Vai valehteletko tahallasi. Muistaakseni olet täällä aikaisemminkin samaa vitosen keskiarvoa hokenut.

Mistä mediasta näkee ettei ollut vitosen keskiarvo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muslimi saattaa elää lammaspaimen vuohipaimen kulttuuria ajalta ennen Jeesusta Egyptissä.

Entäs Jeesuksen syntymän JÄLÄKKEEN ! . . . mitä teki lammaspaimen ? Survoko naaraslampaat hengiltä ja söi ne sittä PIÄSIÄISENÄ . . . TÄH?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kautta aikojen taiteilijat, muusikot jne....ovat käyttäneet kynsilakkoja. Myös nykyisin näkee todella paljon miehillä kynsilakkaa.. Mun puolesta lakakkoon, jos tykkäävät mitä se mulle kuuluu.
        Sä tosin voit ruveta käyttämään niitä naisten pikkupöksyjä, varmasti sopii sulle..

Otetaan "vastakappaleeksi" Monroe. Sille jätkälle sopii kynsilakka, koska tyylikin on rokkari. Tosin lyö monet vai sanoisinko kaikki parikymppisetkin laudalta, kuntonsa puolesta. Kova jätkä tuo Monroe, ikääkin vain +60.
        Eerikäinen, papparainen, ei sovi kynsilakka tuohon papparainen-tyyliin. Tulee vain olo, että epätoivoisesti yrittää roikkua menneessä nuoruudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eerikäisen ex Aitolehti on todella yksinkertainen tapaus. Opet antoivat 5 päättötodistukseen päästäkseen eroon . Aitolehden ura alkoi, kun pääsi ex futaaja Eremenkon kanssa keittiön ovesta hotelliin salap*****e !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko Aitolehden peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo ehkä 5 ja pitkä miiiiiinus ??

Kirjoitustaito on hyvin puutteellinen ja lukutaito on jäänyt tavaamisen asteelle !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas samaa sössötystä, mitäs kouluja sä olet mahtanut käydä? Tuskin olet kovin korkeasti koulutettu, juttujesi perusteella ainakaan!

Jos hieman seuraisit muuta kuin julkisuushömppää, niin huomaisit, että nykyihmiset ovat aika hyvin koulutettuja ja ammattitaitoisia, eivät ole jääneet pelkän peruskoulun varaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä mediasta näkee ettei ollut vitosen keskiarvo?

Annen muistikirjasta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otetaan "vastakappaleeksi" Monroe. Sille jätkälle sopii kynsilakka, koska tyylikin on rokkari. Tosin lyö monet vai sanoisinko kaikki parikymppisetkin laudalta, kuntonsa puolesta. Kova jätkä tuo Monroe, ikääkin vain 60.
        Eerikäinen, papparainen, ei sovi kynsilakka tuohon papparainen-tyyliin. Tulee vain olo, että epätoivoisesti yrittää roikkua menneessä nuoruudessa.

Eerikäinen on todellakin papparainen verrattuna Michael Monroeen, joka hyväkuntoinen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmosia miehen sormia joissa on kynsilakka pitäisi paukautella kumi vasaralla. Toinen pitää aloillan ja toinen takoo JÄRKEÄ JA MIEHEN KÄYTÖS TAPOJA nuti päähän ! Ehkä tällä elvytyksellä voisi vielä . . . JONKIN LAINEN miehen "köttelö" leipä hukka paneutua. SE VAAN ON NÄIN !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otetaan "vastakappaleeksi" Monroe. Sille jätkälle sopii kynsilakka, koska tyylikin on rokkari. Tosin lyö monet vai sanoisinko kaikki parikymppisetkin laudalta, kuntonsa puolesta. Kova jätkä tuo Monroe, ikääkin vain 60.

Miten oleko varma Monroen on edes mies ? Ehkä jopa KAKSI NEUVOINEN :O Suomeen olisi säädettävä LAKI ! joka velvoittaisi puhumaan miehistä ja miehen näköisistä eri päivinä. On niitä typerämpiäkin lakeja tähän maahan säädetty. Jotka oikein presidentti ison palkkansa perästä on vahvistanut. ETTÄ SILLÄ LAILLA !!

• Anonyymi

Nyt on Timppa hyvä hetki laittaa korkki kiinni ja rauhoittua hieman. Kyllä sen ymmärtää, että koulu ei aikanaan maistunut, eikä sinusta äidinkielenopettajaksi ole, mutta MÄTÄPAISE on yhdyssana.

Miksi ihmiset ei osaa nykyään kirjoittaa?
        Älä ole oman elämäsi Timppa, vaan pidä huolta oikeinkirjoituksesta, niin et anna itsestäsi tarpeettomasti tomppelin vaikutelmaa.

Tämä neuvo on ilmainen, hyödynnä se!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liekkö keksi sen kynsilakkapäissään

• Anonyymi

Käy kysymässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että persu osaa lukea ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi
        Kynsilakat on miehillä muotia ja hameet. Vituttaako boomeria ? Kuuntelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon pitemmälle kuin Teukka hahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä vieläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teukka ei saanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän miesten kynsilakat ja meikä on jo aika yleistä kaupungeissa. Sekä hameet
        Mikä siinä on pahaa. Mielestäni bedofiilit ja raiskaajat ovat pahoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ala - asteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satlkkeri on taas vauhdissa, samaa paskaa päästää suustaan päivittäin.

Sinähän se säälittävä olet, roikut oksennuspalstalla, vain pahaa oloasi purkaen! Eikö sun elämääsi mahdu vieläkään muuta kuin Esko ja Martina?
        HANKI OMA ELÄMÄ, jos siihen on vielä mahdollisuus!

Onko enää sitäkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullekko valkotakkiset lääkkeet määrää?

Pitää määrätä kovemmat lääkkeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten oleko varma Monroen on edes mies ? Ehkä jopa KAKSI NEUVOINEN :O Suomeen olisi säädettävä LAKI ! joka velvoittaisi puhumaan miehistä ja miehen näköisistä eri päivinä. On niitä typerämpiäkin lakeja tähän maahan säädetty. Jotka oikein presidentti ison palkkansa perästä on vahvistanut. ETTÄ SILLÄ LAILLA !!

Ehkäpä 2 piykää avioliittoa kertoo että on mies. Ja hyvä sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmosia miehen sormia joissa on kynsilakka pitäisi paukautella kumi vasaralla. Toinen pitää aloillan ja toinen takoo JÄRKEÄ JA MIEHEN KÄYTÖS TAPOJA nuti päähän ! Ehkä tällä elvytyksellä voisi vielä . . . JONKIN LAINEN miehen "köttelö" leipä hukka paneutua. SE VAAN ON NÄIN !

Se vain on niin että olet tyhmä buumeri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on Timppa hyvä hetki laittaa korkki kiinni ja rauhoittua hieman. Kyllä sen ymmärtää, että koulu ei aikanaan maistunut, eikä sinusta äidinkielenopettajaksi ole, mutta MÄTÄPAISE on yhdyssana.

Miksi ihmiset ei osaa nykyään kirjoittaa?
        Älä ole oman elämäsi Timppa, vaan pidä huolta oikeinkirjoituksesta, niin et anna itsestäsi tarpeettomasti tomppelin vaikutelmaa.

Tämä neuvo on ilmainen, hyödynnä se!

Se taitaa olla myöhäistä jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ala - asteen.

Pitää kyllä olla ala-asteen! Ilman mitään välejä viivan molemmin puolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttääkö Eerikäinen stringejä😵‍💫??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehän Martinan kanssa pöyrityivät, kun hianostoalueella joku uskalti lähestyä tyärtärtä..
        Martina olikein kailottu, että sellaisella kalliilla asuntoalueella liikkuu joku , joka pysäyttää hänen tyttärensä.
        Alkoiko totuus paljastua, mitä Suomessa tapahtuu ja ne siirtyy sinne hienoille alueillekkin.
        Kohtahan ne aitaa ne ja Esko voi asettua portsariksi portille.

• Anonyymi

Luulee olevansa jotenkin rohkea 2023 kun miehenä lakkailee kynsiä? Ja ihan naisena sanon että onhan se aika typerän näköistä kun tummalla karvaturrilla on jotain tipun keltaista lakkaa, ei sovi yhteen, käyttäisi mustaa tai purppuraa.

• Anonyymi

Onko Eerikäisellä sokerointi kunnossa ???

• Anonyymi

Kateudesta kamelimies voi pitää päällään naisen vaatteita jopa varastaa niitä.Kateudesta.

• Anonyymi

Voi, voi ja vieläkin voi. Milläköhän vuosisadalla sä olet syntynyt? Avaa silmäsi ja katselle ympärillesi, nykypäivänä näkee paljon miehillä kynsilakkaa. Onhan muusikot, näyttelijät, taiteilijat jne.. käyttäneet kynsilakkaa jio vuosikaudet. Ei ole mikään uusi ilmiö.

Hyvä Esko, piruuttaankin lisää kynsilakka...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, voi ja vieläkin voi. Milläköhän vuosisadalla sä olet syntynyt? Avaa silmäsi ja katselle ympärillesi, nykypäivänä näkee paljon miehillä kynsilakkaa. Onhan muusikot, näyttelijät, taiteilijat jne.. käyttäneet kynsilakkaa jio vuosikaudet. Ei ole mikään uusi ilmiö.

Tuo ylläoleva siis 14:09 kirjoittajalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun Esko ei ole taiteilija, muusikko, näyttelijä. Esko on vain tyrkky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko on vaan yksinkertainen tyrkky !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten vieläkään ole oppinut sisäistämään lukemaasi, tuossa oli jne...jos ymmärrät mitä se tarkoittaa. Näyttää sulla tuo lukemisen ymmärtäminen olla ihan hukassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko on vaan yksinkertainen tyrkky !!!!

Mikä luuseri sä mahdat olla? Päiväsi kuluvat oksennuspalstalla pahaa oloasi purkaen. Kyllä silloin tuollainen ihminen soisi katsovan itseään peiliin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Ja hame. Samoin Olavi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko on komea tanssija. Sinä et ole kumpaakaan. Vain paksumaha juoppo.

• Anonyymi

Kynsien lakkaaminen on yksi Esko Eerikäisen epätoivoisia tehostuskeinoja, kuten ne huopahatut ja teinien lenkkarit. Kynsilakoista on veistelty niin paljon, että Eskon piti nyt tuollainen uhopuolustelu keksiä. Mieluiten Esko pukeutuisi keijuhameisiin ja ballerinatossuihin, pinkkeihin ja glitterillä koristellusiin. Niiden kanssa voisi sitten rakennekynnetkin lakata vaaleanpunaisella ja ripotella niille kimalletta.

• Anonyymi

On siinä varsinainen " pinkkiunelma " mieheksi.

• Anonyymi

Hyvä Esko, lisää vain tuollaista, olet rohkea ihminen, etkä välitä mitä muut ajattelevat ja puhuvat. Lisää vettä myllyyn...
        Ihana Esko, niin sympaattinen, pidetty henkilö monissa piireissä ja mikä radioääni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä Esko, lisää vain tuollaista, olet rohkea ihminen, etkä välitä mitä muut ajattelevat ja puhuvat. Lisää vettä myllyyn...
        Ihana Esko, niin sympaattinen, pidetty henkilö monissa piireissä ja mikä radioääni!

Jotenkin säälittävää miten nykyaikanakin "rohkeana" olo olisi joku meriitti. Tällaista kohkaamista saattoi olla jossain ysärillä mutta että nykyään? Rohkea on se joka seisoo sanojensa takana tai syöksyy liekkeihin pelastamaan muita, ei mikään tyttöilevä mies(mitä tuo rohkeus on nykyään länsimaissa. you go girl ja muut latteudet päälle)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...pidetty henkilö monissa piireissä......??

Tämä oli kyllä ihan Eerikäisen omasta " kynästä " lähtöisin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhaita radiojuontajia EE ja MH Novalla, joita on mukava kuunnella, saavat hyvälle tuulelle! Kiitos heille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan pitäisi pistää . . . AJATTELEMAAN !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidetty koska nyky jenkki mättö Piltti pikamössö syöneet / syövät. Potevat jonkin sortin aivo muutos invaasiota / syndroomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin säälittävää miten nykyaikanakin "rohkeana" olo olisi joku meriitti. Tällaista kohkaamista saattoi olla jossain ysärillä mutta että nykyään? Rohkea on se joka seisoo sanojensa takana tai syöksyy liekkeihin pelastamaan muita, ei mikään tyttöilevä mies(mitä tuo rohkeus on nykyään länsimaissa. you go girl ja muut latteudet päälle)

Miten vanha sä oikein olet? Vaikutat kovin vanhalta papparaiselta kirjoituksinesi!
        Aika säälittävähän sä olet, kun oksennat pahaa oloasi oksennuspalstalla ja vieläpä päivittäin ja vuositolkulla! Hanki oma elämä, jos osaat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko se luulotauti taas iski? Aika vakaa tuo on sulla, kun luulet Eskon kanssa kirjoittelevasi! Onko harhat valloillaan, kuuletko jo Eskon äänenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidetty koska nyky jenkki mättö Piltti pikamössö syöneet / syövät. Potevat jonkin sortin aivo muutos invaasiota / syndroomaa.

Elikkä sä olet todella vanha mies? Elätkö sä vielä talvisotaa vai jatkosotaa?

• Anonyymi

Monet perheenisät tekee noin vaimoilta salaa. On jopa ala joka näitä miehiä ottaa vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä varsinainen " pinkkiunelma " mieheksi.

Mielellään kiitos. Raitis ja komea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Ja kyllä se ketuttaa boomereita. Tulevat näkemään lähiaikoina yhä enemmän hameita ,meikkejä ja kynsilakkaa miehillä. Hyvä pojat. Antakaa aihetta puheisiin enrän. Toivoo suvaitsevainen mummu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttöilevä mies voi olla sankari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole. Oikeasti mukava mies on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhaita radiojuontajia EE ja MH Novalla, joita on mukava kuunnella, saavat hyvälle tuulelle! Kiitos heille!

Samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä podetaan? 1800 lukua ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten vanha sä oikein olet? Vaikutat kovin vanhalta papparaiselta kirjoituksinesi!
        Aika säälittävähän sä olet, kun oksennat pahaa oloasi oksennuspalstalla ja vieläpä päivittäin ja vuositolkulla! Hanki oma elämä, jos osaat!

Sillä elämä on jo mennyt. Suomi mustavalko filmi aika meni jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko se luulotauti taas iski? Aika vakaa tuo on sulla, kun luulet Eskon kanssa kirjoittelevasi! Onko harhat valloillaan, kuuletko jo Eskon äänenkin?

Varmaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elikkä sä olet todella vanha mies? Elätkö sä vielä talvisotaa vai jatkosotaa?

Vai ihan sisällissotaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttöilevä mies voi olla sankari

Vähät tyttöilystä ja kynsien väristä MUTTA on sillä tosi isot korvat!
        Norsutkin ovat kateellisia...

• Anonyymi

Heittänyt aina tällä miehellä. Täällä pk-seudulla asia tiedossa.

• Anonyymi

Sullako heittänyt. Stadilaisena voin kertoa, että Esko on ollut erittäin pidetty ja monessa sopassa keitetty.

Puhu sinä vaan itsestäsi, kun sulla ei ole mitään tietoa mistään. Stalkkaat vain ja haukut ja arvostelet ihmisiä, jotka ovat suosittuja! Harmittaako sua, kun kukaan ei huomaa sua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullako heittänyt. Stadilaisena voin kertoa, että Esko on ollut erittäin pidetty ja monessa sopassa keitetty.

Puhu sinä vaan itsestäsi, kun sulla ei ole mitään tietoa mistään. Stalkkaat vain ja haukut ja arvostelet ihmisiä, jotka ovat suosittuja! Harmittaako sua, kun kukaan ei huomaa sua?

Esko täällä yrittää puolustaa itseään kiivaasti.
        Missähän piireissä tämä yksinkertainen peruskoulujuntti on suosittu ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko on monissa piireissä suosittu!
        Taasko sulla on harhat valloillaan ja luulet Eskon kanssa puhuvasi.

Menehän hoidattamaan yläpääsi!
        Sulla alkaa taas tuo uudellen tykitys peruskoulu, kirjoitusvirhe.... äidinkielenopettaja toistaa itseään.

• Anonyymi

Kirjoittaa boomeri Suonenjoelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan harmittaa. Jostain landelta kirjoittava persu ei tiedä mistään mitään. Esko on todella miellyttävä mies. Kynsilakoilla tai ilman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole Esko. Olen ihan kouluja käynyt tyyppi. Missä piirissä Teukka on suosittu ? Persupiireissä. Niinkuin Teukka varas kirkossa,ja paskanteleva Tynkky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!
        Esko on SYMPPIS!

Homppeleiden mielestäkö?

• Anonyymi

Viittäkymppiä lähestyvä teinin asteelle jäänyt miekkonen pyrkii ärsyttämään muita kynsilakoilla ja pukeutumalla hameeseen.
      No just!
      Kertoo paljon älykkyydestä ja kypsyydestä.
      Ei taida exä olla ainoa syy, miksi tämä juntti kulkee vapaana.

• Anonyymi

Jos osaisit lukea niin näkisit että Esko sanoo että Joensuussa asuessa halusi näyttää päänaukojille, eli silloin oli kai jotain parikymppinen.

• Anonyymi

15:36 Kirjoittaa aikuinen ihminen, joka on jäänyt lapsen asteelle! Stalkkeri, joka oksentaa palstalla omaa pahaa oloaan.
        Missä muuten sun älykkyytesi ja kypsyytesi on, oksennuspalstalla vai? Oletpa älykäs...Hups keikkaa...
        Ymmärrätkö itse ollenkaan miten typeräksi teet itsesi? Vielä kehtaatkin puhua älykkyydestä, kun kylvet itse oksennuksessasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

15:36 Kirjoittaa aikuinen ihminen, joka on jäänyt lapsen asteelle! Stalkkeri, joka oksentaa palstalla omaa pahaa oloaan.
        Missä muuten sun älykkyytesi ja kypsyytesi on, oksennuspalstalla vai? Oletpa älykäs...Hups keikkaa...
        Ymmärrätkö itse ollenkaan miten typeräksi teet itsesi? Vielä kehtaatkin puhua älykkyydestä, kun kylvet itse oksennuksessasi!

Stalkkeri, hateri, oksennuspalsta -levy jäänyt junnaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hups keikkaa, jollain Eerikäisfanilla meni kuppi totaalisesti nurin!
        Todella aikuismaista kommentointia oksennuksessa kylpemisineen päivineen.
        Jos päätyö on jonkun random tyrkyn puolesta loukkaantuminen ei älykkyydestä voida puhua vakuuttavasti.
        Aina ihmetytää miten nämä sinisilmä fanit kehtaa mekkaloida palstoilla idoleidensa puolesta, kun ne kerta toisensa jälkeen on todettu täydellisiksi tolloiksi.

• Anonyymi

Hyvä Esko. Anna palaa.

• Anonyymi

tätä apina keskustelua ei käytäysi jos joku esko olisi käynyt koulut ja hankkinut
      ammatin....mutta venepakolainen luuli tehdä uran ammattitaidottomana....suomi maksaa,,

• Anonyymi

Eskolla on radiotoimittajan koulutus ja Eskon päätyö on radiotoimittaja. On vain niin suosittu mies että on pyydetty näyttelemään Salattuihin elämiin, nyt on mukana musikaalissa, pyydetään tv-ohjelmiin mukaan ja lisäksi pyydetään erilaisiin tapahtumiin ja festifaaleille juontajaksi. Lisäksi näyttää olevan erittäin suosittu koska hänellä on niin paljon yhteistyökumppaneita eli mainostaa instassaan. Että sellainen se Esko. Ei ihme että ollaan kateellisia hänen suosiostaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eskolla on radiotoimittajan koulutus ja Eskon päätyö on radiotoimittaja. On vain niin suosittu mies että on pyydetty näyttelemään Salattuihin elämiin, nyt on mukana musikaalissa, pyydetään tv-ohjelmiin mukaan ja lisäksi pyydetään erilaisiin tapahtumiin ja festifaaleille juontajaksi. Lisäksi näyttää olevan erittäin suosittu koska hänellä on niin paljon yhteistyökumppaneita eli mainostaa instassaan. Että sellainen se Esko. Ei ihme että ollaan kateellisia hänen suosiostaan.

Salatuissa elämissä on kautta aikojen ollut harrastelijanäyttelijöitä ja joitain roskajulkkiksia esiintymässä. Siteeksi on ammattinäyttelijöitä, joille ei ole enää mitään markkinoita oikeissa sarjoissa, saatikka sitten leffoissa. Kateuskortti on jo käytetty sen sata kertaa ;D

• Anonyymi

Älä sössötä stalkkeri...Opettele edes kirjoittamaan, lauseet aloitetaan isolla kirjaimella, erisnimet kirjoitetaan isolla kirjaimella, huom! myös pilkkujen käyttö! Mikäs se sun ammatti on, kun et ole edes kirjoitustaitoinen? Kiertokoulunko olet käynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sössötä stalkkeri...Opettele edes kirjoittamaan, lauseet aloitetaan isolla kirjaimella, erisnimet kirjoitetaan isolla kirjaimella, huom! myös pilkkujen käyttö! Mikäs se sun ammatti on, kun et ole edes kirjoitustaitoinen? Kiertokoulunko olet käynyt?

Tuo ylläoleva 17:20 kirjoittajalle

• Anonyymi

Sulla on aika vahvat harhat meneillään, luuletko sä Eskon kanssa täällä kirjoittelevan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei satavarmasti ole radiotoimittajan koulutusta kun sellaista ei edes ole olemassa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on aika vahvat harhat meneillään, luuletko sä Eskon kanssa täällä kirjoittelevan?

Esko se todellakin tänne sepustuksiaan lisäilee. Ei sillä muutakaan tekemistä ole.
        Tosin, välillä käy päästelemässä ääniä jollain radiokanavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole äidinkielen opettaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EERIKÄINEN on ainoastaan radiojuontaja....mikään toimittaja ole.... ei hän tiedä mistään mitään . Omia asioitaan uhoaa radiossa, joten en kuuntele NOVAA !

• Anonyymi

Näitä onnen onkijoita suomessa riittä JA LISÄÄ OTTAVAT ! Sellainen porvari johto suomessa on. Kieli pitkällä hankkivat LISÄÄ riistettäviä työ elämään ALI PALKATTUINA ! Mutta kela se avittaa kyllä !! Mutta omia työtä suomen hyväksi ajallan töitä tehneitä ei ! Hukuttavat heidät pyrokratiaansa vitun hakemus paperi mereen.

Simputtavat suomen kansalaisia vähä osaisia ajallan töitä tehneitä 7 / 24 Mutta ajat ovat muuttumassa ja harjoitusta on JOKA PÄIVÄ ! Virkaa tekevien olisi hyvä alkaa ostella JUOKSU KENKIÄ ! jos kaapista vielä PUUTTUVAT ! sillä nille voi olla ehkä piankin käyttöä. Katsotaan ensin millainen vähäosaisten RIISTO hallitus suomen kyhätään. Pysyvätkö kovapalkkaiset RIISTÄJÄT edes viikkoa hallitus karsinassaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ollaanko nyt kuitenkin rehellisiä - Esko osaa pikkuisen eri asioita, mutta yhdessäkään asiassa ei loista. Keskinkertaista touhua joka asiassa, sori.

Ja Salkkareihin nyt pääsee näyttelemään vaikka ainoa kokemusa olisi - öööö, ääää.....ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EERIKÄINEN on ainoastaan radiojuontaja....mikään toimittaja ole.... ei hän tiedä mistään mitään . Omia asioitaan uhoaa radiossa, joten en kuuntele NOVAA !

Näin! Toimittajat on AIVAN eri rotu. Hömppa-kanavalla voi höpötellä jonnin-joutavaa höpötystä - onko silloin toimittaja?

No ei todellakaan. Kaukana siitä....

• Anonyymi

Komppaan tätä!

Nyt kun otit puheeksi, toden totta - paskantamiselle on luonto viisaasti luonut aukon, josta paska tulee kätevästi ulos tarpeen vaatiessa, joskus jopa joka päivä - miksi sitä aukkoa pitäisi käyttää mihinkään muuhun?

Yöks!

Tulee yrjö, kun ajattelee.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on tämä julkkisten oma piiri pieni pierii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko se todellakin tänne sepustuksiaan lisäilee. Ei sillä muutakaan tekemistä ole.
        Tosin, välillä käy päästelemässä ääniä jollain radiokanavalla.

No minä en ole Esko. Saan kai tänne kirjoitella. Vai joko persu minulta sananvapauden vei ?

• Anonyymi

Sinä olet harhalaukaus. Onko Esko sulta vienyt kaljat ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuunte mitä kuuntelet. Se on ihan sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä onnen onkijoita suomessa riittä JA LISÄÄ OTTAVAT ! Sellainen porvari johto suomessa on. Kieli pitkällä hankkivat LISÄÄ riistettäviä työ elämään ALI PALKATTUINA ! Mutta kela se avittaa kyllä !! Mutta omia työtä suomen hyväksi ajallan töitä tehneitä ei ! Hukuttavat heidät pyrokratiaansa vitun hakemus paperi mereen.

Simputtavat suomen kansalaisia vähä osaisia ajallan töitä tehneitä 7 / 24 Mutta ajat ovat muuttumassa ja harjoitusta on JOKA PÄIVÄ ! Virkaa tekevien olisi hyvä alkaa ostella JUOKSU KENKIÄ ! jos kaapista vielä PUUTTUVAT ! sillä nille voi olla ehkä piankin käyttöä. Katsotaan ensin millainen vähäosaisten RIISTO hallitus suomen kyhätään. Pysyvätkö kovapalkkaiset RIISTÄJÄT edes viikkoa hallitus karsinassaan.

Miten tämä Eskoon liittyi ?

• Anonyymi

Seuraat siis kieli pitkällä salkkareita ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komppaan tätä!

Nyt kun otit puheeksi, toden totta - paskantamiselle on luonto viisaasti luonut aukon, josta paska tulee kätevästi ulos tarpeen vaatiessa, joskus jopa joka päivä - miksi sitä aukkoa pitäisi käyttää mihinkään muuhun?

Yöks!

Tulee yrjö, kun ajattelee.......

Ota ämpäri avuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules PILKKUJEN NUSSIJA ! kun et vittua naiselta saa mikä lienet TUHKA MUNA palliton perke ! Älä täällä parempiasi käy neuvomaan edes äidinkielen oikein kirjoituksessa. Tuo pilkujen vartijana oleminen lienee ainut, jonka joten kuten ehkä osaat? MUTTA SIIHEN SE JÄÄNEEKIN !

Jos elämä kovin vituttamaan käy . . . osta narua ja tee kaulakiikku. Siinnä äidin kielesikin pitenee moninkertaiseksi roikkuessa. JA PIRU ANTAA VIIMEISEN TAI ENSIMMÄISEN nautinnon. Eikä maksa vitun hintaa mällien lento . . . mitä nyt nailon narun metri hinnan. "OLIKO TÄSTÄ APUA " Äidin kielen NUILAKKEELLE ?

• Anonyymi

Nyt olen jo kahteen kirjoitukseen joutunut sarkastisesti sanomaan että "jos osaisit lukea". Onko nyt niin että jotkut eivät osaa lukea, eivät ymmärrä lukemaansa vaan kertakaikkiaan valehtelevat surutta ja vääristelevät asioita.

• Anonyymi

No nyyh!
        Esko Ensio jatkaa samalla tyylillä kuin parikymppisenä.
        Kun mitään substanssia ei ole, niin kynsilakalla ja teinirytkyillä pyritään ärsyttämään ihmisiä, että pysytään otsikoissa.
        Mitään valeita hemmosta ei tarvitse keksiä, niitä hän tehtailee ihan itse.
        Julkisuusnarkki näkyy ja kuuluu aina ja joka paikassa kyllästymiseen asti.

• Anonyymi

Näinhän se on selvästi nähtävissä, lukemisen ymmärtäminen puuttuu täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyyh!
        Esko Ensio jatkaa samalla tyylillä kuin parikymppisenä.
        Kun mitään substanssia ei ole, niin kynsilakalla ja teinirytkyillä pyritään ärsyttämään ihmisiä, että pysytään otsikoissa.
        Mitään valeita hemmosta ei tarvitse keksiä, niitä hän tehtailee ihan itse.
        Julkisuusnarkki näkyy ja kuuluu aina ja joka paikassa kyllästymiseen asti.

18:05 Miksikähän sua ei pyydetä minnekään? Miksiköhän sä et ole suosittu, niin kuin Esko? Sä vaan keksit päivästä toiseen valheita ja oksennat pahaa oloasi suolipalstalla!
        Sellainenko se sun koko elämäsi on? Ei kovin hääviä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18:05 Miksikähän sua ei pyydetä minnekään? Miksiköhän sä et ole suosittu, niin kuin Esko? Sä vaan keksit päivästä toiseen valheita ja oksennat pahaa oloasi suolipalstalla!

En tarvitse mitään " tyrkkyjulkisuutta ". On sentään ammattiosaamista ja sitä kautta hyvä duuni eli koeta sinä Esko vaan räpistellä siellä roskajulkisuudessa, ei sinusta muuhun ole !

• Anonyymi

Mitä sarka housuista täällä kirjoittelet ? ja toisten kirjoituksia arvostelet ? Mänen äetis luokse sielloon tuttipullosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Miksiköhän sinua ei pyydetä mihinkään?”
        Jos tarkoitat näitä turhia tyrkkyjä viliseviä ” gaaloja” ja muita turhuuksien markkinoita, niin toimin vähän vaativammalla alalla kun nämä otsikoissa rimpuilevat tollot.
        Ei ole tarvetta näyttäytyä juorulehtien palstoilla ihmisten naurettavana.
        Elämä on täysin tyydyttävää, toisin kuin sinun, jonka päivän kohokohtia on päivystää suolipalstalla ja oksentaa pahaa oloasi tosiasioita kertoville kommentoijilla.
        Ei se ole hääviä sekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarvitse mitään " tyrkkyjulkisuutta ". On sentään ammattiosaamista ja sitä kautta hyvä duuni eli koeta sinä Esko vaan räpistellä siellä roskajulkisuudessa, ei sinusta muuhun ole !

Milloin sä kuvittelet töitä tekeväsi? Palstalla asut 24/7 joka päivä ja vieläpä vuosikausia. Oletko saanut kenkään käyttäytymishäiröiden takia? Vai oletko eläkkeellä mielenterveydellisistä syistä?
        Oletko sinä hän joka luuli olevansa käräjäoikeudessa töissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Miksiköhän sinua ei pyydetä mihinkään?”
        Jos tarkoitat näitä turhia tyrkkyjä viliseviä ” gaaloja” ja muita turhuuksien markkinoita, niin toimin vähän vaativammalla alalla kun nämä otsikoissa rimpuilevat tollot.
        Ei ole tarvetta näyttäytyä juorulehtien palstoilla ihmisten naurettavana.
        Elämä on täysin tyydyttävää, toisin kuin sinun, jonka päivän kohokohtia on päivystää suolipalstalla ja oksentaa pahaa oloasi tosiasioita kertoville kommentoijilla.
        Ei se ole hääviä sekään.

Sinun elämäsi tyydyttävää? Pieneen olet tyytyväinen, tyytyväinen suolipalstaan, jossa roikut päivittäin 24/7 joka päivä ja vuosikausia.
        Minä sentään olen perheellinen työssäkäyvä ihminen. Minulla ei ole aikaa, eikä kiinnostusta tällaiseen tyhjänpäiväiseen höpötykseen, jossa ei ole mitään järkeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä se on. Julkkisten haukkumista. Surkeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin sä kuvittelet töitä tekeväsi? Palstalla asut 24/7 joka päivä ja vieläpä vuosikausia. Oletko saanut kenkään käyttäytymishäiröiden takia? Vai oletko eläkkeellä mielenterveydellisistä syistä?
        Oletko sinä hän joka luuli olevansa käräjäoikeudessa töissä?

Nämähän on kateellisia luusereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun elämäsi tyydyttävää? Pieneen olet tyytyväinen, tyytyväinen suolipalstaan, jossa roikut päivittäin 24/7 joka päivä ja vuosikausia.
        Minä sentään olen perheellinen työssäkäyvä ihminen. Minulla ei ole aikaa, eikä kiinnostusta tällaiseen tyhjänpäiväiseen höpötykseen, jossa ei ole mitään järkeä!

Koetko nyt olevasi tärkeä?
        Taas yksi postaus, jossa ei ole järjen häivääkään.
        Perheelliseksi ihmiseksi löydät sinäkin hämmästyttävän paljon aikaa päivystää täällä idolisi puolesta loukkaantumassa.
        Tyhjänpäiväistä höpötystä tuotat sinäkin vaivojasi säästämättä.
        Pieneempä olet sinäkin tyytyväinen.

• Anonyymi

Miksi Eerikäinen ei pyri politiikkaan ?
      Kyllä mummot äänestäisi.
      Kun hänellä on niin suloinen hymy ja osaa puhua niin mukavia.
      Äänivyöry olisi valtava.
      En tosin tiedä, missä asuu.
      Jos Uudellamaalla tai hesassa, niin ääniä tulisi.
      Maakunnissa tuskin kaveria tunnetaan.
      Vai oliko kaveri jostain Raumalta, Porista?
      Kolumbian kautta ?

• Anonyymi

Ai keksitkö sä stalkkeri lisää valheita ja mielikuvitustarinaasi? Herää kysymys, miksiköhän? Mikä niin harmittaa? Oman elämän puuttuminen vai? Etkö sä huomaa omaa surkeuttasi?
        Sehän kuvastuu sun kirjoituksistasi, kuinka surkea ja säälittävä olet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai keksitkö sä stalkkeri lisää valheita ja mielikuvitustarinaasi? Herää kysymys, miksiköhän? Mikä niin harmittaa? Oman elämän puuttuminen vai? Etkö sä huomaa omaa surkeuttasi?
        Sehän kuvastuu sun kirjoituksistasi, kuinka surkea ja säälittävä olet!

Miksi haukut tuntematonta ihmistä? Oletko halvan sohvan syleilyssä pötköttävä sidukka-valas ja näin purat pahaa oloasi muihin?

Ala katsoa maailmaa avoimin silmin ja ala vaikka liikkumaan, muutama metri ensin alkuun joka päivä - esim. jääkaapille ja takaisin. Siinä kun kanniskelet sidukka-pakseja ees takaisin muutaman viikon, niin johan kunto kohenee ja mieli paranee. Voit sitten alkaa haukkua itseäsi, etkä muita,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haukut tuntematonta ihmistä? Oletko halvan sohvan syleilyssä pötköttävä sidukka-valas ja näin purat pahaa oloasi muihin?

Ala katsoa maailmaa avoimin silmin ja ala vaikka liikkumaan, muutama metri ensin alkuun joka päivä - esim. jääkaapille ja takaisin. Siinä kun kanniskelet sidukka-pakseja ees takaisin muutaman viikon, niin johan kunto kohenee ja mieli paranee. Voit sitten alkaa haukkua itseäsi, etkä muita,

Näin juuri. Kyllä se siitä.

• Anonyymi

Hmm... Pikku virheet antavat.Hmm...Menestyksellekin...Hmm...Sen aromin...

• Anonyymi

Hyvä Esko, lisää vettä myllyyn, annetaan katkerien ihmisten puhua ja pyöriä omassa surkeudessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä Esko, lisää vettä myllyyn, annetaan katkerien ihmisten puhua ja pyöriä omassa surkeudessaan.

Mistä kaikki ovat katkeria, kynsilakoistako?? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stalkkkeri raivostui täysin kun Esko on sanonut että lakkasi kynsiään ärsyyttääkseen noita päänaukojia ja viittaa aikaan, jolloin asui Joensuussa. Mitähän tästä pitäisi ajatella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tälle Esko Ensiolle pitäisi olla olla katkera ja kateellinen ?? En kyllä keksi yhtään ainoaa syytä. Onko hänellä jotain ammattiosaamista mistään... NOT... julkisuudessa roikkuu kuten ex-nsä, ilman minkäänlaista tietotaitoa mistään.Peruskoulun käynyt juntti , käytökseltään moukka ja satuilee omaa tarinaansa uusiksi moneen kertaan.

Julkisuuden tyrkky sieltä pahimmasta ja yksinkertaisemmasta päästä.

Ai, kaunis hymy, kunhan saisi ensin ne tekarit suuhunsa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stalkkkeri raivostui täysin kun Esko on sanonut että lakkasi kynsiään ärsyyttääkseen noita päänaukojia ja viittaa aikaan, jolloin asui Joensuussa. Mitähän tästä pitäisi ajatella?

Onpa Eskolla pitkä muisti. 😆Taitaa olla ainakin 30 vuoden mittainen... 🤭 Martinan ja Eskon sekoiluja aviossa ollessaan ja sen jälkeenkin ei saisi kuitenkaan kukaan muistella. Semmosia faneja familialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tälle Esko Ensiolle pitäisi olla olla katkera ja kateellinen ?? En kyllä keksi yhtään ainoaa syytä. Onko hänellä jotain ammattiosaamista mistään... NOT... julkisuudessa roikkuu kuten ex-nsä, ilman minkäänlaista tietotaitoa mistään.Peruskoulun käynyt juntti , käytökseltään moukka ja satuilee omaa tarinaansa uusiksi moneen kertaan.

Julkisuuden tyrkky sieltä pahimmasta ja yksinkertaisemmasta päästä.

Ai, kaunis hymy, kunhan saisi ensin ne tekarit suuhunsa !

Juu en keksi minäkään!
        Esko exänsä kanssa on kyllä ihan siitä säälittävämmästä päästä näitä turhia tyrkkyjä.
        Menneisyyttään kumpikin häpeää siinä määrin, että sitä valkopestään vimmalla ja kehitellään uusiksi jatkuvasti.
        Mitään mainittavaa koulutusta ei ole kummallakaan, mutta silti esiinnytään hyvinvointivaikuttajana ja toimittajana.
        Suomen johtava whitetrash familia nää toki on ilman muuta.

• Anonyymi

Ei ärsytä mutta ihmetyttää ja ainoa mitä Esko ja muut lakkaavat miehet sai aikaan on näyttää typerältä lakattuine kynsineen. Itse en lakkaisi vaikka maksettaisiin.

• Anonyymi

Minä olen muutamia kyntensä lakanneita jätkiä tai jätkn näkösiä. Hieman sormista ns. PUNALTANUT ! eli väännellyt, että rutina nivelistä lähtee. Niiltä pääsee aivan teini tytön jopa pikku pennun vinguntaa muistuttava ääni ? Olisko jenkkipaska mättö surkastuttanut ÄÄNI HUULET !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen muutamia kyntensä lakanneita jätkiä tai jätkn näkösiä. Hieman sormista ns. PUNALTANUT ! eli väännellyt, että rutina nivelistä lähtee. Niiltä pääsee aivan teini tytön jopa pikku pennun vinguntaa muistuttava ääni ? Olisko jenkkipaska mättö surkastuttanut ÄÄNI HUULET !?

15:44 Voi kuinka joku MIES voi olla noin lapsellinen!

• Anonyymi

Ei noita selityksiä usko kukaan. Siinäpä lakkailee, kun tykkää niistä. Se herättää huomiota ja rahaa tulee lisää. Ihmisille klikkiotsikoita.

• Anonyymi

Maalatkoon vaikka kyr...ä, ihan sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maalatkoon vaikka kyr...ä, ihan sama.

Tuo oli aika hyvä !

• Anonyymi

Buahhahhaa! Eskolla on radiotoimittajan KOULUTUS! Näin kertoi kommentoija 17.28. Voisiko hän kertoa myös sen , että mikä oppilaitos on radiotoimittajien koulutuspaikka ja onko se amistasoinen vai peräti ammattikorkeakoulu? Oletan, että se on sama sisäoppilaitos, missä koulutetaan henkilökuntaa "Hevosmiesten Tietotoimistoon". ;D)))))))))

• Anonyymi

Myös Sofian entinen aviomies, jonka Sofia jätti kun alkoi jahtaamaan oletettua rahaa eli Stefua, on käynyt samassa paikassa radiotoimittajan koulutuksen kun Esko. Tämä Sofian ex-aviomies toimii myös radiotoimittajana. Kyseisen oppilaitoksen sivuilla oikein listataan kuuluisia henkilöitä, jotka ovat koulutuksen käyneet ja tottakai siellä mainitaan myös Esko Eerikäinen.

• Anonyymi

Laajasalon opisto , peruskoululla pääsee ja muutaman kuukauden kestää eli taso juuri
        " hevosmiesten tietotoimisto ".

Eerikäinen on julkisuudesta elävä turhaakin turhempi tollo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laajasalon opisto , peruskoululla pääsee ja muutaman kuukauden kestää eli taso juuri
        " hevosmiesten tietotoimisto ".

Eerikäinen on julkisuudesta elävä turhaakin turhempi tollo.

Taasko sä tollo kirjoitat! Mikäköhän se sun koulutus on? Näytät viettävän aikaasi 24/7 suolipalstalla ja arvostelevan ja haukkuvan Eskoa ja Martinaa päivittäin, vieläpä vuosikausia. Eikö silloin kannattaisi hakea jo apua itselleen, enne kuin on liian myöhäistä! Ei sulla kyllä kaikki asiat ole ihan kohdillaan. Sähän ryvetyt omassa paskassasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko sä tollo kirjoitat! Mikäköhän se sun koulutus on? Näytät viettävän aikaasi 24/7 suolipalstalla ja arvostelevan ja haukkuvan Eskoa ja Martinaa päivittäin, vieläpä vuosikausia. Eikö silloin kannattaisi hakea jo apua itselleen, enne kuin on liian myöhäistä! Ei sulla kyllä kaikki asiat ole ihan kohdillaan. Sähän ryvetyt omassa paskassasi.

Tottahan tuo kommenti oli, ei siinä auta, vaikka kuinka puolustat omaa julkisuuskuvaasi.

Tyrkky olet ja sellaisena tulet pysymään.

• Anonyymi

No mitäs radio toimittajan tulee tietä, kuin mikrofonin napin ON / OFF asento. Voi . . . vit . . ! Ompa raketti tiedettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottahan tuo kommenti oli, ei siinä auta, vaikka kuinka puolustat omaa julkisuuskuvaasi.

Tyrkky olet ja sellaisena tulet pysymään.

Oletko sä noin sekaisin, luulet mua julkkikseksi ilmeisesti Eskoksi! Luulet siis kirjoittavasi julkkiksen kanssa? Ei hyvää päivää!!

Sähän olet sairas, suosittelen hakeutumista hoitoon!
        Sulla näyttää olevan todella paha olo ja siksi purat sitä täällä.

• Anonyymi

Miksi tästä poistettiin wikipediasta otettu lista Eskosta? Mitä sääntöjenvastaista siinä oli koska ne kaikki asiat on lueteltu Wikipediassa. Kannattaa katsoa wikipediasta. Siis siellä on mainittu keitä tyttöjä tapaili kouluaikana, Joensuussa oli naimisissa ja kv-hoitolaitoksessa töissä ja toimi myös portsarina. Sotilasarvoltaan jääkäri ja toiminut Venezuelan suurlähettilään autonkuljettajana Helsingissä. Tullut vuoden mies kisoissa 1. perintöprinssiksi ja lehdistön ihannepojaksi. Toiminut portsarina Helsingissä. Ollut suosittu tanssija Hunksissa. Ollut kihloissa pohjoissuomalaisen naisen kanssa ja sen jälkeen 2007 tapaili jotain etelä-korealaista naista. Kalahtiko johonkin kun mainittiin Eskon entisiä tyttöystäviä vai miksi poistatti? Vai poistattiko siksi että siinä tuli oikaistuiksi valheitakin, joita on vuosikausia toistanut. Ja tässäkin ketjussa joku valehtelee että ei olisi käynyt edes armeijaa vaikka Eskon sotilasarvo on jääkäri.

• Anonyymi

Wikipediassa on hauska nimitys kahdelle tytölle, joita Esko kouluaikanaan tapaili. Eskoa kiinnosti kouluaikana mopot ja moottoripyörät ja tytöt. Ketäpä poikaa ei olisi kiinnostanut. Tai useimpia taisi kiinnostaa.

• Anonyymi

Taisi olla jotain vuosi sitten kun Esko oli kutsuttuna käymässä tuolla entisessä työpaikassaan kehitysvammaisten hoitolaitoksessa. Muistaakseni oli kutsuttu juontamaan jotain tapahtumaa. Samalla kävi tervehtimässä entistä appiukkoa ja laittoi yhteiskuvankin instaansa. Sanoo että käy aina ex-appiukkoa tervehtimässä kun on sielläpäin liikkeellä.

• Anonyymi

No mutta, Eskohan on ollut oikein miesten mies, on tainnut olla tuohon aikaan Suomen kuumin kolli, Stefun sanoja eräästä toisesta miehestä lainatakseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta, Eskohan on ollut oikein miesten mies, on tainnut olla tuohon aikaan Suomen kuumin kolli, Stefun sanoja eräästä toisesta miehestä lainatakseni.

Hunksista kirjoitetaan että "Eerikäisestä kehittyi tanssiryhmän vetonaula, "päämuna", jonka oli oltava mukana jokaisella kiertueella".

• Anonyymi

Eli seurasi hetken isänsä jalan jäljissä, ollessaan autonkuljettana, hetken aikaa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli seurasi hetken isänsä jalan jäljissä, ollessaan autonkuljettana, hetken aikaa....

Ei sen isä ole koskaan ollut autonkuljettajana diplomaatilla, vaan Esko on ollut. Onko nyt tullut valehdeltua vuosikausia asiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sen isä ole koskaan ollut autonkuljettajana diplomaatilla, vaan Esko on ollut. Onko nyt tullut valehdeltua vuosikausia asiasta?

Eskon isä oli konsultti. Ilmeisesti kaikki eivät tiedä mitä se tarkoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eskon isä oli konsultti. Ilmeisesti kaikki eivät tiedä mitä se tarkoittaa.

Eskon isähän oli " kunniakonsultti ", kaikki eivät tiedä mitä se tarkoittaa.....hahaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eskon isähän oli " kunniakonsultti ", kaikki eivät tiedä mitä se tarkoittaa.....hahaaa

Ei sellaista olekaan kuin kunniakonsultti vaan kunniakonsuli, joka on siis arvo ei työ. Työnsä teki konsulttina.
        K O N S U L I K O N S U L T T I

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sellaista olekaan kuin kunniakonsultti vaan kunniakonsuli, joka on siis arvo ei työ. Työnsä teki konsulttina.
        K O N S U L I K O N S U L T T I

K O N S U L I
        K O N S U L T T I

• Anonyymi

Kannattaiskohan tuonkin ukon jo aikuistua? On oikeesti lakattuine kynsineen ja kaljuitkuineen niin surkuhupaisa vanha ukko. Ei se siitä nuorene, joten olis vaan paree, että hyväksyisi itsensä ja ikääntymisensä kuin mies.

• Anonyymi

Sitä vaan ihmettelen, että on yhä Radio Novan leivissä , eihän sillä koskaan mitään järkevää tai edes mielenkiintoista sanottavaa. Täysin ala-arvoista hömppää jauhaa, yksi kerta Eerikäistä riitti, heti vaihtuu kanava.

• Anonyymi

Minusta Esko on miellyttävän oloinen mies, ei minua häiritse mitkään kynsilakat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta Esko on miellyttävän oloinen mies, ei minua häiritse mitkään kynsilakat.

Crase musikaali ....miinukset tulivat juuri Eerikäisen kohdalla, jonka osuus oli lähinnä vaivaannuttavaa...

Näin kulttuuriarvostelut ko musikaalista, ei saanut kuin kolme tähteä eli ei mikään
        menestys !

Ei taida tulla tähteä Eerikäisestä edes tämän produktion tiimoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi Esko!

• Anonyymi

Ettet vain itse olisi surkuhupaisa vanha ukko kaljuinesi ja kaljamahoinesi!

Meinaatko, et elämä loppuu kun ihminen täyttää 50 vuotta? Jokainen saa elää omannäköistä elämäänsä, missää ei ole sääntöjä elämälle laadittu!
        Ihana, kun ihmiset elävät, kenenkään ei tarvitse elää toisenlaista elämää, kuin itse on.
        Rakastan ihmisiä, jotka ovat rohkeita, eivätkä elä massan mukana, eivätkä välitä pätkän vertaa mitä ihmiset puhuvat.
        Minunkin yli 60 v. isäni pukeutuu nuorekkaasti, laminaattihampaineen ja voisi jopa laittaa kynsilakkaa. Välittämättä myöskään muiden puheista. Kyllä maailmaan puhetta mahtuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä vaan ihmettelen, että on yhä Radio Novan leivissä , eihän sillä koskaan mitään järkevää tai edes mielenkiintoista sanottavaa. Täysin ala-arvoista hömppää jauhaa, yksi kerta Eerikäistä riitti, heti vaihtuu kanava.

Esko on symppis ja todella pidetty Radio Novan juontaja, ihana ääninen ja huumorilla varustettu mies. Kuuntelen mielelläni Eskon ja Suvin huulenheittoa ajaessani työmatkoja. Niin monet kerran olen äänen nauranut heidän juttujaan.
        Toki eihän nuo jutut sovikaan tosikoille, kuten 8:58 kirjoittaja on.

Ihmiset ovat vaan niin ahdasmielisiä, ettei suo kenellekkään mitään muuta mitä itsellä ei ole. Ihana ja aina niin iloinen, symppis Esko!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettet vain itse olisi surkuhupaisa vanha ukko kaljuinesi ja kaljamahoinesi!

Meinaatko, et elämä loppuu kun ihminen täyttää 50 vuotta? Jokainen saa elää omannäköistä elämäänsä, missää ei ole sääntöjä elämälle laadittu!
        Ihana, kun ihmiset elävät, kenenkään ei tarvitse elää toisenlaista elämää, kuin itse on.
        Rakastan ihmisiä, jotka ovat rohkeita, eivätkä elä massan mukana, eivätkä välitä pätkän vertaa mitä ihmiset puhuvat.
        Minunkin yli 60 v. isäni pukeutuu nuorekkaasti, laminaattihampaineen ja voisi jopa laittaa kynsilakkaa. Välittämättä myöskään muiden puheista. Kyllä maailmaan puhetta mahtuu!

Tuo ylläoleva 7:17 aamuvarhaiselle haukkujalle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Crase musikaali ....miinukset tulivat juuri Eerikäisen kohdalla, jonka osuus oli lähinnä vaivaannuttavaa...

Näin kulttuuriarvostelut ko musikaalista, ei saanut kuin kolme tähteä eli ei mikään
        menestys !

Ei taida tulla tähteä Eerikäisestä edes tämän produktion tiimoilta.

9:05 Olin katsomassa tuon musikaalin työkavereiden (10 ihmistä) kanssa ja kaikki pidimme Eskon esiintymisestä. Esitys oli kaikenkaikkiaan hyvä, ei moitteen sanaa keneltäkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

9:05 Olin katsomassa tuon musikaalin työkavereiden (10 ihmistä) kanssa ja kaikki pidimme Eskon esiintymisestä. Esitys oli kaikenkaikkiaan hyvä, ei moitteen sanaa keneltäkään!

Siis mitä, Eerikäinen oli lähinnä säälittävä tuossa Grase musikaalin erittäin vaivaannuttavassa osassa, ihmiset ovat tulleet sinne katsoakseen esitystä eivät itse esiintymään. Mikä oli tuo hänen suorituksensa pointti ???

Kulttuuriarvostelussa ( ammattimaiset arvostelijat ) sai vaivaiset kolme pistettä ja miinukset juuri Eerikäisen suorituksesta !

Turha täällä on Eerikäisen huudella omasta puolestaan yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko on symppis ja todella pidetty Radio Novan juontaja, ihana ääninen ja huumorilla varustettu mies. Kuuntelen mielelläni Eskon ja Suvin huulenheittoa ajaessani työmatkoja. Niin monet kerran olen äänen nauranut heidän juttujaan.

Ihmiset ovat vaan niin ahdasmielisiä, ettei suo kenellekkään mitään muuta mitä itsellä ei ole. Ihana ja aina niin iloinen, symppis Esko!

Onko tehty jokin gallup, että Eerikäinen on suosittu ?
        Aika paljon kuitenkin soraääniä kuuluu ja Radio Gaalakaan ei noteerannut millään tavoin, ehkä se oli suora viittaus ammatti osaamattomuudesta.

Eerikäinen radiojuontajana on täysin pelle !

• Anonyymi

Sitähän ei valitettavasti voi mistään tarkistaa minkälainen kunniakonsuli hän on ollut vai onko edes ollut....?? Esko Ension puheet ovat mitä ovat !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti Esko jaksaa kommentoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi Esko!

Moi moi - jäinksmä kiinni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä, Eerikäinen oli lähinnä säälittävä tuossa Grase musikaalin erittäin vaivaannuttavassa osassa, ihmiset ovat tulleet sinne katsoakseen esitystä eivät itse esiintymään. Mikä oli tuo hänen suorituksensa pointti ???

Kulttuuriarvostelussa ( ammattimaiset arvostelijat ) sai vaivaiset kolme pistettä ja miinukset juuri Eerikäisen suorituksesta !

Turha täällä on Eerikäisen huudella omasta puolestaan yhtään mitään.

Esko rulettaa!
        Esko rulettaa!
        Esko rulettaa!
        Esko rulettaa!
        Esko rulettaa!
        Esko rulettaa!
        Esko rulettaa!
        Esko rulettaa!
        Esko rulettaa!
        ESKO RULES!

Ettäs tiedätte!

• Anonyymi

fcewfew

• Anonyymi

Siis ihan oikeasti Martinalla ja Eskolla on sama stalkkeri? Mihinkähän tuo juontaa. Onko Eskon vihollinen joka sitten on ottanut Martinankin hampaisiinsa? Ja olemmehan nähneet että vain Eskon lasta haukkuukin täällä. Samantyylistä että nyt muka Eskosta ei tule tähteä musikaalista. Miksi ihmeessä edes pitäisi tulla tähti? Samaa hokee Martinasta että ei saa miljonääriä, ei voita kaikkia kisoja ja muuta plaaplaaplaa.

• Anonyymi

Mediasta ei löydy muuta kuin yksi yhteinen "vihollinen" joka on ollut molempien kimpussa eli Anne-Mari Berg. Syy ei ole aivan selvillä mutta kyllä on haukkunut Eskonkin ulkonäköä myöten ja pelleksi aivan julkisesti ja uhannut kaivaa kaiken paskan tuosta pariskunnasta. Berg oli myös valehdellut että Eskon ja Martinan yritystoimintaa rahoitetaan huumeilla. Joku ihme syy oli tuohon että oli näiden kahden kimpussa. Mediassa on luettavissa edelleen kaikki nämä tiedot. Berg kyllä haukkui lähes kaikkia ja vihjaili kaikista eli kokonaisia ammattiryhmiä, mutta kyllä Esko ja Martina olivat aika lailla tähtäimessä. Martina sanoi että on kateellinen hänen liiketoiminnastaan ja hakee julkisuutta hänen nimellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mediasta ei löydy muuta kuin yksi yhteinen "vihollinen" joka on ollut molempien kimpussa eli Anne-Mari Berg. Syy ei ole aivan selvillä mutta kyllä on haukkunut Eskonkin ulkonäköä myöten ja pelleksi aivan julkisesti ja uhannut kaivaa kaiken paskan tuosta pariskunnasta. Berg oli myös valehdellut että Eskon ja Martinan yritystoimintaa rahoitetaan huumeilla. Joku ihme syy oli tuohon että oli näiden kahden kimpussa. Mediassa on luettavissa edelleen kaikki nämä tiedot. Berg kyllä haukkui lähes kaikkia ja vihjaili kaikista eli kokonaisia ammattiryhmiä, mutta kyllä Esko ja Martina olivat aika lailla tähtäimessä. Martina sanoi että on kateellinen hänen liiketoiminnastaan ja hakee julkisuutta hänen nimellään.

Ai Martina kateellinen Bergin liiketoiminnasta? 😃 Et oikein hallitse pronominien käyttöä etkä possessiivisuffikseja. 😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anne-Mari Berg ei ole ollut julkisuudessa vuosikausiin enää. Sen takia on tosi omituista, että joku jankuttaa hänestä julkkisjuorupalstalla päivittäin.

• Anonyymi

vittuilu on vänkää ja nähdä moniko pahoittaa mielensä eli arvostan

• Anonyymi

Vaikutat todella mukavalle henkilölle. Joku pahoittaa mielensä keski-ikäisen äijän kynsilakoista? ööh ok.

• Anonyymi

Oliskohan Eskolla kynnetönkin lakattu🤔

• Anonyymi

Mutta kaikkein tärkein kysymys on:

Lakkaako Ekso varpaankynsiään, koska SE olisi jo järkyttävää!

Aaaaaaargh!

• Anonyymi

on sulla apina murheet..huh

• Anonyymi

Olenkin apinan näköinen - karvainen selkä ja muutenkin kauhea tyyppi.

• Anonyymi

Maailma kohisee, rohkea teko, maalata kynnet,
      Hieno koomikko.

• Anonyymi

Esko on onnistunut pummaamaan äitienpäivälahjan exälle, exän äidille ja omalle äidilleen. Halvaksi tulee. 😆

• Anonyymi

Keinolla, millä hyvänsä julkisuuteen. 🤔🙄 - Hienoa Ensio 😂😂😂

• Anonyymi

Eerikäisen pitää muistaa että yleisö on se joka maksaa eli tuottaa hänen toimeentulon . Joten sen irvisteleminen ja ivaaminen ei ole bisnesmielessä järkevää sillä ilman yleisöä nälkä yllättää myös julkisuudella itsensä elättävät

• Anonyymi

Julkisuudella itsensä elättävät eivät tee mitään tuottavaa, he vain loisivat ja ovat pahempia, kuin pahimmat KELA - pellet.

Pahimpia ovat Siepit ym. turhakkeet!

• Anonyymi

Tähän sopii hyvin; Elä ja anna muidenkin elää!
      Ehkä se, että yrittää jatkuvasti keskittyä muiden kontrolloimiseen tai jättää oman elämänsä elämättä huolehtiessaan liikaa muista, ei ole avain onnelliseen elämään!

• Anonyymi

Miksi roikut julkkisjuorupalstalla? 😆

• Anonyymi

Eki on vaan huomiota haluava transu

• Anonyymi

😂👍 - Juu, Juuripa näin 😂👍

• Anonyymi

Onko Eskon sokerointi kunnossa ??

• Anonyymi

Esko ei ymmärrä että 80 luku meni jo eikä tule takaisin

• Anonyymi

Kyllä tulee, siihen menee vain vielä kotva.

2080.

• Anonyymi

Eskon poikaystävä tykkää niistä

• Anonyymi

Aika moni nainen varmasti antautuisi Eskon lakattujen kynsien kynsittäväksi. Tai sitten ei. :D

• Anonyymi

Esko ei etsikään näitä baarissa räkäkännissä aamuun asti miesten kaulassa roikkuvia karaoketa hoilaavia naisia. Yksi kunnollinen nainen riittäisi.

• Anonyymi

Minä en - ajatus on kauhea!

Yääääääääää - - - -- ääääääää - - - ääääää - - äääääää - ääääääääääk.....!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko ei etsikään näitä baarissa räkäkännissä aamuun asti miesten kaulassa roikkuvia karaoketa hoilaavia naisia. Yksi kunnollinen nainen riittäisi.

No mutta siinä se Martina on, ei muta kun kamat yhteen ja VAMOS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta siinä se Martina on, ei muta kun kamat yhteen ja VAMOS.

Ei vielä mutta lopputulos on tuo. Martina vielä muutaman vuoden yrittää metsästää miljunäärimiestä, mutta ilman jää. Esko oottaa... ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai Esko on niin tasokas mies olevinaan, ettei näiden sinkkuvuosien aikana yhtään "kunnollista" naista ole osunut Eskon kohdalle? 😂 Juttuhan on niin, että Eskon historialla ne kunnoliset naiset juoksevat karkuun, jos EE lähestyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai Esko on niin tasokas mies olevinaan, ettei näiden sinkkuvuosien aikana yhtään "kunnollista" naista ole osunut Eskon kohdalle? 😂 Juttuhan on niin, että Eskon historialla ne kunnoliset naiset juoksevat karkuun, jos EE lähestyy.

Juuri näin. Mikä tuo EE luulee olevansa ? Yksinkertainen peruskoulujuntti heikolla älyllä varustettuna.

• Anonyymi

Se on jo liian vanha gubbe pitää lakkaa kynsissään mutta voi hän tietty vähä pidentää niitä ja esitellä uusia trendejä muille gulahtaneil gubeil.

• Anonyymi

esko meni lääkäriin valitti vatsa kipua , johon lääkäri totesi ei ihme paska siellä pyörii kun ei tiedä kummasta päästä tulee ulos kun naamakin on niin perseen näköinen.

• Anonyymi

No hyvää huomenta esko!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvää huomenta esko!

Guten Morgen Apinat!

• Anonyymi

Esa, höpö höpö, oot aina lakannut

• Anonyymi

Onko Esko homppeli ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Esko homppeli ?

Näkeehän sen jo hänen vaatemieltymyksistään ja meikeistä, ja varsinkin puheistaan. Joku tuolla vertaili Michael Monroeen, mutta nuo miehet ovat eri juttuja kuin yö ja päivä. Esko ei ole mikään rokkistara ja yrittääkin luoda yleensä sellaista maskuliinista kuvaa itsestään. Huonolla menestyksellä kuitenkin. Tulisi vaan pelotta kaapista ulos.

• Anonyymi

Suomi24 viihteen pää on ihan avoin.

• Anonyymi

Tuostako nyt piti saada jokin "uutinen" aikaseksi, ei kai tuosta makseta?

• Anonyymi

Toki kai tämän aloituksen tehnyt ylläpidon työntekijä palkan saa noista aloituksistaan.Teki jutun eräästä ohjelmasta, missä Eskon on mukana. Oli kai täältä lukenut että mistä Eskoa eniten haukutaan ja sitten otti siitä ohjelmasta juuri tuon kynsilakkajutun tapetille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki kai tämän aloituksen tehnyt ylläpidon työntekijä palkan saa noista aloituksistaan.Teki jutun eräästä ohjelmasta, missä Eskon on mukana. Oli kai täältä lukenut että mistä Eskoa eniten haukutaan ja sitten otti siitä ohjelmasta juuri tuon kynsilakkajutun tapetille.

Ohjelmahan on Tähdet vastaan google ja siinä ihmiset vastaavat heistä googlatuimpiin asioihin. Toivottavasti jotkut tosiaankin avautuvat kuten Esko, että halusi ärsyttää tahallaan niitä päänaukojia. Kertoo kuitenkin ajasta lähes 30 vuotta sitten Itä-Suomessa ja minkäänhän ei ole muuttunut tietenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohjelmahan on Tähdet vastaan google ja siinä ihmiset vastaavat heistä googlatuimpiin asioihin. Toivottavasti jotkut tosiaankin avautuvat kuten Esko, että halusi ärsyttää tahallaan niitä päänaukojia. Kertoo kuitenkin ajasta lähes 30 vuotta sitten Itä-Suomessa ja minkäänhän ei ole muuttunut tietenkään.

Samanlaisia "päänaukojia" näyttää olevan liikenteessä edelleen. Mutta nyt tietenkin anonyymeina. Ihminen on...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhat valloillaan! 🥴🤕

• Anonyymi

Eskohan ärsyttää tahallaan vieläkin , pukeutumalla hameeseen, on se aika poika.

• Anonyymi

Mun mielestä lakatut kynnet ei sovi kellekkään miehelle,pitää olla siistit ja leikatut kynnet jotka myös hygieenisemmät,voi olla muullakin tavoin persoonallinen!

• Anonyymi

Millähän eväillä Esko pullistelee ja osoittaa ylenkatsetta? Onko tarttunut Martinasta vai onko luontaista käytöstä tuolle ällöttävälle ja tyhmälle kuvatukselle.

• Anonyymi

Onneksi ette tiedä sillä ) tämä palsta räjähtäisi täysin.

• Anonyymi

Tuota, mitä me emme tiedä asiasta, joka räjäyttäisi tämän palstan?

• Anonyymi

Hyvä että ärsyttää.

• Anonyymi

Ei ehkä kannattaisi, sillä Eskon leipä on kiinni julkisuudesta. Nytkin on Novan mainoksissa Minna Kuukka ja Kimmo Vehviläinen. Esko ei ole enää. Ylenpalttinen ylimielisyys voi käydä työpaikan päälle. Vrt. Sanna Marin....

• Anonyymi

Kyllä nyt otti ohraleipä joillekin/jollekin kun Esko puhui päänaukojista. Jotkut/joku otti niin itseensä että ei tiedä mitenpäin olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt otti ohraleipä joillekin/jollekin kun Esko puhui päänaukojista. Jotkut/joku otti niin itseensä että ei tiedä mitenpäin olisi.

Miten niin? Itsehän Esko kaivaa kuoppaa itselleen tuolla elvistelyllä. Vanheneva äijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkä kannattaisi, sillä Eskon leipä on kiinni julkisuudesta. Nytkin on Novan mainoksissa Minna Kuukka ja Kimmo Vehviläinen. Esko ei ole enää. Ylenpalttinen ylimielisyys voi käydä työpaikan päälle. Vrt. Sanna Marin....

Ei Eerikäistä noteerattu edes Radio Gaalassa, Grase musikaalin kulttuuriarvosteluissa sanottiin, että Eerikäisen suoritus oli todella vaivaannuttavaa kuultavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin? Itsehän Esko kaivaa kuoppaa itselleen tuolla elvistelyllä. Vanheneva äijä.

Vanheneva nais henkilö vissiin tarkoitit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanheneva nais henkilö vissiin tarkoitit

Ehkä niinkin. Eskohan on jo sitä jakkupukukansaa, kun Martinan kanssa ostivat yhden puvun. Esko omi hameen ja Martina puki ylleen pelkän vesirajaan ulottuvan jakun. Voiko enää mauttomampaa vaatetusta kukaan laittaa päälleen, siis keski-ikäiset tyypit. Ush. Eivätkä nuo kuteet nuoremmillakaan olisi asiallisia missään tilaisuudessa. Maku on hakusissa Eerikäinen/Aitolehdellä.

• Anonyymi

Euroviisuissa Belgiaa edustanut Gustaph oli kuin Eerikäisen kadonnut kaksonen. Varmaan Esko on jo etsinyt netistä mistä saisi samanlaiset pinkit pellehousut, ne olis kova sana jossain hömppägaalassa.

• Anonyymi

Taitaa olla Eerikäinen tämä hetken turhin pelle !

• Anonyymi

Olen aina mieltänyt lakatut kynnet pisteeksi I:n päälle, hyvin hoidettuihin käsiin, korostamaan huoliteltuja kynsiä!

Eskolla ei sellaisia ei ole! Järkyttävän rumia haalistuneita tatuointeja ei todellakaan tarvitse korostaa mitenkään!

• Anonyymi

Kyllä sä maalaat eki niitä koska sä oot biologinen nainen ja tykkäät naisten jutuista...

• Anonyymi

KOMPPAAN !

• Anonyymi

Oikeasti, aikuinen mies hakee huomiota ja yrittää provosoida ihmisistä reaktioita lakkaamalla kynsiään?

Voin ehkä ymmärtää sen, jos joku aidosti nyt haluaa lakata kynsiään, koska se näyttää kivalta ja tykkää siitä, mutta pelkän huomionhaun ja provokaation takia? No, sitähän nämä julkisuudesta elävät Martina ja Esko ovat tehneet jo toista vuosikymmentä.

• Anonyymi

Ainakin vuosikymmenen ellei enemmän olet valehdellut ja mustamaalannut heitä. Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin vuosikymmenen ellei enemmän olet valehdellut ja mustamaalannut heitä. Miksi?

Ainakin yhdestä sellaisesta Martina sanoi että tekee sitä koska kadehtii hänen liiketoimintaansa ja haluaa saada julkisuutta hänen nimellään. Ja totta tosiaan, aivan omalla nimellään ja aina haukkui ja vihjaili ja sai mediankin mukaan. Enää ei saisi muuta kuin Seiskan ja korkeintaan Iltalehden. Vaikka päällepäsmärinä nuo mediat olivat silloinkin. Ja tottakai se kaikista suurin eli Hymy siihen aikaan.

Ei ihme että Martinan kirjan takakannessa lukee että "Välittämättä vuosia kestäneestä someraivosta, ilkeämielisistä lööpeistä ja vähättelystä Martina Aitolehti on kulkenut määrätietoisesti kohti unelmiaan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin yhdestä sellaisesta Martina sanoi että tekee sitä koska kadehtii hänen liiketoimintaansa ja haluaa saada julkisuutta hänen nimellään. Ja totta tosiaan, aivan omalla nimellään ja aina haukkui ja vihjaili ja sai mediankin mukaan. Enää ei saisi muuta kuin Seiskan ja korkeintaan Iltalehden. Vaikka päällepäsmärinä nuo mediat olivat silloinkin. Ja tottakai se kaikista suurin eli Hymy siihen aikaan.

Ei ihme että Martinan kirjan takakannessa lukee että "Välittämättä vuosia kestäneestä someraivosta, ilkeämielisistä lööpeistä ja vähättelystä Martina Aitolehti on kulkenut määrätietoisesti kohti unelmiaan."

Tanska on ihan kaupunki.... että sellainen unelma !

Eikö sillä peruskoulun päättötodistuksella parempaan tietomäärään yllä ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinaa on kiusannut 20 vuotta joku vanha koulukaveri ja kyllähän täällä sitä peruskoulua hoetaan. Myös yritetään hämätä että missä koulussa Martina on koulunsa käynyt mutta kyllä vauvalla oltiin ainakin kartalla tästä kiusaajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin lääniin se uusimaa kuuluikaan.
        Stalkkerille oli ihan hepreaa Etelä-Suomen Lääni.
        Unohditko jo, ettet sitäkään tiennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KukkaKUPPA täällä kirjoittelee.

• Anonyymi

Mitäs täällä nyt riehutaan ja kenellä on kuppa? Siis Esko itse kertoi, että käytännössä trollaa noilla kynsilakoillaan ja hakee huomiota.

• Anonyymi

Tuo vuosikausia Martinan ja myös täällä kirjoittelijoiden kirjoitusvirheitä hokeva "kokakuu" teki sellaisen kirjoitusvirheen, että kun jossain haukkumajutussaan oli tarkoitus kirjoittaa kukkakauppa niin kirjoittikin kukkakuppa. Että sellainen tapaus se jolla ei ole edes Suomen läänit hallinnassa.

Ja jos osaat lukea? niin tuossa aloituksessa lukee että Esko lakkasi kynsiä nuorena aluksi mustaksi jonkun muusikon esimerkin mukaan. Sitten kertoi että teillä? siellä Joensuussa oli sellaisiakin päänaukojia että aivan heidän kiusallaan lakkasi kyntensä. Kas kun on olemassa sellaisiakin säälittäviä ihmisiä jotka voivat vaikka vuosikaupalla päivittäin haukkua jonkun kiusaamisen uhrikseen valitseman ulkonäköä ja kaikkea mitä tekee. Sitä kutsutaan nettikiusaamiseksi, nettivihaksi, nettiraivoksi. Tosiasiassa se on henkistä väkivaltaa. Koulukiusaajina aloitetaan ja koska kehitystä ei tapahdu niin aikuisena jatketaan samaa netissä anonyymina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo vuosikausia Martinan ja myös täällä kirjoittelijoiden kirjoitusvirheitä hokeva "kokakuu" teki sellaisen kirjoitusvirheen, että kun jossain haukkumajutussaan oli tarkoitus kirjoittaa kukkakauppa niin kirjoittikin kukkakuppa. Että sellainen tapaus se jolla ei ole edes Suomen läänit hallinnassa.

Ja jos osaat lukea? niin tuossa aloituksessa lukee että Esko lakkasi kynsiä nuorena aluksi mustaksi jonkun muusikon esimerkin mukaan. Sitten kertoi että teillä? siellä Joensuussa oli sellaisiakin päänaukojia että aivan heidän kiusallaan lakkasi kyntensä. Kas kun on olemassa sellaisiakin säälittäviä ihmisiä jotka voivat vaikka vuosikaupalla päivittäin haukkua jonkun kiusaamisen uhrikseen valitseman ulkonäköä ja kaikkea mitä tekee. Sitä kutsutaan nettikiusaamiseksi, nettivihaksi, nettiraivoksi. Tosiasiassa se on henkistä väkivaltaa. Koulukiusaajina aloitetaan ja koska kehitystä ei tapahdu niin aikuisena jatketaan samaa netissä anonyymina.

Kun katsoo niiden haukkujien ulkonäköä vaikka uhriensa instassa kommenteissa tai jossain Seiskan kommenttikentässä, jonne omalla nimellä ja kuvalla laittavat törkyään, niin aika tavalla kyllä ihmettelee että millä eväillä yleensä haukkuvat muiden ulkonäköä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkakuppa on Martinan harjoittamaa kortekieltä. Martina teki instassaan kukkakupasta taas yhden evergreen-lausahduksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkakuppa on Martinan harjoittamaa kortekieltä. Martina teki instassaan kukkakupasta taas yhden evergreen-lausahduksen.

Miksi poistatit tuolta Stefun avautumisesta Sofiasta tehdystä ketjusta kirjoituksen, jossa ei ollut mitään sääntöjenvastaista? Kuulutko Sofian lähipiiriin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiset kiusaajat eli henkistä väkivaltaa harjoittavat eivät ole aivan terveitä. Kun tuollainen kestää vuosikausia, joskus jopa vuosikymmeniä, niin onhan se nyt jo mielenterveysongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiset kiusaajat eli henkistä väkivaltaa harjoittavat eivät ole aivan terveitä. Kun tuollainen kestää vuosikausia, joskus jopa vuosikymmeniä, niin onhan se nyt jo mielenterveysongelma.

Pohjimmiltaan tuollaisessa ihmisessä asuu PAHUUS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi poistatit tuolta Stefun avautumisesta Sofiasta tehdystä ketjusta kirjoituksen, jossa ei ollut mitään sääntöjenvastaista? Kuulutko Sofian lähipiiriin?

Häh??? Kukkakuppa on Martinan sammakoita, mistä on tullut lentäviä lauseita, kuten Mannerheimin perustama Helsinki ja Tähtitorninvuori jne. Aletaanko luettelemaan niitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häh??? Kukkakuppa on Martinan sammakoita, mistä on tullut lentäviä lauseita, kuten Mannerheimin perustama Helsinki ja Tähtitorninvuori jne. Aletaanko luettelemaan niitä?

Käypäs lukemassa mitä kerrotaan patologisista valehtelijoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan suustaan päästämiä "älynvälähdyksiä ".
        Mieheni ( Therman ) turvaa molempien lasteni tulevaisuuden...
        Tanska on ihana kaupunki....
        Meidän hienostokadulla....
        Jäin auton yliajamaksi...
        Kertoo paljon henkilöstä nimeltä Martina Aitolehti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satu Tuomisto, eräs Stefun salarakkaista, on sanonut jossain ohjelmassa että Suomi on itsenäistynyt vuonna 1952. Niillä tiedoilla pääsi jopa uutistoimittajaksi.
        Mikä virhe on Tähtitorninvuori, sellainen paikka on olemassa, aivan googlaamallakin tulee vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satu Tuomisto, eräs Stefun salarakkaista, on sanonut jossain ohjelmassa että Suomi on itsenäistynyt vuonna 1952. Niillä tiedoilla pääsi jopa uutistoimittajaksi.
        Mikä virhe on Tähtitorninvuori, sellainen paikka on olemassa, aivan googlaamallakin tulee vastaan.

My Helsinki - Tähtitorninvuori
        Tähtitorninvuori ( tai Tähtitorninmäki) on noin 30 metriä korkea kallioinen mäki Ullanlinnassa Eteläsataman vieressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen paikan nimi on Tähtitorninmäki. En ollut aiemmin ikinä kuullut sitä paikkaa kutsuttavan Tähtitorninvuoreksi, eikä kyllä moni muukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan suustaan päästämiä "älynvälähdyksiä ".
        Mieheni ( Therman ) turvaa molempien lasteni tulevaisuuden...
        Tanska on ihana kaupunki....
        Meidän hienostokadulla....
        Jäin auton yliajamaksi...
        Kertoo paljon henkilöstä nimeltä Martina Aitolehti.

Martina ei sanonut että mieheni turvaa MOLEMPIEN lasteni tulevaisuuden. Kaikki lukutaitoiset kyllä näkevät mitä sanoi lehtihaastattelussa. Olet nyt vuosikausia tuota valhetta hokenut.
        Eikä ole tullut missään vastaan että olisi sanonut että Tanska on ihana kaupunki. Ja kyllä, sanoi että hienostokadulla mutta se ei tapahtunut Martinan kadulla mutta Martina asuu hienostokaupunginosassa. Jos auto törmää pyörään niin kyllä voi sanoa noinkin.

Nuo sinun juttusi ja toimintasi kertoo paljon sinusta eikä ollenkaan millään hyvällä tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

My Helsinki - Tähtitorninvuori
        Tähtitorninvuori ( tai Tähtitorninmäki) on noin 30 metriä korkea kallioinen mäki Ullanlinnassa Eteläsataman vieressä.

Tähtitorninvuori on oikea nimitys ja se on perustettu jo joskus 1800-luvulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiska listasi hiljattain tuon Tuomiston miehiä ja olipas niitä monta. Oli avioliittokin ja useita avoliittoja. Taisi olla vielä avoliitossa Pikkaraisen veljen kanssa (jo toisen kerran) kun alkoi Stefua salaa tapailemaan. Tuo oli jossain mediassa uutisen arvoinen juttu kun Hannu ja Martina alkoivat tapailemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähtitorninvuori on oikea nimitys ja se on perustettu jo joskus 1800-luvulla.

Eipä vappuisinkaan kukaan lähde Tähtitorninvuorelle vaan ylioppilaat kerääntyvät Tähtitorninmäelle vappulounaalle ja laulamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen paikan nimi on Tähtitorninmäki. En ollut aiemmin ikinä kuullut sitä paikkaa kutsuttavan Tähtitorninvuoreksi, eikä kyllä moni muukaan.

Jos sinä et ollut kuullut kutsuttavan niin ei se sitä tarkoita etteikö sen paikan nimi ole Tähtitorninvuori. Ei tarvita kuin yksi googlaus eli "Tähtitorninvuori" niin tulee totuus esiin eli sen paikan nimi on virallisesti Tähtitorninvuori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä et ollut kuullut kutsuttavan niin ei se sitä tarkoita etteikö sen paikan nimi ole Tähtitorninvuori. Ei tarvita kuin yksi googlaus eli "Tähtitorninvuori" niin tulee totuus esiin eli sen paikan nimi on virallisesti Tähtitorninvuori.

Jankuti! Jankuti! Ihan sama ;D))))))))

• Anonyymi

Ymmärtäisin, jos melkein viisikymppinen mies esittäisi jotain älykkäitä mielipiteitä ja kannanottoja, mutta siihen ei äly riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttäisit edes pilkkua oikeassa paikassa.....!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkakuppa on Martinan instassa hänen kirjoittamana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsinkiläisenä käytän kyllä nimitystä Tähtitorninmäki. Näin kirjoitetaan myös lehdissä , varsinkin vappuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei koskaan käytä Tähtitorninvuori nimitystä, vaan aina Tähtitorninmäki.

Eipä näytä Martina oikein tietävän tätäkään asiaa. Hänen tietomääränsä on erittäin suppea ja rajallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei koskaan käytä Tähtitorninvuori nimitystä, vaan aina Tähtitorninmäki.

Eipä näytä Martina oikein tietävän tätäkään asiaa. Hänen tietomääränsä on erittäin suppea ja rajallinen.

Martina ei olekaan syntyperäinen stadilainen, feikki vain. Kuten kaikessa muussakin yritelmässään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina ei olekaan syntyperäinen stadilainen, feikki vain. Kuten kaikessa muussakin yritelmässään.

On aivan syntyperäinen stadilainen ja sitä ei patologinen valehtelija pysty miksikään muuttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttäisit edes pilkkua oikeassa paikassa.....!

Sanopa muuta. Taas Martinan faneilta kauhean katkerat tilitykset ja historiikit Stefun pettämisistä, Satu Tuomistosta ja perhe-idyllin elämästä Tähtitornin"vuoren" luksusasunnossa. Huoh. Silti kumminkin Martina Stefussa roikkui vuosikymmenen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aivan syntyperäinen stadilainen ja sitä ei patologinen valehtelija pysty miksikään muuttamaan.

Jossain HEKAn asunnossa lapsena asunut. Kolmen lapsen yh äidillä tuskin asuntoa kuitenkaan ihan Hgin paraattipaikalla, Kaivopuisto, Eira alueella.

• Anonyymi

Lakatut kynnet miehellä yök. Eerikäinen vanha ukko lakkaa kynsiään.
      Ulkonäössäkin näkee aika tavalla elettyä elämää.
      Ei voi sanoa Eerikäisestä, että on komea mies, paremminkin näyttää ikäistään vanhemmalta.

• Anonyymi

Minusta on miellyttävän oloinen mies, eikä kynsilakat haittaa yhtään.

• Anonyymi

Oksettaa ja puistattaa ajatuskin, että joku mies koskisi minuun tuollaisilla kynsillä, joiden alustoja ei varman aikoihin ole putsattu. Tuo risuparta ajoi karvansa, kun piti silläkin jutskalla saada rahapulaan helpotusta. Mutta ihan puolueettomasti sanottuna, Esko on noin 60-65 vuotiaan näköinen eli 10 vuotta vanhempi kuin ikä edellyttäisi. Siinä ei auta lakatut kynnetkään tai hameet ja teinityttöjen glitteriballerinat.

• Anonyymi

Juuripa näin. Esko etsii kaunista ja nuorta naista.. 💋 - Mutta se juna meni jo.. 🤔 Nooh, onhan Eskolla tytär, jota voi palvoa & palvella.. Mivida 😂😂😂 or what ever 🤣

• Anonyymi

Esko se taas kertoo storyssaan, että jotain karmeeta on tapahtunut eilen. Sitten kuitenkin toteaa ettei asiasta sen enempää. Miksi siis pitää sitten kertoa tuonkaan vertaa. Nyt varmaan sit odotellaan lööppiä että "Esko on kokenut jotain dramaattista, mutta onneks kaikki nyt hyvin"

Kyllä on uuno tyyppi

• Anonyymi

Esko on uusi Uuno Turhapuro !

Onko hänelle myös tapahtunut jotain " draumaattista " ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko on uusi Uuno Turhapuro !

Onko hänelle myös tapahtunut jotain " draumaattista " ?

Tekokynsi on varmaan katkennut.

• Anonyymi

Mitä uunoa tuossa on, kysyin jo kerran mutta viesti poistettiin, miksi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä uunoa tuossa on, kysyin jo kerran mutta viesti poistettiin, miksi ?

Mitä järkeä on kertoa ja sitten olla kertomatta. Eikö voisi joskus olla vaikka kertomatta jos ei lopulta edes ole mitään kerrottavaa. Yrittää vain aiheuttaa jonkinlaista kohua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä järkeä on kertoa ja sitten olla kertomatta. Eikö voisi joskus olla vaikka kertomatta jos ei lopulta edes ole mitään kerrottavaa. Yrittää vain aiheuttaa jonkinlaista kohua

Mitä kohua tuosta nyt aiheutuu ?

• Anonyymi

Vaihtoehdot ovat seuraavanlaiset:

-Lakattu kynsi katkennut.
        -Esko saanut parkkisakon.
        -Joku ei ole muistanut kiittää Eskoa, vaikka Esko on pysähtynyt suojatien eteen ja antanut tietä.
        -Martinan ja aussijonnen rakkaustarina päättynyt.
        -Martinan luksuslapsensängyt ei ole menneet kaupaksi.
        -Martina joutunut perumaan osallistumisensa MM-kisoihin, koska olisi liian ylivoimaisen parempi kuin kaikki muut, joten päätti antaa muillekin kisaajille mahdollisuuden.
        -Esko astui glittertossuillaan koirankakkaan.

Mikä tahansa näistä on draumaattista ja sangen kauhistuttavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtoehdot ovat seuraavanlaiset:

-Lakattu kynsi katkennut.
        -Esko saanut parkkisakon.
        -Joku ei ole muistanut kiittää Eskoa, vaikka Esko on pysähtynyt suojatien eteen ja antanut tietä.
        -Martinan ja aussijonnen rakkaustarina päättynyt.
        -Martinan luksuslapsensängyt ei ole menneet kaupaksi.
        -Martina joutunut perumaan osallistumisensa MM-kisoihin, koska olisi liian ylivoimaisen parempi kuin kaikki muut, joten päätti antaa muillekin kisaajille mahdollisuuden.
        -Esko astui glittertossuillaan koirankakkaan.

Mikä tahansa näistä on draumaattista ja sangen kauhistuttavaa

Taattua stalkkeria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taattua stalkkeria.

Oikeammin taattua Eerikäistä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taattua stalkkeria.

Niin on, ei muuten kestä totuutta itsestään.

• Anonyymi

Ei ne ärsytä mutta kummastuttaa koska miehellä lakatut kynnet on typerän näköiset enkä keksi mitään hyötytarkoitusta niille paitsi JP Kankaan "ettei paska näy kynsien alta". Ne osoittaa että on jollekkin massavaikutukselle alttiina ja ne on yhtä omaperäisiä kuin tatuoinnit nykyään. Aidompi olet kun et tee kumpaakaan. En tiedä mikä hinku ihmisillä on olla saman näköisiä itselläni ei tuota ole koskaan ollut joten vaikea löytää vastausta siihen. Päin vastoin jos näen että valtava massahysteria alkaa jostain joka ei minua kiinnosta käännyn eri suuntaan. Sitäkään en tajua miksi aikanaan roktähdet halusi näyttää naisilta. Eikö tuo ole jotain transvestiittien touhua miten se liittyy musiikkiin? Niin kova jätkä että on transvestiitti? Musiikki kyllä toimiii.

• Anonyymi

Eskolla tuo lienee siitä piilohomppelia, aivan kuin hamoset ja glitteriballerinat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eskolla tuo lienee siitä piilohomppelia, aivan kuin hamoset ja glitteriballerinat.

😂👍👍👍

• Anonyymi

Jos Esko tahallaan haluaa ärsyttää kynsillään jotakuta, niin en yhtää ihmettele miksi mies on sinkku! No, varmaan se tahallaan ärsyttäminen kuuluu jotenkin Eskon luonteenpiirteeseen.

• Anonyymi

No kuule, tuollaisia Eskon kimpussa olleita "miehiä" se kertoi aikanaan halunneensa ärsyttää siellä Joensuussa, kun olivat Eskon kimpussa kuten täälläkin vielä päivittäin ainakin yksi, joka on aivan ilmeisesti kirjoitustensa perusteella vielä kaapissa. Selvennyksenä että ei Esko näistä miehistä tarkemmin kertonut mutta täältähän nyt näkee kirjoituksista että millaisista "miehistä" oli kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule, tuollaisia Eskon kimpussa olleita "miehiä" se kertoi aikanaan halunneensa ärsyttää siellä Joensuussa, kun olivat Eskon kimpussa kuten täälläkin vielä päivittäin ainakin yksi, joka on aivan ilmeisesti kirjoitustensa perusteella vielä kaapissa. Selvennyksenä että ei Esko näistä miehistä tarkemmin kertonut mutta täältähän nyt näkee kirjoituksista että millaisista "miehistä" oli kysymys.

Lukekaa tuo Tukiaisesta tehty aloitus. Tuollaiset ihmiset on ammatikseen Tukiaisen ja myös muiden kimpussa. Valitettavaa sille kenet sattuvat valitsemaan uhrikseen. Suomessa on julkisuuden henkilöt vapaata riistaa niille joille on jäänyt alkukantainen vaisto jahdata muita ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukekaa tuo Tukiaisesta tehty aloitus. Tuollaiset ihmiset on ammatikseen Tukiaisen ja myös muiden kimpussa. Valitettavaa sille kenet sattuvat valitsemaan uhrikseen. Suomessa on julkisuuden henkilöt vapaata riistaa niille joille on jäänyt alkukantainen vaisto jahdata muita ihmisiä.

Siis niputat Tukiaisen ja Eskon samalle tasolle ja siinä kerrankin olet oikeilla jäljillä. Niillä kummallakin on suurelliset harhakuvat itsestään. Tukiainen luulee olevansa maailman kaunein Barbie-nainen ja Esko Euroopan omistaja ja naisten märkä unelma. Voi voi niin kahta tolloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis niputat Tukiaisen ja Eskon samalle tasolle ja siinä kerrankin olet oikeilla jäljillä. Niillä kummallakin on suurelliset harhakuvat itsestään. Tukiainen luulee olevansa maailman kaunein Barbie-nainen ja Esko Euroopan omistaja ja naisten märkä unelma. Voi voi niin kahta tolloa.

No niin, sinä todistit että samoja haukkujia on kuin Tukiaisella. Toki on muitakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa ei niputettu Tukiaista ja Eskoa samalle tasolle vaan niputettiin niiden kimpussa olevat samalle tasolle. Ja onhan täälläkin kerrottu että kuulemma joku näätäporukka on myös muiden kimpussa kuin vain Tukiaisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa ei niputettu Tukiaista ja Eskoa samalle tasolle vaan niputettiin niiden kimpussa olevat samalle tasolle. Ja onhan täälläkin kerrottu että kuulemma joku näätäporukka on myös muiden kimpussa kuin vain Tukiaisen.

Noista näädistä oli juttu Helsingin Sanomissa vuonna 2016. Siellä oli juttu tästä Tukiaisen kiusaaamisesta netissä. Mutta kuten täältäkin näemme, ja kuulemma muiltakin keskustelupalstoilta, niin kyllä muitakin uhreja nettikiusaajilla on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noista näädistä oli juttu Helsingin Sanomissa vuonna 2016. Siellä oli juttu tästä Tukiaisen kiusaaamisesta netissä. Mutta kuten täältäkin näemme, ja kuulemma muiltakin keskustelupalstoilta, niin kyllä muitakin uhreja nettikiusaajilla on.

Tämä ketju on Eerikäisen lakatuista kynsistä. Voi teitä, joilla on lukemisen ymmärtäminen hukassa. Isolla osalla Eskon fanittajista ovat sellaisia.

• Anonyymi

Nyt Eerikäinen ärsyttää siinä alati tyrkytetyssä "Sinkkulaiva" -mainoksessa. Sitä helvetin jorinaa näytetään joka käänteessä jokaisella kanavalla. Sitä mainosta ei pääse edes pakoon. Eikö ohjelman tuotanto lainkaan osaa ajatella, että tuo ylenpalttinen näytös vie pohjan pois koko ohjelmalta, eikä sitä kyrsiintymisen takia katso kuin typerät fanit. Tuo mainostaminen tekee saman karhunpalveluksen kuin Martinan "Revenge Body with Martina Aitolehti" - tyrkyttäminen teki sille ohjelmalle. Katsojaluvut olivat todella pienet kuin mitä se mainostus olisi edellyttänyt.

• Anonyymi

Minä inhoan sitä Esko Eerikäisen mainosjuontoa. Tämän illan mittaan sattui niinkin, että se taas tuli juuri siltä kanavalta, mitä katsoin ja kiireesti käänsin kanavaa, niin eikö mitä, se tuli myös samaan aikaan siltä toiselta kanavalta!!!

• Anonyymi

Hyvä asia että Esko teki noin että lakkasi kynnet koska osoittaa sillä kuinka ahtaita jotkut ihmiset on kun provosoituu konservatismissaan. Hyvä Esko eerikäinen noin sitä pittää!

• Anonyymi

Mies ei lakkaa kynsiään eikä meikkaa jos on mies. Nämä jotkut on kuin naisia nyky miehet eikun hameet päälle sillä siisti.

• Anonyymi

Taidat olla vanha mummeli.😂

• Anonyymi

Voi Esko ,itseensä ja julkisuuteen rakastunut.

• Anonyymi

Esko Eerikäinen ja Sauli Niinistö poseraavat yhdessä kuvassa, kyllä heillä on hymyt herkässä .

• Anonyymi

Seiskalehden uutiset ja siellä yhdessä poseraa Esko Eerikäinen ja Sauli Niinistö 🤗 .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko Eerikäinen ja Sauli Niinistö poseraavat yhdessä kuvassa, kyllä heillä on hymyt herkässä .

Jep ja Eskon seura vain paranee nyt jo presidentti Sauli Niinistö poseraavat yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on Seiskan uutisissa Eskon ja Sauli Niinistön yhdessä heistä otettu kuva, miksi se viesti äsken poistettiin täältä ?

• Anonyymi

Ainakin yksi joensuulainen päänaukoja jatkaa edelleen tälläkin palstalla.

• Anonyymi

Miks hetero mies lakkaa kynsiä?

• Anonyymi

Kysy niiltä 500 000 mieheltä, äläkä täältä!

• Anonyymi

Juuri näin. Siksi myös ikinaisellinen kietaisuhame ja korvikset.

Suomen rumin transsu-look.

• Anonyymi

Komea symppis ihana Esko 😍 .

Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3748
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3048
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      277
      2847
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1955
    5. Trump syyttää Bideniä ja Obamaa lentoonnettomuudesta!

Ukko on ihan seonnut.
      Maailman menoa
      226
      1544
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1271
    7. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      4
      1181
    8. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1163
    9. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1061
    10. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      32
      1035
    Aihe