Mikä tässä on vitsi

Anonyymi-ap

IL: Aku Hirviniemi julkaisi arkistostaan huvittavan videon.
Ja minä kelasin neljä kertaa.
Mikä tässä on ERITYISEN huvittava?
Ymmärrän kyllä kivan eleen kun kivimiehet puettiin, mutta tätä on hehkutettu monessa mediassa, eli vanha juttu.

7

358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajoitus ja metodi.

Siis hirviniemellä ollut kääriäisen nyt muodittama pottakampaus jo aiemmin, edellä aikaansa siis.

Toisekseen toi pottametodi on itsessään hauska. Kun olin skidi, mutse leikkas fledan. Koulussa vittuilivat, että potta päässä leikattu. Eli kai tässä itekkin ollut edelläkävijä muotiasioissa. Mutsi tosin leikkas ilman pottaa, mutta kai se lopputulos oli aika käärijäismäinen.

Muistelen joskus parturissa herättäneen huvitusta, kun yks heppuli tilas anti-irokeesin. Ihan komee tuli, pitkä fleda muuten, mutta keskellä polttimoa viiden sentin kiitorata.

Mutta totanoin, tois sketsi oli tilannekomiikkaa. Se siinä oli se hupijuttu. On olemassa ihmisiä, jotka ei ymmärrä tilannekomiikkaa, vaikka saattavat naureskella puujalkavitseille. Sä kaiketi olet sellanen. Mutta väänsin nyt kuitenkin piikkilankaa asiasta. Voihan olla, ehkä et jatkossakaan naura tilannekomiikalle, mutta paremmin ymmärrät sitä.

=DW=

• Anonyymi

Nyt vasta ymmällä olen. En näe mitään pottatukkaa. Oli muuten itselläkin lapsena kun isä leikkasi keritsimillä.
        Tässä videossa raa´an varassa ilmeisesti työmiehet puuhaavat kivimiesten kimpussa ja ihmiset kävelellessän kurkistelevat ylöspäin.
        Tuleeko meille linkistä sama video?

• Anonyymi

Niin ennen leikattiin itse lapsen hiukset ja vain joskus käytiin parturissa.Eihän kellään ollut edes varaa jos lapsia oli 5-16 talossa se oli yksi peruna per pentu per päivä.Onni on ehkäisy pysyy kaikki ruuassa kun rahaa riittää enemmän perustarpeisiin.Eikä yli 4 lasta tehneet enää tarvi lapsilisiä vastuussa itse heistä ja käyttävät muilta jääneet vaatteet.Kengät.Ennenkuin alkaa synnyttämään pitää laskea monelle riittää rahaa ruoka vaate kenkä parturi sukset pyörät toppavaatteet talvikenkä luistimet lääkkeet vaipat sukat housut silmälasit puuro ja maito.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vasta ymmällä olen. En näe mitään pottatukkaa. Oli muuten itselläkin lapsena kun isä leikkasi keritsimillä.
        Tässä videossa raa´an varassa ilmeisesti työmiehet puuhaavat kivimiesten kimpussa ja ihmiset kävelellessän kurkistelevat ylöspäin.
        Tuleeko meille linkistä sama video?

Ei.

Aloituksessa mikä lie linkki. Aloittaja laittoi sitten perään kommenttina tarkoittamansa linkin.

=DW=

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Aloituksessa mikä lie linkki. Aloittaja laittoi sitten perään kommenttina tarkoittamansa linkin.

=DW=

Tuo linkki oli heti otsikon, Aku Hirviniemi löysi.... jälkeen ILssä. Aloittaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      501
      1887
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      379
      1576
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1367
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      972
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      929
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      916
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      764
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      763
    Aihe