Elämä valuu hukkaan

Kylmä liitto. Mitä tässä voi tehdä. Tällaistäkö tämä oli, tämä elämä.

Kyllä sapettaa, surettaa, hyödytön olo. Elämä kerta kaikkiaan valuu hukkaan.

Vuosikausia puutetta. Ei läheisyyttä. Ei suukkoja. Ei kosketuksia.

Keljuilua, nyrpiintymistä, mykkäkouluja. Se sitten on ihanaa.

Peiliin kai tässä pitäisi katsoa.

On sitä katsottukin. Tuijotettu.

Katsovat ne toiset naisetkin. Varatutkin.

Onko niillä sama tilanne. Voisiko hellyyttä löytää toisen omalta.

Lohtua. Että taas jaksaisi.

Olla sylissä. Pitää hyvänä. Itkeä, kun tuntuu niin ihanalta.

Antaa. Antautua. Olla niin lähellä kuin lähelle ikinä pääsee.

Haihattelua. Toiveajattelua.

Haaveena silti.

Fantasiana. Niillä kai sitä pysyy järjissään.

7

2195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei muu auta, niin sitten toiseen syliin :/

    • Anonyymi

      Et Sinä itke! Et ilosta etä surusta etkä muutenkaan vaan.
      Valehtelija.

    • Vaihda sinkuksi ja katsele maailmaa, itseäsikin uudessa tilanteessa. Harvoin kannattaa pitkään odotella paskasammiossa kaulaansa myöten lietteessä...

    • Anonyymi

      Miksi heittäydyt marttyyriksi? Ota itseäsi niskasta kiinni ja muuta elämäsi. Sinä olet ainut, joka sen voi tehdä. Vai onko kotona kuitenkin niin hyvät oltavat, että tyydyt siihen, mitä on?

      Pelkäät jääväsi yksin, joten valitset mieluummin kylmän kumppanin vierellä pysymisen kuin mahdollisesti loppurlämän yksinäisyyden. Uuden oikeanlaisen kumppanin löytäminen voi olla vaikeaa.

      Elämä on valintoja.

    • Anonyymi

      Pillua et tule enää saamaan.
      Ainoa järkevä teko on: Ota ero, hankkiudu salille, lenkille ja kuntoon, nuku ja syö terveellisesti ja tee rauha itsesi kanssa.

      Vuoden päästä voit alkaa katsella ympärillesi ja huomaat, että maailmassa on rapiat 4 miljardia naissukupuolen edustajaa.

    • Anonyymi

      Höpö höpö taas. Mihin helkuttiin ihminen tuota tarvitsee? Aikuisten oikeasti mikä näitä nyky ihmisiä vaivaa, tarvitaan seksiä tarvitaan läheisyttä yms. Valaistu hyvä immeinen, tulet huomaamaan, että juuri tuo järjetön tunteilu on kehityksen esteenä. Ihminen tarvitsee ruokaa, liikuntaa ja työtä ja aikaa lepoon ja ajatteluun, muuta ihminen ei maailmasta tarvitse.

    • Anonyymi

      Läheisyyden puute on kamala asia liitossa,tiedän sen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe