Kyllä pitää nyt kehua oikein, miten ammattitaitoista ja mukavaa porukkaa.
Vaikka ei savolaisia, mutta niin lupsakkata porukkaa.
Kiitos!
Joensuun poliisit
35
1000
Vastaukset
- Anonyymi
Joensuun poliisista löytyy lähinnä negatiivista sanottavaa omalta osaltani. Että ns poliisin osalta hommat menevät rikostutkinnan puoleen mut ei hätää pohjois-savon poliisi tutkii pohjois-karjalan poliisin rikokset.
- Anonyymi
Luotto poliisiin on mennyt täysin. Itse vääryyttä kokeneena poliisin taholta.
- Anonyymi
Poliisi ei saa olla puolueellinen, tämä tieto kertoo että hän on puolueellinen.
Reilu meno. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi ei saa olla puolueellinen, tämä tieto kertoo että hän on puolueellinen.
Reilu meno.Hyvin hyvin epämääräistä toimintaa. Johtoasemissa vapaamuurareita, suojellaan veljeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin hyvin epämääräistä toimintaa. Johtoasemissa vapaamuurareita, suojellaan veljeä.
Tehkää hyvä ihmiset kanteluita ja antakaa juttuja lehdistölle! Johdossa vapaamuurareita eli pyrkivät luikertelemaan vastuusta
- Anonyymi
No mitäs ne nyt teki? Antoivat putkaan pehmeämmän patjan?
- Anonyymi
Kerran olin poliisilla käymässä ja samalla tuli kakitus. Puotin ison kakin poliisilaitokselle ja lähin pois. Joutukohan se kakki putkaan? Se oli iloinen kakki.
- Anonyymi
KAKKI
- Anonyymi
Varmaan korttinsa menettänyt kaahari täällä katkerana vinkuu kun ei pääse loppuunajettua bemua viemään vikalle reissulleen.
- Anonyymi
ja jos joskus tulen tarvitsemaan poliisin apua niin joensuun poliisin/pohjois-karjalan poliisin apu ei tule kelpaamaan minulle. Vaan siinä tilanteessa tulen vaatimaan pohjois-savon/kuopion poliisilta apua. Kun ei joensuun poliisiin voi luottaa enää
- Anonyymi
Siinäpähän vaadit. Taidat olla melko pöterö.
- Anonyymi
😂😂 Kuulkaa! Nero puhuu! 🤣🤣
- Anonyymi
Minä olen ihmetellyt sitä että yleensä poliisit pyörii kaupungilla jopa kolmen auton voimin, mutta sitten kun poliisia kansalainen tarvitsee niin menee 30-60 minuuttia ennenkuin poliisi tulee...
- Anonyymi
Joensuun poliisin toiminnasta on jätetty kantelu eduskunnanoikeusasiamiehelle. Just tästä kun ajetaan tarpeetonta pillurallia poliisin osalta sekä rikotaan jatkuvasti tätä tyhjäkäynti lakia yli 2min tyhjäkäynnillä poliisimaija käy alueella joka ei ole tie/katualuetta vaan on lähinnä puisto/tonttialuetta jossa ei hälytysajoneuvojen tyhjäkäyntisäännökset ole voimassa. Se ei ole minun päänsärky eikä ongelma jos poliisiautoista akut hyytyvät kesken kaiken kun eivät saa paskalaattikkoaan tyhjä käyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joensuun poliisin toiminnasta on jätetty kantelu eduskunnanoikeusasiamiehelle. Just tästä kun ajetaan tarpeetonta pillurallia poliisin osalta sekä rikotaan jatkuvasti tätä tyhjäkäynti lakia yli 2min tyhjäkäynnillä poliisimaija käy alueella joka ei ole tie/katualuetta vaan on lähinnä puisto/tonttialuetta jossa ei hälytysajoneuvojen tyhjäkäyntisäännökset ole voimassa. Se ei ole minun päänsärky eikä ongelma jos poliisiautoista akut hyytyvät kesken kaiken kun eivät saa paskalaattikkoaan tyhjä käyttää
Valta ilman vastuuta johtaa mielivaltaan sekä välinpitämättömyyteen vallan käytön valvonnan osalta; muodostaen erityisen hyvän ja pysyvän kasvualustan rakenteelliselle korruptiolle, etenkin lainkäyttöviranomaisten toimintojen rajapinnoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai on ne poliisit joutuneet touhuihisi puuttumaan ja nytkö sitten kyrsii...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valta ilman vastuuta johtaa mielivaltaan sekä välinpitämättömyyteen vallan käytön valvonnan osalta; muodostaen erityisen hyvän ja pysyvän kasvualustan rakenteelliselle korruptiolle, etenkin lainkäyttöviranomaisten toimintojen rajapinnoissa.
Palstan paras ja noin se on muuallakin kuin lainvalvonnassa. Ihmisiltä puuttuu se kyky tai halu toimia oikein ellei kukaan valvo, vaikka ne siitä palkkaa saa niin toiminta on ihan muuta.
Sitten kaikki hyvä veli hommelit, pikku mafiat joissa varjellaan salaisuuksia ja saadaan jopa hyvässä ja luotettavassa asemassa olevat toimimaan päinvastoin kuin ammatti edellyttää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan paras ja noin se on muuallakin kuin lainvalvonnassa. Ihmisiltä puuttuu se kyky tai halu toimia oikein ellei kukaan valvo, vaikka ne siitä palkkaa saa niin toiminta on ihan muuta.
Sitten kaikki hyvä veli hommelit, pikku mafiat joissa varjellaan salaisuuksia ja saadaan jopa hyvässä ja luotettavassa asemassa olevat toimimaan päinvastoin kuin ammatti edellyttää.Jep… Korruptiota on myös kunnissa. Kunnassa valvonta on minimaalista organisaation huipulta ihan alas asti. Ja ne kuntien talousvaikeudet... ne ovat paljolti korruption seurauksia.
- Anonyymi
Naulan kantaan.
- Anonyymi
Kyllä jns poliisit saa kehuja täältäkin. Kiitos ja kumarrus, et täälläpäin on poliisilla sitä maalaisjärkeä. Sekun alkaa olla harvinaista ainakin kun eteläänpäin mennään
- Anonyymi
kaveri on jepari, täys mulukku.
- Anonyymi
Jospa se mulkku oletkin sinä? Tuskinpa poliisi haluaa kaveerata jonkun pikkurikollisen taikka humalassa kaupungilla räyhääjän kanssa.
- Anonyymi
Könönen vetää punaisella mclarenilla keskustassa ylinopeuksia muttei sinivuokkoja kiinnosta.
- Anonyymi
Tehkää hyvät ihmiset kanteluita ja antakaa lehdille juttuja! Väärinkäytökset pitää tuoda päivänvaloon. Joensuun poliisijohdossa vapaamuurareita eli rehellisyydestä ei tietoakaan
- Anonyymi
Muistakaa hyvät ihmiset että teillä on myös velvollisuuksia, ei pelkästään oikeuksia ja vapauksia. Joutava auktoriteetteja vastaan pullikointi vain vaikeuttaa omaa elämää, mutta jokainen itse tiensä valitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa hyvät ihmiset että teillä on myös velvollisuuksia, ei pelkästään oikeuksia ja vapauksia. Joutava auktoriteetteja vastaan pullikointi vain vaikeuttaa omaa elämää, mutta jokainen itse tiensä valitsee.
Mitä mitä vapaamuurari toveri ilmestyi paikalle. Ei kansalaiset tyhmiä ole, korruptio näkyy aika selvästi Joensuun poliisin toiminnassa. Ilmapiiriongelmia ja pelolla johtamista johtoryhmässä mätäpaiseita.
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/7727678 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mitä vapaamuurari toveri ilmestyi paikalle. Ei kansalaiset tyhmiä ole, korruptio näkyy aika selvästi Joensuun poliisin toiminnassa. Ilmapiiriongelmia ja pelolla johtamista johtoryhmässä mätäpaiseita.
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/7727678Liikuttaa sinua miten? No ei mitenkään jos et ole poliisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikuttaa sinua miten? No ei mitenkään jos et ole poliisi...
Mistä tiedät olenko poliisi vai en…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät olenko poliisi vai en…
Korkeintaan kerrostalokytältä kuulostat, silmä kipeänä verhonraosta tiirailusta.
- Anonyymi
Pikku vinkki; Poliisin kanssa ei joudu ongelmiin kun noudattaa sääntöjä ja lakia, sekä käyttäytyy hyvin. Itsellä mennyt jo 60 vuotta ilman että olen edes liikennesakkoa saanut. Ei pahaa sanottavaa poliisista, hyvin hoitavat hommansa.
- Anonyymi
Sulla on jäänyt elämä elämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämääkö on vain silloin jos on sukset ristissä lain ja poliisin kanssa?
Tuotapa en tiennytkään, silloin on kyllä jäänyt elämättä sellaiset asiat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain tyhmät ja tallukat on poliisin kanssa napit vastakkain..Fiksut pärjää aina.
- Anonyymi
Siitä lukemista syysiltoihin olkaa hyvä
https://dynamic.hs.fi/a/2022/poliisirikokset/- Anonyymi
Enemmän olisi luettavaa siviilien tekemissä rikoksissa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683267
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272333Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301829Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187