Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lihava nainen

Olen tosi lihava nainen. Tiedän, että suurin osa miehistä ei pidä minusta ja se on tietysti ihan ok. Haluaisin löytää yhden kivan miehen, joka pitäisi minua oikeasti kuumana. Mistähän bbw-naisista tykkäävän miehen voisi löytää?

97

3090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuosia sitten tapailin kolmekymppistä pulleaa naista. Mulla seisoi ihan kovana heti kun sain nostaa paidan ylös ja hyväillä pulleaa vatsaa ja nuolla sitä, siitä sitten siirtyä nuolemaan läski pillua. Todella kiihottavaa. Harmi kun tää nainen pani muidenkin kanssa. Mies48v

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­­y­­m­f­­­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178557463

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mistähän löytyy lihavaa naista.

      • Anonyymi

        tuu hyvänen aika pois sieltä päines


    • Anonyymi

      Löysin unelmieni naisen. Upean pullukka. Mutta vaikka kakku oli päältä kaunis, oli luonne hirveä. Kumpa kohdalle sattuisi edes vähän sopuisammalla luonteella varustettu runsas nainen.

    • Anonyymi

      Postisi toimii?

      • Anonyymi

        Vitussakaa toimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitussakaa toimi

        no ei varmaankaan siellä vaan koneella tai puolen päivän jälkeen laatikossa


    • Anonyymi

      Minä oon 30 vuotias mies jolla lihavat naiset kiihottaa :) ite oon hoikka mies

      • Anonyymi

        Juu parempi on kun pysyt kotonas ihan ite. Ootko oikeesti noin tyhmä ettet keksi muuta kerrottavaa itsestäsi.


      • Anonyymi

        miks tämmöset ees tukkii kanavalle jos ei muuta mielessä tää on sex suomi ei ääliöitten kiroilu palsta pysyttäs nyt ees asiassa aikuiset


    • Anonyymi

      Jos olet siisti nainen kyllä sinulle ottaja löytyy. Kerran olen pannut naista joka oli ihan kaunis kasvoinen, mutta melko lihava, iso pylly ja tissit ja vatsaakin. Hän olikin oikein kiihkeä hyvä pantava. Roiskaisin vahingossa lastit sisään kun katselin rintojen heilumista vaikka hän pyysi että laskisin spermat vatslle. Nainen sanoi vain että nooh niinpäs sattui, on minulla kyllä pillerit. Kaikkiaan neljät lastit hän sai sinä yönä sisäänsä. Ei ollut huono kokemus.

      • Anonyymi

        Se on suljetulla osastolla mielisairaalassa eikä ole muuta hupia kuin käydä palstalla hönöilemässä. Vittu kun oot kipee penikkatautinen moniraajavammanen. Ikävää elämää tollasille vajaamielisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on suljetulla osastolla mielisairaalassa eikä ole muuta hupia kuin käydä palstalla hönöilemässä. Vittu kun oot kipee penikkatautinen moniraajavammanen. Ikävää elämää tollasille vajaamielisille.

        No sinähän sen tuon kokeena tiedät. Eipä taida sun elämä helppoo olla. Pitäisiköhän sun päästä lepäämään johkin rauhalliseen paikkaan.


      • Anonyymi

        pulskalla naisella monesti pulskat rinnat ja myös parempia suihin-ottajia kuin rimpulat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on suljetulla osastolla mielisairaalassa eikä ole muuta hupia kuin käydä palstalla hönöilemässä. Vittu kun oot kipee penikkatautinen moniraajavammanen. Ikävää elämää tollasille vajaamielisille.

        no eikö sen yhteyttä voi katkoo samalla lailla kuin sillä katkoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän sen tuon kokeena tiedät. Eipä taida sun elämä helppoo olla. Pitäisiköhän sun päästä lepäämään johkin rauhalliseen paikkaan.

        pannaan sulta piuhat poikki yläpäästä ja alapäästä et aiheuta enempää haittaa ympäristölle etkä näille palstoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pannaan sulta piuhat poikki yläpäästä ja alapäästä et aiheuta enempää haittaa ympäristölle etkä näille palstoille

        Mitä sä höpötät eihän sulla kummaskaan päässä ole ollut toimintaa koskaa.n Älä turhaa vaivaa ylikuormitettua hoitolaitosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pannaan sulta piuhat poikki yläpäästä ja alapäästä et aiheuta enempää haittaa ympäristölle etkä näille palstoille

        Kaikkeen sä vielä pystyt vielä kaikkine ongelmiesi kaa. Moni ois jo luovuttanut. Äitiskö se tänne kirjottelee sun puolesta sä tuskin edes osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no eikö sen yhteyttä voi katkoo samalla lailla kuin sillä katkoo

        Ehkä sun on syytä jo mennäkkin katkolle. Ei tuon sekavampaa tyyppii voi olla.


    • Anonyymi

      Olin ehkä 35-vuotias kun hihaan tarttui lihava alle kolmekymppinen vaalea nainen. Seksi lihavan kanssa oli mahtavaa. Tavattiin toinenkin kerta mutta sitten jouduin muuttamaan ja yhteys katosi. Jäin miettimään mitä hänelle mahtaa kuulua. Nimi oli Johanna.

    • Anonyymi

      olen ollut ns.lihavan naisen kanssa olihan niin hyvä ja kiree et tuntu kuin ois neitsyttä ninut mutta puristelu tekniikka loistava tulin melkein heti onneks puristelu jatkui ja myös panot lihavat on lepposia

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­i s­ek­­si­­tea­­­tteri ava­utu­­u Su­omeen! Ku­­­tsu­mme kai­kk­­­i. Ilmo­­it­­­tautum­­ine­­­n ryhmä­­ämm­­­e tä­äll­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P1j7H7

    • Anonyymi

      Mkkä ihmeen spede? Minä olen se joka vetäisi neljä kertaa lihavaa naista ja yllätyin kun se olkkln ihan okei. Ihme kommentointia.

      • Anonyymi

        Ihanasti kirjotat. Olis kiinnostusta. Iso N


    • Anonyymi

      Olisin Kiinnostunut Sinusta

    • Anonyymi

      Ota Muhun Yhteyttä Numero +358453439055

    • Anonyymi

      Lihava naiseni oli erinomainen patja, pehmeä ja joustava, ja rakastelu oli ihan jotain muuta kuin laihaan naisen kanssa... tuli mieleen monien tuntema "äiti maa" joka antoi minulle kaikkensa.

    • Anonyymi

      Jos nyt vuosien jälkeen pitäisi valita, valitsisin lihavan naisen. Lihava oli paras.

    • Anonyymi

      Lihava nainen, ihana nainen.

    • Anonyymi

      täältä etelä-savosta löytyy 55v, kiltti, rehellinen, raitis ja rauhallinen mies. Minä tykkään oikeasti rehevistä naisista ja etsin sellaista itselleni ja jos kemiat synkkaa niin vaikkapa loppuelämäksi

    • Anonyymi

      Tapasimme Vanhan kuppilassa. Itävaltalainen nainen ja suomalainen lihava nainen halusivat minut mukaansa. Menimme jälkimmäisen asunnolle missä sammutimme valot ja harrastin seksiä lihavan naisen kanssa. Että teki hyvää.

    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­­­ts­­umme sinu­­­t kä­ymään uude­ssa cha­­­tis­­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/T8v0J6

    • Anonyymi

      Sopivasti lihavassa ei ole mitään vikaa.

    • Anonyymi

      Jos nyt tapaisin Johannan, kertoisin kuinka hyvä hän olikaan.

    • Anonyymi

      Lihava nainen on halukas ja antelias pantava.

    • Anonyymi

      Joko olet löytänyt miehen joka arvostaa sinua

    • Anonyymi

      Älä luovuta, olet kaunis.

    • Anonyymi

      En ainakaan minä ole luovuttamassa.

    • Anonyymi

      Täytyy olla jotain mistä pitää kiinni. Muuten nainen ei ole nainen.

    • Anonyymi

      Miten määritellään lihava? Kiloissa?

    • Anonyymi

      Paras panoni oli lihava nainen.

    • Anonyymi

      Yksi maailman lihavimmista naisista painoi 540 kg.

    • Anonyymi

      Siihen verrattuina te olette keijukaisia.

    • Anonyymi

      Olisko 540 kg liikaa? Löytyykö sieltä jostakin pillu?

    • Anonyymi

      Miten joku 540 kiloinen ihminen pystyy liikkumaan?

      • Anonyymi

        Tuskin mitenkään?


    • Anonyymi

      Kuka on Suomen lihavin? Paljonko mahtaa painaa?

    • Anonyymi

      Himottaa kun ajattelenkin Johannaa.

    • Anonyymi

      Haluaisin lisääntyä lihavan naisen kanssa. Laihalla on huonommat geenit.

    • Anonyymi

      Ei oo lihavan voittanutta.

    • Anonyymi

      Lihavien naisten kuvia

      https://www.google.fi/search?q=worlds+heaviest+woman&tbm=isch&source=univ&fir=3xE9585M-CLVmM,i-7FS0MKTqhCBM,_;cGu2WVQR_4BsoM,K6s6qkWN1hSDmM,_;o7N7962r32eriM,qWvJBWRmKdss0M,_;xfLeus764RA1oM,s93Qb4PzzSMsYM,_;OTQq2CjASCByDM,i-7FS0MKTqhCBM,_;fJOWnpYoXoYjoM,OBMlWWM4EV5uLM,_;4z8SrcInmeurXM,ht-3QkUbwQC0hM,_;_hSYlH44HlUH7M,L_GMrsIuxe2lnM,_;nYY90v4rw9ycoM,qWvJBWRmKdss0M,_;XVHNOU-t9pEoVM,k_jBbVj5BfAOnM,_;NUV2tk5u6Gbk-M,dXv4v84tciIwyM,_;7VW0644c80wl7M,hM5tjAJbNODe-M,_&usg=AI4_-kTRLZmnQYRUBL1Qmhc_uajnp5Qu4A&sa=X&ved=2ahUKEwjsq9aprvT-AhVik4sKHTW3C58QjJkEegQIThAC&biw=1175&bih=683&dpr=1.2

      • Anonyymi

        Eihän nuo lahnat pääse edes ylös sängystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nuo lahnat pääse edes ylös sängystä.

        Älähän kohta ne on sun verkossa.


    • Anonyymi

      Sääliksi käy nuo.

      • Anonyymi

        Nuo sua on täällä säälitelty monet vuodet. Et ole yhtäänn sen prempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo sua on täällä säälitelty monet vuodet. Et ole yhtäänn sen prempi.

        Haluaisitko itse olla 540 kg painava kurppa?


    • Anonyymi

      Minä en. En nyt sentään tuollainen, joku raja pitää olla.

    • Anonyymi

      500 kiloa läskiä.

      • Anonyymi

        Ai sullahan kunnon teollisuusvaaka kun saat ittes punnittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sullahan kunnon teollisuusvaaka kun saat ittes punnittua.

        Pure perseenreikääs saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pure perseenreikääs saatana.

        Katos hönö kilahti. Se siis osui ja upposi ihan oikeeseen kohteeseen. Ala laihduttaa niin pääset liikalihavuusleikkaukseen. Onko sulla ryhtiä siihen hönö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos hönö kilahti. Se siis osui ja upposi ihan oikeeseen kohteeseen. Ala laihduttaa niin pääset liikalihavuusleikkaukseen. Onko sulla ryhtiä siihen hönö.

        Näköjään olit paikalla kun perseenreikiä jaettiin mutta muuta et sitten saanutkaan. Voi pikku rassukkaa, mene äitiltäs pyytämään pillua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään olit paikalla kun perseenreikiä jaettiin mutta muuta et sitten saanutkaan. Voi pikku rassukkaa, mene äitiltäs pyytämään pillua.

        Sinähän se oman persreikäs puuttumisen tiedät.Meehän muumi mammas hoiviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään olit paikalla kun perseenreikiä jaettiin mutta muuta et sitten saanutkaan. Voi pikku rassukkaa, mene äitiltäs pyytämään pillua.

        Säähän ootkin pelkkä persereikä hönö.


    • Anonyymi

      Laiha tre kiinostaa

      • Anonyymi

        EVVK.


    • Moi tykkään isoista tytöistä

    • Anonyymi

      No mitä vielä?

    • Anonyymi

      Täältä löytyy ainakin :) Pidän oikeasti tosi lihavista naisista ja tykkäisin helliä pehmeää vartaloasi. Varsinkin iso maha on kuuminta ikinä

    • Anonyymi

      U­us­­­i s­­ek­­­si­­tea­­tteri ava­­­utu­­­u Su­ome­­­en! Kutsu­­­mme kai­­kk­­i­­. Il­­mo­­it­­­tautum­­­ine­­­n ryhmä­­­ämm­­­e tääll­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A0u5E8

    • Anonyymi

      Ei suomesta löydy lihavia naisia. Kaikki tinderit ja kaikki muutkin sinkkupalvelut täynnä laihoja naisia. Baariinkin kun menee, niin vain toinen toistaan tikimässä kunnossa olevia naisia. Kiva sit koittaa sellasen kans jotain, kun ei ota edes eteen.. Terveisin ikisinkku

      • Anonyymi

        Kunnon puskalla vielä niin ah


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      täällä yks 17v miehenalku joka omaa läskifetissin että tykkään lihottaa ja ylipäätään tykkää pehmosemmista naisista :D

    • Anonyymi

      Olen ihan kiimassa sinuun. Missäpäin vaikutat.
      Haluaisin sinuun yhteyden.
      Todella tykkään. Ja muna seisoo kovana.

    • Anonyymi

      Kaikkihan eivät kaikista tykkää ja se on todellakin ihan ok, kuten sanoit...
      Ehdotan, että teet hakuilmoituksen tuonne Treffien puolelle niin voitte tällaisen asiallisen ja kivan herrasmiehen löytää joka tykkää juurikin BBW-naisesta ;)
      Täällä keskusteluissa on vain noita spedejä ja hörhöjä... valitettavasti :(

    • Anonyymi

      Minä rakastan pulleita naisia hevaan viehättää minua

    • Anonyymi

      hei lihava naine.
      täällä mies jota lihava nainen kiihotta.
      Onkohan meillä pitkäkin välimatka. Missä olet.
      terv : yksinäinen mies.

    • Anonyymi

      En ole ihan laiha itsekään. Olisi ihanaa nussia todella lihavaa pehmeää naista. Makkarissa haisisi vittu ja hikemme sängyn naristessa. Tutkisin pillua sormin oikein kunnolla ja nuolisin.

    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten katselin ohjelmaa Hurja painonpudotus Suomi. Siinä oli pari 200-kiloista tätiä. Ui kuinka ihania! Tosin sitten tietysti laihtuivat kuten pitikin eivätkä enää kiihottaneet minua.

    • Anonyymi

      Olisko 540 kg liikaa? Löytyykö sieltä jostakin pillu?

      Pillu on hankala löytää, siksi on parempi että läskivuori on nelinkontin ja nussin takaapäin peräaukkoon.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      TikTokissa on useita naisia, joiden paino on reippaasti yli 200 kiloa. Esittelevät mielellään hyllyviä läskejään. Minä ainakin kiihotun.

      • Anonyymi

        Minä esim. Olen pullukka eli lihava. No. Lihavampikin oon ollu mutta nyt aloittelen kuntoilua jälleen. Mutta miehet jotka ovat mua naineet niin ovat sanoneet että on hyvä pano. Isot tissit ja tiukat paikat. Ja on mistä ottaa kiinni. Itse en enää halua olla tämän näköinen ja siksi aloittelenkin kuntoilua. Koska en ole nuorempana ollut tällainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä esim. Olen pullukka eli lihava. No. Lihavampikin oon ollu mutta nyt aloittelen kuntoilua jälleen. Mutta miehet jotka ovat mua naineet niin ovat sanoneet että on hyvä pano. Isot tissit ja tiukat paikat. Ja on mistä ottaa kiinni. Itse en enää halua olla tämän näköinen ja siksi aloittelenkin kuntoilua. Koska en ole nuorempana ollut tällainen.

        Itsellä kiinnostus pyöreämpiin naisiin ollut aina, tansseissa ja kapakoista jos seksiin naista etsinyt tuhdimmat etusijalla. Jotenkin paremmin sinut nämä naiset myös seksissä antautuvat ja nauttivat aidosti. M 58


    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­­­eam. Sisäänkäynti k­­aiki­­lle, jotk­­­a haluavat pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://aram-us.com/H/Z2j7Z8

    • Anonyymi

      Lihavat naiset ovat parhaita. Mitä lihavampi, sen parempi.

    • Anonyymi

      U­­­us­i s­­ek­si­­tea­­tteri avautuu Suome­­­en! Ku­­­tsu­mme kai­­­kk­­­i­­­. Il­moittau­­­tum­ine­­­n ry­­hmä­ämm­­e tä­äl­­­l­­­ä 👉 http://aram-us.com/H/D7a8N8

    • Anonyymi

      Runkkaan lihaville naisille, esim. katselen eräiden lihavien kansanedustajatätien kuvia ja videoita netistä ja kuvittelen miltä heidän ihanat hyllyvät läskinsä tuntuisivat livenä.

    • Anonyymi

      Itse usein runkkaan toimiston vanhemmalle naiselle jolla on myös vähän kokoa.
      Olisi ihsna nussia häntä oikein kunnolla ja nähä kun ne tissit heiluvat vapaina. Ehkä se saisi sen äkäsen ämmän rauhoittumaan eikä itekkään tarttisi kokoaika hänelle runkkailla

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 127 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2142
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      36
      1823
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1550
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1516
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1432
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1372
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1332
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe