Siis tuommoinen naisellinen liimatukkainen pikkupoikako pitäisi olla, että naisille kelpaa?
Kyllä kai vähemmälläkin hiuslakan määrällä ilmakehä tuhoutuu.
Perjantai-dokkari - Näin saat naisia
18
993
Vastaukset
- Anonyymi
Se linkki unohtui:
https://areena.yle.fi/1-63886612- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17855909N
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Katson sitä parhaillaan. En minä sanoisi tuota mieheksi ja epäilen että on naisille enemmän kaveri tuollainen. Itse pidän miehekkäistä miehistä.
- Anonyymi
Itse alan ainakin ikäni puolesta olla jo enempi setämiesosastoa. Mutta nyt taisin tajuta, että ei se eräs nuori nainen tainnut minua siksi katsella, että olisi muka ollut kiinnostunut. Taisi vain järkyttyneenä tuijottaa sheivaamattomia käsiä ja jalkojani, vaikka en kovin karvainen edes olekaan, tai ainakin ne ovat sen verran vaaleita, etteivät ne niin selvästi erotu ainakaan kauempaa.
Enkä edes kulmakarvojen suunnastakaan välittänyt, vaan nekin hapsottivat miten sattuu.
- Anonyymi
Haa haa, karmea homppeli.
- Anonyymi
Perse leveämpi kuin hartiat ja aikamoiset jenkkakahvat näytti olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perse leveämpi kuin hartiat ja aikamoiset jenkkakahvat näytti olevan.
Höpö höpö. Kateellisten panetteluja.
- Anonyymi
Aivan järkyttävää. Mihkä tää maailma mennyt 🤣 itellä menee joku 10 min kun vähän meikkaan ja oon sentään nainen.
Ihan joku ken barbi no hetero.
Olkaa miehet pliis ihan vaan luonnollisia miehiä. Ei meikkiä, kynsilakkaa tms muutakaan naisten juttuja.- Anonyymi
Jotkut naiset tykkää noistakin jutuista miehillä. Esim.rokkarit on usein meikattuja ja naiset rakastaa niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut naiset tykkää noistakin jutuista miehillä. Esim.rokkarit on usein meikattuja ja naiset rakastaa niitä.
Kuka mistäkin tykkää, omaa silmää ei miellytä varsinkaan joku keski-ikäinen kajalit naamassa ja kumma kureliivi päällä
- Anonyymi
Jotkut naiset varmaan pitävät siitä että mies näyttää ja tuoksuu naiselta. Veikkaanpa että suurin osa naisista kuitenkin pitää miehiltä näyttävistä miehistä jotka eivät kuitenkaan haise aivan 💩lle.
- Anonyymi
Tarkoitan siis että toisaalta samankaltaisuus, ja toisaalta erilaisuus itseensä nähden voi kiinnostaa siinä vastapuolessa.
- Anonyymi
Lapsellista touhua ja tuollaisesta hiuslakan käytöstä tulee allerginen kohtaus lähellä oleville.
- Anonyymi
Tuollaisesta sumuttelusta seurauksena keuhkosyöpä. Aivan karmeaa turhamaisuutta.
- Anonyymi
Onks toi perseleukainen pikkupoika nyt sit komee?
- Anonyymi
Kyllä tuollainen on hyvä esimerkki nuorille miehille.
Kyllä miehen pitää osata puketua. Ei lökäpöksyt ja huppari tennareineen niin suurta vaikutusta tee kun siisit vaatteet ja se et on hiukset laitettu.
Tosin en sano että pitää olla kallista merkkivaatetta mutta tyylikäs voi silti olla. - Anonyymi
Sivukkaat bulisongit on tärkeät. Voi mennä vaikka leffaan.
- Anonyymi
Pukeutuu siististi , tukka hyvin ja tuoksuu hyvältä.
Aina siisti pukeutuminen ja olemus tekee hyvän vaikutuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895