Mikäli Suomi voittaa Eurovision laulukilpailun Englannin, Liverpoolissa olis Kiuruvesi hyvä paikka järjestää laulukilpailu seuraavana vuonna maassamme. Kiuruvettä parempaa paikkaa en voisi kuvitellakkaan. Aamulypsy Areena sopiva paikka kilpailulle. Siis toivokaamme voittoa.
Suomi voittaa Euroviisut!!
7
446
Vastaukset
- Anonyymi
Tehdään erilainen kilpailu. Rakennetaan esiintymislava pellon reunalle ja 15 tuhatta jakkaraa siihen ympärille.
- Anonyymi
Täällä Remeskylässä tyhjä mavetta, missä laulukilpailun voisi pitää.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17856345C
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei kilpailua koskaan tule, mutta voittoa voisimme huomenna juhlia torilla, jossa kaupunginjohtaja veisaa Finlandiaa ja John Wayne kantaa lippua.
- Anonyymi
Täysin turha koko juttu
- Anonyymi
Kiuruvesi ansaitsisi lypsykilpailun. Paras lypsäjä voittaisi viikon matkan Kuopioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiuruvesi ansaitsisi lypsykilpailun. Paras lypsäjä voittaisi viikon matkan Kuopioon.
Säästyipä taas suomalaisten varoja kun kääriäinen ei onneksi voittanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076