Ilmeisesti todella lyhytkasvuinen. Veikkaan max. 160 cm.- Sanna Marin on todella pienikokoinen, laiha rääpäle ja Markus Räikkönen on saman mittainen kaikissa kuvissa
Markus Räikkösen pituus
35
4038
Vastaukset
- Anonyymi
Marin yhtä pitkä kuin Sauli Niinistö. Onko hänkin superlyhyt?
- Anonyymi
Ex pääministeri ei todellakaan ole 177 cm.
- Anonyymi
Sanna Marin on korkokengissä 5 cm saulia lyhyempi. Itse olen seissyt Marinin lähellä ja pituus on noin 160cm max
- Anonyymi
Sale on 174 cm ja alaspäin menossa kovaa kyytiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna Marin on korkokengissä 5 cm saulia lyhyempi. Itse olen seissyt Marinin lähellä ja pituus on noin 160cm max
Ethän 150 cm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut Marinin lähellä ,ei seissyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ja minun mieheni olemme myös seisseet Sannan vieressä. Oli sellainen pieni tauko hyväntekeväisyystyöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sale on 174 cm ja alaspäin menossa kovaa kyytiä!
Sale on 177cm pitkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sale on 177cm pitkä.
Sanna Marin on 167 cm pitkä.
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut Marinin lähellä ,ei seissyt.
Ei. mullslaan
- Anonyymi
Olet oikeassa ylipaino on haitallista.
- Anonyymi
Hyvännäköinen kundi!
- Anonyymi
M. Räikkönenkö? Itselleni on aina tullut kyykäärme mieleen hänestä, en tiedä miksi. Luihun näköinen kumminkin, en tykkää.
- Anonyymi
Kuvassa on päät samalla kohtaa. Ei siis niin lyhyt sittenkään.
- Anonyymi
Lyhyt ja kaljuuntuva tyyppi. tukka kohta takaraivoilla. täysin persaukinen. Esittää olevansa sijoittaja, mutta tulot ovat pienemmät kuin Hesen salaatinpesijällä.
Nyt kun tuli ero Räikkönen saanee elatusapua Marinilta.- Anonyymi
Sinäkö perasukinen? Koska Markus ei ole persaukinen.
- Anonyymi
Kyllä osaa olla sitten komea mies tuo Markus Räikkönen!
- Anonyymi
Pieni hintelä mies on tää Räikkönen en menis kyllä miestä kehumaan no Sanna otti eron ja nyt on jo kuulema uusi komistus hänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni hintelä mies on tää Räikkönen en menis kyllä miestä kehumaan no Sanna otti eron ja nyt on jo kuulema uusi komistus hänellä.
Taitaa aika paljon entistä muistuttaa, ei parantunut miesmaku.
- Anonyymi
Makunsa kullakin miehen suhteen 😖.
- Anonyymi
On minunkin mielestä komea ja fiksun näköinen tuo Markus Räikkönen. Saa varmasti helpolla Sannaa paremman naisen itselleen.
Ei tuo Markus niin lyhyeltä näytä, en ole kyllä luonnossa nähnyt. Ihan on miehen näköinen...- Anonyymi
Jossain oli, että Markus olisi 176 cm pitkä.
- Anonyymi
Huhujen mukaan Sannan exä on Purran perässä.
- Anonyymi
Täysin valheellinen juttu! Vaikken Persu enkä Demari olekaan...
- Anonyymi
Markus oli juhlimassa jauhojengin kanssa 🤣.
- Anonyymi
Purra ei edes kuse tuollaisia päin. Olin samaan aikaan baarissa kun MR Koitti epätoivosesti pokata Intialaista naista eikä siinä osunut. Ei se Intialainen nainen ollut todellakaan mikään näyttävä ilmestys. Huvitavaa myös että oli päätään pidempi mitä MR. Minä olen 190 cm ja räikkönen oli minua baarissa 30 cm lyhempi.
- Anonyymi
Just joo, valehtele lisää, kummasti osut paikalle milloin mihinkin! Olet siis mies - OK.
Vai olitko se sinä persaukinen, joka Seskalta sai muutoman kympin, kun kuvan lähetti Seiskaan?
- Anonyymi
Täytyy sanoa, että jos olisin mies, en kehtaisi täällä edes kirjoitella. Voi taivas, jos tuo minunkin rakas aviomies kirjoittelisi täällä...
- Anonyymi
Ei todellakaan miehet käy koskaan tälläisil juorupalstoilla, tai ehkä jotkut homot voivatkin käydä.
- Anonyymi
Marinit ovat molemmat kääpiöitä, eli sekundaa!
- Anonyymi
Sanna on 169cm, itse oon sama pituinen Sannan kans.
- Anonyymi
Höpö, höpö. Olen työasioissa ollut paljon Sannan kanssa tekemisessä ja käynyt mm. juoksulenkillä hänen kanssaan. Hän on itse kertonut olevansa 164 cm pitkä. Arvioisin sen olevan +/- 1 cm totta. Missään tapauksessa hän ei ole yli 165 cm, mitä väliä sillä nyt onkaan.
- Anonyymi
pieni pilikin on 5 cm pystyssä
- Anonyymi00036
Ei ole mies, jos ei ole pituus 180cm.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei ole mies, jos ei ole pituus 180cm.
Totta on et mies pitäisi olla vaimoaan pidempi. Vaikka ei se kuitenkaan mitenkään, miehet enälykkyyten mitenkään vaikuta. Naiset taas 180cm-ovat mielestäni liian pitkiä silloin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2443100Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171728Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.221424- 1041248
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291241- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531062Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135952