Markus Räikkösen pituus

Anonyymi-ap

Ilmeisesti todella lyhytkasvuinen. Veikkaan max. 160 cm.- Sanna Marin on todella pienikokoinen, laiha rääpäle ja Markus Räikkönen on saman mittainen kaikissa kuvissa

35

4038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marin yhtä pitkä kuin Sauli Niinistö. Onko hänkin superlyhyt?

• Anonyymi

Ex pääministeri ei todellakaan ole 177 cm.

• Anonyymi

Sanna Marin on korkokengissä 5 cm saulia lyhyempi. Itse olen seissyt Marinin lähellä ja pituus on noin 160cm max

• Anonyymi

Sale on 174 cm ja alaspäin menossa kovaa kyytiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna Marin on korkokengissä 5 cm saulia lyhyempi. Itse olen seissyt Marinin lähellä ja pituus on noin 160cm max

Ethän 150 cm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut Marinin lähellä ,ei seissyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ja minun mieheni olemme myös seisseet Sannan vieressä. Oli sellainen pieni tauko hyväntekeväisyystyöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sale on 174 cm ja alaspäin menossa kovaa kyytiä!

Sale on 177cm pitkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sale on 177cm pitkä.

Sanna Marin on 167 cm pitkä.

• Anonyymi00035
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut Marinin lähellä ,ei seissyt.

Ei. mullslaan

• Anonyymi

Olet oikeassa ylipaino on haitallista.

• Anonyymi

Hyvännäköinen kundi!

• Anonyymi

M. Räikkönenkö? Itselleni on aina tullut kyykäärme mieleen hänestä, en tiedä miksi. Luihun näköinen kumminkin, en tykkää.

• Anonyymi

Kuvassa on päät samalla kohtaa. Ei siis niin lyhyt sittenkään.

• Anonyymi

Lyhyt ja kaljuuntuva tyyppi. tukka kohta takaraivoilla. täysin persaukinen. Esittää olevansa sijoittaja, mutta tulot ovat pienemmät kuin Hesen salaatinpesijällä.

Nyt kun tuli ero Räikkönen saanee elatusapua Marinilta.

• Anonyymi

Sinäkö perasukinen? Koska Markus ei ole persaukinen.

• Anonyymi

Kyllä osaa olla sitten komea mies tuo Markus Räikkönen!

• Anonyymi

Pieni hintelä mies on tää Räikkönen en menis kyllä miestä kehumaan no Sanna otti eron ja nyt on jo kuulema uusi komistus hänellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni hintelä mies on tää Räikkönen en menis kyllä miestä kehumaan no Sanna otti eron ja nyt on jo kuulema uusi komistus hänellä.

Taitaa aika paljon entistä muistuttaa, ei parantunut miesmaku.

• Anonyymi

Makunsa kullakin miehen suhteen 😖.

• Anonyymi

On minunkin mielestä komea ja fiksun näköinen tuo Markus Räikkönen. Saa varmasti helpolla Sannaa paremman naisen itselleen.
      Ei tuo Markus niin lyhyeltä näytä, en ole kyllä luonnossa nähnyt. Ihan on miehen näköinen...

• Anonyymi

Jossain oli, että Markus olisi 176 cm pitkä.

• Anonyymi

Huhujen mukaan Sannan exä on Purran perässä.

• Anonyymi

Täysin valheellinen juttu! Vaikken Persu enkä Demari olekaan...

• Anonyymi

Markus oli juhlimassa jauhojengin kanssa 🤣.

• Anonyymi

Purra ei edes kuse tuollaisia päin. Olin samaan aikaan baarissa kun MR Koitti epätoivosesti pokata Intialaista naista eikä siinä osunut. Ei se Intialainen nainen ollut todellakaan mikään näyttävä ilmestys. Huvitavaa myös että oli päätään pidempi mitä MR. Minä olen 190 cm ja räikkönen oli minua baarissa 30 cm lyhempi.

• Anonyymi

Just joo, valehtele lisää, kummasti osut paikalle milloin mihinkin! Olet siis mies - OK.
        Vai olitko se sinä persaukinen, joka Seskalta sai muutoman kympin, kun kuvan lähetti Seiskaan?

• Anonyymi

Täytyy sanoa, että jos olisin mies, en kehtaisi täällä edes kirjoitella. Voi taivas, jos tuo minunkin rakas aviomies kirjoittelisi täällä...

• Anonyymi

Ei todellakaan miehet käy koskaan tälläisil juorupalstoilla, tai ehkä jotkut homot voivatkin käydä.

• Anonyymi

Marinit ovat molemmat kääpiöitä, eli sekundaa!

• Anonyymi

Sanna on 169cm, itse oon sama pituinen Sannan kans.

• Anonyymi

Höpö, höpö. Olen työasioissa ollut paljon Sannan kanssa tekemisessä ja käynyt mm. juoksulenkillä hänen kanssaan. Hän on itse kertonut olevansa 164 cm pitkä. Arvioisin sen olevan +/- 1 cm totta. Missään tapauksessa hän ei ole yli 165 cm, mitä väliä sillä nyt onkaan.

• Anonyymi

pieni pilikin on 5 cm pystyssä

• Anonyymi00036

Ei ole mies, jos ei ole pituus 180cm.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ei ole mies, jos ei ole pituus 180cm.

Totta on et mies pitäisi olla vaimoaan pidempi. Vaikka ei se kuitenkaan mitenkään, miehet enälykkyyten mitenkään vaikuta. Naiset taas 180cm-ovat mielestäni liian pitkiä silloin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      244
      3100
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      17
      1728
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      22
      1424
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      104
      1248
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      129
      1241
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1147
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1062
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1045
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      957
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      952
    Aihe