Sydämeni varastaneelle miehelle

Anonyymi-ap

En tiedä oletko sinä se minulle povattu kohtalon kortti,jota en voi ohittaa.Tulit elämääni yllättäen ja sattumalta. Oletko se muutos juuri sinä?Usko pois olen valmis yrittämään jos sinäkin uskallat.
En tiedä mikä vaikutus sinulla minuun on,mutta en pysty sinua unohtamaan.En pysty unohtamaan ihanaa hymyäsi,silmiäsi, enkä viestejäsi.Jännittää seuraava tapaaminen,vai laitatko jonkun puolestasi.Toivoisin,että tulisit itse ja puhuttaisiin myös kahden.Haluaisin saada selon tunteisiini ja jatkoon.
Naiselta miehelle

28

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turhaa romantiikkaa

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­­N­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17856512q

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Missä niitä viestejä on ollut? Jos puhelimessa, niin järki sanoo että viesteihin vastataan täällä ulisemisen sijaan.

      • Anonyymi

        Tämä on vaikea asia molempien kannalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on vaikea asia molempien kannalta

        Niin niin mutta viestejä on tullut niin seliseli vaikeat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on vaikea asia molempien kannalta

        Ei se loppujen lopuksi niin vaikea ole.


    • Anonyymi

      Ketä etsit? Tiedän sinut, tunnen kirjoitus tyylin. Mutta ei kovin montaa kertaa nähnyt varsinaisesti. Mut huomannut kyllä viesteistä vihjeitä, jotka saattais osua itseenikin. Mutta se on vaan arvailua. Kannattaa käyttää tunnisteita.

      • Anonyymi

        En täältä häntä löydä.Hän on fiksu, ei tarvitsekaan löytää. Täällä on vain hyvä viestiä asiat ulos sisältä.Ottaisin kuitenkin askeleen hänen suuntaansa ,jos hän antaa mahdollisuuden ja sellaista viestiä antaa tapaamisissa tai viesteissään.


      • Anonyymi

        Osittain osui. Hän on komea,kohtelias,viehättävä ja tunnollinen. Hänessä on sitä jotain. Hän saa aikaan ihanaa positiivista energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En täältä häntä löydä.Hän on fiksu, ei tarvitsekaan löytää. Täällä on vain hyvä viestiä asiat ulos sisältä.Ottaisin kuitenkin askeleen hänen suuntaansa ,jos hän antaa mahdollisuuden ja sellaista viestiä antaa tapaamisissa tai viesteissään.

        Lupa myönnetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupa myönnetty.

        Olisikin noin .🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikin noin .🙂

        On noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En täältä häntä löydä.Hän on fiksu, ei tarvitsekaan löytää. Täällä on vain hyvä viestiä asiat ulos sisältä.Ottaisin kuitenkin askeleen hänen suuntaansa ,jos hän antaa mahdollisuuden ja sellaista viestiä antaa tapaamisissa tai viesteissään.

        Se lupa on edelleen voimassa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se lupa on edelleen voimassa....

        Hmm.Toivottavasti hän laittaa viestiä ja ehdottaa jotain seuraavan tapaamisen päätteeksi.


    • Anonyymi

      Niin tulit eräs nainen, täysin yllättäen eteeni. Kaunis kuin kevään kukkanen. Täytyy ihmetellä, miten se ihastuminen tapahtuu niinkin lyhyessä ajassa. Ehkä se oli molemminpuolista? Näitähän sitä täällä yleisesti arvaillaan. m>n

    • Anonyymi

      Ei taida rohkeus riittää kummallakaan, vaikka mieli tekis.

      • Anonyymi

        Sehän siinä juuri onkin.


      • Anonyymi

        Rohkeus riittää, jos askelmerkit ovat oikeat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän siinä juuri onkin.

        no joo onko tässä ylpeydetä kyse,mulla rakkaus ei muuta. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no joo onko tässä ylpeydetä kyse,mulla rakkaus ei muuta. Hyvää yötä.

        Ei ole kyse ylpeydestä. Hänelle annan mahdollisuuden tehdä vastasiirron,jos hän vain haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse ylpeydestä. Hänelle annan mahdollisuuden tehdä vastasiirron,jos hän vain haluaa.

        Jotta voi tehdä vastasiirron, sun pitäisi eka tehdä se ensimmäinen. Oletko tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta voi tehdä vastasiirron, sun pitäisi eka tehdä se ensimmäinen. Oletko tehnyt?

        Olen tehnyt, hän myös 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt, hän myös 🙂

        Ok, tämä selvä. :D


    • Anonyymi

      Jorinaa.

    • Anonyymi

      Ettekö ny vittu osaa ottaa yhteyttä ihmiseen jota kaipaatte jos elämästänne jotain luulitte edes saavanne irti

    • Anonyymi

      Milloin olen lähettänyt viestin?
      Laita päivämäärä ja klo aika, niin mä kerron jonkun sanan mun viestistä!

      • Anonyymi

        Perjantai 12.5 ,kerro vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantai 12.5 ,kerro vaan.

        Olsi


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe