Käärijä tulee voittamaan!!

Anonyymi-ap

Käärijä voiton kotiin tänä vuonna euroviisuissa!!!😊👍👍👍👍👍👍

17

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruotsi voitti pisteet 583 ja Suomi kakkosena 526 pisteillä.

      • Anonyymi

        Kolmas oli jossain 300 pisteen hujakoilla eli suomi ja ruotsi ylivoimaisia. Olkaamme ylpeitä


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­­N­y­­m­­f­­­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178569830

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Suurin voittaja oli kansallisen yhtenäisyyden lisääntyminen. Koko kansa kannusti Käärijää viisujen ajan, vihreä kangas loppui kauppojen hyllyistä, jopa tvn uutisten Matti oli pukeutunut vihreään. Näin sitä pitää.
      Vielän on jääkiekon MM voitettavana.

      • Anonyymi

        Hevonpaskaa! Kukaan täysijärkinen ei halua nähdä saatikka kuunnella tuollaisen pellen mölinää. Onnittelut tappiosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevonpaskaa! Kukaan täysijärkinen ei halua nähdä saatikka kuunnella tuollaisen pellen mölinää. Onnittelut tappiosta!

        Ylivoimainen yleisöäänien voittaja !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevonpaskaa! Kukaan täysijärkinen ei halua nähdä saatikka kuunnella tuollaisen pellen mölinää. Onnittelut tappiosta!

        Samaa mieltä . Täyttä paskaa .


    • Anonyymi

      Minähän jo aiemmin veikkasin että korkeintaan 3 parhaan joukossa,eihän noin typerää yksinkertaista veisua jaksa kauan kuunnella hyvä ettei voittanut hävettää tommonen mitäänsanomaton virsi

      • Anonyymi

        Jo kolmen parhaan pääsy 36 maan joukosta on ihan hiton hyvin. Eli selkeästi sinäkin arvostit


    • Anonyymi

      Käärijä teki urosmehiläisen työn suomen maineen eteen! Hyvä, että meillä on esim. Sanna Marinin ja Käärijän tapaisia kansallisia lähettiläitä, jotka nostavat maamme mainetta koko maailmassa.

      • Anonyymi

        Kumpikin pääsi maineeseen viinanhuuruisella mainoksella.Maailman onnellisin kansa tukeutuu Pinacoladaan,nyt mää tajusin.


    • Anonyymi

      Käärijä voitti yleisöäänestyksen ylivoimaisesti. Raadit järjestivät ruotsin voiton. Käärijä on todellinen voittaja. Hyvä Käärijä, koko Suomi (poislukien katkerat ankeuttajat) on ylpeä ja kiitollinen ennenkokemattoman ihanasta viisukeväästä. Niinku cha cha cha 😀

      • Anonyymi

        Juodaan viinaa luuserit.


    • Anonyymi

      Kyllä kansa tietää !

    • Anonyymi

      Ei voittanut . Jes hyvä Ruotsi.

    • Anonyymi

      Käärijä teki joka tap. Suomen maineelle enemmän kuin moni muu!

      • Anonyymi

        Juoppoja siis edelleen. Toteaa Amerikkalainen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe