Muutama kuva lisättynä hieman osaamista...
https://aijaa.com/e30Otw
Kuvia osa 6.
44
379
Vastaukset
- Anonyymi
Muistatko kun kaksi päivää sitten sanoit että tausta pitää näkyä selkeänä kuvissa ja arvotelit Kympin "kirsikkakuvan" taustaa että tausta pitää näkyä selkeänä hyvissä kuvissa? Katsopas noita sinun kuviasi että näkyykö tausta selkeänä. Kuvasi on edelleen iphone nelosen tasoa vuodelta 2005.
- Anonyymi
No en muista, kuvissa1-3 on käytetty blur ominaisuutta kuvassa 4 eli alin ei ole... kuvan laatu erinomainen kaikissa kuvissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en muista, kuvissa1-3 on käytetty blur ominaisuutta kuvassa 4 eli alin ei ole... kuvan laatu erinomainen kaikissa kuvissa.
Ja laiffila sinulla ei näytä olevan minkäänlaista käsitystä valokuvista, olethan palstan heikoin lenkki, varmin kokemusasiantuntija.
- Anonyymi
Vertaa kuviasi tähän Kympin kuvaan, huomaatko eron? https://imgbb.com/WzXRMxz
- Anonyymi
Tahtoisin verrata sinun kuviisi, sopisiko sinulle sellainen ... ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitahan Teemu tuoretta kuvaa chiang maista.
- Anonyymi
En huomaa nuo minun kuvat on otettu macrolla läheltä, korkeintaan 30cm... etäisyydellä kohteesta, pellenaama voi laittaa vastaavasti... jos pystyy... tuo pellenaaman kamera ei ole pärjännyt kovinkaan hyvin ammattilaisten tekemissä testeissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huomaa nuo minun kuvat on otettu macrolla läheltä, korkeintaan 30cm... etäisyydellä kohteesta, pellenaama voi laittaa vastaavasti... jos pystyy... tuo pellenaaman kamera ei ole pärjännyt kovinkaan hyvin ammattilaisten tekemissä testeissä.
Pellenaama on haavesaarella ja häntä tuuraa Hukkapala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen muuten muutaman päivän asiaan perehtynyt, hieman tavanomaista tarkemmin, se pellenaaman puhelin on hyvä laatuinen mutta kohtuuttoman kallis. ero minun puhelimeen ei tule esille valokuvauksessa, mutta videoiden kuvauksessa eron huomaa, tuolla minun laitteella pysyy kuvaamaan max 30 kuvaa sekunnissa, kun sillä pellenaamaan 60 kuvaa sekunnissa, mutta tosin silmä havaitsee 28 kuvaa sekunnissa, pellenaaman laite maksaa neljä kertaa minun kameran hinta, mutta sitten tuo mikä minulla oli Xiaomi 13 Pro pesee kaikissa ominaisuuksissa, tosin se on vielä selvästi pellenaaman kameraa kalliimpi... se on 6 kertaa minun laitteen hinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole kehuskellut valokuvillani enkä ole valokuvaaja enkä edes harrastaja, mutta silti useimmat kuvani ovat parempilaatuisia kuin sinulla. Tämä kuva on vanha, otettu iphone kutosella vuonna 2016 Ayutthayassa https://aijaa.com/grei5J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari viikkoa sitten kerrioit että ammattilaisten tekemät puhelintestit ovat täyttä huijausta. Näin kerroit kun mikrobitti testasi sinun kiinalaisen halpapuhelimen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole kehuskellut valokuvillani enkä ole valokuvaaja enkä edes harrastaja, mutta silti useimmat kuvani ovat parempilaatuisia kuin sinulla. Tämä kuva on vanha, otettu iphone kutosella vuonna 2016 Ayutthayassa https://aijaa.com/grei5J
Olet sinä laiffila hauska mies tuo "kuvasi" on varastettu netistä, se löytyy useammastakin paikasta, jopa tarkalleen sama kuva. Laiffila olet palstan tiedät kyllä mitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen muuten muutaman päivän asiaan perehtynyt, hieman tavanomaista tarkemmin, se pellenaaman puhelin on hyvä laatuinen mutta kohtuuttoman kallis. ero minun puhelimeen ei tule esille valokuvauksessa, mutta videoiden kuvauksessa eron huomaa, tuolla minun laitteella pysyy kuvaamaan max 30 kuvaa sekunnissa, kun sillä pellenaamaan 60 kuvaa sekunnissa, mutta tosin silmä havaitsee 28 kuvaa sekunnissa, pellenaaman laite maksaa neljä kertaa minun kameran hinta, mutta sitten tuo mikä minulla oli Xiaomi 13 Pro pesee kaikissa ominaisuuksissa, tosin se on vielä selvästi pellenaaman kameraa kalliimpi... se on 6 kertaa minun laitteen hinta.
Miksi kehuskelet testivoittaja-kännykkäkameralla jota sinulla ei ole? Ei tuollaiset jutut muuta sinun kuviasi paremmaksi eikä Kympin kuvia huonommiksi. Tuo Kympin järvikuva on ammattilaistasoa ja et ikinä saa vastaavaa sinun kännykälläsi. Nyt puhutaan kuitenkin edelleen vain kännykkäkameroista. Oikeat valokuvaajat eivät ota kännykällä kuvia, vaan järjestelmäkameroilla joissa on erilaisia objektiiveja eri kuvauksiin ja toimiva zoomi vaikka kuinka kauas. Kännyköiden zoomi on aivan onneton, parhaissakin puhelimissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kehuskelet testivoittaja-kännykkäkameralla jota sinulla ei ole? Ei tuollaiset jutut muuta sinun kuviasi paremmaksi eikä Kympin kuvia huonommiksi. Tuo Kympin järvikuva on ammattilaistasoa ja et ikinä saa vastaavaa sinun kännykälläsi. Nyt puhutaan kuitenkin edelleen vain kännykkäkameroista. Oikeat valokuvaajat eivät ota kännykällä kuvia, vaan järjestelmäkameroilla joissa on erilaisia objektiiveja eri kuvauksiin ja toimiva zoomi vaikka kuinka kauas. Kännyköiden zoomi on aivan onneton, parhaissakin puhelimissa.
Jatkahan sinä vaan kuvien varastamista netistä, pelle... sinulla poju on tapana muuttaa puheen aihetta, kun huoman tietämättömyytesi, laiffila palstan.... yleensä täysin vesipäiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkahan sinä vaan kuvien varastamista netistä, pelle... sinulla poju on tapana muuttaa puheen aihetta, kun huoman tietämättömyytesi, laiffila palstan.... yleensä täysin vesipäiseksi.
Ei paljoa tyhmemmäksi mies voi mennä, kun alkaa kertoilemaan kameratesteistä juuri on julistanut ne huijaukseksi ja sitten yllättäen kertookin testituloksia ja kertoilee kehuvaan sävyyn että on olemassa parempia kameroita kuin iphonessa. Totean vaan että mikään kännykkäkamera ei pärjää järjestelmäkameralle ja valokuvaajat käyttää niitä.
Julistat myös itsesi aina joksikin "tietäjäksi" aina googlauksen jälkeen mutta olet niin tyhmä ettet ymmärrä lukemaasi ja logiikkasi on kuin härnätyllä apinalla, kaikki menee päässäsi aina väärinpäin ja siksi vaimosi muutti eri osoitteeseen. Ei tuollaisen pöhelön jäärän kanssa jaksa kukaan vängätä jokaisesta asiasta mitä maa päällään kantaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulenpa ettei kukaan sietänyt seuraasi Suomessakaan ja siksi muutit Thaimaahan ja huomasit ettei kukaan siedä sinua sielläkään. Siksi sinulla ei ole kavereita Suomessa eikä Thaimaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljoa tyhmemmäksi mies voi mennä, kun alkaa kertoilemaan kameratesteistä juuri on julistanut ne huijaukseksi ja sitten yllättäen kertookin testituloksia ja kertoilee kehuvaan sävyyn että on olemassa parempia kameroita kuin iphonessa. Totean vaan että mikään kännykkäkamera ei pärjää järjestelmäkameralle ja valokuvaajat käyttää niitä.
Julistat myös itsesi aina joksikin "tietäjäksi" aina googlauksen jälkeen mutta olet niin tyhmä ettet ymmärrä lukemaasi ja logiikkasi on kuin härnätyllä apinalla, kaikki menee päässäsi aina väärinpäin ja siksi vaimosi muutti eri osoitteeseen. Ei tuollaisen pöhelön jäärän kanssa jaksa kukaan vängätä jokaisesta asiasta mitä maa päällään kantaa.aijaile sinä vaan netistä varastettuja kuva, resukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulenpa ettei kukaan sietänyt seuraasi Suomessakaan ja siksi muutit Thaimaahan ja huomasit ettei kukaan siedä sinua sielläkään. Siksi sinulla ei ole kavereita Suomessa eikä Thaimaassa.
Tuskin sinun käytöksesi on kovastikaan puoleensa vetävää laatua ja mikä mahtanee olla perimmäinen syy, että tuo aihe kaveruus aina pulpahtaa esille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sinun käytöksesi on kovastikaan puoleensa vetävää laatua ja mikä mahtanee olla perimmäinen syy, että tuo aihe kaveruus aina pulpahtaa esille?
Laiffila purkaa ahdistustaan, possoja ja kattiloita aijaamalla.
- Anonyymi
Tuossa eiliseltä päivältä yksi kuva, lettuja thaikku tapaan, hua hinissä juna rata kulkee kaupungin keskustan läpi, sitä siirretään parhaillaan muualle, neljän metrin korkeuteen, joten tasoristeys puretaan kohta...
https://aijaa.com/wAS6PV
By NumBAll HHN 62v.Huomenta.
Harmillista tuo asenne kuten korkeatasoisesta valokuvastasi voi huomioida, että isä on surrannut kypärän moppen kylkeen ja lapsikin on ilman kypärää.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Huomenta.
Harmillista tuo asenne kuten korkeatasoisesta valokuvastasi voi huomioida, että isä on surrannut kypärän moppen kylkeen ja lapsikin on ilman kypärää.Suurin osa täällä mitään kypärää käytä, minä ja vaimoni aina.... liian isot riskit, ilman sitä terkkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa täällä mitään kypärää käytä, minä ja vaimoni aina.... liian isot riskit, ilman sitä terkkuja.
Tuossa on paljon tuttuja, laiffilakin löytyy kertomansa mukaan..... https://aijaa.com/4uS3Ny
- Anonyymi
Juna rata, tikka koski, lento kenttä. Huomaatko mitään virhettä noissa kirjoituksissasi?
Eipä tarvi ostaa kiinalaista puhelinta jos kuvat on tuota luokkaa. Pyydä vaimoasi lähettämään Kuopioon jonkun toisen kameralla otettuja kuvia, nuo kun ei vaan onnistu ikinä. Vaimosi kamerassa on "masennus-asetus" päällä koko ajan. - Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Huomenta.
Harmillista tuo asenne kuten korkeatasoisesta valokuvastasi voi huomioida, että isä on surrannut kypärän moppen kylkeen ja lapsikin on ilman kypärää.Huomasin juuri, kuvani ei ole aivan niin korkea tasoinen, kun voisi olla... pari asennusta pielessä ohjelmassa, opin päivä jokanen uutta, joten kutenkin.
- Anonyymi
Tiesitkö että kuvaajan pituus on helppo katsoa kuvasta, kun vetää vaakasuoran viivan kuvaaja suhteessa ihmisiin ja asioihin ympärillä? Tuo kuva on otettu samalta korkeudelta kuin mopoilijoiden päät, eli kuvaaja on noin 150cm pitkä, kuvan on siis ottanut ex-vaimosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on paljon tuttuja, laiffilakin löytyy kertomansa mukaan..... https://aijaa.com/4uS3Ny
Laiffilalla ei näytä olevan minkäänlaista käsitystä valokuvista, olethan palstan heikoin lenkki, varmin kokemusasiantuntija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiffilalla ei näytä olevan minkäänlaista käsitystä valokuvista, olethan palstan heikoin lenkki, varmin kokemusasiantuntija.
Pasaset on kuin pikkulapsia. Kun keksii yhden lällätyksen joka sekin on kopioitu TV-formaatista, niin sitä hoetaan sitten seuraavat puoli vuotta, kunnes dementia painaa sen unholaan. Sen verran pitää muistuttaa että tämä ei ole TV-formaatti eikä tietokilpailu. Toinen hyvä muistutus on että minulla on työ, yritys, perhe, arvokas talo ja kaksi autoa sekä vanhempien kesähuvila. Sinulla on jippokaukoputki, aivovaurio ja vahva lääkitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö että kuvaajan pituus on helppo katsoa kuvasta, kun vetää vaakasuoran viivan kuvaaja suhteessa ihmisiin ja asioihin ympärillä? Tuo kuva on otettu samalta korkeudelta kuin mopoilijoiden päät, eli kuvaaja on noin 150cm pitkä, kuvan on siis ottanut ex-vaimosi.
Minun vaimoni on 165 senttiä ja voin kyllä vakuuttaa että olen ihan itse kuvani ottanut, laiffila mistä sinulle syntyy tuota tuubaa päivittäin, oletko sinä oikeasti pahasti mielenvikainen vai mistä noita juttuja jatkuvasti syntyy, hae nyt heti itsellesi apua... Ei sinulle reppana tullut mieleen että istun mopossa kun otin kuvan... Joten kamera ei voi olla mitenkään 190 cm korkealla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasaset on kuin pikkulapsia. Kun keksii yhden lällätyksen joka sekin on kopioitu TV-formaatista, niin sitä hoetaan sitten seuraavat puoli vuotta, kunnes dementia painaa sen unholaan. Sen verran pitää muistuttaa että tämä ei ole TV-formaatti eikä tietokilpailu. Toinen hyvä muistutus on että minulla on työ, yritys, perhe, arvokas talo ja kaksi autoa sekä vanhempien kesähuvila. Sinulla on jippokaukoputki, aivovaurio ja vahva lääkitys.
Poju sinulla on , ei ole varmasti... Tuollaisella tasolla mitä täällä esität voit väittää mitä tahansa, kukaan tervepäinen usko ikinä, sinä olet meriittisi antanut, ja ne muodostuvat kattiloita ja possoista...joten pidä reppana pienempää meteliä, diblominsinööri, voi luoja mitä juttuja, lyön elämän urastasi melkoisesti vetoa, enkä usko että siellä on kuntouttavaa vaativampaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun vaimoni on 165 senttiä ja voin kyllä vakuuttaa että olen ihan itse kuvani ottanut, laiffila mistä sinulle syntyy tuota tuubaa päivittäin, oletko sinä oikeasti pahasti mielenvikainen vai mistä noita juttuja jatkuvasti syntyy, hae nyt heti itsellesi apua... Ei sinulle reppana tullut mieleen että istun mopossa kun otin kuvan... Joten kamera ei voi olla mitenkään 190 cm korkealla.
Ohoh, vaimosi on nyt siis kasvanut kymmenen senttiä? Myös oma pituutesi on vaihdellut yhtä usein kuin koiriesi rotu, alkuperä ja määrä, kuin myös työpaikoistasi on noin 8 eri tarinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoh, vaimosi on nyt siis kasvanut kymmenen senttiä? Myös oma pituutesi on vaihdellut yhtä usein kuin koiriesi rotu, alkuperä ja määrä, kuin myös työpaikoistasi on noin 8 eri tarinaa.
Minä olen 190 voi olla hieman yli tai alle, vaimoni 163 -165 tarkalleen sama pituinen kun ex-vaimoni, meillä on yhteistä historiaa 23 vuotta ja lisää tulee joka vuosi .. ex vaimon kanssa on yhteistä historiaa 14 vuotta, joten pyri samaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin vakuuttaa että itse olen ottanut tämän https://aijaa.com/MJIlt8 kuvan... kauko laukaisimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin vakuuttaa että itse olen ottanut tämän https://aijaa.com/MJIlt8 kuvan... kauko laukaisimella.
Taidat olla ihan lääpällään rakastunut kun sulla on oma faili tietsikalla Numbasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisikohan tuosta aloituksesta ja aloittajasta päätellä, että .... no antaas olla ... kaukolaukaisija on, hymyhuuli?
'*' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin vakuuttaa että kuvan otti poikani tai vaimoni poika... en muista tarkkaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin vakuuttaa että kuvan otti poikani tai vaimoni poika... en muista tarkkaan....
Saattoi se olla naapurin mummon rin tin tinkin... https://ibb.co/wLFdcCP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeanpuoleisessa kuvassa Bumbaa oravittaa. Meinaa siis kakka tulla housuun ja silloin se näyttää juuri siltä kuin orava kurkkii arkana pesästään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoi se olla naapurin mummon rin tin tinkin... https://ibb.co/wLFdcCP
Suomen armeijan kouluttama kauko laukaisin, doppari... räps räps !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen armeijan kouluttama kauko laukaisin, doppari... räps räps !!
Laiffilalla taas ahdistus lisääntynyt, palstan heikoin lenkki kun tietysti on...
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu VAIN 1 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
NumBalli huuli tsuumailee Pupen nahkaista åpjektia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NumBalli huuli tsuumailee Pupen nahkaista åpjektia.
Kunhan joudut sairaalaan myrkytettynä niin eiköhän hiljene nuo vinkumises, palstan heikoin lenkki.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000578939124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1881535Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221277- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662