Upouusia seteleitä ja ketunpoikanen

Anonyymi-ap

Unessa lainasin siskolleni 8000 euroa. (oikeassa elämässä en ole koskaan hänelle rahaa lainannut, hänellä raha-asiat hyvin)
Pian olin istumassa pienessä kopissa - kuin työmaaparakki tai vastaava. Ovi oli auki ja aurinko paistoi sisälle.
Siskoni juoksi hengästyneenä ja antoi minulle suuren pinkan rahaa.
Pinkka oli varmaan 20 cm korkea, siinä oli 8000 aivan uposuusia juuri painettuja seteleitä - kuin tiiliskivi, niin suorassa järjestyksessä. Rahat olivat vaaleita, mutta määrältään pieniä seteleitä, siksi niitä oli niin paljon.
Sanoin siskolleni, että mistä sinä nyt nämä rahat, ei ole mitään kiirettä. Hän sanoi, että rahaa on ota ne nyt vain.

Istuin edelleen samassa kopissa ja näin, että kissa kiipeää seinällä ja yrittää mennä ulos ylhäällä olevasta reiästä, ilmanvaihtoputki tai vastaava.
Katsoinkin kissaa tarkemmin ja huomasin sen olevan pienen kissan kokoneinen ketunpoikanen. Poikanen otti päänsä pois reiästä ja katsoi meitä oikein suloisesti. Otisen sen syliin, ei pelottanut laikaan.
Siihen uni päättyikin.

1

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      numerot unissa voivat olla merkitseviä tai sitten eivät ole, ovat siis silloin vain unirekvisiittaa. Voit googlailla tuota numeroa 8 esim numerologiasta, jos se vaikka sinulle jotain. Se voi merkitä myös päivämäärää tai kuukautta tai aikaa jne. Unestasi tulee mieleen että oletko antanut jotain siskollesi, aikaa tai tehnyt jotain (konkreettist työtä)hänen hyväkseen ihan vilpittömästi. SIskosi siis maksaisi sen kaksin verroin takaisin jotenkin uudella tavalla. Tai ehkä odotat sitä? Kissanpentu voi merkitä jotain ideaa tai pientä projektia, se muuttui kuitenkin ketuksi unessasi eli jotain ketunhäntää tässä on kuitenkin taustalla tai sitten epäilet sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1936
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      92
      1617
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      84
      1320
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      94
      1307
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      126
      1102
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1042
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      909
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      108
      835
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      773
    Aihe