Jos hän onkin

Anonyymi-ap

Varattu, mitä mä sitten teen? Olenko vain tulkinnut hänet väärin ja kuvitellut että tunne olisi molemminpuolinen.

36

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen ottamaan asiasta livenä selkoa, ja pian. Loppuu turha haaveilu. Ei käy niin kuin minulle, että vietin täällä 2 vuotta ihan suotta, kaivaten jotain mitä ei sitten olisi edes kannattanu kaipailla.

• Anonyymi

Ethän sä susi vieläkään ole lopettanut kaipailu kun käyt netan kuvia katsomassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ethän sä susi vieläkään ole lopettanut kaipailu kun käyt netan kuvia katsomassa.

Luuletko, että ihminen unohtuu tuosta vaan ja tunteet kuolee tuosta vaan? Eipä se valitettavasti mene niin, paitsi sellaisella, jolla ei niitä ikinä ole ollutkaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Luuletko, että ihminen unohtuu tuosta vaan ja tunteet kuolee tuosta vaan? Eipä se valitettavasti mene niin, paitsi sellaisella, jolla ei niitä ikinä ole ollutkaan.

Niin Netalla ei ollut niitä tunteita sua kohtaan. Joten Netta meni elämässä eteenpäin ja niin sinunkin pitäisi,mutta kiusaar itseäsi netan kuvia katsellessa ja täällä itket sitten kuinka paska elämä on kun netalla on poikaystävä ja kuvia somessa. Hänellä on oikeus laittaa kuvia someen.

• Anonyymi

Miksei kannattanut? Otitko oikeasti selvää vai päättelitkö vain itse? Minäkin olen miettinyt häntä jo 2 vuotta,ylikin että jokin hänessä on,joku mistä pitäisi saada selvyys. Kuukausi sitten tapahtui jotain, haluaisin tutustua häneen paremmin,tuntuu niin tutulle,oikealta,omalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksei kannattanut? Otitko oikeasti selvää vai päättelitkö vain itse? Minäkin olen miettinyt häntä jo 2 vuotta,ylikin että jokin hänessä on,joku mistä pitäisi saada selvyys. Kuukausi sitten tapahtui jotain, haluaisin tutustua häneen paremmin,tuntuu niin tutulle,oikealta,omalta.

Minä olen sen verran seurannut sivusta, ja aiemmin ottanut yhteyttäkin, että tiedän kyllä varmasti, ettei olisi kannattanut, vaan kun tunsin samoin kuin sinä nyt tunnet omaasi kohtan. Edeleen, menen ja tee jotain. 2 vuotta on liian pitkä aika odotella yhtään mitään. Elämä kuluu nopeaan, ja ihmiset menevät eteenpäin. Tosin ei kaikki osaa mennä. Kuten minä en osaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä olen sen verran seurannut sivusta, ja aiemmin ottanut yhteyttäkin, että tiedän kyllä varmasti, ettei olisi kannattanut, vaan kun tunsin samoin kuin sinä nyt tunnet omaasi kohtan. Edeleen, menen ja tee jotain. 2 vuotta on liian pitkä aika odotella yhtään mitään. Elämä kuluu nopeaan, ja ihmiset menevät eteenpäin. Tosin ei kaikki osaa mennä. Kuten minä en osaa.

No sitä eteenpäin menemistä hidatsaa kun käyt katsomassa Netan kuvia jostain kumman syystä.

• Anonyymi kirjoitti:

No sitä eteenpäin menemistä hidatsaa kun käyt katsomassa Netan kuvia jostain kumman syystä.

Oletko sinä koskaan ollut rakastunut kehenkään? Jaksat koko ajan ihmetelä tuota. Minä en osaa selisttää sitä, mikä hänessä oli sellaista, ettei mielestä poistu koskaan...
        Mutta hänellä nyt on joku muu jota rakastaa. Annan heidän olla nyt enkä palaa tähän aiheeseen enää ikinä täällä, enkä missään. Haluan unohtaa hänet.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja minä en olisi tänne jäänyt koskaan, ellei olisi annettu ymmärtää jotain muuta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oletko sinä koskaan ollut rakastunut kehenkään? Jaksat koko ajan ihmetelä tuota. Minä en osaa selisttää sitä, mikä hänessä oli sellaista, ettei mielestä poistu koskaan...
        Mutta hänellä nyt on joku muu jota rakastaa. Annan heidän olla nyt enkä palaa tähän aiheeseen enää ikinä täällä, enkä missään. Haluan unohtaa hänet.

Sä olet jankannut tota samaa jo kuukausi tolkulla mutta aina palaat siihen että käyt katsomassa kuvia. Jotta sä sait jonkun toisen hyväksynnän sun toiminnalle eli hienoa että käyt katsoo ihastuksenm kuvia ihmisestä joka on laittanut some estot .

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

en ole rakastunut teini-ikäisiin poikiin . Niin en tiedä mitä on rakastaa alle 20 vuotias nuorta.

• Anonyymi kirjoitti:

en ole rakastunut teini-ikäisiin poikiin . Niin en tiedä mitä on rakastaa alle 20 vuotias nuorta.

Sillä iällä nyt ole tässä mitään merkitystä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sillä iällä nyt ole tässä mitään merkitystä.

Siis ei ollut merkitystä että nettqa oli 17-vuotias kun olitte samassa työpaikassa. Siis ei ole merkitystä että lähes 50 vuotias luulee että 17 vuotias teini olisi rakastunut yli 30 vuotta vanhempaan mieheen jolla ei ole sosiaaliasi taitoja yhtään.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis ei ollut merkitystä että nettqa oli 17-vuotias kun olitte samassa työpaikassa. Siis ei ole merkitystä että lähes 50 vuotias luulee että 17 vuotias teini olisi rakastunut yli 30 vuotta vanhempaan mieheen jolla ei ole sosiaaliasi taitoja yhtään.

Kyllä jaksat... ihme psyko.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä jaksat... ihme psyko.

Ai psyko. Itse sanoit ettei iällä ole väliä. Jos sillä ei ole väliä niin miksi netta meni pomon juttusille ja sait siirron jos netan iällä ei ollut mitää osuutta asiaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai psyko. Itse sanoit ettei iällä ole väliä. Jos sillä ei ole väliä niin miksi netta meni pomon juttusille ja sait siirron jos netan iällä ei ollut mitää osuutta asiaan.

Miksi sinä jaksat jauhaa tästä aina? Tämä asia on jo käsitelty ajat sitten. Minä tarkoitin sillä iällä sitä, että jos olet ollut rakastunut, se on samanlaista oli toinen minkä ikäinen tahansa. Meneekö nyt jakeluun? Rakastumisen tunne on sama, oli se kohde minkä ikäinen tahansa, jos vaan häneen rakastut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Miksi sinä jaksat jauhaa tästä aina? Tämä asia on jo käsitelty ajat sitten. Minä tarkoitin sillä iällä sitä, että jos olet ollut rakastunut, se on samanlaista oli toinen minkä ikäinen tahansa. Meneekö nyt jakeluun? Rakastumisen tunne on sama, oli se kohde minkä ikäinen tahansa, jos vaan häneen rakastut.

Olen sanonut että olen ollut rakastunut ja minua on rakastettu. Mutta en ole ollut rakastunut alle 20 vuotiaasen poikaan ja minua ei sen ikäiset edes kiinnosta. Tänään olin kaupassa ja edellä olevalla persikkaperseellä oli riita poikaystävänsä kanssa eli jos luulet että persikkaperseet on täydellisiä kumppaneita .

• Anonyymi kirjoitti:

Olen sanonut että olen ollut rakastunut ja minua on rakastettu. Mutta en ole ollut rakastunut alle 20 vuotiaasen poikaan ja minua ei sen ikäiset edes kiinnosta. Tänään olin kaupassa ja edellä olevalla persikkaperseellä oli riita poikaystävänsä kanssa eli jos luulet että persikkaperseet on täydellisiä kumppaneita .

Niin olet ollut rakastunut. Se tunne on ihan samanlainen, oli se toinen sitten 16 tai 80. Ei sillä ole eroa, jos oikeasti rakastut. Riita? Ei sellaista paria olekaan, joilla ei joskus riitoja olisi. Sellaistakin on turha kuvitella. Eikä kukaan ole täydellinen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin olet ollut rakastunut. Se tunne on ihan samanlainen, oli se toinen sitten 16 tai 80. Ei sillä ole eroa, jos oikeasti rakastut. Riita? Ei sellaista paria olekaan, joilla ei joskus riitoja olisi. Sellaistakin on turha kuvitella. Eikä kukaan ole täydellinen.

Eli kuhan ihanne nainen on persikkaperse niin luonne voi olla sitten ihan paska kuhan on kiinteä kroppa ja pystyt rinnat.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mua ei kiinnosta 16 vuotiaat pojat. sä voit katsella teinityttöjä ihan rauhassa. mutta mua ei sen ikäiset pojat kiinnosta edes ystävä mielessä. Ihan kuule aikuiset kiinnostaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sähän oot sanonut ettei sua kiinnosta 50 vuotiaat matamit ja nyt sä voit ajatelle seurusteleavasi 80 vuotiaan kanssa vaikka et edes katso omanikäsiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sähän oot sanonut ettei sua kiinnosta 50 vuotiaat matamit ja nyt sä voit ajatelle seurusteleavasi 80 vuotiaan kanssa vaikka et edes katso omanikäsiä.

Eikö se ollut enemmänkin, niin jos rakastuu, niin iällä ei väliä.? Vaikka kuinka ajattelis, niin ettei oman ikäiset kiinnosta jne. Et silti ikinä voi tietää minkä ikäiseen ihastut/rakastut. Ei varmasti ole helppoa jos on 30v.ikäeroa. Eikä ihanteellinen tilanne.

Omalla tavallaan olisi aika kamalaa ihastu nyt 20v.nuorempaan.. joskus aikoinaan ihastuin 8v.nuorempaan ja sekin oli mielestäni”liikaa” mutta sille tunteelle ei vaan mitään voi. Vieläkin muistan miten jäätiin kiinni toistemme silmiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rasittavaa kun täytätte kaikki viestiketjut noilla tappeluilla. Tehkää oma ketju ja jutelkaa niissä. ketään kiinnosta lukea teitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Rasittavaa kun täytätte kaikki viestiketjut noilla tappeluilla. Tehkää oma ketju ja jutelkaa niissä. ketään kiinnosta lukea teitä.

Minua ei kiinnosta tapella tuon pölvästin kanssa missään ketjussa. Jauhaa samaa vanhaa asiaa, eikä ymmärrä mitään. 😑

• Anonyymi

Samanlaisia ajatuksia. Kun rakastuin niin jotenkin suljin koko ajatuksen pois. Nyt ajatukset on järkiintynyt.

• Anonyymi

Voihan se olla mistä sinä sen tiedät?

• Anonyymi

Kuka on varattu? Tai vapaa? Eli kuka näitä tällaisia asioita miettii? Eikö voisi kysyä kohteeltaan suoraan?

• Anonyymi

No tuskinpa olet varmasti tulkinnut oikein

• Anonyymi

Mistä sitä tietää? Kaikki on mahdollista niin kauan kun on elämää. Se että on varattu , ei tarkoita sitä että ei voi tulla tunteita jotain toista ihmistä kohtaan. Tunteet eivät kysy aikaa tai paikkaa. Tarkkaile tilannettta. Varmuuden saat kysymällä suoraan.
      Eipä kukaan ulkopuolinen voi tietää toisten parisuhde tilannetta vailkka kuinka olisivat naimisissa. Jos miettii avioero tilastoja niin on aika karua luettavaa kuinka moni liitto pättyy eroon. Ihmiset siis valitsevat vääriä kumppaneita.

• Anonyymi

Totuus on se, että ihmiset ei valitse vääriä kumppaneita vaan se oikea muuttuu vääräksi. Ihmiset muuttuvat elämän karikoissa ja muutenkin. Se joka on oikea 30vuotiaan ei ole sitä enää 40vuotiaana välttämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus on se, että ihmiset ei valitse vääriä kumppaneita vaan se oikea muuttuu vääräksi. Ihmiset muuttuvat elämän karikoissa ja muutenkin. Se joka on oikea 30vuotiaan ei ole sitä enää 40vuotiaana välttämättä.

Ei , vaan se ihminen ei vielä silloin tiedä että on valinnut väärän kumppanin. Sehän selviää myöhemmin se todellinen luonto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei , vaan se ihminen ei vielä silloin tiedä että on valinnut väärän kumppanin. Sehän selviää myöhemmin se todellinen luonto.

Ei vaan se ihminen on täysin oikea siinä elämäntilanteessa sille ihmiselle. Tilanteet, toiveet, halut ja ihmiset muuttuu.

• Anonyymi

Oletko Janne Tulkki?

• Anonyymi

Jo on aikakin herätä!

• Anonyymi

Minä en kirjoittanut tuota aloitusta 😁😁 tiedoksi herättelijälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      39
      12490
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4291
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      110
      4023
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3658
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3351
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      116
      3304
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      48
      2235
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      39
      2143
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      27
      1968
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      13
      1661
    Aihe