Pitäsi rakentaa omakotitalo pienelle alueelle mutta miten sen saisi rakennettua hyvin ja näyttämään hienolta!
Sinne pitäisi saada kukkapenkki, jotain pensaita, istuttaa puita ja nurmikko tulisi olla fresh!
Muutenkin rakennusmiehet te olette aina niin ihania ystävällisiä ja ette ole ikinä tehneet mitään väärää ja ettekä ikinu edes miettineet kiusaamista! 😘😘
Kiusaaminen on aivan hirveetä. Kiusaajilta ja ratiolta pitää viedä kaikki pois!
Heidän naiset tulisi antaa kiusatuille!
Kiusaajat ovat hirviöitä ärsyttäviä paskoja ihmisiä! Kiusaaja miehen koskeminen hyvännäköiseen naiseen=raiskaus
Rakentamisesta kysymyksiä
Anonyymi-ap
1
253
Vastaukset
- Anonyymi
Te tarviitte apua siihen seksuaaliseen häirintään kun häiritsette myös miehiä mitkä ovat parempia kuin te miltä kassit pitäs jo irrottaa!!! 😂😂😂😘😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076