Perjantaina teksti-tv:ssä oli juttua, että Meidän Tero on (ainakin) toistaiseksi sivussa A-maajoukkueesta. Aikakin karsia yleisellä tasolla kaikista lajeista näitä turisteja, joiden paras sijoitus esmes mc:ssä on vuodelta 2007 jossain kolmen kymmenen hujakoilla, ja sijoittaa nekin rahat potentiaalisiin menestyjiin / nuoriin. Koska kuitenkin Meidän Tero on ollut ampumahiihdon osalta maajoukkueen parhaimmistoa, niin taitaa kyseinen maajoukkue olla osallistujamäärältään melko pieni tulevalla kaudella, ainakin loogisesti ajateltuna? Kiistatta Meidän Tero alkaa olla "tulos tai ulos"- iässä. Toivottavasti tulosta tulee, ettei tarvitse alkaa notkumaan viikonloppuisin MyPubissa, ja avautumaan keskiketterän voimalla siitä miten takana on loistava tulevaisuus...
Meidän Tero sivuun ampumahiihdon A-maajoukkueesta?
9
1196
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sinun ansiot urheilunsaralla on??
- Anonyymi
Ainakin vielä tänä päivänä kovemmat mitä Meidän Terolla, eli siitä voit miettiä riittääkö allekirjoittaneella kompetenssia aiheeseen. Muuten, jos luetun ymmärtämiseltäsi (tai ymmärtämättömyydeltäsi) et tajunnut, en sinänsä ainakaan moittinut Meidän Teroa, ihan käsittääkseni faktatietoa ja tulevaisuuden uhkakuvia esitin. Meidän Teron vakiintuminen jatkuvasti mc:ssa about kympin sakkiin, vaatii vielä työtä, työtä ja työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin vielä tänä päivänä kovemmat mitä Meidän Terolla, eli siitä voit miettiä riittääkö allekirjoittaneella kompetenssia aiheeseen. Muuten, jos luetun ymmärtämiseltäsi (tai ymmärtämättömyydeltäsi) et tajunnut, en sinänsä ainakaan moittinut Meidän Teroa, ihan käsittääkseni faktatietoa ja tulevaisuuden uhkakuvia esitin. Meidän Teron vakiintuminen jatkuvasti mc:ssa about kympin sakkiin, vaatii vielä työtä, työtä ja työtä.
Ja nimes oli ja ne saavutukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nimes oli ja ne saavutukset?
Eihä se tero vika oo jos toiset hiihtää palio kovempaa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihä se tero vika oo jos toiset hiihtää palio kovempaa!!!
Hyvin on menestynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on menestynyt.
Maailmanmestari ja 2 olumpia kultaa vissiin ? ?
- Anonyymi
Terolla hessit hukassa......nii ei suksi luista(mikalla luisti ku hessiä ja sitte otti keppanaa......
- Anonyymi
Joko Meidän Tero on aloittanut korkean paikan leirin Someron alppimajalla, vai onko pk- kausi vielä menossa jossain Hallakankaan suunnalla kuten huhut kertoo? Siellä on kuulemma Haapajärven parhaat harjoitteluolosuhteet, ja onpa paikalla kuulopuheiden mukaan käynyt ihan maajoukkuetason porukkaa geokätköilyä harrastamassa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569