Tietämys on Pattayan matkailun a ja o.

Anonyymi-ap

On erittäin tärkeää että on tietämys, myös puhelimessa tulee olla mm. Pattayan ravintoloiden arvostelutietoja online triptrappenista, heti kun joku kommentoi.

Ohessa minun tietämykseni ja rakkaat, Pattayan matkailuun täytyy paneutua aikaa ja vaivaa käyttäen, muuten kuukausi Pattayalla vuodessa menee ihan vaan harakoille.

Tietämysmies Bumban tietämykset:

-Auton teknisen kehityksen tietämys
-Kännykkäkameran tekniikan tietämys
-Valokuvauksen tietämys
-Thaimaatietämys
-Rakennustietämys
-Lastenkasvatustietämys
-Thainaisten tietämys
-Yritys ja sijoitustietämys
-Rantatietämys
-Liikennetietämys
-Myrkytystietämys
-Songkrantietämys
-Ilmastotietämys
-Saastetietämys
-Satokausitietämys
-Vespatietämys
-Ravintolatietämys
-Bangkok tietämys
-GPS tietämys
-Vedenlaatu tietämys
-Matkailun avautumisen tietämys / ennusteet
-Thaimaalainen lettutietämys
-Thaimaalainen possotietämys
-Thaimaalainen kalatietämys
-Viemäritietämys
-Thaimaalaisen naisen luonteenlaadun ja tapojen tietämys
-Vartalomalli ja narsismitietämys
-Vaarallisuustietämys

Plus keskustelunaiheena olevien muiden asioiden tietämys vuosien oleskelun kokemuksella.

Terveisin Hukkapala.

28

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt vähän meni pieleen tuo kohdistus, sillä tuo lista on huahinin Bumban tietämystarinaa ja osaamisaluetta. Tuosta puuttuu vielä polkupyörätietämys, kun tavoilleen uskollisesti numeromies kertoi että hänen naistenpyörä Prego on on ihan yhtä hyvä polkupyörä kuin Kympin 5000 euron fillari.

Pattayalla otetaan rennosti. Ravintolat kannattaa ensikertalaisen tsekkaa suositukset, ettei ota huonointa kuponkiruokalaa vakipaikakseen vahingossa.

• Anonyymi

Korostan että minulla on satojen possojen kokemus, joista tietämys on tullut.

By NumBaII, 62v tuplahillolla

• Anonyymi

Korosta, älkää rakkaat missään nimessä matkustako Pattayalle selvittämättä minkälaisella polkupyörällä Kympin vaimo polkee mummulaan.

On myös paljon muuta tietämystä mitä tulee selvittää, älkää pilatko lomaanne.

Kartoittakaa kattavasti omat tietämyksenne ja kaikkien muidenkin tietämykset, muutenhan olette täysin pihalla.

Terveisin Hukkapala.

• Aina kun minä matkusteloin pattajalla niin teen asiat aimon kanssa ite. Hotellilla meillä on sellainen peli, että toinen menee kaappiin ja toinen koittaa arvata kumpi siellä on!
        Me mennään söimään hotellilta jopa 35 metrin päähän silleen että näköyhteys hotelliin säilyy kuin makkara kirjahyllyssä. Sit ku näkyy ihmisiä jonossa, me mennään perässä kattomaan mitä ne syö. Taulukosta katotaan hinta ettei se ylitä 60 paateroa.
        Kun tuo kielipuoli on jäänyt vähän heikolle niin yleensä elehdin käsillä tai osoitan sormella että otan samaa kuin tuo lihava nainen tuossa viereisessä pöydässä.

Kerran tarjoilija ei ymmärtänyt kun osoitin sormella lihavaa mummua. Halusin muusia spagetilla niin menin ja työnsin sormen sen mummon muusiin ja sanoin selvällä thaimaan kielellä että "muussia". Se oli ihan sika kuumaa se muussi niin työnsin sormeni sen mummon vesilasiin jäähtymään. Mummeli vetäisi minua kyynär sauvalla etu raivon seutuvilla niin että molemmat silmän valkuaiset täyttyi veren punaisiksi. Meinasin tulla hulluksi...

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Aina kun minä matkusteloin pattajalla niin teen asiat aimon kanssa ite. Hotellilla meillä on sellainen peli, että toinen menee kaappiin ja toinen koittaa arvata kumpi siellä on!
        Me mennään söimään hotellilta jopa 35 metrin päähän silleen että näköyhteys hotelliin säilyy kuin makkara kirjahyllyssä. Sit ku näkyy ihmisiä jonossa, me mennään perässä kattomaan mitä ne syö. Taulukosta katotaan hinta ettei se ylitä 60 paateroa.
        Kun tuo kielipuoli on jäänyt vähän heikolle niin yleensä elehdin käsillä tai osoitan sormella että otan samaa kuin tuo lihava nainen tuossa viereisessä pöydässä.

Kerran tarjoilija ei ymmärtänyt kun osoitin sormella lihavaa mummua. Halusin muusia spagetilla niin menin ja työnsin sormen sen mummon muusiin ja sanoin selvällä thaimaan kielellä että "muussia". Se oli ihan sika kuumaa se muussi niin työnsin sormeni sen mummon vesilasiin jäähtymään. Mummeli vetäisi minua kyynär sauvalla etu raivon seutuvilla niin että molemmat silmän valkuaiset täyttyi veren punaisiksi. Meinasin tulla hulluksi...

On myös tietämys kun valitsee matkakohteekseen Pattayan, että Pattayan rakkaita löytyy kavereiksi ihan kaikista kasteista, jopa varakas atleetti, dibloomi-insinööri, Pattayan leveäharteisin mies, velanperijä, ufokiinnostunut ja golffari, fillaristi, maratoonari, sbuge, joten kaikille löytyy kaikkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On myös tietämys kun valitsee matkakohteekseen Pattayan, että Pattayan rakkaita löytyy kavereiksi ihan kaikista kasteista, jopa varakas atleetti, dibloomi-insinööri, Pattayan leveäharteisin mies, velanperijä, ufokiinnostunut ja golffari, fillaristi, maratoonari, sbuge, joten kaikille löytyy kaikkea.

ja sokerin pohjalla laiffila palstan heikoin lenkki, varmin kokemusasiantuntija, mielessä pekonit, possot ja kattilat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja sokerin pohjalla laiffila palstan heikoin lenkki, varmin kokemusasiantuntija, mielessä pekonit, possot ja kattilat.

Ei pidä tietämyksen ulkopuolelle jättää bingoiltoja ja laulujen lurituksien sanoitustuokioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä tietämyksen ulkopuolelle jättää bingoiltoja ja laulujen lurituksien sanoitustuokioita.

Voidaan taas esittää sellainen kysymys että miksi Pasasen poika päivystää tätä Pattayan palstaa kun hänellä ei ole hajuakaan koko kaupungista eikä mitään kokemusta eikä edes mielenkiintoa koko kaupunkiin? Jyväskylän piripoikien höpöjuttuja kuunnellut ja niistä rakentelee kummallisia näkemyksiään. Haaveita vailla realismia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaan taas esittää sellainen kysymys että miksi Pasasen poika päivystää tätä Pattayan palstaa kun hänellä ei ole hajuakaan koko kaupungista eikä mitään kokemusta eikä edes mielenkiintoa koko kaupunkiin? Jyväskylän piripoikien höpöjuttuja kuunnellut ja niistä rakentelee kummallisia näkemyksiään. Haaveita vailla realismia.

Tietämys ei synny päivystämättä ja on hyvä tietämys myös, että ei ole tietämystä, joten tietämystä täytyy kartoittaa tältä tietämysten viisauksien julkaisuforkalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietämys ei synny päivystämättä ja on hyvä tietämys myös, että ei ole tietämystä, joten tietämystä täytyy kartoittaa tältä tietämysten viisauksien julkaisuforkalta.

Unohtuipi sanailla, että Pattayan kaupungin tietämykseen aivan ehdottomasti kuuluu tietämys, että Kympillä on 5.000 euron arvoinen munamankeli ja osamaksumeba.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poju kysely on ihan ok, tietyssä iässä... mutta ikäisesi "mies" väitän että sairasta, enkä muuten ymmärrä laiffila miksi puutut edes minun ja pellenaaman välisiin herjoihin, vai saatko siitä jotain outoa nautintoa, jonkunlaista tyydytystä, kuten pekonista, possoista sekä kattiloista, sinä vaikutat vain hullulle, kaiketi pellenaama osaa itsekin herjailla takaisin, mutta ettei unohdu laiffila tiedät kyllä mitä.

Minä sinuna rajoittaisin hieman noita poikaani kohdistuvia herjoja, ne tuppaa sinulle olevan varsin ikäviä tietyssä tilanteessa, sinä täällä julkisesti kerrot että poikani on piripää, julkaiset hänestä kuvia, hyvin ikävää sinulle..

sinä olet viimeinen tällä palstalla kirjoittamaan realismista, laiffila.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poju kysely on ihan ok, tietyssä iässä... mutta ikäisesi "mies" väitän että sairasta, enkä muuten ymmärrä laiffila miksi puutut edes minun ja pellenaaman välisiin herjoihin, vai saatko siitä jotain outoa nautintoa, jonkunlaista tyydytystä, kuten pekonista, possoista sekä kattiloista, sinä vaikutat vain hullulle, kaiketi pellenaama osaa itsekin herjailla takaisin, mutta ettei unohdu laiffila tiedät kyllä mitä.

Minä sinuna rajoittaisin hieman noita poikaani kohdistuvia herjoja, ne tuppaa sinulle olevan varsin ikäviä tietyssä tilanteessa, sinä täällä julkisesti kerrot että poikani on piripää, julkaiset hänestä kuvia, hyvin ikävää sinulle..

Tsalkkasin kooklesta... Teemu Pasasen nimistä henkilöä ei ole olemassakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bumballa on nyt siis mielikuvistusystävän lisäksi mielikuvituspoika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alan kyllästymään tähän laiffila... hoida itsellesi apua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymykseni oli osoitettu "senssu" nimiselle hahmolle, joka on tässä maailmassa ainoa kaverisi. Kyselemällä tulee tietäväksi mutta sinulle jutteleminen on sama kuin puhuisi pyörätelineelle. Vastaat kysymyksillä ja vieläpä senssusi puolesta ja saman tekee senssu sinun puolesta.
        Eihän ole mitenkään mahdollista että ette tuntisi toisianne ja tuossa ylitetään sukupolvien välinen nettitrollaajien maailmanennätys, jos kaksi toisilleen tuntematonta täysin identtistä nettitrollia ääliövalehtelijaa eksyisi sattumalta samalle palstalle samat mielessä.

Se vaan ei ole matemaattisesti mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymykseni oli osoitettu "senssu" nimiselle hahmolle, joka on tässä maailmassa ainoa kaverisi. Kyselemällä tulee tietäväksi mutta sinulle jutteleminen on sama kuin puhuisi pyörätelineelle. Vastaat kysymyksillä ja vieläpä senssusi puolesta ja saman tekee senssu sinun puolesta.
        Eihän ole mitenkään mahdollista että ette tuntisi toisianne ja tuossa ylitetään sukupolvien välinen nettitrollaajien maailmanennätys, jos kaksi toisilleen tuntematonta täysin identtistä nettitrollia ääliövalehtelijaa eksyisi sattumalta samalle palstalle samat mielessä.

Olen yrittänyt reppana saada sinut tajuamaan osasi, lopeta kaikki paska puhumiset pojastani, nyt heti. Minä en ole kiinnostunut sinun mielipiteistä paskan vertaa, usko mihin uskot, mutta niiden esille tuonti on idioottimaista.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei rakas Hukkapala.

Olet kiinnostunut varsin erikoisista asioista koskien minua.

Jos tahdot jotain esittää minulle niin tee se muussa olemuksessa kuin anonyyminä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittänyt reppana saada sinut tajuamaan osasi, lopeta kaikki paska puhumiset pojastani, nyt heti. Minä en ole kiinnostunut sinun mielipiteistä paskan vertaa, usko mihin uskot, mutta niiden esille tuonti on idioottimaista.

Sulla mitään poikaa oo... vedä käteen invahåmå.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasanen on nyt siis elokuvaohjaaja ja jakaa osia. Niin kauan kuin sinä ja senssu soitatte päätänne täällä niin niin kauan sinun punkeron perhe kantaa siitä vastuun. Olethan sinä se perheenpää ja iso pää onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasanen on nyt siis elokuvaohjaaja ja jakaa osia. Niin kauan kuin sinä ja senssu soitatte päätänne täällä niin niin kauan sinun punkeron perhe kantaa siitä vastuun. Olethan sinä se perheenpää ja iso pää onkin.

Kantaa vastuun .... voi hyvänen aika sentään taasen, että oikein vastuun kantaa, voi voi on se hurjaa bablaa Hukkapalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole mitään tarvetta edes kommunikoida kanssasi, sinä täällä olet aijallut pekonia, possoja ja kattiloita, minä olen toraillut 2010 kanssa, hänelle minulla on kalavelkoja, jotenkin sinä tulit palstalle puolustamaan esikuvaasi, joten sinä aloitit minä en ole ennen sinun kanssasi vaihtanut sanaakaan, ennen kuin alkoi laulunlurituksia ja kova modifikaatiota ilmenemään, toivotaan että et koskaan paljastu edes vahingossa, kyyti on silloin kylmää...

Ja jätä poikani ja siskoni rauhaan.... lopullisesti, heillä ei ole osaa eikä arpaa vääntöihimme...
        Laiffila palstan heikoin lenkki, ja varmin mielenterveys kuntoutuja,
        By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi

ChlangMain tarinassa on totuuksia Isä-Pasasen "matkusteluista". Oli kyseessä Bangkok, Tak tai Pattaya niin Isä-Pasanen valkkaa halvan huoneen ja pysyttelee huoneessa, kun väitetyt matkakumppanit käy sillä välin jossakin.

Tak:ssa kun vaimo meni kansallispuistoon niin Isä-Pasanen jäi huoneeseen kännäämään ja keksi että sinne puistoon on ikäraja 55.

Pattayalla pelkäsi mennä ollenkaan ulos huoneesta ollenkaan ja keksi sittemmin että ihmiset myrkytetään Pattayalla, vaikka kyseessä oli tavallinen ripuli jonka hän sai 2 viikkoa "matkan" jälkeen Hua Hinissa, joka ei ole mahdollista, sillä vatsataudit tulee viimeistään parissa päivässä.

Bangkokissa "matkustelu" jäi viereiseen ostariin ja akvaarioon, ettei vaan eksy tai joudu vorojen kohteeksi ja menee taas kaikki teipattuja rillejä myöten. Vaimo kävi yksin torilta hakemassa paksupenalle syötävää kun tämä kieriskeli krapuloissaan huoneessa peläten myrkytystä.

Temppeliinkään ei uskaltanut mennä ettei henget laita myrkkyä hengitysilmaan ja menikin lammelle. Säästi samalla 20 paateroa jotka ensin ajatteli uhraavansa lahjapuuhun. On se sellainen reissumies jota vaistot vie!

• Anonyymi

Voisiko sinulta häiritsemättä tärkeitä ajatuksiasi kysäistä, että ketä olet ajatellut ajatella huomenna ja loppuelämäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko sinulta häiritsemättä tärkeitä ajatuksiasi kysäistä, että ketä olet ajatellut ajatella huomenna ja loppuelämäsi?

Miksi et hakeudu Suomessa hoitoon, myrkkymies?

• Anonyymi

Sinun kirjoituksissa on selvästi skitsofrenisiä lauserakenteita. myrkkymies... laiffila palstan varmin skitsofreenikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kirjoituksissa on selvästi skitsofrenisiä lauserakenteita. myrkkymies... laiffila palstan varmin skitsofreenikko.

Muistin virkistämiseksi Numba se elokuva motellin pitäjästä jolla oli asunnossaan muumioitunut äiti.

2010 ja Hukkapala on sama henkilö, sekä monta muutakin kloonia.

'*'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistin virkistämiseksi Numba se elokuva motellin pitäjästä jolla oli asunnossaan muumioitunut äiti.

'*'

Kiitos muistutuksesta Bumba.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

'*'

Eihän ihminen mitään sairauksille voi mutta kyllä tuota laiffillaa käy sääliksi, jos 2010 on sama henkilö, silloin Hulk eikä totuuspellekään kaukana ole, huomaatko tekevät itse sitä mistä meitä syyttävät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      209
      3269
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2063
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1692
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      197
      1660
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      174
      1548
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      184
      1452
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1288
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1241
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1218
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1131
    Aihe