Autokanta on vaihtunut kokonaisuudessaan?
Joko nykyisen SSAB:n työntekijöiden
11
634
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin ne pitäisi vaihtaa ? Sähköautoihin vai Vetyautoihin ?
- Anonyymi
Ladillacit tovereille
- Anonyymi
Joo ostin ladan.muurarimallin eli farmarin.kyllä lähtee perkeleen sähköautoilijat.
- Anonyymi
Näyttäisi kommarikatiskoita eli skeidoja olevan ja jaaponian peltiheikkejä parkkipaikat täysi.
- Anonyymi
Sekä pari sököä ja kitroeenia, vaan nehä o kulkuneuvoja.
- Anonyymi
Minullapa on hiace vaikka en olekkaan ssab:n leivissä.mutta hiacella ajelen ja tahdon kyylätä kaiken .
- Anonyymi
Läkkitalo piipaa piipaa piipaa, aikunen ex-naistenhakkaajaa ajjaa porkkanan punasta taunusta ja ellää venetettyä nuoruutta, piipaavalo-katolla, on tärkiä ja komia karvaturpa
- Anonyymi
Mää on SSAB:n leivissä. Pitää vaan pyöräillä, kun perkeleet veivät kortin kuivamaan. Mut on mulla Skoda tallissa pukeilla. Onneksi pyöräreitti Pattijoelle menee alkon ohi.
- Anonyymi
Ostin perkule rallaa vihreän hiacen ja sillä hilpasen ja kyylään joka paikassa.
- Anonyymi
Mullo Saab sysisysi haukiturpo,!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329