Kesähakkuut syytä lopettaa

Anonyymi-ap

Kesähakkuut on syytä lopettaa, vaikkapa pääsiäisen ja marraskuun väliseksi ajaksi. Kuljettajilla kyllä aika kuluu muutenkin kuin metsänhakkuissa esim. Kalastaen, marjastaen ja metsästäen

12

688

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos on kyse päätehakkuusta, niin se voidaan ihan hyvin tehdä kesäaikanakin.

• Anonyymi

Linnunpesät munineen ja poikasineen tuhoutuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa!!!??? Mitä väliä tällasessa nekrujen ja rättipäiden lauskaustakaan ampumatta valtaamassa maassa!!!! Toivottavasti ihmiskunnan loppu tulee mahdollisimman pian!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkukesästä jaloppukeväällä ei tietenkään pidä hakkuita tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa!!!??? Mitä väliä tällasessa nekrujen ja rättipäiden lauskaustakaan ampumatta valtaamassa maassa!!!! Toivottavasti ihmiskunnan loppu tulee mahdollisimman pian!!!

Voivoi. Nyt olet tainnut istua liikaa ja tuijottanut ruutua. Käyppäs happihypyllä siinä lähimettässä siellä mieli kirkastuu ja avartuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍

• Anonyymi

riippuu myös metsänpohjasta. Ei se kovin mielekästä ole käydä motolla repimässä uponnutta ajokonetta tunnin välein jostain hetteiköstä. Kallioiset männiköt kyllä voisi harventaa, mutta totta että linnunpesät kärsii pahasti. Pysytään vaan mätästyksissä ja istutuksissa ja muissa naveron kaivuutöissä kesän ajan. Ja joo, pitkä loma on aina tervetullutta.

• Anonyymi

Tuulimyllyt ne vasta lintuja tuhoavatkin, mutta se on hyväksyttävämpää.

• Anonyymi

Pidätkö lintuja typerinä. Ne on taatusti perillä lentämisestä enemmän kuin ihminen. Eivät törmäile mihin sattuu. Lopeta sinä idiootti itse lentäminen.

• Anonyymi

Minä metsäkoneen kuljettajana kannatan kesähakkuiden kieltämistä. Kenenkään ei kannata olla huolissaan ettei aika kesällä kuluisi muutenkin

• Anonyymi

Älä muuta sano, marjastusaikakin mitä parhain. Ei kiusaa hyttyset sun muut.

• Anonyymi

No lopeta ne sitten älä vingu siellä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2752
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      2005
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1727
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1638
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe