Moni vanhempi ei kykene katsomaan jälkikasvunsa perään joten hyvä että löytyy lain turva ja kuri heillekkin.
Hyvä että poliisi valvoo nuoriso tapahtumia
21
511
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyvanhemmuus = heitteillejättöä. Poliisin resursseja voisi kohdistaa paremmin muuhun kuin lasten paimentamiseen ellei tilanne olisi näin kieroutunut.
- Anonyymi
Helppo se on kytätä nuoria, näitä pussi housuja ei uskalleta lähestyä
- Anonyymi
Lain mukaan vanhemmilla on vasttuu lapsen täysi ikäisyyteen asti
Moottoripelien avaimet pois ja bensarahat poi.s.
Vanhemmat pakoilee vastuutaan.
- Anonyymi
Mopo pojat kuriin .
- Anonyymi
Pohjanmaan poliisin pitää tarjota kaikille keski-pohjanmaan alueen mopoilijoille kermakakku kahvit vadelmahillolla niin s e on fakta pojat,
- Anonyymi
Taidat vähä olla paskalakki uskovainen
- Anonyymi
Liikennesäännöt pitää osata kusipäittenki tai kortit kuivumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikennesäännöt pitää osata kusipäittenki tai kortit kuivumaan.
Poika olepas vaiti siellä nyt
- Anonyymi
Joo nuoriso osaa käyttäytyä mallikelpoisesti eli paskalakkien ei tarvii niitä slurkkia saavat iha vapaasti syödä sielä autogrillill sitä kebabsalaattiaan tunnistaakos ne kokkolan poliisin pojat nyt?:) heheheh
AitoTOSIrealisti
2018-08-14 16:17:46
"Hiljaa hyvä tulee ja aika näyttää", sanotaan. Onko Mikko Levijoella perhettä (Mikko Levijoki). Antaa jätkän kärsiä unettomia öitä. Virkapukunsa oikeudella sälli luuli olevansa suuri sankari vääntäessään käteni sijoiltaan omalla pihallani - sälli on pelkkä pahoinpitelijä aseiden kanssa, ja tarvitsi kaverinsa tuen. Mikko saa tuomionsa ennemmin tai myöhemmin, hah!!!... Onhan tuo sadisti jo erotettu, onhan...
Jos sälli ei uskalla tulla YKSIN nyrkkeilyn kehäneliöön, niin loppuu tuo poliisin uhoaminen lyhyeen. Tuskin sälli uskaltaisi tulla "rehellisesti" nyrkkeilyn Suomen mestaria vastaan. Tulen joka tapauksessa niistämään tuon saa..nan sällin nenän ennemmin tai myöhemmin. Ja siinä saa mahdollinen perhekin osansa, hah hah haaa!!!...- Anonyymi
No voi taatana ko te on polliitille kuuluva tehtävä. Opetin varusmiehiä (ja -naisia) jopa tanssimaan (päiväohjelman "sulkeiset" -aikana)...
Oppitunnilla, jonka aihe oli "paukkupatruunan - räkäpään vaarallisuus" opetin myös, mitä saa ja ei saa tehdä iltavapaalla. Ei saa missään tapauksessa saa ampua räkäpäitä, ja taskussa pitää olla aina PUHDAS nenäliina, kainalot (3), sormien- ja varpaitten välit huolellisesti pestyinä, sekä kynnet leikattuna...
"Varusmies on aina herrasmies", kuten allekirjoittanut, Kadettikoulun käynyt Luutnantti. Åke Blomqvistin tanssit, mm Cha Cha Chaan oppineena...
Kevennys: Åken tanssikurssilla "vetäisin daamini kanssa kunnon kierrokset valssin pyörteissä". Blomqvist pysäytti meidät ottamalla kiinni olkapäästäni sanoen: "Sinä kadetti teke niin ku minä sanon, onks det klara ny"... Ja eihän se naurattanut, eikä naurata vieläkään...
Nimittäin. Me muutamat Perhon reippaat ja rytmitajuiset pojat opimme perustanssit jo Keskikoulussa välitunneilla. Harmi, kun Blomqvistin ohjelmaan ei mahtunut polkkaa. Tuskin Åken syy, siiä tuntimäärä oli rajattu, ja osa tunneista käytettiin salonkitanssien oppimiseen kuten Wienervalssi, Cha Cha Cha ja Gigabo...- Anonyymi
Taas rehellistä ja rehevää Ressun realismia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas rehellistä ja rehevää Ressun realismia...
Hiukan hintahtavaa, mutta niin rehellistä normaalia ressua.
- Anonyymi
Joo ja työkaverit voi varmasti myös katsoa näiden kakaroiden perään heti kun ovat tehneet näiden persujen työt, siivonneet näiden persujen jäljet, kunnostaneet näiden persujen pihat ja vuotavat katot. Kyllä!
- Anonyymi
Rauhotu poju
- Anonyymi
Keskikoulussa poikien kanssa tanssien ja kolmen vuoden maisteri opinnot varusmiesten kouluttamiseen tanssimiseen, päiväpeiton viikkaamiseen, jalkarättien käyttämiseen. Siinä on koulutus mennyt talteen ja ennenaikaiselle eläkkeelle näinkin tärkeistä tehtävistä.
- Anonyymi
Ai saattana. Vieläkö tarvittaisiin Ressua Lohtajan ilmatorjunnan ampuma- ja koulutusleirillä opettamassa jenkkipojille mistä Suomalainen TOSI-ilmatorjuntamies kusee näyttämällä närhen munat, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Täysin homahtavista hommista siis täydeksi elätiksi. Kuinka voimme enää nykyaikana sallia tällaista?
- Anonyymi
Juuri äsken meni pillitpäällä hälytykseen kaksi maijaa .Mitä tapahtui?Kaupungin keskustassa ?
- Anonyymi
Ei mitään ne meni vaan munkkikahville jotka minä maksoin niille ole huoletta
- Anonyymi
Olisit ajanut perään ja seurannut tapahtumaa. Vittuako tällä sivustolla vingut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514