Poliisi tekee arvokasta työtä

Anonyymi-ap

Valvoen järjestystä ja yleistä turvallisuutta. Muistakaa kunnioittaa poliisin työtä.

15

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hekin ovat myös yksilöitä kuten me kaikki ja kaikkea mielivaltaa ei tule kuitenkaan hyväksyä.

      • Anonyymi

        1000 poliisia tarvitaan lisää.
        Ei säily järjestys nykyisellä määrällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1000 poliisia tarvitaan lisää.
        Ei säily järjestys nykyisellä määrällä.

        Höpöhöpö poju paskalakeilla on ihan liian suuri palkka varsinki poliisijohtajilla,


      • Anonyymi

        Poliisit ovat kurittomia ja liian ylipalkattuja varsinki poliisijohtajat hahaa


    • Anonyymi

      Älä naurata tiedän tapauksen jossa poliisit ajoivat ojaan kun luuliivat päässään edellä ajavan lähtevän pakoon,no nämä 2 viisasta kokkolan poliisia ajoivat ojaan ja edellä ajava heitä paljon parempi kuljettaja joutui tuolloin heitä tula auttamaan ja työntämään heidän autonaan pois ojasta talvella,Palkaksi siitä toinen näistä poliiseista oli uhanut tätä heitä parempaa kuljettajaa "että vaikeusksia tulee jos kertoo eteenpäin"

      • Anonyymi

        Pomiisi kuitenkin menettää virkansa, tai saa huomautuksen, jos tyrii.

        Enemmän voi luottaa poliisiin kuin yvteenkään poliitikkoon, niillähän ei ole mitään vastuuta, ei edes poliittista!


    • AitoTOSIrealisti
      2018-08-14 16:17:46

      "Hiljaa hyvä tulee ja aika näyttää", sanotaan. Onko Mikko Levijoella perhettä (Mikko Levijoki). Antaa jätkän kärsiä unettomia öitä. Virkapukunsa oikeudella sälli luuli olevansa suuri sankari vääntäessään käteni sijoiltaan omalla pihallani - sälli on pelkkä pahoinpitelijä aseiden kanssa, ja tarvitsi kaverinsa tuen. Mikko saa tuomionsa ennemmin tai myöhemmin, hah!!!... Onhan tuo sadisti jo erotettu, onhan...
      Jos sälli ei uskalla tulla YKSIN nyrkkeilyn kehäneliöön, niin loppuu tuo poliisin uhoaminen lyhyeen. Tuskin sälli uskaltaisi tulla "rehellisesti" nyrkkeilyn Suomen mestaria vastaan. Tulen joka tapauksessa niistämään tuon saa..nan sällin nenän ennemmin tai myöhemmin. Ja siinä saa mahdollinen perhekin osansa, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      hah hah taas yksi aivopesty jolle poliisi on jumala.meehän leikkimään poliisia ja tarkkaile kaikkea ympärillä olevaa jos vaikka saisi vähän vihje rahaa arvon perkele.ps.muista pitää ik lakki päässä.

    • Anonyymi

      Poliisin tulisi puuttua nykyistä aktiivisemmin yöhuoltoasemilla sekä ostoskeskuksissa häiriköivään nuorisoon.

      • Anonyymi

        Nuoriso ei millään tavalla häiriköi yö huoltoasemillasi eikä ostoskeskuksissa,jos pelkäät nuorisoa pysy kotona neljän seinän sisällä ja tilaa vaikka k kaupasta ruoat ne tuodaan sulle pakulla kotiovelle asti ettei tarvii pelätä,ja muista sytyttää yöllä se yövalo


    • Anonyymi

      Onneksi on poliisi❤️

      • Anonyymi

        Nuoriso häiriköi, kun kukaan ei niille sano, miten tulee käyttäytyä julkisilla paikoilla.
        Poliisi on ainoa , joka panee rajoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoriso häiriköi, kun kukaan ei niille sano, miten tulee käyttäytyä julkisilla paikoilla.
        Poliisi on ainoa , joka panee rajoja.

        Nuoriso käyttäytyy erittäin mallikelpoisesti tottakai aina nuorten vapaa-aika on aiheuttanut polemiikkia mutta niin on aina ollut,Poliisin tehtävä on puolestaan toimia ohjeistavana sekä neuvoa antavana henkilönä ja siinä ohessa tarjota nuorille kermakakku kahvit ja hampurilaiset kokiksella


    • Anonyymi

      Jos poliisi on niin hyvä, miksei Tosirealisti istu vankilassa?

    • Anonyymi

      Eilen kävi poliisi , ukranainan nainen huutaa ym.

      Toivottavasti loppu se mellakointi,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe