Valvoen järjestystä ja yleistä turvallisuutta. Muistakaa kunnioittaa poliisin työtä.
Poliisi tekee arvokasta työtä
15
331
Vastaukset
- Anonyymi
Hekin ovat myös yksilöitä kuten me kaikki ja kaikkea mielivaltaa ei tule kuitenkaan hyväksyä.
- Anonyymi
1000 poliisia tarvitaan lisää.
Ei säily järjestys nykyisellä määrällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1000 poliisia tarvitaan lisää.
Ei säily järjestys nykyisellä määrällä.Höpöhöpö poju paskalakeilla on ihan liian suuri palkka varsinki poliisijohtajilla,
- Anonyymi
Poliisit ovat kurittomia ja liian ylipalkattuja varsinki poliisijohtajat hahaa
- Anonyymi
Älä naurata tiedän tapauksen jossa poliisit ajoivat ojaan kun luuliivat päässään edellä ajavan lähtevän pakoon,no nämä 2 viisasta kokkolan poliisia ajoivat ojaan ja edellä ajava heitä paljon parempi kuljettaja joutui tuolloin heitä tula auttamaan ja työntämään heidän autonaan pois ojasta talvella,Palkaksi siitä toinen näistä poliiseista oli uhanut tätä heitä parempaa kuljettajaa "että vaikeusksia tulee jos kertoo eteenpäin"
- Anonyymi
Pomiisi kuitenkin menettää virkansa, tai saa huomautuksen, jos tyrii.
Enemmän voi luottaa poliisiin kuin yvteenkään poliitikkoon, niillähän ei ole mitään vastuuta, ei edes poliittista!
AitoTOSIrealisti
2018-08-14 16:17:46
"Hiljaa hyvä tulee ja aika näyttää", sanotaan. Onko Mikko Levijoella perhettä (Mikko Levijoki). Antaa jätkän kärsiä unettomia öitä. Virkapukunsa oikeudella sälli luuli olevansa suuri sankari vääntäessään käteni sijoiltaan omalla pihallani - sälli on pelkkä pahoinpitelijä aseiden kanssa, ja tarvitsi kaverinsa tuen. Mikko saa tuomionsa ennemmin tai myöhemmin, hah!!!... Onhan tuo sadisti jo erotettu, onhan...
Jos sälli ei uskalla tulla YKSIN nyrkkeilyn kehäneliöön, niin loppuu tuo poliisin uhoaminen lyhyeen. Tuskin sälli uskaltaisi tulla "rehellisesti" nyrkkeilyn Suomen mestaria vastaan. Tulen joka tapauksessa niistämään tuon saa..nan sällin nenän ennemmin tai myöhemmin. Ja siinä saa mahdollinen perhekin osansa, hah hah haaa!!!...- Anonyymi
hah hah taas yksi aivopesty jolle poliisi on jumala.meehän leikkimään poliisia ja tarkkaile kaikkea ympärillä olevaa jos vaikka saisi vähän vihje rahaa arvon perkele.ps.muista pitää ik lakki päässä.
- Anonyymi
Poliisin tulisi puuttua nykyistä aktiivisemmin yöhuoltoasemilla sekä ostoskeskuksissa häiriköivään nuorisoon.
- Anonyymi
Nuoriso ei millään tavalla häiriköi yö huoltoasemillasi eikä ostoskeskuksissa,jos pelkäät nuorisoa pysy kotona neljän seinän sisällä ja tilaa vaikka k kaupasta ruoat ne tuodaan sulle pakulla kotiovelle asti ettei tarvii pelätä,ja muista sytyttää yöllä se yövalo
- Anonyymi
Onneksi on poliisi❤️
- Anonyymi
Nuoriso häiriköi, kun kukaan ei niille sano, miten tulee käyttäytyä julkisilla paikoilla.
Poliisi on ainoa , joka panee rajoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoriso häiriköi, kun kukaan ei niille sano, miten tulee käyttäytyä julkisilla paikoilla.
Poliisi on ainoa , joka panee rajoja.Nuoriso käyttäytyy erittäin mallikelpoisesti tottakai aina nuorten vapaa-aika on aiheuttanut polemiikkia mutta niin on aina ollut,Poliisin tehtävä on puolestaan toimia ohjeistavana sekä neuvoa antavana henkilönä ja siinä ohessa tarjota nuorille kermakakku kahvit ja hampurilaiset kokiksella
- Anonyymi
Jos poliisi on niin hyvä, miksei Tosirealisti istu vankilassa?
- Anonyymi
Eilen kävi poliisi , ukranainan nainen huutaa ym.
Toivottavasti loppu se mellakointi,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514