Suomen matkailua

Anonyymi-ap

Heips!
Olen kohta 22 vuotias nainen ja olen miettinyt kesäkuussa lähteväni kiertämään suomea, koska ei ole oikein tullut kauheasti täällä kotimaassa matkailua. Omat ystävät ovat pääasiassa töissä niin heistä ei ole matkaan lähtemään.
Onko täällä siis ketään joka haluaisi lähteä matkaseuraksi, autolla tai junalla.

Toki jos olet lähdössä vaikka Eurooppaan vaikkapa omalla autolla ja kaipaat matkaseuraa niin sekin voisi onnistua

Itse en toki ajokorttia omista eli en siis itse voi autoa ajaa

7

1687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kiinostaisiko ruotsissa matkustus,? missä päin suomea asut?

• Hei,

Olen 37 vuotias kantasuomalainen mies. Itsellä sama tilanne, reissuhaluja on mutta seura puuttuu. Miltä kuulostaisi interrail Euroopan halki?

Voitaisiin ottaa loppukesästä lennot esimerkiksi portugaliin. Sieltä voitaisiin mennä Junalla keski-euroopan halki baltiaan mistä kautta takaisin suomeen.

Alkoa käytän kohtuudella ja huumeet ei maistu.

• Anonyymi

Mie oom metsuri Kuhmost, hehkee 83v sot.vet. Motoorisahassa 99cal. bensaa, punanen maito ja kokoliha, vain ykköseen laittelisin. Oma lasi tekohampaille, tahdistin just peruskorjattu.
      Kom, kom hit. Mennään Vennäinmaalle, tällä kertaa passin kans ja iliman konepistoolii.
      Ota vase liinit mukaan, hinttipridelipulla et tule tänne.

T: Kaarlo, 2 luodinreikää.

• Anonyymi

1941 oli sota-aikaa eikä edes vuonna 1930 syntyneet olleet rintamalla.

• semmoista tällä kertaa

• Anonyymi

Täällä vesimies joka lähdössä ajelemaan pohjoiseen päin 5vuorokaudeksi. Mukaan pääsee . Saisi jutella jonkun kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2179
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      15
      2166
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1652
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      132
      1593
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      474
      1340
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1156
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      961
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      911
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      834
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      361
      832
    Aihe