Heips!
Olen kohta 22 vuotias nainen ja olen miettinyt kesäkuussa lähteväni kiertämään suomea, koska ei ole oikein tullut kauheasti täällä kotimaassa matkailua. Omat ystävät ovat pääasiassa töissä niin heistä ei ole matkaan lähtemään.
Onko täällä siis ketään joka haluaisi lähteä matkaseuraksi, autolla tai junalla.
Toki jos olet lähdössä vaikka Eurooppaan vaikkapa omalla autolla ja kaipaat matkaseuraa niin sekin voisi onnistua
Itse en toki ajokorttia omista eli en siis itse voi autoa ajaa
Suomen matkailua
7
1070
Vastaukset
- Anonyymi
kiinostaisiko ruotsissa matkustus,? missä päin suomea asut?
Hei,
Olen 37 vuotias kantasuomalainen mies. Itsellä sama tilanne, reissuhaluja on mutta seura puuttuu. Miltä kuulostaisi interrail Euroopan halki?
Voitaisiin ottaa loppukesästä lennot esimerkiksi portugaliin. Sieltä voitaisiin mennä Junalla keski-euroopan halki baltiaan mistä kautta takaisin suomeen.
Alkoa käytän kohtuudella ja huumeet ei maistu.- Anonyymi
Mie oom metsuri Kuhmost, hehkee 83v sot.vet. Motoorisahassa 99cal. bensaa, punanen maito ja kokoliha, vain ykköseen laittelisin. Oma lasi tekohampaille, tahdistin just peruskorjattu.
Kom, kom hit. Mennään Vennäinmaalle, tällä kertaa passin kans ja iliman konepistoolii.
Ota vase liinit mukaan, hinttipridelipulla et tule tänne.
T: Kaarlo, 2 luodinreikää.- Anonyymi
1941 oli sota-aikaa eikä edes vuonna 1930 syntyneet olleet rintamalla.
semmoista tällä kertaa
- Anonyymi
Täällä vesimies joka lähdössä ajelemaan pohjoiseen päin 5vuorokaudeksi. Mukaan pääsee . Saisi jutella jonkun kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6410742Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1006577Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h445726- 474356
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542516Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41709Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111687Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1971664- 851355
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell91971